Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 79710000-4 — Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони об'єктів Рівненської обласної прокуратури)
Очікувана вартість
1 952 060,40 UAH
UA-2024-02-12-013574-a ● e3a028e9500f46d29950d01e1256f037
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Рівненська обласна прокуратура |
Код ЄДРПОУ: | 02910077 |
Вебсайт: | https://pro.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. 16 Липня, 52 |
Контактна особа: |
Тетяна Голишко +380680533531 zakupki@pro.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2024 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2024 15:50 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2024 15:50 |
Очікувана вартість: | 1 952 060,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 760,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29880 людино-година
Послуги з фізичної охорони об'єктів Рівненської обласної прокуратури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється протягом 14 банківських днів з дня отримання Замовником Акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2024 17:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2024 17:14 |
Додаток 2 - технічна специфікація.doc | |
12 лютого 2024 17:14 |
Оголошення - відкриті торги -ОХОРОНА.doc | |
12 лютого 2024 17:14 |
Тендерна документація _ ВТ_ОХОРОНА.docx | |
12 лютого 2024 17:14 |
Додаток 7 інші документи.docx | |
12 лютого 2024 17:14 |
Додаток 1 перелік документів.docx | |
12 лютого 2024 17:14 |
Додаток 4 ст. 47 учасник.doc | |
12 лютого 2024 17:14 |
Додаток 3 - кваліфікаційні вимоги.doc | |
12 лютого 2024 17:14 |
Додаток 5 ст. 47 переможець.doc | |
12 лютого 2024 17:14 |
Протокол УО_ОХОРОНА.docx | |
12 лютого 2024 17:14 |
Додаток 6 Форма Тендерна ПРОПОЗИЦІЯ.doc | |
12 лютого 2024 17:14 |
Додаток 8 Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення стосовно кваліфікаційної вимоги
Дата подання: 13 лютого 2024 12:19
Дата відповіді: 13 лютого 2024 16:02
Шановний замовнику, чи можемо ми як потенційний учасник на підтвердження п.2.6 додатку 3 до тендерної документації "Копії трудових книжок (трудових договорів) охоронників (ксерокопії заповнених сторінок трудової книжки)." надати накази про призначення працівників?
Відповідь: Шановний учаснику! Вичерпний перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям наведено в Додатку 3 до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-12-013574-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Люкс секьюріті", Код ЄДРПОУ:45199460
Дата подання: 15 лютого 2024 16:16
Вимога
Доброго дня. В Додатку 3 до тендерної документації в п.2.6. ви вимагаєте надати наступні документи: «Копії трудових книжок (трудових договорів) охоронників (ксерокопії заповнених сторінок трудової книжки).»
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує наші права. як учасника з огляду на наступне:
Відповідно до ст. 48 КЗпП з 10.06.2021 р. трудова діяльність працівника обліковується в електронній формі, трудова книжка зберігається у працівника, а роботодавець зобов'язаний вносити записи до трудової книжки лише на вимогу працівника.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прописати вимогу замінивши «копії трудових книжок» на «накази про прийняття на роботу»
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує наші права. як учасника з огляду на наступне:
Відповідно до ст. 48 КЗпП з 10.06.2021 р. трудова діяльність працівника обліковується в електронній формі, трудова книжка зберігається у працівника, а роботодавець зобов'язаний вносити записи до трудової книжки лише на вимогу працівника.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прописати вимогу замінивши «копії трудових книжок» на «накази про прийняття на роботу»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2024 16:53
Рівненська обласна прокуратура розглянула Вашу вимогу та повідомляє наступне.
При підготовці тендерної документації щодо закупівлі послуг з фізичної охорони об’єктів Рівненської обласної прокуратури з метою належної організації забезпечення виконання конституційних функцій прокуратури та з метою забезпечення якісного надання послуг, замовником було зазначено вимогу про надання учасникаом копій трудових книжок (трудових договорів) охоронників (ксерокопії заповнених сторінок трудової книжки).
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З 10 червня 2021 року в Україні діють як електронні трудові книжки так і паперові. На сьогоднійшій день, трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника і основним документом, що підтверджує стаж роботи, а також містить відомості про прийняття на роботу, звільнення та інші події.
Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад 5 днів. Питання щодо ведення трудових книжок, їх зберігання, виготовлення, постачання і облік регулюються постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 1993 р. № 301 «Про трудові книжки працівників» та Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 р. № 58 (зі змінами), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 р. за N 110 (зі змінами).
Наказ про призначення на роботу засвідчує лише факт прийняття на роботу і не є документом, що підтверджує облік трудової діяльності працівника.
Отже, зазначена вимога тендерної документації не обмежує права та не є дискримінаційною, оскільки не суперечить чинному законодавству, а навпаки, надає можливість замовнику обрати надійного учасника.
Окрім того, якщо потенційний учасник торгів не може надати відповідні документи, оскільки вони в нього відсутні, то це свідчить про невідповідність такого учасника встановленим вимогам та може призвести до неефективного проведення процедури закупівлі, що суперечитиме принципу ефективності закупівлі відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, а тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для задоволення вимоги та внесення змін до тендерної документації.
При підготовці тендерної документації щодо закупівлі послуг з фізичної охорони об’єктів Рівненської обласної прокуратури з метою належної організації забезпечення виконання конституційних функцій прокуратури та з метою забезпечення якісного надання послуг, замовником було зазначено вимогу про надання учасникаом копій трудових книжок (трудових договорів) охоронників (ксерокопії заповнених сторінок трудової книжки).
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З 10 червня 2021 року в Україні діють як електронні трудові книжки так і паперові. На сьогоднійшій день, трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника і основним документом, що підтверджує стаж роботи, а також містить відомості про прийняття на роботу, звільнення та інші події.
Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад 5 днів. Питання щодо ведення трудових книжок, їх зберігання, виготовлення, постачання і облік регулюються постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 1993 р. № 301 «Про трудові книжки працівників» та Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 р. № 58 (зі змінами), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 р. за N 110 (зі змінами).
Наказ про призначення на роботу засвідчує лише факт прийняття на роботу і не є документом, що підтверджує облік трудової діяльності працівника.
Отже, зазначена вимога тендерної документації не обмежує права та не є дискримінаційною, оскільки не суперечить чинному законодавству, а навпаки, надає можливість замовнику обрати надійного учасника.
Окрім того, якщо потенційний учасник торгів не може надати відповідні документи, оскільки вони в нього відсутні, то це свідчить про невідповідність такого учасника встановленим вимогам та може призвести до неефективного проведення процедури закупівлі, що суперечитиме принципу ефективності закупівлі відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, а тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для задоволення вимоги та внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2024-02-12-013574-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "А1 ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:37757055
Дата подання: 16 лютого 2024 21:16
Дискримінаційна вимога Замовника
Шановний Замовник! В кваліфікаційних вимогах Вами прописана вимога про надання копії трудових книжок (трудових договорів) охоронників (ксерокопії заповнених сторінок трудової книжки).
Враховуючи чинне законодавство України, що регулюює трудові відносини між працівником та роботодавцем, внесення запису до трудовоъ книжки щодо відповідних вище відносин не є обовʼязковим.
У відповідності до пункту першого статті 47 Кодексу законів про працю України (в редакції чинній станом на 16 лютого 2024 року) роботодавець зобов'язаний у день звільнення на вимогу працівника внести належні записи про звільнення до трудової книжки, що зберігається у працівника. Згідно статті 48 вище зазначеного нормативно-правового акта облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", трудова книжка оформляється роботодавцем в обов'язковому порядку на вимогу працівника, який вперше приймається на роботу, не пізніше п'яти днів після прийняття на роботу. Власник або уповноважений ним орган на вимогу працівника зобов'язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі.
ХОЧЕМО ЗВЕРНУТИ ВАШУ УВАГУ, ЩО ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА ТРУДОВІ КНИЖКИ ЗАПОВНЮЮТЬСЯ ЛИШЕ ЗА ВИМОГОЮ ПРАЦІВНИКА В ДЕНЬ ЙОГО ЗВІЛЬНЕННЯ. В тендерній пропозиції ми Вам надаємо лише діючих працівників нашої охоронної компанії, які дійсно є в штаті товариства тому Ваша вимога про надання копії трудових книжок (трудових договорів) охоронників (ксерокопії заповнених сторінок трудової книжки) є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів та як вбачається прописана під конкретних учасників (потенційних переможців). Зауважимо, що відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні Закупівлі» «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням».
ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації, а саме для підтвердження працевлаштування працівників на охоронному підприємстві прописати наступне: «Для підтвердження перебування в штаті суб’єкта охоронної діяльності надати звіт «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб і сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого наказом МФУ від 13.01.2015 №4 (у редакції наказу МФУ 15.12.2020 року №773) за останній квартал 2023 року, попередній щодо подачі тендерної пропозиції, з наданням скан-копій квитанцій №2 або інші податкові документи. У разі прийняття працівника/ів на роботу після звітного періоду надається оригінал та/або електронна копія повідомлення про прийняття на роботу працівника (відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 №413).» та ПРИБРАТИ ВИМОГУ ПРО НАДАННЯ КОПІЇ ТРУДОВИХ КНИЖОК (ТРУДОВИХ ДОГОВОРІВ) ОХОРОННИКІВ (КСЕРОКОПІЇ ЗАПОВНЕНИХ СТОРІНОК ТРУДОВОЇ КНИЖКИ).
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи чинне законодавство України, що регулюює трудові відносини між працівником та роботодавцем, внесення запису до трудовоъ книжки щодо відповідних вище відносин не є обовʼязковим.
У відповідності до пункту першого статті 47 Кодексу законів про працю України (в редакції чинній станом на 16 лютого 2024 року) роботодавець зобов'язаний у день звільнення на вимогу працівника внести належні записи про звільнення до трудової книжки, що зберігається у працівника. Згідно статті 48 вище зазначеного нормативно-правового акта облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", трудова книжка оформляється роботодавцем в обов'язковому порядку на вимогу працівника, який вперше приймається на роботу, не пізніше п'яти днів після прийняття на роботу. Власник або уповноважений ним орган на вимогу працівника зобов'язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі.
ХОЧЕМО ЗВЕРНУТИ ВАШУ УВАГУ, ЩО ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА ТРУДОВІ КНИЖКИ ЗАПОВНЮЮТЬСЯ ЛИШЕ ЗА ВИМОГОЮ ПРАЦІВНИКА В ДЕНЬ ЙОГО ЗВІЛЬНЕННЯ. В тендерній пропозиції ми Вам надаємо лише діючих працівників нашої охоронної компанії, які дійсно є в штаті товариства тому Ваша вимога про надання копії трудових книжок (трудових договорів) охоронників (ксерокопії заповнених сторінок трудової книжки) є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів та як вбачається прописана під конкретних учасників (потенційних переможців). Зауважимо, що відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні Закупівлі» «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням».
ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації, а саме для підтвердження працевлаштування працівників на охоронному підприємстві прописати наступне: «Для підтвердження перебування в штаті суб’єкта охоронної діяльності надати звіт «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб і сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого наказом МФУ від 13.01.2015 №4 (у редакції наказу МФУ 15.12.2020 року №773) за останній квартал 2023 року, попередній щодо подачі тендерної пропозиції, з наданням скан-копій квитанцій №2 або інші податкові документи. У разі прийняття працівника/ів на роботу після звітного періоду надається оригінал та/або електронна копія повідомлення про прийняття на роботу працівника (відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 №413).» та ПРИБРАТИ ВИМОГУ ПРО НАДАННЯ КОПІЇ ТРУДОВИХ КНИЖОК (ТРУДОВИХ ДОГОВОРІВ) ОХОРОННИКІВ (КСЕРОКОПІЇ ЗАПОВНЕНИХ СТОРІНОК ТРУДОВОЇ КНИЖКИ).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2024 12:38
Рівненська обласна прокуратура розглянула Вашу вимогу та повідомляє наступне.
При підготовці тендерної документації щодо закупівлі послуг з фізичної охорони об’єктів Рівненської обласної прокуратури з метою належної організації забезпечення виконання конституційних функцій прокуратури та з метою забезпечення якісного надання послуг, замовником було зазначено вимогу про надання учасникаом копій трудових книжок (трудових договорів) охоронників (ксерокопії заповнених сторінок трудової книжки).
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З 10 червня 2021 року в Україні діють як електронні трудові книжки так і паперові. На сьогоднійшій день, ТРУДОВА КНИЖКА Є ОСНОВНИМ ДОКУМЕНТОМ про трудову діяльність працівника і основним документом, що підтверджує стаж роботи, а також містить відомості про прийняття на роботу, звільнення та інші події.
Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад 5 днів. Питання щодо ведення трудових книжок, їх зберігання, виготовлення, постачання і облік регулюються постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 1993 р. № 301 «Про трудові книжки працівників» та Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 р. № 58 (зі змінами), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 р. за N 110 (зі змінами).
Отже, зазначена вимога тендерної документації не обмежує права та не є дискримінаційною, оскільки не суперечить чинному законодавству, а навпаки, надає можливість замовнику обрати надійного учасника.
Окрім того, якщо потенційний учасник торгів не може надати відповідні документи, оскільки вони в нього відсутні, то це свідчить про невідповідність такого учасника встановленим вимогам та може призвести до неефективного проведення процедури закупівлі, що суперечитиме принципу ефективності закупівлі відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, а тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для задоволення вимоги та внесення змін до тендерної документації.
При підготовці тендерної документації щодо закупівлі послуг з фізичної охорони об’єктів Рівненської обласної прокуратури з метою належної організації забезпечення виконання конституційних функцій прокуратури та з метою забезпечення якісного надання послуг, замовником було зазначено вимогу про надання учасникаом копій трудових книжок (трудових договорів) охоронників (ксерокопії заповнених сторінок трудової книжки).
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З 10 червня 2021 року в Україні діють як електронні трудові книжки так і паперові. На сьогоднійшій день, ТРУДОВА КНИЖКА Є ОСНОВНИМ ДОКУМЕНТОМ про трудову діяльність працівника і основним документом, що підтверджує стаж роботи, а також містить відомості про прийняття на роботу, звільнення та інші події.
Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад 5 днів. Питання щодо ведення трудових книжок, їх зберігання, виготовлення, постачання і облік регулюються постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 1993 р. № 301 «Про трудові книжки працівників» та Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 р. № 58 (зі змінами), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 р. за N 110 (зі змінами).
Отже, зазначена вимога тендерної документації не обмежує права та не є дискримінаційною, оскільки не суперечить чинному законодавству, а навпаки, надає можливість замовнику обрати надійного учасника.
Окрім того, якщо потенційний учасник торгів не може надати відповідні документи, оскільки вони в нього відсутні, то це свідчить про невідповідність такого учасника встановленим вимогам та може призвести до неефективного проведення процедури закупівлі, що суперечитиме принципу ефективності закупівлі відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, а тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для задоволення вимоги та внесення змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2024 16:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХИСТ ПЛЮС" |
1 388 523,60
UAH з ПДВ
|
1 198 785,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІДОК-ГІКС" |
1 508 940,00
UAH з ПДВ
|
1 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОХОРОНА-КОМПЛЕКС-РІВНЕ" |
1 822 680,00
UAH з ПДВ
|
1 822 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА - 2" |
1 939 212,00
UAH з ПДВ
|
1 939 212,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХИСТ ПЛЮС" #34405590 |
Переможець |
1 198 785,60
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2024 14:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 лютого 2024 10:23
|
Договір № 93.pdf | укладений |
29 лютого 2024 10:04
|