Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 03363772 |
Вебсайт: | https://izmail-mr.od.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Соборна, 31 |
Контактна особа: |
Світлана Куликова +380484175221 tender.ugha31@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2024 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 13 825 207,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 138 252,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
ДБН А.2.2-3:2014
Надання послуг буде проводитися без перекриття руху автотранспорту на зазначеній ділянці.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється в термін протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок та у відповідності до ст.23 Бюджетного кодексу України. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2024 17:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2024 16:54 |
Тендерна документація.doc | |
12 лютого 2024 16:54 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
12 лютого 2024 16:54 |
Додаток 1.doc | |
12 лютого 2024 16:54 |
Додаток 2 до ТД .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-23-000025 ● 17016edbbc234dbf871cc09c3347d1b9
- Статус: завершено ● Дата: 14 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2024 14:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.04.2024 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель /
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2024-02-12-013282-a 12.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-25 08:24:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Поточний ремонт (Аварійні, відновні роботи вулиць і доріг комунальної власності (по Болградському шосе від в'їзду в м. Ізмаїл до вул. Осіння (дорога до портових потужностей)) у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-013282-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-29 08:44:11
Відповідь на звернення
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення предмета закупівлі: Поточний ремонт (Аварійні, відновні роботи вулиць і доріг комунальної власності (по Болградському шосе від в'їзду в м. Ізмаїл до вул. Осіння (дорога до портових потужностей)) у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області)
Замовник Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Найменування предмету закупівлі із зазначенням коду ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт (Аварійні, відновні роботи вулиць і доріг комунальної власності (по Болградському шосе від в'їзду в м. Ізмаїл до вул. Осіння (дорога до портових потужностей)) у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області))
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі Відкриті торги (з особливостями) відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
UA-2024-02-12-013282-a
Розмір бюджетного призначення 13 825 207.00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Послуги повинні бути якісними, надаватись відповідно до встановлених стандартів, норм і правил та Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 (із змінами), Технічних правил ремонту і утриманню вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 (із змінами), ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та іншим встановленим нормативним актам діючого законодавства України. Послуги надаються в межах м. Ізмаїла та включають аварійні, відновні роботи по Болградському шосе від в'їзду в м. Ізмаїл до вул. Осіння. Закупівля проводиться у зв’язку з пошкодженням вулично-шляхової мережі дороги, яка є напрямком руху до портових потужностей. Технічне завдання розроблено проектною організацією МПП «Моноліт» з врахуванням, що дорога на даній ділянці задіяна для руху великовантажного транспорту до вантажних районів порту, перевалочних потужностей, що розташовані на міських підприємствах, нафтобаз, елеваторів та інших підприємств, які задіяні у виконанні державних завдань, з метою недопущення зриву виконання державного завдання, та викладено у додатку 2 до Тендерної документації.. Закупівля проводиться на підставі Протоколу комісії ТЕБ та НС № 11 від 12.02.2024, службової записки управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області № 162/03-04 від 12.02.2024 та акту обстеження території комунальної власності міста, складеному спеціалістами УЖКГ ІМР Ізмаїльського району від 12.02.2024, листа відділу організації несення служби в місті Ізмаїл Департаменту патрульної поліції Управління патрульної поліції в Одеській області № 678/41/13/16/02-24 від 06.02.2024.
Обґрунтування бюджетного призначення Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даної послуги та на підставі зведеного кошторисного розрахунку, розрахованого проектною організацією МПП «Моноліт» від 09.02.2024.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена:
- за результатом обстежень об’єкту був складений дефектний акт;
- зведений кошторисний розрахунок, розраховано проектною організацією МПП «Моноліт» на підставі договору № 72 від 09.02.2024.
За результатом вищезазначеного даний об’єкт був затверджений рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 12.02.2024 № 128 «Про внесення змін до переліку об'єктів поточного ремонту на 2024 рік (код бюджету 1216030). Закупівля проводиться за рахунок коштів цільового фонду».
Додатки: дефектний акт; зведений кошторисний розрахунок; витяг з рішення виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 12.02.2024 № 128; кошторис на 2024 рік.
Сторінка сайту Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області: https://izmail-mr.od.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-predmeta-zakupivlipotochnyj-remont-avarijni-vidnovni-roboty-vulycz-i-dorig-komunalnoyi-vlasnosti-po-bolgrads/».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" |
13 800 121,38
UAH з ПДВ
|
13 800 121,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" #33387560 |
Переможець |
13 800 121,38
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2024 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2024 14:00
|
ДУ №1 до дог №151.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2024 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 15:36
|
Договір №151 від 28.02.2024, Болградське шосе.pdf | укладений |
28 лютого 2024 15:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 151 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |