Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Пологовий будинок" Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02006610 |
Вебсайт: | https://pologbud.cn.ua/ |
Місцезнаходження: | 14034, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, проспект Грушевського Михайла, будинок 172 |
Контактна особа: |
Людмила Білоус +380991729683 ludabelous_2019@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2024 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2024 15:34 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2024 15:34 |
Очікувана вартість: | 2 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2024 16:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2024 16:53 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc | |
12 лютого 2024 16:53 |
ДОДАТОК 1.doc | |
12 лютого 2024 16:53 |
ДОДАТОК 4.docx | |
12 лютого 2024 16:53 |
ДОДАТОК 2.doc | |
12 лютого 2024 16:53 |
ДОДАТОК 3.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-18-000061 ● 464886afd38145b78e6911b831893664
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 11:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2024 № 25-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2024-02-12-013273-a 12.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 16:21:42
Запит щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали, очікуваною вартістю 2 800 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-013273-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Відповідно до вимог пункту 11-1 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів та медичних виробів за переліком згідно з додатком, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407), з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
У разі, коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту ціни пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або повторно шляхом запиту ціни пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням цих особливостей.
Просимо повідомити, з яких причин Вами, як Замовником, не було дотримано вимоги пункту 11-1 Особливостей, під час здійснення закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 16:05:18
Відповідь на запит про надання пояснень
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо пояснення на запит про надання пояснень ПІВНІЧНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 22.04.2024 року щодо закупівлі за предметом: Медичні матеріали (НК 024:2023: 37498 Система кисневої терапії респіраторна; 10759 – Катетер пупковий, 63061 - Система взяття капілярної крові IVD (діагностика in vitro), 34988 – Набір акушерський, 61938 - Набір одягу хірургічний/ оглядовий, 60644 – Набір для акушерських/ гінекологічних операцій, що не містить лікарських засобів, одноразового використання, 43998 - Затискач для пуповини одноразового використання, 58494 - Електрод поворотний електрохірургічний одноразового використання нестерильний, 42461 - Депресор язика оглядовий, 54532 – Прихована кров у калі IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний, аналіз, експрес-аналіз. (код 33140000-3 – Медичні матеріали за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника), яка проводилася Замовником – Комунальне некомерційне підприємство "Пологовий будинок" Чернігівської міської ради (далі – Замовник).
Щодо питання «1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.» надаємо наступні пояснення. Визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі здійснювалося Замовником з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами) в декілька етапів, таких як:
1. Визначення потреби в медичних матеріалах. Перелік медичних матеріалів визначався за напрямами медичної допомоги, які надаватимуться за Програмою медичних гарантій у 2024 році, аналізу залишків запасів даних медичних матеріалів на складі підприємства, і аналізу середньорічної кількості вагітних, роділь, породіль, новонароджених та жінок , яким надавалася стаціонарна допомога з хірургічними втручаннями та без них. Необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно до чинних нормативних документів охорони здоров’я України (наказів та методичних рекомендацій МОЗ), протоколів лікування.
2. Визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну. Аналіз ринку здійснено з використанням загальнодоступної інформації щодо ціни на послуги, яка міститься у відкритих джерелах:
https://anc.ua/item/kateter-pupkoviy-pvh-6-1044100
https://vida-med.com.ua/index.php?route=product/product&path=148_156&product_id=5541&gclid=Cj0KCQjw_qexBhCoARIsAFgBletRAu2KbvnF6944mKbCPka4VWHqET9z9ELQkxpRvWpR3Zk5G29qHTwaApvuEALw_wcB
https://ukr-med.com.ua/ua/p1605245218-test-fob-skrytuyu.html?source=merchant_center&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw_qexBhCoARIsAFgBleuJPID3ryZRy9qwcz2NGFPhuX1rLZ7UTtwvBD4JiQE_9W9o-ydohRwaAsSzEALw_wcB
Щодо питання «Просимо повідомити, з яких причин Вами, як Замовником, не було дотримано вимоги пункту 11-1 Особливостей, під час здійснення закупівлі.» надаємо наступні пояснення.
Закупівля за предметом: Медичні матеріали (НК 024:2023: 37498 Система кисневої терапії респіраторна; 10759 – Катетер пупковий, 63061 - Система взяття капілярної крові IVD (діагностика in vitro), 34988 – Набір акушерський, 61938 - Набір одягу хірургічний/ оглядовий, 60644 – Набір для акушерських/ гінекологічних операцій, що не містить лікарських засобів, одноразового використання, 43998 - Затискач для пуповини одноразового використання, 58494 - Електрод поворотний електрохірургічний одноразового використання нестерильний, 42461 - Депресор язика оглядовий, 54532 – Прихована кров у калі IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний, аналіз, експрес-аналіз. (код 33140000-3 – Медичні матеріали за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-013273-a) була проведена у формі відкритих торгів з особливостями на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІIІ, з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
На момент проведення відкритих торгів з особливостями товар, який включений у відкриті торги з особливостями, був відсутній у Додатку до Особливостей «Переліку лікарських засобів та медичних виробів, закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу)», у зв’язку з цим були проведені відкриті торги з особливостями.
Надання інформації про усунення порушення замовником
КНП "Пологовий будинок" ЧМР, враховуючи вимоги висновку моніторінгу, яким виявлені вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 28 Особливостей, вимоги пункту 11-1 Особливостей повідомляє про розірвання договору з ТОВ "Фармєдіс".
2024-05-17 16:48:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто
2024-05-20 17:18:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2024 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Фармєдіс" |
2 682 856,00
UAH з ПДВ
|
2 682 856,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГОЙСА ІВАН ДМИТРОВИЧ" |
2 710 493,60
UAH з ПДВ
|
2 710 493,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Фармєдіс" #36046034 |
Переможець |
2 682 856,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2024 16:41
|
Зіскановане_20240517.pdf | укладений |
17 травня 2024 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 12:32
|
Договір 80.pdf | укладений |
28 лютого 2024 12:31
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 лютого 2024 — 17 травня 2024 |
Сума оплати за договором: |
1 003 144,24
UAH (в тому числі ПДВ 70 220,10 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку |