Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей (ДК 021:2015: 50710000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель)
Очікувана вартість
1 156 011,10 UAH
UA-2024-02-12-012631-a ● 6a42ef7f6cb34bfa9606fdc87360d2a3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145010 |
Вебсайт: | http://osvita.mkrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3 |
Контактна особа: |
Роман Кецкало +380512372272 tender.osvita.mkrada@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2024 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 13:50 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 13:50 |
Очікувана вартість: | 1 156 011,10 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 780,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей (ДК 021:2015: 50710000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 лютого 2024 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 лютого 2024 16:21 |
Додаток 3 нова редакція від 29.02.2024.docx | |
29 лютого 2024 16:21 |
Оголошення про проведення відкритих торгів нова редакція від 29.02.2024.docx | |
29 лютого 2024 16:21 |
Перелік змін від 29.02.2024.doc | |
29 лютого 2024 16:21 |
Тендерна документацiя нова редакція від 29.02.2024.doc | |
16 лютого 2024 11:50 |
Додаток 1 нова редакція.doc | |
16 лютого 2024 11:50 |
Перелік змін від 16.02.2024.doc | |
16 лютого 2024 11:50 |
Додаток 3 нова редакція.docx | |
12 лютого 2024 16:27 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
12 лютого 2024 16:27 |
Додаток 4.docx | |
12 лютого 2024 16:27 |
Додаток 1.doc | |
12 лютого 2024 16:27 |
Додаток 3.docx | |
12 лютого 2024 16:27 |
Додаток 2.doc | |
12 лютого 2024 16:27 |
Тендерна документацiя .doc |
29 лютого 2024 16:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 лютого 2024 16:21 |
Додаток 3 нова редакція від 29.02.2024.docx
|
||||||
29 лютого 2024 16:21 |
Оголошення про проведення відкритих торгів нова редакція від 29.02.2024.docx
|
||||||
29 лютого 2024 16:21 |
Перелік змін від 29.02.2024.doc
|
||||||
29 лютого 2024 16:21 |
Тендерна документацiя нова редакція від 29.02.2024.doc
|
||||||
16 лютого 2024 11:50 |
Додаток 1 нова редакція.doc
|
||||||
16 лютого 2024 11:50 |
Перелік змін від 16.02.2024.doc
|
||||||
16 лютого 2024 11:50 |
Додаток 3 нова редакція.docx
|
||||||
12 лютого 2024 16:27 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
|
||||||
12 лютого 2024 16:27 |
Додаток 4.docx
|
||||||
12 лютого 2024 16:27 |
Додаток 1.doc
|
||||||
12 лютого 2024 16:27 |
Додаток 3.docx
|
||||||
12 лютого 2024 16:27 |
Додаток 2.doc
|
||||||
12 лютого 2024 16:27 |
Тендерна документацiя .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Акредитований орган сертифікації
Дата подання: 13 лютого 2024 10:06
Дата відповіді: 13 лютого 2024 11:07
Доброго дня.
В документації у вас встановлена вимога, що Організація, що видала учаснику зазначений сертифікат, повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) та мати дійсний сертифікат акредитації, який учасник має надати в складі тендерної пропозиції.
Вимога, що орган сертифікації повинен бути акредитований є дискримінаційною.
За таких умов участь в закупівлі зможе прийняти лише той суб’єкт господарювання, котрому сертифікат видала організація, котра входить до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) що є дискримінаційним до інших суб’єктів господарювання, котрі проходили сертифікацію в іншому органі.
Стаття 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає такий принцип здійснення публічних закупівель як недискримінація учасників.
Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
- № 3635-р/пк-пз від 22.02.2022
- №5320-р/пк-пз від 04.08.2022
- №4358 -р/пк-пз від 03.05.2022
- №4172-р/пк-пз від 29.04.2022.
- №6162-р/пк-пз від 06.10.2022
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. В тендерній документації відсутня вимога, що Організація, що видала учаснику зазначений сертифікат, повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) та мати дійсний сертифікат акредитації, який учасник має надати в складі тендерної пропозиції.
Повторне запитання щодо сертифікації
Дата подання: 13 лютого 2024 11:14
Дата відповіді: 16 лютого 2024 10:43
Доброго дня. В документації у вас встановлена вимога, що Організація, що видала учаснику зазначений сертифікат, повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) та мати дійсний сертифікат акредитації, який учасник має надати в складі тендерної пропозиції. Вимога, що орган сертифікації повинен бути акредитований є дискримінаційною. За таких умов участь в закупівлі зможе прийняти лише той суб’єкт господарювання, котрому сертифікат видала організація, котра входить до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) що є дискримінаційним до інших суб’єктів господарювання, котрі проходили сертифікацію в іншому органі. Стаття 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає такий принцип здійснення публічних закупівель як недискримінація учасників. Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель - № 3635-р/пк-пз від 22.02.2022 - №5320-р/пк-пз від 04.08.2022 - №4358 -р/пк-пз від 03.05.2022 - №4172-р/пк-пз від 29.04.2022. - №6162-р/пк-пз від 06.10.2022. Повторне запитання, оскільки на минуле була помилково надана не та відповідь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації буде внесено зміни, згідно з якими організація, яка видає сертифікат, може бути акредитована Національним агентством з акредитації України.
Неправдива відповідь на запитання
Дата подання: 13 лютого 2024 11:19
Дата відповіді: 13 лютого 2024 11:32
Шановний замовнику.
Чому ви надаєте неправдиву інформацію вказуючи що дана вимога відсутня в документації.
дану вимогу ви прописали в реченні 2 абзацу 2 сторінки 2 Додатку 3.
Ми змушені будемо звертатася в Аудиторську зслужбу щоб взяли на моніторинг вашу закупівлю.
Так як Замовник надає неправдиву інформацію в уточненнях.
Відповідь: Шановний учаснику! На Ваше питання помилково було надано невірну відповідь. Замовником самостійно продубльовано Ваше питання, воно має назву "повторне запитання щодо сертифікації". В ньому наприкінці зазначено, що це повторне запитання, оскільки на минуле була помилково надана не та відповідь. Ваше запитання буде розглянуте замовником належним чином та на нього буде надано відповідь. Не нервуйте, будь ласка.
Неправдива інформація
Дата подання: 13 лютого 2024 11:26
Дата відповіді: 13 лютого 2024 11:32
Ви встановили в документації дискримінаційну вимогу, котру постійно визнають незаконною Аудиторська служба та АМКУ. А далі стверджуєте що дакої вимоги не існує
На кого розрахована ваша відповідь?
Ви що вважаєте щро ви найрозумніший а інші учасники дурні.
Думаємо що вашими діями повинні зацікавитися правоохоронні органи.
Відповідь: Шановний учаснику! На Ваше питання помилково було надано невірну відповідь. Замовником самостійно продубльовано Ваше питання, воно має назву "повторне запитання щодо сертифікації". В ньому наприкінці зазначено, що це повторне запитання, оскільки на минуле була помилково надана не та відповідь. Ваше запитання буде розглянуте замовником належним чином та на нього буде надано відповідь. Не нервуйте, будь ласка.
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ТА НЕКОРЕКТНА ВИМОГА ЩОДО СЕРТИФІКАТУ ДСТУ CEN/TS 54-14:2021
Дата подання: 15 лютого 2024 12:03
Дата відповіді: 16 лютого 2024 10:45
Додатком 3 ТД Вами передбачена наступна вимога:
"У складі тендерної пропозиції учасник має надати скановану копію з оригіналу діючого сертифікату (строк дії – не менше строку надання послуг за даною закупівлею) у кольоровому вигляді на підтвердження відповідності вимогам ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT). Організація, що видала учаснику зазначений сертифікат, повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) та мати дійсний сертифікат акредитації, який учасник має надати в складі тендерної пропозиції."
Дана вимога є дискримінаційною та некоректною з огляду на наступне:
ПО - ПЕРШЕ, Сертифікат який Вами вимагається затверджений Наказом від 16.06.2021 № 226 Про прийняття та скасування національних стандартів та має наступну НАЗВУ: ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT). Натомість Ви вимагаєте зазначений сертифікат ДСТУ-Н ......, перевірте назву сертифікату і своїй вимозі та внесіть відповідні зміни до Додатку 3 ТД.
ПО - ДРУГЕ, Ви вимагаєте, щоб організація, що видала учаснику зазначений сертифікат, повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) та мати дійсний сертифікат акредитації, який учасник має надати в складі тендерної пропозиції. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки такий сертифікат може видавати не лише акредитований орган, як ви це вимагаєте. Наша компанія, яка планує брати участь у даній закупівлі має зазначений сертифікат, проте виданий він органом нотифікації, що підтверджується Атестатом нотифікації, що повністю відповідає положенням чинного законодавства України. Таким чином, маючи необхідний сертифікат, ми не можемо брати участь у вашій закупівлі. Таким чином, просимо Вас внести зміни до ТД у цій частині, та надати можливість учасникам надати зазначений сертифікат виданий органом нотифікації, що підтверджується Атестатом нотифікації. Враховуючи те, що період оскарження триває до завтра включно, просимо вас внести відповідні зміни до ТД сьогодні-завтра, в іншому випадку ми будемо змушені подати скаргу до АМКУ, що затягне строки проведення вашої процедури закупівлі, тим більше практика розгляду скарг з цього питання з позитивною, та на боці учасника. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Вашу пильність, дісно, сертифікат має назву ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT). Тож до тендерної документації буде внесено зміни в цій частині. Також, до тендерної документації буде внесено зміни, згідно з якими організація, яка видає сертифікат, може бути акредитована Національним агентством з акредитації України.
НЕЗАКОННА ВИМОГА, ЯКА НЕ ВІДПОВІДАЄ ЛІЦЕНЗІЙНИМ УМОВАМ
Дата подання: 15 лютого 2024 12:16
Дата відповіді: 15 лютого 2024 14:36
У п.2.1. Додатку 1 ТД Вами передбачена наступна вимога: Загальна кількість працівників, включених до Довідки, повинна бути не менше 5 осіб та складатися з керівника та чотирьох виконавців. Зокрема, Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Повідомляємо ВАС, що згідно п.14, 15 ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/852-2016-%D0%BF#Text) ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ, що виконавцями робіт можуть у тому числі працівники з наступною кваліфікацією: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду. В той час Ви вимагаєте лише електромонтера охоронно-пожежної сигналізації, чим порушуєте Ліцензійні умови, та обмежуєте в участі учасників, які мають відповідних працівників необхідної кваліфікації згідно ліцензійних умов.
ПО-ДРУГЕ, Ви вимагаєте : "На підтвердження відповідності вказаним вимогам учасник має надати документи, що підтверджують стаж, освіту та наявність розряду". Повідомляємо Вас, що згідно Ліцензійних умов вимога щодо розряду стосується лише ВИКОНАВЦІВ РОБІТ, а згідно вашої вимоги виходить, що на керівника робіт також потрібно надавати документи про наявність розряду. Вимога щодо СТАЖУ згідно Ліцензійних умов стосується лише КЕРІВНИКА робіт, а до виконавців робіт вона НЕ застосовується. ПО-ТРЕТЄ, згідно Ліцензійних умов передбачна обовязкова наявність 1 керівника робіт та двох виконавців, а не 4, як ви вимагаєте!. З урахуванням вищезазначеного просимо внести зміни до ТД в цій частині, та привести вимоги ТД у відповідність до Ліцензійних умов, в іншому випадку буде подана скарга до АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА ЩОДО АНАЛОГІЧНОГО ДОСВІДУ
Дата подання: 15 лютого 2024 12:38
Дата відповіді: 17 лютого 2024 23:55
Згідно вимоги п.3.1 Додатку 1 ТД передбачено, що : "послуги за аналогічним договором мають надаватись не менше, ніж протягом 10 послідовних календарних місяців". Дана вимога є дискримінаційною, та неодноразово оскаржувалась в АМКУ. Наша компанія має безліч аналогічних договорів, але укладених до 9 місяців обслуговування, відповідно маючи досвід виконання аналогіфчних послуг, ми не можемо взяти участь у даній закупівлі, з огляду на те, що послуги згідно вашої вимоги мають надаватись протягом 10 місяців. Повідомляємо Вас, що маючи аналогічні договори, не завжли всі акти наданих послуг повертаються виконавцю, тому просимо вас внести зміни до ТД у цій частині та ВИКЛЮЧИТИ ВИМОГУ ПРО ТЕ, ЩО "послуги за аналогічним договором мають надаватись не менше, ніж протягом 10 послідовних календарних місяців". В іншому випадку будемо змушені звернутись до АМКУ !
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Враховуючи, що за результатами закупівлі переможцю необхідно буде обслуговувати заклади освіти у зоні можливих бойових дій, то замовник має бути впевнений у тому, що контрагент за договором зможе забезпечити належний рівень послуг протягом всього строку дії договору, який потенційно становить саме 10 місяців. Для того, аби уникнути можливості укласти договір з суб'єктами господарювання, які надавали послуги протягом 1 місяця на одному об'єкті, і потім покажуть незадовільні результати, як наслідок, доведеться розривати з ними договір, то замовником і встановлено таку вимогу у тендерній документації.
щодо ліцензії
Дата подання: 15 лютого 2024 12:47
Дата відповіді: 15 лютого 2024 14:36
Згідно Додатку 3 ТД: "Учасник повинен мати діючу ліцензію ДСНС України на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Таку ліцензію учасник має надати в складі тендерної пропозиції."
Відповідно до ч. 11 ст. 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»: Ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань) та відображається у виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, яка видається ліцензіату безоплатно, та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань {Частина одинадцята статті 13 в редакції Закону № 835-VIII від 26.11.2015}.
Вважаємо за потрібне, зазначити, що відповідні зміни до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» щодо відображення інформації про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання у Виписці з Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, було внесено відповідно до Законів № 139-IX від 02.10.2019, № 199-IX від 17.10.2019 (п. 46 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»).
Разом з тим, відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія, це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Суб’єкт господарювання може здійснювати види господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, з дня внесення відомостей до ліцензійного реєстру, щодо рішення органу ліцензування про видачу йому ліцензії (ч. 4 ст. 2 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»).
Нами отримано право на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення відповідно до закону та отримано Ліцензію в електронному вигляді. Отже, на підтвердження своєї кваліфікації під час участі у Закупівлі ми можемо надати наступні документи: Копію Витягу з ліцензійного реєстру (https://dsns.gov.ua/uk/licenzuvannya), Копію Наказу ДСНС України «Про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», Копію листа від ДСНС.
Надати саму Ліцензію, як таку, не вбачається можливим, адже в паперовому вигляді такий документ видавався до 26.11.2015 року, а наша компанія отримувала Ліцензію після цього часу.
Таким чином, маючи великий досвід та володіючи правом на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ми, як потенційний учасник закупівлі, не можемо розраховувати на перемогу в даній Закупівлі, адже надати відповідний документ – Ліцензію зможуть лише ті учасники, які отримували відповідне право до 26.11.2015 року, а разом з ним і відповідний документ – Ліцензію. Тому така вимога для нас, як для потенційного учасника є дискримінаційною, та такою, що може стати підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції.
Замовник при встановленні вимоги щодо учасників, мав би сформулювати її таким чином, аби учасники, які мають і електронну, і паперову Ліцензії мали змогу брати участь на рівних умовах:«Ліцензії або Витягу з відповідного ліцензійного реєстру щодо наявності електронної ліцензії, задля підтвердження права учасника на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Просимо внести відповідні зміни до ТД в цій частині, в іншому випадку будемо оскаржувати дану вимогу в АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерноъ документації буде внесено відповідні зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-12-012631-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 16 лютого 2024 11:00
Дата подання: 16 лютого 2024 11:00
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 лютого 2024 15:47
Рішення від 19.02.2024 №3002.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2024 15:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.02.2024 №3512.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2024 14:08
Рішення від 26.02.2024 №3512.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2024 13:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Номер скарги: UA-2024-02-12-012631-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОЖПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:43910364
Дата подання: 15 березня 2024 16:35
Дата подання: 15 березня 2024 16:35
Скарга щодо неправомірного відхилення учасника
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 березня 2024 16:28
рішення від 19.03.2024 № 4895.pdf
Дата публікації: 19 березня 2024 16:28
інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.2024 № 5650.pdf
Дата публікації: 29 березня 2024 13:34
рішення від 28.03.2024 № 5650.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2024 09:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЖПРОЕКТ" |
742 500,00
UAH з ПДВ
|
736 719,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
770 000,00
UAH з ПДВ
|
742 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Охрана" |
898 750,00
UAH з ПДВ
|
898 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
1 050 027,00
UAH з ПДВ
|
1 050 027,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" |
1 099 161,00
UAH з ПДВ
|
1 099 161,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЖПРОЕКТ" #43910364 |
Рішення скасоване |
736 719,94
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 11:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 березня 2024 16:45
|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Рішення скасоване |
742 400,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 11:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 березня 2024 16:49
|
ТОВ "ПОЖПРОЕКТ" #43910364 |
Переможець |
736 719,94
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 12:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 10:08
|
Договір №16-04-1-вс.pdf | укладений |
17 квітня 2024 10:07
|