Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мукачівське міське комунальне підприємтсво "Чисте місто" |
Код ЄДРПОУ: | 36523257 |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Ужгородська, буд. 17 |
Контактна особа: |
Олександр Коприва +380997539119 chistemisto2022@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2024 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2024 11:35 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2024 11:35 |
Очікувана вартість: | 5 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43210000-8: Машини для земляних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2024 11:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2024 11:15 |
Додаток 2 до ТД бульдозер Нова редакція.docx | |
14 лютого 2024 11:15 |
ТД бульдозер Нова редакція.docx | |
14 лютого 2024 11:15 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору) бульдозер Нова редакція.docx | |
14 лютого 2024 11:15 |
протокол 6.pdf | |
14 лютого 2024 11:15 |
перелік змін.pdf | |
14 лютого 2024 11:15 |
перелік змін бульдозер.docx | |
12 лютого 2024 16:14 |
Додаток 1 до ТД будьдозер.docx |
14 лютого 2024 11:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 лютого 2024 11:15 |
Додаток 2 до ТД бульдозер Нова редакція.docx
|
|||
14 лютого 2024 11:15 |
ТД бульдозер Нова редакція.docx
|
|||
14 лютого 2024 11:15 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору) бульдозер Нова редакція.docx
|
|||
14 лютого 2024 11:15 |
протокол 6.pdf
|
|||
14 лютого 2024 11:15 |
перелік змін.pdf
|
|||
14 лютого 2024 11:15 |
перелік змін бульдозер.docx
|
|||
12 лютого 2024 16:14 |
Додаток 1 до ТД будьдозер.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України: Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
У випадку закупівлі за ідентифікатором UA-2024-02-12-012294-a відлік чотириденного строку починається 23.02.2024, оскільки він є наступним за днем оголошення Учасника переможцем закупівлі і повідомлення про намір укласти з ним договір і він в свою чергу є першим днем чотириденного строку. Другим днем є 24.02.2024, третім 25.02.2024 і відповідно четвертим і останнім днем є 26.02.2024 який закінчується після 23 год. 59 хв.
27.02.2024 є п’ятим днем після оголошення Учасника переможцем закупівлі.
З вищенаведеного випливає що Скаржник пропустив строки для оприлюднення в електронній системі закупівель документіви, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту, тому його вимога підлягає відхиленню.
У відповідності до ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» . У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно ч. 4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Зміст поданої вимоги не містить вимогу надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, також вимога не містить вимогу щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть»
Зміст даної вимоги може розглядатися виключно в порядку п. 55-67 Особливостей та ст. 18 Закону, а не ч.3 ст. 31 та ч. 4 ст. 33 Закону.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000067 ● fd590f992f8842b3b857a0f57da7b98d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 14:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.03.2024 №13-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 18.03.2024 №003100-18/3653-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 22.03.2024 №13-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2024-02-12-012294-a 12.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-22 14:43:03
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015 код 43210000-8 - Машини для земляних робіт (бульдозер для розрівнювання та ущільнення твердих побутових відходів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-012294-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-26 11:46:34
Пояснення
Потреба у придбанні бульдозера гусеничного була нагальною та спричинена тим що наявний бульдозер який наразі експлуатується підприємством вийшов з ладу і потребує довготривалого ремонту. Щодня на полігон ТПВ приймається до 145 тонн ТПВ, які приймаються з міста Мукачівської ТГ. Всі тверді побутові відходи які прийняті на полігон розгортаються і ущільнюються бульдозером. В разі відсутності бульдозера полігон ТПВ зупинеться що призведе до екологічної, санітарно-епідеміологічної катастрофи на території Мукачівької ТГ. Найбільш підходящим бульдозером для полігону ТПВ є саме бульдозер за технічними характеристиками відображеними в Додатку 2 до Тендерної документації.
Розрахунок очікуваної вартості проводився шляхом моніторингу ринкових цін, пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни постачальників, що містились у відкритому доступі (в т.ч. в мережі інтернет), а саме: сайти потенційних постачальників, https://prozorro.gov.ua/, https://prom.ua/
Крім того, частиною 4 статті 4 Закону (в редакції чинній на час проведення закупівлі) передбачено, що для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. Так, очікувану вартість даного предмета закупівлі (бульдозера) було визначено в тому числі й шляхом проведення аналізу процедур аналогічних закупівель в електронній системі закупівель Prozorro, а також проведено ринкові консультації з виробниками та дистриб’юторами (диллерами), які займаються реалізацією техніки спеціального призначення для комунальних підприємств та сільськогосподарської спецтехніки, шляхом направлення їх запитів з проханням надати свої комерційні пропозиції. За результатами проведення вищевказаних заходів (досліджень, консультацій тощо) і було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, що склала 5 100 000, 00 грн.
Також, до уваги в сукупності взято інші чинники, що могли вплинути на ціну (очікувану вартість) предмета закупівлі, зокрема: обовязок переможця здійснювати за свій рахунок гарантійні планові ТО бульдозера, сезонність, індекс інфляції, ситуація на світовому та місцевому ринку спеціальної техніки (перешкоди в логістиці – обмеженість доставки вантажів до України морським шляхом через військову агресію Російської Федерації), ризики щодо можливого зростання цін (через нестабільність валютного ринку – можлива зміна курсу Долара США) та інші фактори тощо.
Відповідно до Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р.№710 Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), субєктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті(або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом пяти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. ММКП «Чисте місто» не є будь-яким розпорядником бюджетних коштів, в якості окремих надходжень. Крім того підприємство проводить закупівлі за власні кошти, про що свідчить закупівля , щодо якої проводиться моніторинг. Виходячи з вищенаведеного ММКП «Чисте місто» не розміщує обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , розмір бюджетного призначення та визначену його очікувану вартість на вебсайті.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 10:05:59
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015 код 43210000-8 - Машини для земляних робіт (бульдозер для розрівнювання та ущільнення твердих побутових відходів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-012294-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ТАД КОНСТРАКШН ГРУП» з огляду на те, що зазначеним учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції не надано сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника (SANOMACH-HI INTERNATIONAL EQUIPMENT), продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності відповідно до пункту 10 розділу «Інші вимоги» додатку 2 до тендерної документації.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-29 12:13:38
Пояснення
На Ваш запит повідомляємо, що тендерною документацією вимагалося надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
На підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі подав у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності (файл під назвою «13_Сертифікат_ISO_ТАД_9001_2018.pdf»)
Відповідно компанія ТОВ "ТАД КОНСТРАКШН ГРУП", яка приймала участь в тендерній закупівлі також є зареєстрованим виробником на території України та в системі prozorro, та як виробник локалізував запропонований на тендер товар, а саме Бульдозер Sinomach GTY160 виробник: ТОВ "ТАД КОНСТРАКШН ГРУП" ступінь локалізації: 20.55%. Також в складі тендерної документації був наданий сертифікат відповідності системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) №: UA.MQ.230929.02-23, дата видачі: 09.11.2023, дійсний до: 08.11.2026, тому додаткові сертифікати від учасника не вимагались. Під час поставки Товару, 08.03.2024 були надані: технiчна документацiя, технічний паспорт, документами для peєстрації в уповноваженому органi, сертифікат відповідності та декларацієя про відповідність, видаткова накладна, акт приймання-передачi.
Крім того слід зазначити що бульдозер з 13.03.2024 вже зареєстрований за ММКП «Чисте місто» та експлуатується на полігоні ТПВ та проведена проплата в розмірі 30% ціни договору.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Не погоджуючись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-12-012294-a опублікованого 02.04.2024 року в системі електронних закупівель ProZorro Північно-Східниим офісом Держаудитслужби, Замовником – ММКП «Чисте місто» буде направлено Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування вищезазначеного висновку до Закарпатського окружного адміністативного суду, до кінцевого строку оскарження. |
Дата публікації: | 08 квітня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 260/2535/24 |
Дата відкриття провадження: | 24 квітня 2024 |
Документи:
29 квітня 2024 11:39
|
Електронний підпис |
29 квітня 2024 11:39
|
Електронний підпис |
08 квітня 2024 09:05
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2024 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
5 014 000,00
UAH з ПДВ
|
4 898 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" |
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
4 947 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАД КОНСТРАКШН ГРУП" |
5 082 000,00
UAH з ПДВ
|
4 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
4 898 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2024 08:55
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" #36549406 |
Рішення скасоване |
4 947 000,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2024 09:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 лютого 2024 11:11
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" #36549406 |
Відхилено |
4 947 000,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2024 09:16
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАД КОНСТРАКШН ГРУП" #41940182 |
Переможець |
4 950 000,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2024 09:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 березня 2024 11:37
|
додаткова № 1 бульдозер.pdf | зміни до договору |
08 березня 2024 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 09:11
|
договір бульдозер.pdf | укладений |
04 березня 2024 09:10
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бульдозер | 1 | штуки |
4 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 2.3. Договору змінено, доповнено та викладено в новій редакції. п. 4.4. Договору змінено та викладено в новій редакції. Доповнено Договір пунктами 1.4. та 1.5. |
Номер договору про закупівлю: | 04/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бульдозер | 1 | штуки |
4 950 000,00
UAH з ПДВ
|