Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV ДК 021:2015:09310000-5 - Електрична енергія (Постачання електричної енергії)
Очікувана вартість
3 029 096,00 UAH
UA-2024-02-12-011638-a ● 9620999c06304a6bafa2ecc18bc786f2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 02147902 |
Місцезнаходження: | 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, Джохара Дудаєва, 12 |
Контактна особа: |
Маркова Світлана Павлівна +380960819790 tender-konotop@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2024 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2024 16:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2024 12:11 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2024 12:11 |
Очікувана вартість: | 3 029 096,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 145,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
432728 Кіловат-година
Постачання електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41615, Україна, Сумська область, м. Конотоп, с. Підлипне, хутор Таранський, Підпорядковані заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2024 08:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2024 08:44 |
15.02.2024 Перелік змін до тендерної документації.docx | |
15 лютого 2024 08:44 |
15.02.2024 Оновлена Тендерна документація Електрична енергія.docx | |
13 лютого 2024 16:41 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
13 лютого 2024 16:41 |
Оновлена Тендерна документація Електрична енергія.docx | |
12 лютого 2024 15:55 |
Тендерна документація Електрична енергія.docx |
15 лютого 2024 08:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 лютого 2024 08:44 |
15.02.2024 Перелік змін до тендерної документації.docx
|
||||||
15 лютого 2024 08:44 |
15.02.2024 Оновлена Тендерна документація Електрична енергія.docx
|
||||||
13 лютого 2024 16:41 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
||||||
13 лютого 2024 16:41 |
Оновлена Тендерна документація Електрична енергія.docx
|
||||||
12 лютого 2024 15:55 |
Тендерна документація Електрична енергія.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність певних положень тендерної документації п.29 Особливостей (Постанова КМУ № 1178)
Дата подання: 13 лютого 2024 11:01
Дата відповіді: 13 лютого 2024 16:58
Тендерна документація суперечить п. 29 Особливостей, оскільки для закупівлі саме електроенергії заборонено вимагати будь-які документи щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом. Заборона вимагати ці документи у закупівлях електроенергії відповідно до п.29 Особливостей є імперативною нормою, що має виконувати замовник при складанні тендерної документації, та не вимагати дані документи, незалежно від того чи повинен мати постачальник їх чи ні.
Зазначені документи вимагаються вами у п. 7.1 Додатку 4 тендерної документації, що є порушенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Таким чином, тендерна документація складена не у відповідності до вимог законодавства. На підставі вищезазначеного, вимагаємо ПОВНІСТЮ вилучити пункт 7.1 Додатку 4 тендерної документації (починаючи з п.7.1 до самого кінця Додатку 4). Ще раз наголошуємо, що п.29 Особливостей ЧІТКО та ПРЯМО ЗАБОРОНЕНО вимагати будь-які (!) документи щодо матеріально-технічної бази, обладнання, технологій, працівників саме у закупівлях електроенергії без будь-яких виключень. Саме це вимагається вами у кожній вимозі в п.7.1 Додатку 4, що є прямим порушенням законодавства. Це не залежить від ваших бажань чи від того, що постачальник повинен мати певні технології, обладнання, працівників тощо, а є прямою забороною законодавства вимагати у закупівлях електроенергії ці документи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, до тендерної документації внесено відповідні зміни.
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА
Дата подання: 13 лютого 2024 11:28
Дата відповіді: 13 лютого 2024 16:59
Тендерною документацією передбачено надання учасником інформації та документів створення Учасником на території Сумської області Центру обслуговування споживачів, згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Сумської області або посадової особи, з робочим місцем на території Сумської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Відповідно до розділу 8.3. «Процедура розгляду скарг та вирішення спорів» «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі – Правила роздрібного ринку електричної енергії):
«8.3.6. Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
8.3.17. Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством.
У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.
Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.»
Таким чином, «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» не передбачено наявність відповідних структурних підрозділів в конкретно визначеному регіоні України (області).
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пунктом 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином вимога щодо наявності Центру обслуговування споживачів та/або власного окремого структурного підрозділу саме в Сумській області не є обґрунтованою та дискримінує потенційних учасників з інших областей України, що є порушенням ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Незаконність зазначених вимог підтверджено висновками Антимонопольного комітету України, зокрема рішеннями комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг № № 13434-р/пк-пз від 24.08.2023 (номер оголошення UA-2023-08-11-009951-a) та № 11881-р/пк-пз від 01.08.2023 (номер оголошення UA-2023-07-10-010043-a).
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути порушення законодавства та привести тендерну документацію у відповідність шляхом виключення з неї вимог щодо наявності в учасника Центру обслуговування споживачів та/або власного окремого структурного підрозділу саме в Сумській області.
Просимо врахувати, що у випадку відсутності належного реагування на дане звернення ми залишаємо право звертатися до Антимонопольного комітету України та/або інших контролюючих чи правоохоронних органів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, до тендерної документації внесено відповідні зміни.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 14 лютого 2024 10:37
Дата відповіді: 15 лютого 2024 08:54
Доброго дня ! Шановний Замовнику, в Тендерній документації містяться вимоги Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції:
- Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності системи управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2019, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів.
- Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності системи екологічного управління учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів.
- Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності вимогам ДСТУ ISO 27001 (ISO 27001).Як відомо, ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, сертифікація ISO не є обов’язковою на території України. Хочемо зазначити, що діяльність постачальників електроенергії регулюють низка законів та підзаконних нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», які не встановлюють обов'язкову наявність ЖОДНОГО сертифікату ISO у постачальників електричної енергії. Вимога щодо наявності даних сертифікатів є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електроенергії. Постачальник не є виробником електричної енергії , тому надання будь -яких сертифікатів неможливим. В статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено можливість включення іншої інформації до тендерної документації Замовника, проте така інформація повинна мати підставу в законодавстві. Вимоги щодо наявності сертифікатів не передбачені законом і можуть бути розглянуті як дискримінаційні, оскільки вони обмежують кількість потенційних учасників аукціону, а наявність таких сертифікатів не впливає на якість, своєчасність та ефективність постачання електричної енергії. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 цього Закону). Враховуючи вищевикладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до обмеження потенційного кола учасників. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дані вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, до тендерної документації внесено відповідні зміни.
ціноутворення
Дата подання: 15 лютого 2024 10:32
Дата відповіді: 15 лютого 2024 15:09
Шановний Замовник, прошу уточинити щодо Додатків 2 та 3 до Договору, тому що вони суперечать один одному щодо ціноутворення. Поясніть, будь ласка, це формульне ціноутворення, де ціна змінюється кожен місяць, чи це фіксована ціна? Дякую.
Відповідь: Шановний учаснику, в Додатку 2 до проєкту договору "Комерційна пропозиція" вказана формула розрахунку ціни за одиницю товару, а в Додатку 3 до ппроєкту договору "Порядок зміни умов договору" зазаначена формула розрахунку ціни в зв'язку зі зміною регульованих цін (тарифів) на послуги з передачі електроенергії. Тариф - не фіксований, та згідно Додатку 2 до проєкту договору "Комерційна пропозиція" - ціна за одиницю товару переглядається не чвстіше, ніж 1 раз на місяць.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2024 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» |
2 152 851,80
UAH з ПДВ
|
2 077 731,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
2 120 367,20
UAH з ПДВ
|
2 077 732,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
2 077 733,11
UAH з ПДВ
|
2 077 733,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАР ЕНЕРДЖИ ТРЕЙД" |
2 195 784,77
UAH з ПДВ
|
2 091 930,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
2 479 531,44
UAH з ПДВ
|
2 479 531,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» #42834213 |
Переможець |
2 077 731,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2024 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 13:57
|
ДУ 1 до договору 68.pdf | зміни до договору |
07 травня 2024 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 17:25
|
договір | укладений |
04 березня 2024 17:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі,Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |