Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Врадіївської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44004664 |
Місцезнаходження: | 56301, Україна , Миколаївська обл., смт Врадіївка, вул.Незалежності,104 |
Контактна особа: |
Юлія Руденко 0667804617 osvita_vrad@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2024 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 256 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 284,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
обгрунтування буде опубліковане на вебпорталі замовника згідно чинного законодавства
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2024 09:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2024 09:52 |
таблиця змін від 13.02.24.xlsx | |
13 лютого 2024 09:51 |
ТД бензин+дизелька нова редакц..docx |
13 лютого 2024 09:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 лютого 2024 09:52 |
таблиця змін від 13.02.24.xlsx
|
|||
13 лютого 2024 09:51 |
ТД бензин+дизелька нова редакц..docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000097 ● 07ce8b218d8a4fc1841b81d085fcab0b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.05.2024 № 37-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 13.05.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 13.05.2024 № 37-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 4 UA-2024-02-12-011533-a 12.02.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 09:32:00
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасниками ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Прошу надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-16 14:24:42
Відповідь на запит щодо обгрунтування до закупівлі UA-2024-02-12-011533
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 11:09:54
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Додатковою угодою від 03.04.2024 № 1 до договору про закупівлю товару від 07.03.2024 № 42/2 (далі – Договір про закупівлю) змінено його істотні умови. Зокрема, збільшено ціну за одиницю товару.
Відповідно до пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13), не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених в підпунктах 1-9 цього пункту Особливостей.
Враховуючи вищезазначене, пропоную вказати підставу, відповідно до якої внесені зміни до істотних умов Договору про закупівлю в частині збільшення ціни за 1 літр дизельного палива.
Крім того, прошу надати документи, які підтверджують виникнення обставин для збільшення ціни за одиницю товару та укладання додаткової угоди від 03.04.2024 № 1 до Договору про закупівлю.
Разом з документами Замовник може надати пояснення щодо прийнятих рішень з вищезазначеного питання.
Документи, пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-16 14:35:20
Пояснення щодо підвищення ціни за 1 товару
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-17 15:13:26
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Відповідно до вимог додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати «Гарантійний лист від власника товару (бренду) (паливних карток та/або смарт-карт, що підтверджує чинність договору(-ів) наданим(-ими) учасником та підтвердженням від власника товару щодо права здійснювати учасником реалізацію товару (паливних картах та/або смарт-картах) протягом 2024 р.».
Враховуючи вищезазначене, прошу пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами встановлено (зазначити файл тендерної пропозиції), що учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «АГРО-СПЕЦ-ТЕХНІКА» у складі тендерної пропозиції надав зазначений документ, а його тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині?
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-22 10:21:04
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-17 15:23:37
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Відповідно до вимог додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати відповідні документи. Зокрема, якщо учасник пропонує у своїй пропозиції орендовані АЗС, для підтвердження відпуску товару він повинен надати «договір оренди АЗС, гарантійний лист від власника АЗС про відпуск Товару на АЗС за довірчими документами, які пропонує учасник протягом 2024 р., документ, який підтверджує право власності власника АЗС».
У складі тендерної пропозиції у файлі «Договір оренди АЗС.PDF» учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «АГРО-СПЕЦ-ТЕХНІКА» надав договір оренди від 09.01.2020 № 1/01, укладений з фізичною особою - підприємцем «Юрченко Василь Олександрович» на строкове платне користування АЗС за адресою: Миколаївська обл., смт Врадіївка, вул. Перемоги, 74.
Враховуючи вищезазначене, прошу пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами встановлено (зазначити файли тендерної пропозиції), що учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «АГРО-СПЕЦ-ТЕХНІКА» надав «гарантійний лист від власника АЗС про відпуск Товару на АЗС за довірчими документами, які пропонує учасник протягом 2024 р., документ, який підтверджує право власності власника АЗС», а його тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині?
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРО-СПЕЦ-ТЕХНІКА" |
245 295,36
UAH з ПДВ
|
245 295,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АГРО-СПЕЦ-ТЕХНІКА" #40823541 |
Переможець |
245 295,36
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 10:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 10:50
|
ду1 пальне.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2024 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 14:58
|
42 2 догов.pdf | укладений |
07 березня 2024 14:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі та збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 42/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |