Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
-
Перейти на аукціон
Завершений
20 лютого 2024 11:44 - Протокол розкриття
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Бугай Дмитро Вікторович 380444199838 dugaj.103@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2024 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2024 11:21 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2024 11:21 |
Очікувана вартість: | 46 063 289,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 230 316,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 лютого 2024 15:27 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 лютого 2024 15:27 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 лютого 2024 15:27 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 лютого 2024 15:27 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 лютого 2024 15:27 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 лютого 2024 15:27 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 лютого 2024 15:27 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 лютого 2024 15:27 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 лютого 2024 15:27 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 лютого 2024 15:27 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 лютого 2024 15:27 |
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 лютого 2024 15:27 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 лютого 2024 15:27 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 лютого 2024 15:27 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 лютого 2024 15:27 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 лютого 2024 15:27 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 лютого 2024 15:27 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 лютого 2024 15:27 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 лютого 2024 15:27 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 лютого 2024 15:27 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 лютого 2024 15:27 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 12 лютого 2024 15:27 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Учасник підтверджує, що
12 лютого 2024 15:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2024 15:27 |
23_СД_ВОБ Ластівка.rtf | |
12 лютого 2024 15:27 |
ТД ластівка.docx | |
12 лютого 2024 15:27 |
22_СД_ВОБ Ластівка.rtf |
Скарги до процедури
Дата подання: 29 лютого 2024 14:15
Документи подані скаржником
Документи подані замовником
Документи Органу Оскарження
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000023 ● e99d4416f3d54b30a830bc5eb1f24ab9
- Статус: завершено ● Дата: 18 квітня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 12:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2024-02-12-010600-a 12.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Перевірка підпису
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 18:52:40
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Навчально-виховного комплексу «Школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Ластівка» Оболонського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: проспект Оболонський, 32-А) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-010600-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні:
1. Інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисної документації, технічного завдання, дефектних актів, експертних звітів тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Повідомити чи укладався договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ»?
У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель.
У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-01 16:00:58
Надання пояснення на запит
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) надає пояснення на запит Держаудитслужби від 27.03.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі: «код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Навчально-виховного комплексу «Школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Ластівка» Оболонського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: проспект Оболонський, 32-А)», унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівлі: UA-2024-02-12-010600-a.
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне.
Відповідно до Договору № 2809-1Р від 28.09.2023 було розроблено проектну документацію на будівництво за робочим проєктом: код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Навчально-виховного комплексу «Школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Ластівка» Оболонського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: проспект Оболонський, 32-А).
Отримано позитивний експертний висновок щодо розгляду проектної документації від ТОВ «Перша будівельна експертиза» від 26.12.2023 №231206-05/А та затверджено наказом управління освіти №37 від 20.01.2024.
На підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта визначена вартість будівництва.
Закупівля здійснюється на виконання рішення Київської міської ради від 31.08.2023 №7093/7134 та відповідно до розпорядження Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 15.11.2023 №730 «Про будівництво споруд подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття у закладах освіти Оболонського району м. Києва», які розміщені на відповідних веб-сайтах за посиланнями:
https://kmr.gov.ua/sites/default/files/7093-7134.pdf
https://obolon.kyivcity.gov.ua/files/2023/11/15/730.pdf
Технічні та якісні характеристики, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», «Настанови з визначення вартості будівництва», «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництві», а також відповідно до ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель»; ДБН В.2.2-3:2018 «Будинки і споруди. Заклади освіти»; ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві»; ДБН В.2.5-56:2014 зі змінами «Системи протипожежного захисту»; ДБН А.2.2-3-2014 зі змінами «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. На виконання вищевказаного, обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено Замовником на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/1EE683713685ACC2C2258AB30050752A
(на підтвердження чого додатково надаємо скрін-копії сторінок публікації).
Щодо укладання договору про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» повідомляємо наступне.
27 лютого 2024 року уповноваженою особою Замовника було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з переможцем Закупівлі ТОВ «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ». Проте, відхиленим до цього учасником ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» 29.02.2024 подано скаргу до Антимонопольного комітету України щодо порушення Замовником порядку проведення Закупівлі. Таким чином, процедуру закупівлі було автоматично заблоковано ЕСЗ, а отже і зупинено процес укладання договору з переможцем.
За результатом розгляду скарги ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» 13.03.2024 комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення № 4646-р/пк-пз, яким зобов’язано Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Пунктом 23 статті 18 Закону визначено: рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
В зв’язку з незгодою Замовника з рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.03.2024 № 4646-р/пк-пз, у визначені законодавством строки Замовником буде подано до суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування вищевказаного рішення.
Враховуючи викладене, станом на день оприлюднення цих пояснень на запит, договір з переможцем не укладався, необхідності в продовженні строку для його укладання наразі не вбачаємо.»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Перевірка підпису
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2024 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" |
44 659 435,75
UAH з ПДВ
|
44 429 119,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" |
46 015 061,94
UAH з ПДВ
|
44 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" #37563856 |
Відхилено |
44 429 119,30
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 11:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2024 11:30
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" #41638010 |
Переможець |
44 650 000,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2024 14:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 лютого 2024 14:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
1. Відповідно до п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності його тендерної пропозиції кваліфікаційній вимозі учасником надається Договір оренди офісу, та складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2024р. (у разі якщо офіс не є власністю Учасника). У наданих документах виявлені наступні невідповідності: - Не надано інформаційної довідки про наявність офісу, та складських або виробничих приміщень. - Договір найму приміщення від 20.09.2023р. має строк до 20.03.2024р. - Договір оренди № 01/09/2023 від 01.09.2023р. має строк дії до 01.09.2024р. Для усунення даної невідповідності учасник має надати скановані оригінали або копії інформаційної довідки про наявність офісу, та складських або виробничих приміщень та підтвердження наявності договорів оренди офісу, та складських або виробничих приміщень, з терміном оренди не менше ніж до 31.12.2024р., згідно з вимогами п. 1.3. Таб.1 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до п. 2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності його тендерної пропозиції кваліфікаційній вимозі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про чисельність та кваліфікацію персоналу (із обов’язковим зазначенням П.І.Б.), що планується до залучення для виконання робіт відповідно до предмета закупівлі. Учасник зобов’язаний надати скановані оригінали або копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, які зазначені у довідці – або дипломи, або посвідчення, або свідоцтва, або сертифікати. До посвідчень або свідоцтв, що підтверджують здобуття робітничої професії (присвоєння кваліфікації з робітничої професії) учасник закупівлі має надати скановані протокол (або витяги з них), на підставі яких видавалися посвідчення або свідоцтва. Підпунктом 2.3. пункту 2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачена обов’язкова наявність у штаті учасника виконавця робіт – фахівець з вищою освітою у галузі будівництва, (додати до тендерної пропозиції копію диплому). Учасником надано довідку без вихідного номеру та без дати, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «10.1. Довідки та інфо щодо працівників»), документи про освіту і кваліфікацію працівників, зазначених у довідці, а саме файл «10.2. Виконавець робіт Проскурін_Олександр_Володимирович». У наданих документах виявлені наступні невідповідності: - Не надано документа, що підтверджує наявності у Проскуріна Олександра Володимировича диплома з вищою будівельною освітою. Відповідно до п. 2.1. Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 28.09.2009 р. № 393 «Про затвердження Кваліфікаційних вимог до відповідальних виконавців окремих видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» Виконавець повинен мати вищу будівельну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр та мати стаж роботи за фахом не менше ніж три роки Для виправлення зазначеної невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації учаснику необхідно надати сканований оригінал або копію диплому з вищою будівельною освітою на виконавця робіт Проскуріна Олександра Володимировича. 3. Згідно з підпунктом 2.6. пункту 2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації учаснику необхідно надати Копії документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці та техніки безпеки, в тому числі керівника підприємства. Підпунктом 2.7. пункту 2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації ІТП та/або працівники робітничих професій учасника, повинні мати дійсні на дату подання пропозиції посвідчення про перевірку знань з охорони праці за наступними напрямками: НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» (щонайменше на 2 особи), НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.2.-2009) (щонайменше на 2 особи), НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (щонайменше на 2 особи), НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках» (щонайменше на 2 особи), НПАОП 0.00-1.71-13- «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями». Учасником не надано посвідчення та протоколи (або витяги з протоколів) про перевірку знань з охорони праці стосовно: - Петрушенко Володимира Федоровича за посадою маляра 3 розряду (за сумісництвом) згідно довідки без вихідного номеру та без дати. Файл «10.3. Петрушенко маляр» містить відомості про перевірку знань з охорони праці Петрушенко Володимира Федоровича за посадою - муляр (монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій) та відсутнє підтвердження перевірки знань з охорони праці за напрямком НПАОП 0.00-1.71-13- «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями». - Лещенко Олександра Вікторовича за посадою Бетоняр 3 розряду (за сумісництвом) згідно довідки без вихідного номеру та без дати про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Файл «10.3. Лещенко Олександр бетоняр» містить відомості про перевірку знань з охорони праці Лещенко Олександра Вікторовича за посадою - муляр (монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій) та відсутнє підтвердження перевірки знань з охорони праці за напрямком НПАОП 0.00-1.71-13- «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями». - Охмуш Івана Анатолійовича за посадою Електрогазозварник 3 розряду (за сумісництвом) згідно довідки без вихідного номеру та без дати про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Файл «10.3. Охмуш зварник» містить відомості про перевірку знань з охорони праці Охмуш Івана Анатолійовича за посадою – слюсар-сантехнік (стропальник) та відсутнє підтвердження перевірки знань з охорони праці за напрямком НПАОП 0.00-1.71-13- «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями». - На визначених довідкою без вихідного номеру та без дати «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» працівників Учасника, а саме Галкін Сергій Сергійович, за посадою Монтажник систем утеплення будівель; Ковальчук Валентин Володимирович, за посадою Монтажник систем утеплення будівель; Цибок Михайло Петрович за посадою штукатур 3 розряду; Чернобай Дмитро Вікторович, за посадою лицювальник-плиточник 3 розряду; Федак Микола Миколайович, за посадою покрівельник будівельний 3 розряду; Білоус Володимир Олександрович, за посадою покрівельник сталевих покрівель; Шаціло Андрій Миколоайович, за посадою електромонтажник силових мереж та електроустаткування; Ричицький Євгеній Михайлович, за посадою електромонтажник силових мереж та електроустаткування; Фудима Микола Олександрович, за посадою покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів 3 розряду (за сумісництвом) - не надано доказу про перевірку знань з охорони праці. Для усунення даної невідповідності учасник має надати скановані оригінали або копії відповідних посвідчень та протоколів (або витягів з протоколів) про перевірку знань з охорони праці працівників згідно з вимогами п. 2.7. Таб.1 Додатку 1 до тендерної документації. 4. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності його тендерної пропозиції кваліфікаційній вимозі, учасником надається заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці 6 Додатку № 5 ТД на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника у формі, наведеній нижче, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується). На підтвердження виконання аналогічного договору надається лист-відгук по наданій копії договору з підписом та відтиском печатки замовника (-ів) послуг по договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору (по кожному аналогічному договору). Учасником не надано листа-відгука по наданій копії договору будівельного субпідряду № 01/06-19 від 04.02.2019р. з підписом та відтиском печатки замовника (-ів) послуг по договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору. Для усунення даної невідповідності учасник має надати скановані оригінали або копію листа-відгука по наданій копії договору будівельного субпідряду № 01/06-19 від 04.02.2019р. згідно з вимогами п. 3.1. Таб.1 Додатку 1 до тендерної документації. 5. Відповідно до підпункту 1.13 пункту 1. Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати скановану копію оригіналу сертифікату стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Копія звіту про аудит, що підтверджує проведення аудиту, складеного в органі стандартизації, метрології та сертифікації або іншому органі по сертифікації (органом з оцінки відповідності), якщо дата реєстрації сертифікату на систему управління ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органі стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі по сертифікації (органі з оцінки відповідності) не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» пізніше, ніж один рік від дати складання звіту). У наданих документах виявлені наступні невідповідності: Сертифікат стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» та Звіт про аудит, що підтверджує проведення аудиту, складеного в органі стандартизації, метрології та сертифікації або іншому органі по сертифікації (органом з оцінки відповідності), виданий ПП «АУДИТ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ» (код за ЄДРПОУ 40364201) не містить відомостей про акредитацію ПП «АУДИТ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ». Учасником не надано в підтвердження Атестата про акредитацію ПП «АУДИТ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ». Під час перевірки відомостей в реєстрі акредитованих осіб за посиланням на сайт: Реєстр акредитованих ООВ (naau.org.ua) НААУ було встановлено - відсутність відомостей про акредитацію ПП «АУДИТ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ» (код за ЄДРПОУ 40364201). Відповідно до інформації викладеної на сайті www.auditandcert.com ПП «АУДИТ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ» є офіційним представником «Quay Audit UK Limited» (Великобританія) www.quayaudit.co.uk, який є британським органом по сертифікації акредитованим у всесвітньо визнаному органі з акредитації ASCB. Проте в реєстрі акредитованих ООВ (naau.org.ua) НААУ відсутні відомості про акредитацію «Quay Audit UK Limited». Для усунення даної невідповідності учасник має надати скановану копію оригіналу сертифікату стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» та Звіт про аудит, що підтверджує проведення аудиту, складеного в органі стандартизації, метрології та сертифікації або іншому органі по сертифікації (органом з оцінки відповідності), виданий акредитованим органом по сертифікації (орган з оцінки відповідності), згідно з вимогами п. 1.13. Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації. 6. Підпунктом 2.2 пункту 2 Таблиці 2 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації Учасник надає чинний Дозвіл Держпраці та/або Декларацію про відповідність матеріально-технічної бази учасника вимогам охорони праці (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу та/або декларації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2022 року № 357 «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану») (зі змінами) за виконання робіт: - зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних, тощо). - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; - роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); У відповідності до порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 р. Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. N 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8. Відповідно до постанови КМУ № 922 від 07.12.2016 р. «Деякі питання набуття права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності за декларативним принципом» Суб’єкт господарювання подає декларацію, в полі 3 Декларації зазначається відомості про місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки і зазначається конкретно визначена область, регіон, місто тощо. Місце виконання робіт за предметом закупівлі є м. Київ. Відповідно до ст. 133 Конституції України Систему адміністративно-територіального устрою України складають: Автономна Республіка Крим, області, райони, міста, райони в містах, селища і села. До складу України входять: Автономна Республіка Крим, Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Закарпатська, Запорізька, Івано-Франківська, Київська, Кіровоградська, Луганська, Львівська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Рівненська, Сумська, Тернопільська, Харківська, Херсонська, Хмельницька, Черкаська, Чернівецька, Чернігівська області, міста Київ та Севастополь. Місто Київ має спеціальний статус, що визначається Законом України "Про столицю України - місто-герой Київ". У наданих документах виявлені наступні невідповідності: у Деклараціях про відповідність матеріально-технічної бази учасника вимогам охорони праці, які додані до тендерної пропозиції учасника - місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки: Київська обл., згідно договорів замовників, що зберігаються у роботодавця. Для усунення даної невідповідності учасник має надати Декларацію про відповідність матеріально-технічної бази учасника вимогам охорони праці, які додані до тендерної пропозиції учасника - місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, згідно вимогам п. 2.2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації з визначенням місця виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки: м. Київ 7. Згідно пункту 6 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі з відповідною технічною специфікацією (відповідно до Додатку № 2 до ТД). Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. У наданих документах виявлені наступні невідповідності: В наданій учасником кошторисній документації не враховане технологічне обладнання, передбачене технологічними рішеннями у складі проєктної документації, з причини того, що учасник не скористався правом на ознайомлення з проектною документацією, відповідно до пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації. У відповідності до вимог пункту 6 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, не надано розрахунку кошторисної зарчччь обітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості. Невірно здійснено розрахунок показників фактичних загальновиробничих витрат розрахунково-аналітичним методом за попередній звітний період (за минулий календарний рік) за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт, оскільки при визначенні показників для 1-го та 3-го блоків загальновиробничих витрат застосовуються значення загальної нормативно-розрахункової трудомісткості. Для усунення даної невідповідності учасник має надати: Розрахунок кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, розрахунок показників фактичних загальновиробничих витрат.
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
Згідно пункту 43 Постанови затвердженої Кабінетом Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з підпунктом 2.6. пункту 2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації учаснику необхідно надати Копії документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці та техніки безпеки, в тому числі керівника підприємства. Підпунктом 2.7. пункту 2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання копії документів про проходження ІТП та/або працівниками робітничих професій навчання з охорони праці (протоколу (-ів) чи витяги з протоколу), в тому числі: НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» (щонайменше на 2 особи), НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.2.-2009) (щонайменше на 2 особи), НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (щонайменше на 2 особи), НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках» (щонайменше на 2 особи), НПАОП 0.00-1.71-13- «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями». Відповідно до інформації учасника, зазначеної у довідці від 16.02.2024р. за вих. № Т1-19, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»), Мельник Павло Вікторович за посадою є інженером-проектувальником та головним інженером проекту, Любимий Микола Анатолійович за посадою є муляр. Відповідно до п. 3.6. Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду охорони праці № 15 від 26.01.2005 р. Особи, які суміщують професії, проходять навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці як з їхніх основних професій, так і за професіями, що суміщуються. У наданих документах виявлені наступні невідповідності: - відсутнє підтвердження про проходження навчання, інструктажу і перевірки знань з питань охорони праці інженера-проектувальника Мельника Павла Вікторовича. - відсутнє підтвердження про проходження навчання професійно-технічної освіти (протокол, або витяг з протоколу кваліфікаційної комісії) та присвоювання кваліфікації муляра Любимого Миколи Анатолійовича. Для усунення даної невідповідності учасник має надати скановані оригінали або копії відповідних посвідчень та протоколів (або витягів з протоколів) про перевірку знань з охорони праці працівників - на інженера-проектувальника Мельника Павла Вікторовича та підтвердження про проходження навчання професійно-технічної освіти (протокол, або витяг з протоколу кваліфікаційної комісії) та присвоювання кваліфікації муляра Любимого Миколи Анатолійовича, згідно з вимогами п. 2.6. Таб.1 Додатку 1 до тендерної документації 2. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності його тендерної пропозиції кваліфікаційній вимозі, учасником надається заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці 6 Додатку № 5 ТД на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника у формі, наведеній нижче, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується). На підтвердження виконання аналогічного договору надається аналогічний договір. Аналогічний договір має бути наданий від підприємства, установи, організації, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати акти виконаних робіт. У тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань. У наданих документах виявлені наступні невідповідності: Учасником не надано до договору № 01/118 від 01.11.2022 р. додаткових угод. Для усунення даної невідповідності учасник має надати скановані оригінали або копію додаткових угод до договору № 01/118 від 01.11.2022 р., згідно з вимогами п. 3.1. Таб.1 Додатку 1 до тендерної документації.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 27 лютого 2024 14:53
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" #41638010 |
44 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|