Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ" |
Код ЄДРПОУ: | 32884306 |
Місцезнаходження: | 54027, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20 |
Контактна особа: |
Ганна Потічна +380983896631 anna.potichnaya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2024 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 7 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 74 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2024 14:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2024 14:44 |
Додаток № 4.docx | |
12 лютого 2024 14:44 |
Додаток № 6.docx | |
12 лютого 2024 14:44 |
ТД.docx | |
12 лютого 2024 14:44 |
Додаток № 5.doc | |
12 лютого 2024 14:44 |
Додаток № 3.docx | |
12 лютого 2024 14:44 |
Додаток № 2.docx | |
12 лютого 2024 14:44 |
Додаток № 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-01-000021 ● aee165f1843d4ee29c2b5919c2448070
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2024 09:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.04.2024 № 22-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.04.2024.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 01.04.2024 № 22-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 6 UA-2024-02-12-009088-a 12.02.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 17:16:48
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Пропоную надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-05 13:48:18
щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості
Необхідність закупівлі безпосередньо автомобілів дует з подвійною кабіною пов’язана з особливостями виробничого процесу та функціями, покладеними на комунальне підприємство, яке на даний час вже має 7 автомобілів з подвійною кабіною та кузовом. Вищезазначене обумовлене необхідністю одночасного перевезення не менше 6 або 7 працівників та обладнання для їх роботи, яке можливо розмістити лише в кузові автомобілю дует. Автомобіль дует з подвійною кабіною за рахунок своїх невеликих габаритних розмірів має можливість зручно переміщатись по траєкторії об’єктів які обслуговуються підприємством. В кошторисі на 2024 рік було враховано витрати пального не більше ніж 10,7 л на 100 км на кожний новий транспортний засіб, а саме автомобіль дует з подвійною кабіною. У зв’язку з цим з метою дотримання принципів Закону України "Про публічні закупівлі", а саме максимальної економії та ефективності Замовником було прийняте рішення про проведення закупівлі саме даного товару, відповідно до частини 3 статті 23 Закону.
Розрахунок вартості процедури закупівлі здійснено з урахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом отримання комерційних пропозицій із зазначенням ціни за одну одиницю товару від постачальників відповідної продукції. Джерело фінансування даної закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту надаємо посилання на сторінку веб-сайту департаменту житлово-комунального господарства, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dgkh.mkrada.gov.ua/informacziya-pro-zakupivli/.
Додатково зазначаємо, що ані постановою Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016, ані жодним іншим нормативно-правовим актом не визначено форму і вимоги до такого обґрунтування. До того ж, конкретні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містяться у Додатку 4 тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" |
7 392 000,00
UAH з ПДВ
|
7 392 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" #30481196 |
Переможець |
7 392 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2024 13:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2024 14:12
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору 2.docx | зміни до договору |
19 квітня 2024 14:11
|
Допугода_№2_до_Договору_№21_0324В_від_04_03_2024_ПП_ВКП_Альфатекс.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2024 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2024 14:50
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору.docx | зміни до договору |
10 квітня 2024 14:47
|
Допугода_1_до_Договору_№21_0324В_від_04_03_2024_ПП_ВКП_Альфатекс.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2024 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 16:24
|
Договір_№21_0324В_від_04_03_2024_ПП_ВКП_Альфатекс_автомобілі.pdf | укладений |
04 березня 2024 16:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 21/0324В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 21/0324В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |