Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контейнери для безпечної утилізації медичних відходів
Очікувана вартість
3 514 461,71 UAH
UA-2024-02-12-008485-a ● e2739cb6ff3f4381985afba5a04202eb
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради "Територіальне медичне об'єднання "Стрийська міська об'єднана лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01996958 |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, вулиця Дрогобицька 50 |
Контактна особа: |
Зрайло Романа Романівна +380994782179 zrailo_roma@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2024 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2024 14:26 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2024 14:26 |
Очікувана вартість: | 3 514 461,71 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 572,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Контейнери для безпечної утилізації медичних відходів, 1,2 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, вул. Дрогобицька,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44613800-8 — Контейнери для відходів
110 штуки
Контейнери для безпечної утилізації медичних відходів, 2,25 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, вул. Дрогобицька,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44613800-8 — Контейнери для відходів
11782 штуки
Контейнери для безпечної утилізації медичних відходів, 5 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, вул. Дрогобицька, 50, вул. О. Басараб, 15, вул. Шашкевича, 17, вул. І. Франка, 8.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44613800-8 — Контейнери для відходів
355 штуки
Контейнери для безпечної утилізації медичних відходів, 10 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, вул. Дрогобицька, 50, вул. І. Франка, 8.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44613800-8 — Контейнери для відходів
9820 штуки
Контейнери для безпечної утилізації медичних відходів, 28 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, вул. Дрогобицька, 50, вул. О. Басараб, 15, вул. Шашкевича, 17,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44613800-8 — Контейнери для відходів
100 штуки
Контейнери для безпечної утилізації медичних відходів, 40 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, вул. І. Франка, 8.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44613800-8 — Контейнери для відходів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2024 14:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2024 14:26 |
4. Додаток 3 Проект договору.docx | |
12 лютого 2024 14:26 |
3. Додаток 2 Технічні вимоги.docx | |
12 лютого 2024 14:26 |
2. Додаток 1 до Тендерної документації.docx | |
12 лютого 2024 14:26 |
1. Тендерна документація з урахуванням постанови 1178.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-12-008485-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БЛАНІДАС", Код ЄДРПОУ:36423868
Дата подання: 16 лютого 2024 18:20
Вимога щодо внесення змін в тендерну документацію
Шановний Замовнику!
Відповідно до Додатку 2 Технічна специфікація Тендерної документації, Замовником встановлені вимоги до предмету закупівлі, які порушують принципи публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Уважно вивчивши Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, можна зробити висновок, що Замовником навмисно у технічних вимогах до предмету закупівлі вказував:
Корисний об’єм Контейнерів для безпечної утилізації медичних відходів – 2,25 л та 28 л, адже такі об’єми 2,25 л та 28 л є нестандартними для виробників. В Україні немає 2 виробників котрі б виготовлювали Контейнери для безпечної утилізації медичних відходів – 2,25 л та 28 л., дана вимога щодо корисного об’єму є надуманою та необґрунтованою Замовником , адже стандартними є 2л, 3л та 25л., 30л. , який сенс 2,25л. для Замовника наприклад у 0,25л , чому не вказано від 2 до 3 літрів Корисний об’єм Контейнерів для безпечної утилізації медичних відходів? Чому замовник не встанови у вимогах можливий діапазон Корисного об’єму Контейнерів для безпечної утилізації медичних відходів, щоб розширити можливість участі потенційних учасників і не обмежувати (дискримінувати) вимогами у вказаних до літражу. Фактично можна лише одного виробника для даної вимоги підібрати, а це є прямим порушенням основних принципів публічних закупівель і є дискримінацією, оскільки це виключає можлиість підсилення участі будь-яких інших потенційних учасників, а вказана інформація в Додатку 2 «Примітка: у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або еквівалент», носить лише формальне дотримання принципів публічних закупівель.
Крім того, Замовником в підсилення неможливості прийняття участі іншими виробниками даної продукції до вищевказаних вимог щодо літражу встановлено вимоги про «Внутрішнє покриття – плівка поліетилентерефлатна металізована алюмінієм»:
До позиції 4 (Контейнери для безпечної утилізації медичних відходів, 10 л.) по Вул. Дрогобицька, 50
До позиції 2 (Контейнери для безпечної утилізації медичних відходів, 10 л.) по Вул. І. Франка, 8
Чому саме до таких позицій застосовано вимогу Внутрішнє покриття – плівка поліетилентерефлатна металізована алюмінієм? Якщо їх Призначення: для збору використаних шприців та забруднених гострих предметів, для використання у лікарнях, лабораторіях, медичних установах, тобто таке ж саме як і по всім іншим позиціям, чим такі особливі Контейнери для безпечної утилізації медичних відходів на 10 літрів?
Пунктом 11 розділу V Вимоги до відходів категорії В 1 ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ПРАВИЛ І НОРМ щодо поводження з медичними відходами, затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 (зі змінами), встановлено:
«11. Відходи, окрім визначених підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, збирають у ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375 (далі - Технічний регламент з підтвердження відповідності паковання).», тобто вимогами Наказу не передбачено, що ємності чи коробки повинні бути з алюмінієвим покриттям, адже алюмінієве покриття ніяким чином не впливає на властивості «застосування/роботи» ємностей чи коробок.
Отже, завдяки «вдалому» поєднанню штучного розширення предмету закупівлі з вищевказаними вимогами, вирішується завдання закупівлі конкретної продукції у конкретного постачальника.
Підсумовуючи вищевикладене, можна стверджувати, що ця закупівля є нічим іншим, ніж «завуальованим» наміром Замовника закупити конкретну продукцію конкретного виробника (чи у конкретного кола суб’єктів господарювання) без будь-якої конкуренції, прозорості, будь-якої економії чи бодай реальної ефективності, що містить усі ознаки корупційного зловживання. Ці факти можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, а також з метою приведення документації у відповідність
до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до дискримінації учасників, непрозорості та упередженості при оцінці тендерних пропозицій, вимагаю внести відповідні зміни до в Додаток 2 до тендерної документації й розшири технічні вимоги до продукції в частині літражу та видалити вимоги про «Внутрішнє покриття – плівка поліетилентерефлатна металізована алюмінієм», щоб не обмежувались технічні вимоги лише під одного виробника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Додатку 2 Технічна специфікація Тендерної документації, Замовником встановлені вимоги до предмету закупівлі, які порушують принципи публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Уважно вивчивши Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, можна зробити висновок, що Замовником навмисно у технічних вимогах до предмету закупівлі вказував:
Корисний об’єм Контейнерів для безпечної утилізації медичних відходів – 2,25 л та 28 л, адже такі об’єми 2,25 л та 28 л є нестандартними для виробників. В Україні немає 2 виробників котрі б виготовлювали Контейнери для безпечної утилізації медичних відходів – 2,25 л та 28 л., дана вимога щодо корисного об’єму є надуманою та необґрунтованою Замовником , адже стандартними є 2л, 3л та 25л., 30л. , який сенс 2,25л. для Замовника наприклад у 0,25л , чому не вказано від 2 до 3 літрів Корисний об’єм Контейнерів для безпечної утилізації медичних відходів? Чому замовник не встанови у вимогах можливий діапазон Корисного об’єму Контейнерів для безпечної утилізації медичних відходів, щоб розширити можливість участі потенційних учасників і не обмежувати (дискримінувати) вимогами у вказаних до літражу. Фактично можна лише одного виробника для даної вимоги підібрати, а це є прямим порушенням основних принципів публічних закупівель і є дискримінацією, оскільки це виключає можлиість підсилення участі будь-яких інших потенційних учасників, а вказана інформація в Додатку 2 «Примітка: у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або еквівалент», носить лише формальне дотримання принципів публічних закупівель.
Крім того, Замовником в підсилення неможливості прийняття участі іншими виробниками даної продукції до вищевказаних вимог щодо літражу встановлено вимоги про «Внутрішнє покриття – плівка поліетилентерефлатна металізована алюмінієм»:
До позиції 4 (Контейнери для безпечної утилізації медичних відходів, 10 л.) по Вул. Дрогобицька, 50
До позиції 2 (Контейнери для безпечної утилізації медичних відходів, 10 л.) по Вул. І. Франка, 8
Чому саме до таких позицій застосовано вимогу Внутрішнє покриття – плівка поліетилентерефлатна металізована алюмінієм? Якщо їх Призначення: для збору використаних шприців та забруднених гострих предметів, для використання у лікарнях, лабораторіях, медичних установах, тобто таке ж саме як і по всім іншим позиціям, чим такі особливі Контейнери для безпечної утилізації медичних відходів на 10 літрів?
Пунктом 11 розділу V Вимоги до відходів категорії В 1 ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ПРАВИЛ І НОРМ щодо поводження з медичними відходами, затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 (зі змінами), встановлено:
«11. Відходи, окрім визначених підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, збирають у ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375 (далі - Технічний регламент з підтвердження відповідності паковання).», тобто вимогами Наказу не передбачено, що ємності чи коробки повинні бути з алюмінієвим покриттям, адже алюмінієве покриття ніяким чином не впливає на властивості «застосування/роботи» ємностей чи коробок.
Отже, завдяки «вдалому» поєднанню штучного розширення предмету закупівлі з вищевказаними вимогами, вирішується завдання закупівлі конкретної продукції у конкретного постачальника.
Підсумовуючи вищевикладене, можна стверджувати, що ця закупівля є нічим іншим, ніж «завуальованим» наміром Замовника закупити конкретну продукцію конкретного виробника (чи у конкретного кола суб’єктів господарювання) без будь-якої конкуренції, прозорості, будь-якої економії чи бодай реальної ефективності, що містить усі ознаки корупційного зловживання. Ці факти можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, а також з метою приведення документації у відповідність
до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до дискримінації учасників, непрозорості та упередженості при оцінці тендерних пропозицій, вимагаю внести відповідні зміни до в Додаток 2 до тендерної документації й розшири технічні вимоги до продукції в частині літражу та видалити вимоги про «Внутрішнє покриття – плівка поліетилентерефлатна металізована алюмінієм», щоб не обмежувались технічні вимоги лише під одного виробника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 лютого 2024 14:46
Шановний Заявник!
Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради «Територіальне медичне об’єднання «Стрийська міська об’єднана лікарня» (надалі – Замовник), уважно розглянувши Вимогу щодо внесення змін в тендерну документацію з відкритих торгів з особливостями по закупівлі ID: UA-2024-02-12-008485-a за предметом «Контейнери для відходів» код ДК 021:2015 44613800-8 (надалі - Вимога), повідомляє наступне.
За твердженням Заявника, в Додатку 2 Технічна специфікація Тендерної документації, Замовником встановлені вимоги до предмету закупівлі, які порушують принципи публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дане твердження Заявник обгрунтовує наявністю в закупівлі, серед іншого, контейнерів для безпечної утилізації медичних відходів з корисним об’ємом 2,25 л та 28 л, та наявністю вимоги про «Внутрішнє покриття – плівка поліетилентерефлатна металізована алюмінієм» до позиції 4 (Контейнери для безпечної утилізації медичних відходів, 10 л.) по Вул. Дрогобицька, 50 і до позиції 2 (Контейнери для безпечної утилізації медичних відходів, 10 л.) по Вул. І. Франка, 8.
В зв`язку із чим, Заявник вимагає внести відповідні зміни до в Додаток 2 до тендерної документації й розшири технічні вимоги до продукції в частині літражу та видалити вимоги про «Внутрішнє покриття – плівка поліетилентерефлатна металізована алюмінієм», щоб не обмежувались.
Приписами ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що документація конкурсних торгів може містити інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. При чому жодним нормативно-правовим актом не регламентовано порядок подання номенклатури продукції у переліку до закупівлі. Замовник за власними потребами формує предмет закупівлі, що не суперечить вимогам чинного законодавства у сфері закупівель. Чинне законодавство не зобов’язує Замовника, а залишає за ним право визначати або не визначати частини предмета закупівлі (лоти) відповідно до його потреб.
Щодо припущень Заявника з приводу того, що технічні вимоги до предмета закупівлі виписані Замовником таким чином, що ця закупівля є нічим іншим, ніж «завуальованим» наміром Замовника закупити конкретну продукцію конкретного виробника (чи у конкретного кола суб’єктів господарювання) без будь-якої конкуренції, прозорості, будь-якої економії чи бодай реальної ефективності, що містить усі ознаки корупційного зловживання. Ці факти можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику, повідомляємо, що при формуванні переліку контейнерів, зазначених у Тендерній документації, ми керувались виключно потребою персоналу нашого медичного закладу, практикою власного використання різних об`ємів контейнерів і їх практичності.
При формуванні потреби на контейнери ми не аналізували ринок виробників та технічних параметрів цих виробів, ми визначили предмет закупівлі самостійно відповідно до своїх потреб.
У п.3) ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначається, що Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
В іншому разі, можливо було б розцінювати як закупівлю конкретної продукції конкретного виробника, що спростовує Ваше твердження про «завуальований» намір Замовника закупити конкретну продукцію конкретного виробника.
За приписами Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Частиною 3 ст.23 вказаного Закону передбачено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У відповідності до п.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо Заявника прийняти до уваги, що всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута Замовником торгів відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає, що Замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Основним параметром оцінки пропозицій учасників є відповідність запропонованого ними товару вимогам тендерної документації та підтвердження державної реєстрації (оцінки відповідності) цих виробів, тобто технічні параметри запропонованих виробів повинні бути не гіршими за вказані у технічних вимогах до предмету закупівлі.
Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник, не є ознакою дискримінації.
Цілком зрозуміло, якщо наші вимоги виявляться завищеними і за вказаними нами технічними характеристиками товар на ринку буде відсутній і жоден з потенційних Учасників не зможе забезпечити його поставку, відповідно і пропозиції будуть відсутні, тож закупівля не відбудеться. Тоді, можливо, ми переглянемо наші вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі.
Доводимо до відому Заявника, що Замовник зацікавлений у проведенні процедури відкритих торгів з подальшим здійсненням закупівлі з дотриманням усіх принципів добросовісної конкуренції.
Проте основним принципом оцінки тендерних пропозицій буде найбільш економічно вигідна пропозиція, що визнана найкращою за результатами проведеної закупівлі.
Отже, враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна документація, складена з дотриманням чинного законодавства України, в т.ч. з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, непрозорості та упередженості при оцінці тендерних пропозицій, так як Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не містить посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників та, як наслідок, не обмежують коло потенційних учасників, в зв’язку із чим відсутні підстави для задоволення Вимоги.
Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради «Територіальне медичне об’єднання «Стрийська міська об’єднана лікарня» (надалі – Замовник), уважно розглянувши Вимогу щодо внесення змін в тендерну документацію з відкритих торгів з особливостями по закупівлі ID: UA-2024-02-12-008485-a за предметом «Контейнери для відходів» код ДК 021:2015 44613800-8 (надалі - Вимога), повідомляє наступне.
За твердженням Заявника, в Додатку 2 Технічна специфікація Тендерної документації, Замовником встановлені вимоги до предмету закупівлі, які порушують принципи публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дане твердження Заявник обгрунтовує наявністю в закупівлі, серед іншого, контейнерів для безпечної утилізації медичних відходів з корисним об’ємом 2,25 л та 28 л, та наявністю вимоги про «Внутрішнє покриття – плівка поліетилентерефлатна металізована алюмінієм» до позиції 4 (Контейнери для безпечної утилізації медичних відходів, 10 л.) по Вул. Дрогобицька, 50 і до позиції 2 (Контейнери для безпечної утилізації медичних відходів, 10 л.) по Вул. І. Франка, 8.
В зв`язку із чим, Заявник вимагає внести відповідні зміни до в Додаток 2 до тендерної документації й розшири технічні вимоги до продукції в частині літражу та видалити вимоги про «Внутрішнє покриття – плівка поліетилентерефлатна металізована алюмінієм», щоб не обмежувались.
Приписами ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що документація конкурсних торгів може містити інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. При чому жодним нормативно-правовим актом не регламентовано порядок подання номенклатури продукції у переліку до закупівлі. Замовник за власними потребами формує предмет закупівлі, що не суперечить вимогам чинного законодавства у сфері закупівель. Чинне законодавство не зобов’язує Замовника, а залишає за ним право визначати або не визначати частини предмета закупівлі (лоти) відповідно до його потреб.
Щодо припущень Заявника з приводу того, що технічні вимоги до предмета закупівлі виписані Замовником таким чином, що ця закупівля є нічим іншим, ніж «завуальованим» наміром Замовника закупити конкретну продукцію конкретного виробника (чи у конкретного кола суб’єктів господарювання) без будь-якої конкуренції, прозорості, будь-якої економії чи бодай реальної ефективності, що містить усі ознаки корупційного зловживання. Ці факти можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику, повідомляємо, що при формуванні переліку контейнерів, зазначених у Тендерній документації, ми керувались виключно потребою персоналу нашого медичного закладу, практикою власного використання різних об`ємів контейнерів і їх практичності.
При формуванні потреби на контейнери ми не аналізували ринок виробників та технічних параметрів цих виробів, ми визначили предмет закупівлі самостійно відповідно до своїх потреб.
У п.3) ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначається, що Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
В іншому разі, можливо було б розцінювати як закупівлю конкретної продукції конкретного виробника, що спростовує Ваше твердження про «завуальований» намір Замовника закупити конкретну продукцію конкретного виробника.
За приписами Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Частиною 3 ст.23 вказаного Закону передбачено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У відповідності до п.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо Заявника прийняти до уваги, що всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута Замовником торгів відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає, що Замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Основним параметром оцінки пропозицій учасників є відповідність запропонованого ними товару вимогам тендерної документації та підтвердження державної реєстрації (оцінки відповідності) цих виробів, тобто технічні параметри запропонованих виробів повинні бути не гіршими за вказані у технічних вимогах до предмету закупівлі.
Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник, не є ознакою дискримінації.
Цілком зрозуміло, якщо наші вимоги виявляться завищеними і за вказаними нами технічними характеристиками товар на ринку буде відсутній і жоден з потенційних Учасників не зможе забезпечити його поставку, відповідно і пропозиції будуть відсутні, тож закупівля не відбудеться. Тоді, можливо, ми переглянемо наші вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі.
Доводимо до відому Заявника, що Замовник зацікавлений у проведенні процедури відкритих торгів з подальшим здійсненням закупівлі з дотриманням усіх принципів добросовісної конкуренції.
Проте основним принципом оцінки тендерних пропозицій буде найбільш економічно вигідна пропозиція, що визнана найкращою за результатами проведеної закупівлі.
Отже, враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна документація, складена з дотриманням чинного законодавства України, в т.ч. з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, непрозорості та упередженості при оцінці тендерних пропозицій, так як Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не містить посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників та, як наслідок, не обмежують коло потенційних учасників, в зв’язку із чим відсутні підстави для задоволення Вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2024 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП СТОРОЖЕНКО ЯРОСЛАВ ІГОРОВИЧ |
3 510 050,94
UAH з ПДВ
|
3 510 050,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕРИ МЕД" |
3 514 000,00
UAH з ПДВ
|
3 514 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СТОРОЖЕНКО ЯРОСЛАВ ІГОРОВИЧ #3814708533 |
Переможець |
3 510 050,94
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2024 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 13:04
|
Договір _94.PDF | укладений |
04 березня 2024 12:56
|