Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
254 830,00 UAH
UA-2024-02-12-008341-a ● 1b5b743ea5bd4aa28bcaa85f147042b4
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницька обласна універсальна наукова бібліотека імені Валентина Отамановського |
Код ЄДРПОУ: | 02215118 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, будинок 73 |
Контактна особа: |
Мальована Марія Андріївна 380674332925 tendertim2022@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2024 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2024 11:08 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2024 11:08 |
Очікувана вартість: | 254 830,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 274,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38905 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Соборна, будинок 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2024 14:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2024 14:25 |
Тендерна документація ел.енергія 2024.doc | |
12 лютого 2024 14:25 |
Додаток Ліміти 2024 (2).doc | |
12 лютого 2024 14:25 |
Додаток 3 Проєкт договору ел.енергія 2024.docx | |
12 лютого 2024 14:25 |
Додаток 1 Пропозиція ел.енергія 2024.docx | |
12 лютого 2024 14:25 |
Додаток 2 Технiчне завдання ел.енергія2024.doc |
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-03-01-000003 • db81464d7c4e4de59458b3d06872df58
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-03-01
•
10:34
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Вих. №1 від 28/02/2024 року.
Державна аудиторська служба України
04070, м. Київ, вул. Петра Сагайдачного, 4
Факс: 63-25-83 тел.: (044) 425-09-24
Електронна адреса: post@dasu.gov.ua
Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Телефон (0432) 66-12-82
Електронна пошта 260200@dasu.gov.ua
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-02-12-008341-a
Заява
про порушення замовником закупівлі Електрична енергія, законодавства у сфері публічних закупівель
Фізичною особою-підприємцем Моргун Артемом Костянтиновичем здійснюється моніторинг публічних закупівель, які проводяться органами державної влади та місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями на території України.
Фізичною особою-підприємцем Моргун Артемом Костянтиновичем проаналізовано закупівлю UA-2024-02-12-008341-a (надалі – закупівля) на предмет Електрична енергія щодо її відповідності нормам законодавства у сфері публічних закупівель.
У процесі аналізу виявлено ряд порушень закупівельного законодавства Замовником, а саме Вінницька обласна універсальна наукова бібліотека імені Валентина Отамановського (надалі – Замовник).
Встановлено такі порушення:
1. Встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), а саме замовник у тендерній документації в пункті 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначив кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушив вимоги, передбачені пунктом 14 частини другої статті 22 Закону.
Замовник у тендерній документації зазначив: «4.1.1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій (не менше ніж сім днів):
Дата – 20 лютого 2024 року
Час буде визначено системою при публікації оголошення».
Пунктом 14 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що в тендерній документації зазначаються такі відомості, як кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Таким чином, замовнику потрібно було зазначити в тендерній документації кінцевий строк та час подання тендерних пропозицій. Не зазначення замовником в цій частині тендерної документації чіткого строку, а саме часу подання тендерних пропозицій вважається порушенням.
2. Відповідно до пункту 3.4.1. Тендерної документації Замовника «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше дев’яноста днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.»
Строк дії тендерної пропозиції — це установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється (пункт 29 частини 1 статті 1 Закону).
Пунктом 11 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що в тендерній документації зазначається інформація про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже, є дві головні умови:
строк має бути не менше ніж 90 днів, тобто строк може бути і 120, і 180 днів;
строк розраховується з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а не з дати їх розкриття.
Отже, замовник має передбачити в тендерній документації, наприклад, наступне:
«Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
Замовник всупереч вимогам законодавства не вказав точний строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, а вказав лише умову «не менше» якої кількості днів він має бути, що свідчить про порушення закупівельного законодавства.
3. Відповідно до вимог Тендерної документації: «*Зазначені основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.».
За нормою ч. 6 ст. 33 Закону, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. В свою чергу, згідно з ч. 4 ст. 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам ч. 6 ст. 33 та ч. 4 ст. 41 Закону.
Більше того, за Законом, укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважену особу замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (25 500-51 000 грн.).
З подібним висновком моніторингу в цій частині можна ознайомитися за номером закупівлі: UA-2020-04-29-001671-a.
4. Також, під час аналізу Тендерної документації встановлено, що дані для формульного розрахунку застарілі та тариф передачі прописано не достовірно, що свідчить про укладення договору з переможцем закупівлі з порушенням законодавства.
Для встановлення порушень по вказаному питанню Держаудитслужбі рекомендовано дослідити методологію визначення ціни за одиницю, листування з постачальником, комерційні пропозиції, задля встановлення ціни і сформованого кошторису.
5. Окрім цього, існує потреба встановити вимогу Замовнику надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, оскільки встановлено порушення принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Ч. 1 чт. 44 Закону передбачає, що за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Відповідно до ст. 164-14. Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради Української РСР (ВВР) 1984, додаток до № 51, ст.1122), порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань, зокрема здійснює моніторинг закупівель у відповідності до статті 8 Закону.
Разом з тим, відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 8 Закону, рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник (або уповноважена керівником особа) за наявності інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
На підставі вищевикладеного –
ПРОШУ:
1. Почати, у відповідності до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі», моніторинг закупівлі UA-2024-02-12-008341-a.
2. Зобов’язати замовника зазначеної закупівлі здійснювати закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Після проведення перевірки закупівлі звернутися до суду по притягненню посадових осіб, винних у порушенні вимог законодавства.
4. Відповідно до законодавства вжити заходів в разі, якщо замовник не усуне порушення.
5. Додати замовника закупівлі в план перевірки на наступний звітній період.
7. Здійснювати моніторинг усіх закупівель, що будуть оголошені замовником зазначеної закупівлі.
8. Надати інформацію про останні контрольні заходи проведені в замовника торгів.
Про результати розгляду цієї скарги повідомити заявника письмово у строки та порядку, передбачені чинним законодавством.
Фізична особа-підприємець Моргун А.К.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2024 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" |
224 092,80
UAH з ПДВ
|
224 092,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" |
224 092,80
UAH з ПДВ
|
224 092,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" #41835359 |
Переможець |
224 092,80
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2024 11:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 16:29
|
додатки до договору ЕНЕРА 2024.pdf | укладений |
04 березня 2024 16:15
|
договір ЕНЕРА 2024.pdf | укладений |
04 березня 2024 16:15
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія | 38905 | Кіловат-година |
5,76
UAH з ПДВ
|