Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) – Ноутбуки
Очікувана вартість
377 000,00 UAH
UA-2024-02-12-006801-a ● 31b6988d81e141d7a53bfff226c84cf6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня м.Борислава" |
Код ЄДРПОУ: | 20763591 |
Місцезнаходження: | 82300, Україна , Львівська обл., Місто Борислав, вул. Куліша, 41А |
Контактна особа: |
Дуб Наталія Юріївна +380324850974 nata.dub@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2024 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2024 13:35 |
Очікувана вартість: | 377 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 885,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
Ноутбук ASUS ExpertBook B1 B1502CBA Star Black (B1502CBA-BQ1986, 90NX05U1-M039H0)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82300, Україна, Львівська область, м. Борислав, вул.Коваліва,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2024 14:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2024 13:31 |
Дод. _3 Проект Договору ноутбуки 2024.docx | |
12 лютого 2024 13:31 |
ТД ВТз особл. ноутбуки 2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 15 лютого 2024 12:42
Дата відповіді: 17 лютого 2024 12:33
Шановний замовник, ви прописали в документацію вимогу до листа від виробника або його офіційного представника. Нажаль такий лист на конкретну закупівлю може бути видано лише одному учаснику, який прийшов першим. Усім іншим буде відмова. Така практика використовується для усунення конкуренції одного виробника у рамках одної закупівлі. Це суттєво обмежує коло учасників. Не дивлячись на наявність стосунків із виробником ми не можемо отримати такий лист, оскільки він вже виданий. Прохання прибрати цю вимогу, яка захищає у більшості комерційний інтерес виробників. Адже, відповідно до п. 4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. В тендерній документації Замовник вимагає надати лист від виробника (або офіційного представника виробника на території України) ноутбука про партнерство (учасник є авторизованим партнером виробника) стосовно запропонованого обладнання.
При цьому Учасник не довів та документально не підтвердив яким чином ця вимога обмежує його можливість взяти участь у Закупівлі. Не надано ніяких доказів чому виробник чи його представник/представники не можуть видати такі листи будь-якій особі. Відсутність даного листа ставить під сумнів можливість Учасника в майбутньому поставити відповідний товар.
При цьому Учасник не довів та документально не підтвердив яким чином ця вимога обмежує його можливість взяти участь у Закупівлі. Не надано ніяких доказів чому виробник чи його представник/представники не можуть видати такі листи будь-якій особі. Відсутність даного листа ставить під сумнів можливість Учасника в майбутньому поставити відповідний товар.
Документація містить вимогу, що не враховує принципи викладені в ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"!
Дата подання: 15 лютого 2024 15:10
Дата відповіді: 17 лютого 2024 12:34
Щодо вимоги листів від виробника у Вашій документації. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Тому прохання прибрати таку антиконкурентну вимогу з Вашої документації та врахувати практику рішень АМКУ. Також ви можете вимагати від учасників зазначити повний артикул моделі товару та підтвердити її офіційність надавши посилання на запропоновану модель на сайті офіційного партнера або дистриб ютора виробника в Україні. У разі пропозиції не офіційного товару - учасник не зможе підтвердити його посиланням на артикул моделі у каталозі офіційного дистриб ютора або партнера на території України (оскільки артикул неофіційно завезеного товару призначений для реалізації на території іншої країни і відсутній у електронних каталогах офіційних дистриб юторів або партнерів виробника).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Термін «Практика АМКУ» відсутній в правовому полі. Рішення АМКУ є актами індивідуальної дії і стосуються конкретних пунктів інших тендерних документацій.
Учасник не довів та документально не підтвердив яким чином ця вимога обмежує його можливість взяти участь у Закупівлі.
Термін «Практика АМКУ» відсутній в правовому полі. Рішення АМКУ є актами індивідуальної дії і стосуються конкретних пунктів інших тендерних документацій.
Учасник не довів та документально не підтвердив яким чином ця вимога обмежує його можливість взяти участь у Закупівлі.
Прохання звернути увагу до публічних організацій, контролюючих та компетентних органів на практику усунення конкуренції!
Дата подання: 15 лютого 2024 15:11
Дата відповіді: 17 лютого 2024 12:34
Шановний замовник, радимо ознайомитись, як гарно усувається конкуренція для свого учасника, що допоміг замовнику прописати у документацію вимогу до листів від виробників:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-002334-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-001903-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-22-014404-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-20-009315-a
Усі закупівлі відбулися із максимальною ціною без будь-якої економії із своїм учасником, який отримав такий лист від виробника першим і єдиним! Адже це змова із виробниками!
Лобіювання замовником інтересів одного учасника із найвищою ціною по ринку та готовим фактом для розслідування такої змови!
Цей слід Замовника в історії Prozorro залишиться назавжди! Вважаємо правоохоронним органам має бути цікаво, як така високо-конкурентна сфера компютерної техніки пройшла без бажаючих та з одним учасником (авжеж із вимогою до листа від виробника!) і будь-якої економії! Мабуть таки завдяки усунутій конкуренції вимогою до такого листа та змові із виробниками не видавати такий лист іншим учасникам! По даним закупівлям можна зробити висновки яку мету все ж таки несуть схеми із листами від виробника! Велике прохання видалити такий спосіб усунення конкуренції по даній закупівлі завдяки вимозі до листів від "третіх" осіб!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Згідно ч.4. ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Отже Учасник не обмежений у поставці конкретного товару.
Учасник не довів та документально не підтвердив яким чином ця вимога обмежує його можливість взяти участь у Закупівлі.
Отже Учасник не обмежений у поставці конкретного товару.
Учасник не довів та документально не підтвердив яким чином ця вимога обмежує його можливість взяти участь у Закупівлі.
Уточнення
Дата подання: 15 лютого 2024 15:16
Дата відповіді: 17 лютого 2024 12:35
Шановний замовник, а в чому унікальність вашого ноутбука? Чому не придбати такий або ідентичний товар через електронний каталог Prozorro шляхом оголошення запиту ціни за 3 дні? Чи замовник має інші наміри за допомогою авторизаційного листа лобіювати інтереси свого учасника, який вже отримав такий лист на дану закупівлю? Прохання прибрати схеми із листами від виробника із документації. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Згідно п. 10 Постанови 1178 Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Вибір процедури закупівлі між відкритими торгами і закупівлею через електронний каталог є ПРАВОМ Замовника.
Вибір процедури закупівлі між відкритими торгами і закупівлею через електронний каталог є ПРАВОМ Замовника.
Запитання
Дата подання: 16 лютого 2024 01:14
Дата відповіді: 17 лютого 2024 12:35
Шановна уповноважена особа, просимо прибрати вимогу до листа від виробника, який вже отримав певний учасник для даної закупівлі. Ми звернулись до виробника по отримання листа авторизації по даним торгам і отримали повідомлення, що "тендер зайнятий". Проте такі дії замовника не сприяють конкурентому середовищу і несуть корупцію та домовленості по даним торгам. Прохання не повторювати ряд дій з якими намагається боротися вся Україна. Наразі вам вже відомо які ризики несе така вимога до авт. листа і які обмеження для подання усіх документів пропозиції штучно створені для учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. В тендерній документації Замовник вимагає надати лист від виробника (або офіційного представника виробника на території України) ноутбука про партнерство (учасник є авторизованим партнером виробника) стосовно запропонованого обладнання.
При цьому Учасник не довів та документально не підтвердив яким чином ця вимога обмежує його можливість взяти участь у Закупівлі. Не надано ніяких доказів чому виробник чи його представник/представники не можуть видати такі листи будь-якій особі. Відсутність даного листа ставить під сумнів можливість Учасника в майбутньому поставити відповідний товар. Також Учасник не обмежений у подачі еквіваленту.
При цьому Учасник не довів та документально не підтвердив яким чином ця вимога обмежує його можливість взяти участь у Закупівлі. Не надано ніяких доказів чому виробник чи його представник/представники не можуть видати такі листи будь-якій особі. Відсутність даного листа ставить під сумнів можливість Учасника в майбутньому поставити відповідний товар. Також Учасник не обмежений у подачі еквіваленту.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2024 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ПРОГРЕС" |
359 802,00
UAH з ПДВ
|
359 802,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ПРОГРЕС" #32482186 |
Переможець |
359 802,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2024 13:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2024 13:08
|
Договір | укладений |
01 березня 2024 13:06
|