Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги "Роша" |
Код ЄДРПОУ: | 33628165 |
Місцезнаходження: | 58004, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Горіхівська, 3 |
Контактна особа: |
Вікторія Ворожбит +380996683500, +380372527152 centr_rosha@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2024 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 971 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 857,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2024 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2024 16:43 |
Додаток 1 - кваліфікаційні критерії (нова редакція).docx | |
16 лютого 2024 16:38 |
Додаток 2 Медико технічні вимоги (нова редакція).docx | |
16 лютого 2024 16:38 |
Тендерна документація від 12.02 (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
12 лютого 2024 13:21 |
Додаток 3 Проект договору.doc |
16 лютого 2024 16:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
16 лютого 2024 16:43 |
Додаток 1 - кваліфікаційні критерії (нова редакція).docx
|
||||
16 лютого 2024 16:38 |
Додаток 2 Медико технічні вимоги (нова редакція).docx
|
||||
16 лютого 2024 16:38 |
Тендерна документація від 12.02 (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
|
||||
12 лютого 2024 13:21 |
Додаток 3 Проект договору.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-11-000049 ● 896ae8d3505e4b19b67c998fc86a96ee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2024 16:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.03.2024 № 21-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 11 березня 2024 року № 21-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2024-02-12-006617-a від 12.02.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-20 11:34:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Спеціальні продукти харчування , збагачені поживними речовинами (продукти (продукти спеціалізованого лікувального харчування PreKUnil або еквівалент)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-006617-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Чому Вами неоприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-25 16:38:05
Пояснення
У відповідності до норм чинного законодавства з приводу наданих питань повідомляю наступне:
По першому запитанню Уповноваженою особою було сформовано Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)). (Додається).
Також, у розгліді ціни за одиницю, було проаналізовано Комерційну пропозицію ФОП Биков, а також, закупівлі , що відбулись раніше іншими замовниками в 2024 році. (Комерційна пропозиція додається).
По другому запитанню повідомляю наступне: зміни до тендерної документації були внесені Протоколом Уповноваженою особою № 11/1 від 16.02.2024 року. Таким чином перелік змін було викладено в окремому документі - протоколі № 11/1 від 16.02.2024 року. який помилково не було завантажено разом з переліком змін.Відсутність закреслень змін, які були внесені, можемо пояснити помилками в роботі з програмним забезпеченням, що стало причиною не збереження їх частини.
Підсумовуючи викладені пояснення, хочу ще раз наголосити на відсутності будь яких намірів в уповноваженої особи на порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | №13-17-0041/2024ПР |
Дата публікації: | 25 квітня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
25 квітня 2024 11:37
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
БИКОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ |
971 500,00
UAH з ПДВ
|
971 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
БИКОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ #3685911419 |
Переможець |
971 500,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2024 13:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2024 15:37
|
29.PDF | укладений |
06 березня 2024 15:34
|