Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру
Очікувана вартість
4 532 400,00 UAH
UA-2024-02-12-005300-a ● 86bb99be84b94bc48bfab881abea956a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Урядовий контактний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 36521731 |
Вебсайт: | https://ukc.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Еспланадна, буд. 8/10 |
Контактна особа: |
Оксана Баранова +380442878181 baranovao@ukc.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2024 12:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 532 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Еспланадна, 8/10 та вул. Б. Грінченка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 березня 2024 16:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 березня 2024 16:13 |
!Додаток 3 Договір_Хмара_зміни.pdf | |
08 березня 2024 16:13 |
!Додаток_4_Документи_що_надаються_учасником_зміни (1).pdf | |
08 березня 2024 16:13 |
!Додаток 1 ТП.pdf | |
08 березня 2024 16:13 |
!ТД відкриті торги з особливостями.pdf | |
08 березня 2024 16:13 |
!Додаток 2 ТВ Хмара_зміни.pdf | |
08 березня 2024 16:13 |
!Протокол від 08.03.2024 внесення змін до ТД.pdf | |
08 березня 2024 16:13 |
!Перелік змін до Тендерної документації.docx |
08 березня 2024 16:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 березня 2024 16:13 |
!Додаток 3 Договір_Хмара_зміни.pdf
|
|||
08 березня 2024 16:13 |
!Додаток_4_Документи_що_надаються_учасником_зміни (1).pdf
|
|||
08 березня 2024 16:13 |
!Додаток 1 ТП.pdf
|
|||
08 березня 2024 16:13 |
!ТД відкриті торги з особливостями.pdf
|
|||
08 березня 2024 16:13 |
!Додаток 2 ТВ Хмара_зміни.pdf
|
|||
08 березня 2024 16:13 |
!Протокол від 08.03.2024 внесення змін до ТД.pdf
|
|||
08 березня 2024 16:13 |
!Перелік змін до Тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
доступ до даних та операційних середовищ Виконавця
Дата подання: 13 лютого 2024 16:06
Дата відповіді: 15 лютого 2024 10:37
В п. 5.1.6 проекту договору зазначено, що Виконавець повинен «Забезпечити Замовнику доступ до своїх даних та операційних середовищ в хмарному центрі обробки даних (далі – ХЦОД) Виконавця у разі виникнення такої потреби.
Чи може Замовник навести приклади «такої потреби»?
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за проявлений інтерес до даної закупівлі. Відповідно до Вашого запитання повідомляємо наступне. Враховуючи власний досвід роботи з хмарними постачальниками послуг, в тому числі негативний, для забезпечення стабільної та безпечної роботи інформаційних систем та унеможливлення втрати або тимчасової недоступності власних даних, які знаходяться в хмарі на невизначений час, пунктом 5.1.6 проекту договору передбачено отримання доступу до ХЦОД Виконавця для можливості Замовнику, забрати свої дані з хмарного середовища за будь-якої потреби, яка може статися відповідно до умов даного проекту договору, в тому числі у разі розірвання або закінчення терміну дії Договору.
Також повідомляємо, що Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Тендерна документація відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» містить проект договору з зазначенням порядку змін його умов.
Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.
Також повідомляємо, що Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Тендерна документація відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» містить проект договору з зазначенням порядку змін його умов.
Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-12-005300-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 13 лютого 2024 16:02
процесори з тактовою частотою ядра не менше ніж 3,0 ГГц
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу, що базова тактова частота процесорів не є однозначною метрикою їх продуктивності.
Просимо надати технічне обґрунтування встановленої в тендерній документації вимоги «процесори з тактовою частотою ядра не менше ніж 3,0 ГГц» або вказати бажану продуктивність процесорів в загальноприйнятих в індустрії одиницях вимірювання (наприклад, FLOPS).
Розгорнути
Згорнути
Просимо надати технічне обґрунтування встановленої в тендерній документації вимоги «процесори з тактовою частотою ядра не менше ніж 3,0 ГГц» або вказати бажану продуктивність процесорів в загальноприйнятих в індустрії одиницях вимірювання (наприклад, FLOPS).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2024 10:40
Шановний Учасник, відповідно до Вашої вимоги повідомляємо наступне. В загальноприйнятих в індустрії одиницях вимірювання, продуктивність процесорів різних поколінь визначається архітектурою, техпроцесом, показниками тактової частоти, кількістю ядер і іншими параметрами. Важливою характеристикою процесора є середнє число команд, які виконуються за одиницю часу. Зазвичай процесор характеризують тактовою частотою, що показує кількість операцій (тактів), які виконуються за секунду. Чим більша тактова частота, тим більше команд може виконати процесор, і тим більша його продуктивність. Вимога, що Виконавець, при наданні у користування хмарних обчислювальних ресурсів, повинен використовувати процесори з тактовою частотою ядра не менше ніж 3,0 ГГц. висунута для забезпечення швидкої роботи користувачів інформаційних систем та забезпечення надійної та безперервної роботи інфраструктури Замовника в хмарі. Ця вимога також пов’язані з використання ПЗ на хмарних ресурсах та робочих місцях Замовника. Розробник ПЗ не гарантує стабільну та якісну роботу при використанні процесорів з тактовою частотою менше ніж 3,0 ГГц.
Номер вимоги: UA-2024-02-12-005300-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 13 лютого 2024 16:04
Фізичні та віртуальні параметри ХЦОД
В тендерній документації Замовник зазначає, що в Основному ХЦОД «сервери, мережеве обладнання та сховища даних використовуються виключно для розміщення сервісів Замовника та мають відокремлену систему управління віртуальними ресурсами».
Також в розділі 4. «Основні технічні вимоги до VPC» зазначено, що «Замовнику в ексклюзивне користування надаються віртуальні обчислювальні потужності за моделлю IaaS (Infrastructure as a Service) при якій обладнання, яке залучається для створення послуги, а саме сервери, системи зберігання даних та мережеве обладнання, не використовується для надання будь яких послуг іншим клієнтам».
При цьому, в Таблиці розділу 11 «Щомісячний об’єм споживання ресурсів основний ХЦОД замовником» Замовник зазначив кількість не фізичних параметрів серверів, мережевого обладнання та сховища даних, а віртуальних параметрів.
Вимагаємо усунути невідповідність між визначеннями основного ХЦОД (як комплекту фізичних ресурсів) та кількісними параметрами основного ХЦОД (як набору віртуальних обчислювальних потужностей).
Розгорнути
Згорнути
Також в розділі 4. «Основні технічні вимоги до VPC» зазначено, що «Замовнику в ексклюзивне користування надаються віртуальні обчислювальні потужності за моделлю IaaS (Infrastructure as a Service) при якій обладнання, яке залучається для створення послуги, а саме сервери, системи зберігання даних та мережеве обладнання, не використовується для надання будь яких послуг іншим клієнтам».
При цьому, в Таблиці розділу 11 «Щомісячний об’єм споживання ресурсів основний ХЦОД замовником» Замовник зазначив кількість не фізичних параметрів серверів, мережевого обладнання та сховища даних, а віртуальних параметрів.
Вимагаємо усунути невідповідність між визначеннями основного ХЦОД (як комплекту фізичних ресурсів) та кількісними параметрами основного ХЦОД (як набору віртуальних обчислювальних потужностей).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2024 10:43
Шановний Учасник, відповідно до Вашої вимоги повідомляємо наступне. В Таблиці розділу 11 «Щомісячний об’єм споживання ресурсів основний ХЦОД замовником» Замовник зазначив кількість не фізичних параметрів серверів, мережевого обладнання та сховища даних, а кількість віртуальних параметрів серверів, мережевого обладнання та сховища даних, що використовуються виключно для розміщення сервісів Замовника та мають відокремлену систему управління віртуальними ресурсами.
Зазначення віртуальних параметрів замість фізичних дає можливість Учаснику самому вибрати тип серверів, мережевого обладнання та сховища даних, який буде задовольняти потребам набору віртуальних обчислювальних потужностей, та не обмежувати Учасників у виборі архітектури та фізичних компонентів рішення (кількості серверів\нод або полок систем збереження даних, тощо), що необхідно для надання послуг відповідно до технічних вимог даної закупівлі.
Зазначення віртуальних параметрів замість фізичних дає можливість Учаснику самому вибрати тип серверів, мережевого обладнання та сховища даних, який буде задовольняти потребам набору віртуальних обчислювальних потужностей, та не обмежувати Учасників у виборі архітектури та фізичних компонентів рішення (кількості серверів\нод або полок систем збереження даних, тощо), що необхідно для надання послуг відповідно до технічних вимог даної закупівлі.
Номер вимоги: UA-2024-02-12-005300-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 13 лютого 2024 16:05
опис проведення експертизи про відповідність ЦОД
В п. 2.4 проекту договору зазначено, що «Замовник має право на перевірку відповідності вимогам зазначеним в Таблиці 1.1 Додатку 2 до Договору безпосередньо на майданчику Виконавця. За результатами перевірки складається Акт обстеження за формою наведеною у Додатку 4 до Договору». При цьому, таблиця 1.1. містить Вимоги до системи електропостачання та безперебійного живлення ЦОД, Вимоги до системи розподілу електроживлення ЦОД, Вимоги до системи кондиціонування ЦОД, Вимоги до системи пожежної сигналізації (СПС) та автоматичної системи пожежогасіння (АСПГ) ЦОД. Перевірку та обстеження на відповідність вимогам, передбачених у Таблиці 1.1 можуть проводити лише експерти, які мають відповідні знання та досвід, підтверджені у відповідності до законодавства України.
Вимагаємо додати в проект договору детальний опис проведення експертизи про відповідність ЦОД з зазначенням методики обстеження, критеріїв відповідності, кваліфікації експертів, які будуть проводити дослідження відповідності, для кожної підсистеми ЦОД.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо додати в проект договору детальний опис проведення експертизи про відповідність ЦОД з зазначенням методики обстеження, критеріїв відповідності, кваліфікації експертів, які будуть проводити дослідження відповідності, для кожної підсистеми ЦОД.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2024 10:54
Шановний Учасник, відповідно до Вашої вимоги повідомляємо наступне. Хмара (хмарна інфраструктура) розгортається на базі ЦОД, у фізичному приміщенні, де розташовані сервери, мережеве обладнання та інфраструктура для зберігання, обробки та надання доступу до даних через Інтернет. Так, згідно з абзацом 9 частини 1 статті 2 Закону України «Про хмарні послуги» центр обробки даних - спеціалізований технічний комплекс, що складається з інженерної (системи безперебійного електроживлення, вентиляції, охолодження та регулювання вологості, пожежної безпеки, фізичної охорони), інформаційної, електронної комунікаційної та програмно-апаратної інфраструктури, засоби якого забезпечують або реалізують надання послуг із зберігання та обробки даних, у тому числі, але не обмежуючи: надання хмарних послуг, резервного копіювання даних, передачі даних, оренди комунікаційних стійок, послуг хостингу.
Саме від рівня інфраструктури системи безперебійного електроживлення, вентиляції, охолодження та регулювання вологості, пожежної безпеки, фізичної охорони, програм та систем ЦОД залежить рівень доступності, масштабованості та безпеки даних, що розміщуються в хмарі.
В Таблиці 1.1 Додатку 2 до проекту Договору зазначені мінімальні параметри та вимоги до Центрів обробки даних (далі – ЦОД) яким відповідають більшість ЦОД в Україні які хмарні оператори/провайдери використовують для надання послуг, аналогічних даному предмету закупівлі. І кожен компетентний хмарний оператор/провайдер при виборі ЦОД повинен враховувати дані вимоги і не мати жодних сумнівів щодо їх відповідності.
В свою чергу додатково повідомляємо, що Замовник має власний центр обробки даних який відповідає всім вимогам зазначеним в Таблиці 1.1 Додатку 2 до проекту Договору та має в штаті компетентних спеціалістів які безпосередньо займаються експлуатацією власних програмно-апаратних комплексів Замовника, мають необхідні знання та досвід, та за потреби, під час виконання договору можуть провести компетентну перевірку даної відповідності.
Проведення експертизи буде реалізовано наступним чином:
- комісія Замовника у складі осіб, які безпосередньо займаються експлуатацією власних програмно-апаратних комплексів Замовника та мають необхідні знання та досвід, спільно з представником дата-центру, який буде зазначено Виконавцем, проведуть ознайомлення з реалізацією систем, які вказані в Таблиці 1.1 Додатку 2 до Договору, та зафіксують результати в акті.
Даним пунктом, зазначеним у проекті договору, Замовник зазхищається від недобросовісних Виконавцев, дії яких можуть нести значні негативні наслідки щодо стабільної роботи інформаційних систем Замовника, що є неприпустимими.
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням цих особливостей. Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що в тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, про проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Отже, зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників.
Саме від рівня інфраструктури системи безперебійного електроживлення, вентиляції, охолодження та регулювання вологості, пожежної безпеки, фізичної охорони, програм та систем ЦОД залежить рівень доступності, масштабованості та безпеки даних, що розміщуються в хмарі.
В Таблиці 1.1 Додатку 2 до проекту Договору зазначені мінімальні параметри та вимоги до Центрів обробки даних (далі – ЦОД) яким відповідають більшість ЦОД в Україні які хмарні оператори/провайдери використовують для надання послуг, аналогічних даному предмету закупівлі. І кожен компетентний хмарний оператор/провайдер при виборі ЦОД повинен враховувати дані вимоги і не мати жодних сумнівів щодо їх відповідності.
В свою чергу додатково повідомляємо, що Замовник має власний центр обробки даних який відповідає всім вимогам зазначеним в Таблиці 1.1 Додатку 2 до проекту Договору та має в штаті компетентних спеціалістів які безпосередньо займаються експлуатацією власних програмно-апаратних комплексів Замовника, мають необхідні знання та досвід, та за потреби, під час виконання договору можуть провести компетентну перевірку даної відповідності.
Проведення експертизи буде реалізовано наступним чином:
- комісія Замовника у складі осіб, які безпосередньо займаються експлуатацією власних програмно-апаратних комплексів Замовника та мають необхідні знання та досвід, спільно з представником дата-центру, який буде зазначено Виконавцем, проведуть ознайомлення з реалізацією систем, які вказані в Таблиці 1.1 Додатку 2 до Договору, та зафіксують результати в акті.
Даним пунктом, зазначеним у проекті договору, Замовник зазхищається від недобросовісних Виконавцев, дії яких можуть нести значні негативні наслідки щодо стабільної роботи інформаційних систем Замовника, що є неприпустимими.
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням цих особливостей. Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що в тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, про проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Отже, зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-12-005300-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОРГОВІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:37717164
Дата подання: 16 лютого 2024 22:06
Дата подання: 16 лютого 2024 22:06
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 лютого 2024 15:14
Рішення від 20.02.2024 №3109.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2024 15:14
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.02.2024 №3752.pdf
Дата публікації: 29 лютого 2024 14:42
Рішення від 28.02.2024 №3752.pdf
Дата публікації: 04 березня 2024 14:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.02.2024 № 3752-р/пк-пз, уповноважена особа державної установи "Урядовий контактний центр" внесла зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-12-005300-a.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ГІГАКЛАУД» |
4 532 400,00
UAH з ПДВ
|
4 532 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ГІГАКЛАУД» #39792589 |
Переможець |
4 532 400,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2024 10:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2024 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2024 12:17
|
ДУ Договір 28 ТОВ ГІГАКЛАУД 3 625 920 грн зменшення.pdf | зміни до договору |
01 травня 2024 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2024 12:00
|
Договір 28 ТОВ ГІГАКЛАУД 4 532 400 гривень.pdf | укладений |
01 травня 2024 11:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 11 березня 2024 15:07 |
Кінець періоду оскарження: | 22 березня 2024 00:00 |
Дата скасування відміни: | 11 березня 2024 15:07 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Внесені зміни в оголошення про проведення відкритих торгів, в частині строку надання послуг, що порушує законодавство у сфері публічних закупівель. Протокольне рішеня від 11.03.2024 (додється) |
Документи:
11 березня 2024 15:07
|
Електронний підпис |
11 березня 2024 15:07
|
Протокол про відміну відкритих торгів у разі неможливісті усунення порушення.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2024-02-12-005300-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ «ГІГАКЛАУД», Код ЄДРПОУ:39792589
Дата подання: 15 березня 2024 16:52
Дата подання: 15 березня 2024 16:52
СКАРГА щодо неправомірної відміни торгів
12.02.2024 року через систему електронних публічних закупівель Prozorro було оголошено про проведення відкритих торгів UA-2024-02-12-005300-a, замовником яких виступає Державна установа "Урядовий контактний центр", щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних (Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГІГАКЛАУД» прийняло рішення взяти участь у зазначеній закупівлі та відповідно подало тендерну пропозицію щодо участі у даній закупівлі.
Проте, 11.03.2024 р. Замовник відмінив (скасував) закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Причиною відміни стало внесення змін в оголошення про проведення відкритих торгів, в частині строку надання послуг, що, на думку Замовника, порушує законодавство у сфері публічних закупівель. Рішення Замовника зафіксоване у Протоколі рішення уповноваженої особи державної установи «Урядовий контактний центр» від 11.03.2024 (додається).
Скаржник не згодний з рішенням Замовника в повному обсязі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 березня 2024 18:48
рішення від 19.03.2024 № 4906.pdf
Дата публікації: 19 березня 2024 18:47
інформація про резолютивну частину рішення від 26.03.2024 № 5471.pdf
Дата публікації: 27 березня 2024 13:12
рішення від 26.03.2024 № 5471.pdf
Дата публікації: 29 березня 2024 12:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.03.2024 № 5471-р/пк-пз, уповноважена особа державної установи "Урядовий контактний центр" скасувала своє протокольне рішення від 11.03.2024 року щодо відміни торгів закупівлі - "Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру" (код ДК 021:2015 - 72310000-1 Послуги з обробки даних), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-12-005300-a.
Дата виконання рішення замовником: 02 квітня 2024 15:09