Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дорожня сіль
Очікувана вартість
12 357 600,00 UAH
UA-2024-02-12-005093-a 5d4fe27986d74aaf98ed63c48289c2f4
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Солтановська Анастасія Олександрівна

380685917708 a.saltanovska@kyivcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359090
Місцезнаходження: 03170, Україна , Київська обл., Київ, вул. Янтарна, буд. 5
Контактна особа: Солтановська Анастасія Олександрівна
380685917708
a.saltanovska@kyivcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2024 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2024 08:00
Очікувана вартість: 12 357 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61 788,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Відповідно до умов Тендерної документації
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 308940 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Відповідно до умов Тендерної документації

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 тонни
Дорожня сіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03170, Україна, Київська область, Київ, вул. Янтарна, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34927100-2 — Дорожня сіль

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 12:07
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 12:07
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 12:07
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 12:07
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 12:07
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 12:07
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 12:07
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 12:07
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 12:07
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 12:07
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 12:07
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 12:07
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 12:07
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 12:07
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 12:07
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 12:07
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 12:07
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 12:07
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 12:07
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 12:07
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 12:07
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 12:07

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Відповідно до умов Тендерної документації

Сума забезпечення: 308940 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Відповідно до умов Тендерної документації
13 лютого 2024 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2024 15:59
зміни до ТД.docx
13 лютого 2024 15:59
Тендерна документація 09.02.2024 - сіль зі змінами.docx
13 лютого 2024 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2024 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2024 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2024 15:59
зміни до ТД.docx
13 лютого 2024 15:59
Тендерна документація 09.02.2024 - сіль зі змінами.docx
12 лютого 2024 12:07
Тендерна документація 09.02.2024 - сіль.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) Системи енергетичного менеджменту.
Дата подання: 13 лютого 2024 10:33
Дата відповіді: 13 лютого 2024 16:01
Доброго дня! В документації є вимога про надання документа про відповідність учасника "ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання, що підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції Учасника Сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) Системи енергетичного менеджменту,, який є чинним на момент надання послуг та виданий на ім′я Учасника, та посвідчує відповідність системи екологічного управління Учасника у неспеціалізованій оптовій торгівлі;". Яке відношення ця вимога має до предмета закупівлі і як це ISO посвідчує "відповідність системи екологічного управління Учасника у неспеціалізованій оптовій торгівлі". Приберіть дисримінаційні вимоги з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Повідомляємо, що внесено зміни до Тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-02-12-005093-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОЕКСПО+", Код ЄДРПОУ:41708124
Дата подання: 14 лютого 2024 11:33
Дискримінаційні вимоги ТД
1.Пунктом 1.2 Додатку 3 до Тендерної документації визначено, що наявність сертифікації або акредитації установи що проводила дослідження необхідно підтвердити відповідними документами: Скан-копію свідоцтва/сертифікату про сертифікацію або акредитацію «Визначення вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії», документи надаються з додатком, де вказано галузь (сертифікації або акредитації).
Вважаємо вищезгадану вимогу як дискримінаційну та таку, що не відповідає положенням чинного законодавства.
Згідно Законів України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" відсутні вимоги щодо обов’язкової атестації чи акредитації лабораторій, у тому числі випробувальних лабораторій
Абзацом 5 частини 1 статті 1 ЗУ " Про технічні регламенти та оцінку відповідності" визначено, що випробувальна лабораторія - орган з оцінки відповідності, який проводить випробування
В свою чергу, випробування - визначення однієї чи кількох характеристик об’єкта оцінки відповідності згідно з процедурою
Тією ж частиною статті 1 визначено, що орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування;
Предмет закупівлі оскаржуваної процедури закупівлі, а саме «Дорожня сіль», не підлягає обов’язковій оцінці відповідності, а така оцінка відбувається на добровільних засадах.
Частиною 3 статті 24 ЗУ "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" передбачено, що Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом
Нами для проведення випробувань товару, що планується до постачання було залучено випробувану лабораторією ДП «Львівстандартметрологія», яка має атестат акредитації №20586 від 20.04.2023 року, виданий Національним агентством з акредитації України.
Отже, за умови залучення до сертифікації випробувальної лабораторії, ми не маємо можливості взяти участь у процедурі закупівлі враховуючи наступне:
По перше, Випробувальна лабораторія ДП «Львівстандартметрологія» має атестат акредитації, а не свідоцтво/сертифікат про сертифікацію або акредитацію.
Зі змісту вимоги ТД можна встановити, що у складі пропозиції вимагається надання Скан-копії свідоцтва/сертифікату про сертифікацію або акредитацію «Визначення вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії».
По друге, жоден нормативний акт не встановлює «назву документу», який підтверджує право проведення випробувань випробувальної лабораторії
Участь у процедурі закупівлі можуть взяти лише ті Учасники, які провели сертифікаційні випробування у лабораторії, яка має «свідоцтво/сертифікат про сертифікацію або акредитацію».
Отже, всупереч положенням Законів України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", Замовником торгів встановлено дискримінаційну умову, яка суперечить чинному законодавству, та така умова унеможливлює участь у процедурі закупівлі Учасників, які провели сертифікаційні випробування у випробувальній лабораторії, що має атестат про акредитацію.
Вимагаємо усунути ГРУБЕ порушення норм чинного законодавства та дискримінаційну вимогу, яка наведена у пункті 1.2 Додатку №3 ТД, шляхом приведення у відповідність/виключення вимоги щодо підтвердження сертифікації або акредитації установи що проводила дослідження відповідними документами: Скан-копію свідоцтва/сертифікату про сертифікацію або акредитацію «Визначення вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії» або додати можливість надати Атестат акредитації відповідної лабораторії.
2. Відповідно до п. 1.4 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлена вимога щодо надання скан-копії митної декларації, що підтверджує факт ввезення на митну територію відповідної партії товару необхідного для виконання умов закупівлі та його розмитнення на території України, в документах повинна відображатися інформація (назва товару, його обсяг, відповідність товару вимогам ДСТУ або ЕN або іншому нормативному документу, відомості про відправника, перевізника(імпортера) та отримувача).
По-перше, така вимога обмежує коло учасників, які не є імпортерами, а закуповують товар у імпортерів на території України.
По -друге, п. 1.2. Додатку 3 передбачено, що якість Товару повинна відповідати вимогам ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг». У вказаному ДСТУ 8853:2019 відсутня вимога щодо наявності антизлежувальної добавки. Наявність такої добавки передбачена ДСТУ 4246:2003.
По-третє, форма митної декларації встановлена постановою КМУ від 21.12.2012 р. № 450 та наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 № 651 «Про затвердження Порядку заповнення митних декларацій за формою єдиного адміністративного документа» також та передбачає вказання найменування товару, його відмінні ознаки та вартість у валюті України або іноземній валюті.
Крім того, графа 31 Митної декларації передбачає зазначення опису товару.
Отже, заповнення митної декларації здійснюється імпортером на власний розсуд відповідно до чинних нормативних актів, а необхідність ОБОВЬЯЗКОВОГО зазначення інформації, яка вимагається у тендерній документацїі чинним законодавством не передбачено.
Вказані вимоги є дискримінаційними і порушують права потенційних учасників, адже:
По-перше – в митних деклараціях не може міститись будь-яка інформація про вантаж яку забажає імпортер. Форма митної декларації затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 р. № 450. Отже посилання на наявність чи відсутність антизлежувальної добавки в митній декларації є неможливим.

Просимо виключити вимоги щодо подання митної декларації з умов Тендерної документації.

3. Пунктом 1 розділу «Інші документи» Додатку 3 встановлено вимогу про надання копії договору з виробником Товару.
Даною вимогою обмежено права на участь в процедурі закупівлі, тих учасників, які не мають прямого договору з виробником, а закуповують сіль на території України у імпортерів.
Відповідно до абз. 1 ч.1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
- Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до зазначеного абзацу Законодавцем встановлено вимогу до порядку постачання товарів постачальником Замовнику, а не постачання товарів Учаснику торгів від постачальника, або дилера або виробника такого товару.
Отже, зазначені ТД передбачають дискримінаційні вимоги встановлені ст.5 Закону, а саме порушують: добросовісну конкуренцію серед учасників, не встановлюють максимальну економію, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.

4. Відповідно пункту 2 розділу «Інші документи» Додатку №3 ТД, Замовником встановлено наступну вимогу щодо надання у складі пропозиції документів:
« - ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування, що підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції Учасника Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління, є чинним на момент надання послуг та виданий на ім′я Учасника, та посвідчує відповідність системи екологічного управління Учасника у неспеціалізованій оптовій торгівлі.
- ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) Система управління якістю. Вимоги та настанови щодо застосування, що підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції Учасника Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) Система управління якістю, який є чинним на момент надання послуг та виданий на ім′я Учасника, та посвідчує відповідність системи управління якістю Учасника у неспеціалізованій оптовій торгівлі;
- ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування, що підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції Учасника Сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Система управління охороною здоров’я та безпекою праці, який є чинним на момент надання послуг та виданий на ім′я Учасника, та посвідчує відповідність системи управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника у неспеціалізованій оптовій торгівлі»

Вважаємо вищезгадану вимогу як дискримінаційну та таку, що не відповідає положенням чинного законодавства.

У абзацах 2, 4, 5 пункту 2 розділу «Інші документи» Додатку №3 ТД Замовником зазначено, що учасник повинен мати сертифікат на систему управління якості (ДСТУ ISO 9001:2018), екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015), управління охороною здоров’я та безпекою праці (ДСТУ ISO 45001:2019) у неспеціалізованій оптовій торгівлі.
Наше підприємство має впроваджені системи управління якості (ДСТУ ISO 9001:2018), екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015), управління охороною здоров’я та безпекою праці (ДСТУ ISO 45001:2019), проте усі вищезгадані сертифікати стосуються сфери діяльності – «Складування, зберігання, транспортування та оптової торгівлі (реалізації) сіллю харчовою, сіллю технічною, сіллю таблетованою, продуктами харчування та напоями
Ми застосовуємо стандарти ISO у сфері оптової торгівлі сіллю технічною, однак у сферах застосування стандартів не вказано «неспеціалізованій»
Як вбачається із вимог ТД, участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники у яких в сертифікатах згідно стандартів ISO вказано сферу застосовування «у неспеціалізованій оптовій торгівлі»
Не зрозуміло керуючись яким документом, Замовник торгів встановлював вимогу, що сфера дії стандартів ISO має бути щодо «неспеціалізованої оптової торгівлі».
Вищеописана вимога Замовника не базується на жодному нормативному документі чи стандарту, та дозволяє взяти участь у процедурі закупівлі лише тим Учасникам, у сертифікатах яких вказано сферу застосування «у неспеціалізованій оптовій торгівлі»
Отже, просимо виключити вимоги щодо надання відповідних сертифікатів саме у неспеціалізованій оптовій торгівлі.
Звертаємо увагу, що відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Звертаємо увагу, що аналогічні вимоги було успішно оскаржено до АМКУ по закупівлі UA-2023-10-27-003084-a.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 лютого 2024 11:31
Повідомляємо, що у замовника наразі відсутня потреба у закупівлі дорожньої солі у зв’язку з тим, що у замовника наявний достатній залишок посипальних матеріалів для безперебійного виконання робіт із зимового утримання балансової вулично-дорожньої мережі ШЕУ Святошинського району. Враховуючи вищевикладене, протоколом уповноваженої особи від 16.02.2024 № 11-02/24-5 прийнято рішення про відміну відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 34920000-2 – Дорожнє обладнання (Сіль дорожня), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-12-005093-a, на підставі підпункту 1 пункту 50 Особливостей.
Номер вимоги: UA-2024-02-12-005093-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК", Код ЄДРПОУ:44907923
Дата подання: 14 лютого 2024 17:50
В И М О Г А щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
В И М О Г А
щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель

Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), з метою усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, просимо внести наступні зміни до тендерної документації:

- 1. Виправити п. 3.2. розділу 3 інструкції з підготовки тендерних пропозицій, а саме: «проєкту договору (Додаток 4), кожна сторінка якого має містити підпис та печатку учасника;».
Повідомляємо, що в тендерній документації взагалі відсутній Додаток 4. Проєкт договору йде під назвою Додаток 5. Отже і всі наступні додатки мають невірну нумерацію.
Враховуючи викладене, для уникнення порушення прав і законних інтересів учасників, просимо привести тендерну документацію у належний стан.
2. Виключити/виправити п. 3 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що зобов’язується проводити лабораторне дослідження зразків, відібраних під час кожної поставки Товару.».
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наголошуємо, що вимога стосовно обов’язку учасників проводити лабораторні дослідження зразків під час кожної поставки є незаконним, адже згідно вимог тендерної документації закуповується 2000 тонн солі з поставкою Замовнику автомобільним транспортом. Заявки замовника можуть бути різними, як в обсязі 20 тонн так і всієї партії одразу. Якщо поставка буде відбуватись невеликими партіями то учасник повинен здійснити декілька лабораторних досліджень зразків. Повідомляємо, що лабораторні дослідження зразків це платна послуга, орієнтовна ринкова вартість такого дослідження складає більше 20 000 гривень.
Враховуючи викладене, вважаємо, що вимоги п. 3 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації порушує принципи публічних закупівель і є незаконними.
3. Виключити в абзаці третьому п. 1.4. Таблиці Додатку 3 до тендерної документації слова:
«відповідність товару вимогам ДСТУ або ЕN або іншому нормативному документу»
та
«Суб’єкт господарювання у якого учасник придбав товар повинен бути отримувачем товару на території України відомості про якого зазначено у митній декларації чи документі який його замінює(надати одну або декілька митних декларацій з зазначеної в довідці партії)».
Вказані частини абзацу є дискримінаційними і порушує права потенційних учасників, адже:
По-перше – в митних деклараціях не може міститись будь-яка інформація про вантаж яку забажає імпортер. Форма митної декларації затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 р. № 450. Отже посилання на ДСТУ або EN в митній декларації є неможливим.
По-друге – вимога про те, що суб’єкт господарювання у якого учасник придбав товар повинен бути отримувачем товару на території України відомості про якого зазначено у митній декларації є такою, що обмежує коло осіб які зможуть підтвердити технічні положення, а отже – дискримінаційною, адже отримувачем товару може бути безпосередньо учасник закупівлі або інший суб’єкт господарювання який не є імпортером.


4. Привести тендерну документацію у відповідність проєкту договору про закупівлю в частині термінів поставки товару. В тендерній документації мова йде про 5 календарних днів з моменту отримання заявки, а в проєкті договору – 5 робочих днів з дати його підписання.
Вказані невідповідності можуть призвести до порушення прав і законних інтересів учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 лютого 2024 11:31
Повідомляємо, що у замовника наразі відсутня потреба у закупівлі дорожньої солі у зв’язку з тим, що у замовника наявний достатній залишок посипальних матеріалів для безперебійного виконання робіт із зимового утримання балансової вулично-дорожньої мережі ШЕУ Святошинського району. Враховуючи вищевикладене, протоколом уповноваженої особи від 16.02.2024 № 11-02/24-5 прийнято рішення про відміну відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 34920000-2 – Дорожнє обладнання (Сіль дорожня), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-12-005093-a, на підставі підпункту 1 пункту 50 Особливостей.
Номер вимоги: UA-2024-02-12-005093-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО", Код ЄДРПОУ:40227262
Дата подання: 15 лютого 2024 16:00
дискримінаційні вимоги тендерної докумментації
Шановний Замовник! Пунктом 1.2 Додатку 3 до Тендерної документації визначено, що наявність сертифікації або акредитації установи що проводила дослідження необхідно підтвердити відповідними документами: Скан-копію свідоцтва/сертифікату про сертифікацію або акредитацію «Визначення вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії», документи надаються з додатком, де вказано галузь (сертифікації або акредитації). Вважаємо вищезгадану вимогу як дискримінаційну та таку, що не відповідає положенням чинного законодавства. Згідно Законів України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" відсутні вимоги щодо обов’язкової атестації чи акредитації лабораторій, у тому числі випробувальних лабораторій Абзацом 5 частини 1 статті 1 ЗУ " Про технічні регламенти та оцінку відповідності" визначено, що випробувальна лабораторія - орган з оцінки відповідності, який проводить випробування В свою чергу, випробування - визначення однієї чи кількох характеристик об’єкта оцінки відповідності згідно з процедурою Тією ж частиною статті 1 визначено, що орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування; Предмет закупівлі оскаржуваної процедури закупівлі, а саме «Дорожня сіль», не підлягає обов’язковій оцінці відповідності, а така оцінка відбувається на добровільних засадах. Частиною 3 статті 24 ЗУ "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" передбачено, що Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким. Зі змісту вимоги ТД можна встановити, що у складі пропозиції вимагається надання Скан-копії свідоцтва/сертифікату про сертифікацію або акредитацію «Визначення вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії». По друге, жоден нормативний акт не встановлює «назву документу», який підтверджує право проведення випробувань випробувальної лабораторії. Участь у процедурі закупівлі можуть взяти лише ті Учасники, які провели сертифікаційні випробування у лабораторії, яка має «свідоцтво/сертифікат про сертифікацію або акредитацію». Отже, всупереч положенням Законів України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", Замовником торгів встановлено дискримінаційну умову, яка суперечить чинному законодавству, та така умова унеможливлює участь у процедурі закупівлі Учасників, які провели сертифікаційні випробування у випробувальній лабораторії, що має атестат про акредитацію.
Вимагаємо усунути ГРУБЕ порушення норм чинного законодавства та дискримінаційну вимогу, яка наведена у пункті 1.2 Додатку №3 ТД, шляхом приведення у відповідність/виключення вимоги щодо підтвердження сертифікації або акредитації установи що проводила дослідження відповідними документами: Скан-копію свідоцтва/сертифікату про сертифікацію або акредитацію «Визначення вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії» або додати можливість надати Атестат акредитації відповідної лабораторії.
Виключити/виправити п. 3 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що зобов’язується проводити лабораторне дослідження зразків, відібраних під час кожної поставки Товару.». Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наголошуємо, що вимога стосовно обов’язку учасників проводити лабораторні дослідження зразків під час кожної поставки є незаконним, адже згідно вимог тендерної документації закуповується 2000 тон солі з поставкою Замовнику автомобільним транспортом. Повідомляємо, що лабораторні дослідження зразків це платна послуга, яка призведе до вагомої збільшення ціни товару. Враховуючи викладене, вважаємо, що вимоги п. 3 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації порушує принципи публічних закупівель і є незаконними.
Відповідно до п. 1.4 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлена вимога щодо надання скан-копії митної декларації, що підтверджує факт ввезення на митну територію відповідної партії товару необхідного для виконання умов закупівлі та його розмитнення на території України, в документах повинна відображатися інформація (назва товару, його обсяг, відповідність товару вимогам ДСТУ або ЕN або іншому нормативному документу, відомості про відправника, перевізника(імпортера) та отримувача). По-перше, така вимога обмежує коло учасників, які не є імпортерами, а закуповують товар у імпортерів на території України. По -друге, форма митної декларації встановлена постановою КМУ від 21.12.2012 р. № 450 та наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 № 651 «Про затвердження Порядку заповнення митних декларацій за формою єдиного адміністративного документа» також та передбачає вказання найменування товару, його відмінні ознаки та вартість у валюті України або іноземній валюті. Крім того, графа 31 Митної декларації передбачає зазначення опису товару. Отже, заповнення митної декларації здійснюється імпортером на власний розсуд відповідно до чинних нормативних актів, а необхідність ОБОВЬЯЗКОВОГО зазначення інформації, яка вимагається у тендерній документацїі чинним законодавством не передбачено. Вказані вимоги є дискримінаційними і порушують права потенційних учасників, адже – в митних деклараціях не може міститись будь-яка інформація про вантаж яку забажає імпортер. Форма митної декларації затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 р. № 450. Отже посилання на наявність чи відсутність антизлежувальної добавки в митній декларації є неможливим. Просимо виключити вимоги щодо подання митної декларації з умов Тендерної документації. Звертаємо увагу, що відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Звертаємо увагу, що аналогічні вимоги було успішно оскаржено до АМКУ в закупівлях UA-2023-10-27-003084-a, UA-2024-01-16-012165-a
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 лютого 2024 11:30
Повідомляємо, що у замовника наразі відсутня потреба у закупівлі дорожньої солі у зв’язку з тим, що у замовника наявний достатній залишок посипальних матеріалів для безперебійного виконання робіт із зимового утримання балансової вулично-дорожньої мережі ШЕУ Святошинського району. Враховуючи вищевикладене, протоколом уповноваженої особи від 16.02.2024 № 11-02/24-5 прийнято рішення про відміну відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 34920000-2 – Дорожнє обладнання (Сіль дорожня), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-12-005093-a, на підставі підпункту 1 пункту 50 Особливостей.

Документи подані скаржником

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 16 лютого 2024 11:35
Кінець періоду оскарження: 27 лютого 2024 00:00
Дата відміни: 27 лютого 2024 00:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: У замовника наразі відсутня потреба у закупівлі дорожньої солі у зв’язку з тим, що у замовника наявний достатній залишок посипальних матеріалів для безперебійного виконання робіт із зимового утримання балансової вулично-дорожньої мережі ШЕУ Святошинського району. Враховуючи вищевикладене, протоколом уповноваженої особи від 16.02.2024 № 11-02/24-5 прийнято рішення про відміну відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 34920000-2 – Дорожнє обладнання (Сіль дорожня), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-12-005093-a, на підставі підпункту 1 пункту 50 Особливостей.
Документи:
16 лютого 2024 11:34
Електронний підпис
16 лютого 2024 11:33
протокол від 16.02.2024.pdf