Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34861610 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7 |
Контактна особа: |
Марина Овчарова +380577252080 ovcharova_m@citynet.kharkov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2024 10:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 11:38 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 11:38 |
Очікувана вартість: | 114 304 126,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 685 824,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства). Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами)), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього розділу тендерної документації, сплатити до відповідного бюджету кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації). У випадку, якщо підписантом не є кеpiвник банку (диpектop/ гoлoва пpaвлiння банку тoщo), то повноваження особи, яка підписала гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банку (доручення, тощо). Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію Національного банку України. На пітвердження зазначеної вимоги учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: скановану копію ліцензії банку-гараната, або рішення органу ліцензування про видачу ліцензії/й банку-гараната, або витяг з державного реєстру банків, або довідку, видану банком-гаранатом, складену в довільній формі, з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банку по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі електронної гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 500 000,00 грн. (п’ятсот тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 91 дня із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (із змінами) (далі – наказ № 2628) затверджено, зокрема, форму забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма); вимоги до забезпечення тендерної пропозиції (далі – Вимоги). Реквізити гарантії, визначені у формі (пункт 1 форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом № 2628), є обов’язковими для складання гарантії (пункт 3 Вимог). Гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) складається за формою (додаток 5 до тендерної документації). Гарантія має містити обов'язкові реквізити. Згідно з пунктом 4 Вимог у реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 34861610; категорія: орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган; - адреса місцезнаходження: 61003, Україна, Харківська обл., м. Харків, майдан Конституції, 7; Банківські реквізити бенефіціара: UA638201720355169010000033468 в Державна казначейська служба України м. Києва; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, перелічених нижче не настане: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація: протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.02.2024 № 12/02/24-1; - назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі: (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі, штучних споруд (мостів, шляхопроводів та ін.) міста (45233142-6 – Ремонт доріг); 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої наказом № 2628); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку, на відповідний строк. На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати довідку, видану банком-гарантом, підписану представником банку-гаранту, що підтверджує розміщення повного грошового покриття, а також містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Перелік випадків повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції детально викладено в пункті 3 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації. Більш детально щодо забезпечення тендерної пропозиції викладено у пунктах 2 та 3 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації та у додатку 5 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 0,5 відсотків вартості договору про закупівлю. При формуванні вимог до забезпечення виконання договору про закупівлю замовники застосовують положення статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами). Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560-569 Цивільного кодексу України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю, а також містити: - назву документа; - номер, місце складання, дату видачі; - строк її дії; - назву предмета закупівлі (предмета договору); - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради; 61003, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Конституції, 7; код згідно з ЄДРПОУ – 34861610; UA638201720355169010000033468 в Державна казначейська служба України м. Києва; - повне найменування переможця процедури закупівлі (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) переможця процедури закупівлі, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків); - найменування банку-гаранта та його адресу. Термін дії банківської гарантії повинен закінчуватись після спливу строку дії Договору про закупівлю. У разі продовження строку дії договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю продовжується на відповідний строк. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню виконання договору, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами); 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Перелік випадків неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю переможцю процедури закупівлі: - відмова учасника-переможця процедури закупівлі від виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю; - порушення учасником-переможцем процедури закупівлі умов договору про закупівлю щодо належного виконання зобов’язань за цим договором. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, що наведені вище, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Післяоплата протягом 30 (тридцяти) календарних днів на підставі актів наданих послуг (форма КБ-2В) та довідок про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3), з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2024 16:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2024 16:17 |
Перелік змін_2_від 19.02.2024.docx | |
19 лютого 2024 16:17 |
Тендерна документація_НОВА РЕДАКЦІЯ_2.docx | |
19 лютого 2024 16:17 |
Додаток 3 Проект договору про закупівлю_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
14 лютого 2024 13:08 |
Перелік змін.docx | |
14 лютого 2024 13:08 |
Тендерна документація_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
12 лютого 2024 10:48 |
Додаток 4 Інші документи.docx | |
12 лютого 2024 10:48 |
Додаток 1 Спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям.docx | |
12 лютого 2024 10:48 |
Додаток 5 Форма забезпечення тендерної пропозиції.docx | |
12 лютого 2024 10:48 |
Тендерна документація.docx | |
12 лютого 2024 10:48 |
Додаток 3 Проект договору про закупівлю.docx | |
12 лютого 2024 10:48 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx |
19 лютого 2024 16:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 лютого 2024 16:17 |
Перелік змін_2_від 19.02.2024.docx
|
||||||
19 лютого 2024 16:17 |
Тендерна документація_НОВА РЕДАКЦІЯ_2.docx
|
||||||
19 лютого 2024 16:17 |
Додаток 3 Проект договору про закупівлю_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
||||||
14 лютого 2024 13:08 |
Перелік змін.docx
|
||||||
14 лютого 2024 13:08 |
Тендерна документація_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
||||||
12 лютого 2024 10:48 |
Додаток 4 Інші документи.docx
|
||||||
12 лютого 2024 10:48 |
Додаток 1 Спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям.docx
|
||||||
12 лютого 2024 10:48 |
Додаток 5 Форма забезпечення тендерної пропозиції.docx
|
||||||
12 лютого 2024 10:48 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
12 лютого 2024 10:48 |
Додаток 3 Проект договору про закупівлю.docx
|
||||||
12 лютого 2024 10:48 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000002 ● dd9a5f88ce094a55a096d4230cd8972d
- Статус: завершено ● Дата: 19 квітня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 13:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-02-12-002776-a 12.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-28 08:28:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі, штучних споруд (мостів, шляхопроводів та ін.) міста (45233142-6 – Ремонт доріг) (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-002776-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Надати інформацію та документи, що підтверджують виконання пункту 6 розділу V тендерної документації в частині внесенням переможцем закупівлі комунальним підрядним спеціалізованим підприємством по ремонту і будівництву автошляхів м. Харкова «ШЛЯХРЕМБУД» не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 0,5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-01 16:46:32
Пояснення Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо пояснення про таке.
1. Щодо питання «Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»:
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Департамент/Замовник) здійснює свою діяльність згідно з Положенням про Департамент, затвердженим рішенням 1 сесії Харківської міської ради 8 скликання «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 8 скликання» від 09.12.2020 № 7/20» (із змінами) (далі – Положення).
Відповідно до пункту 1.3 Положення, у своїй діяльності Департамент керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, рішеннями Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням та іншими нормативними актами.
Департамент у своїй діяльності підзвітний та підконтрольний Харківській міській раді, підпорядкований виконавчому комітету Харківської міської ради, міському голові, секретарю міської ради, заступнику міського голови з питань інфраструктури міста (пункт 1.2 Положення).
Згідно зі статтею 16 Закону України «Про автомобільні дороги» вулиці і дороги міст та інших населених пунктів знаходяться у віданні органів місцевого самоврядування і є комунальною власністю.
Статтею 19 Закону України «Про автомобільні дороги» передбачено, що основними обов’язками органів місцевого самоврядування у частині управління функціонування і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, зокрема, є: забезпечення безперервних, безпечних, економічних та зручних умов руху транспортних засобів і пішоходів вулицями і дорогами міст та інших населених пунктів; організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг міст та інших населених пунктів за встановленими для них будівельними нормами, державними стандартами та нормами.
Згідно з Положенням Департамент відповідно до покладених на нього завдань організовує та виконує функції замовника з утримання, будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту об'єктів житлово-комунального та соціального призначення на території міста, вулиць і доріг місцевого значення та штучних споруд на них, інженерних мереж та комунікацій міста, внутрішньоквартальних доріг.
Відповідно до п. 1.1 розділу 1. Загальні положення Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154 (із змінами), роботи з ремонту та утримання об’єктів благоустрою мають бути спрямовані на забезпечення та збереження їх технічного та естетичного стану, підвищення експлуатаційних якостей та продовження їх строків служби.
Послуги з поточного ремонту, пов’язані з періодичним відновленням шару зносу дорожнього покриття, забезпеченням достатньої його жорсткості та рівності, поліпшенням експлуатаційних якостей елементів вулично-дорожньої мережі, також, при необхідності, ремонт полягає в ліквідації всіх дрібних пошкоджень проїзної частини вулично-дорожньої мережі, у тому числі пошкоджень, що створюють перешкоди для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
Надання вищевказаних послуг передбачає строки, особливості, норми і кратність проведення технічних заходів відповідно до пори року. На підставі чого складається дефектний акт (Додаток 1 до пояснень – Дефектний акт, на 10 аркушах) та технічна специфікація.
В технічній специфікації міститься перелік запланованих заходів до обстежень стану вулично-дорожньої мережі міста за районами (Додаток 2 до пояснень – ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, на 10 аркушах).
Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначений на підставі наявної потреби; відповідає рішенню 20 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 22.11.2023 № 447/23 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2024 рік» (за посиланням https://doc.city.kharkov.ua/uk/profile/document/view/id/710201) (Додаток 3 до пояснень – Рішення ХМР № 447/23, на 77 аркушах), та паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік (загальний фонд) за КПКВК 1517461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» (Додаток 4 до пояснень – Паспорт бюджетної програми, на 3 аркушах).
Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі міста визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (із змінами), та на підставі закупівельних цін власних закупівель Замовника.
2. Щодо питання «Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.»:
На виконання пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), Департаментом було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету за посиланням: https://www.city.kharkiv.ua/uk/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-70263.html.
3. Щодо питання «Надати інформацію та документи, що підтверджують виконання пункту 6 розділу V тендерної документації в частині внесенням переможцем закупівлі комунальним підрядним спеціалізованим підприємством по ремонту і будівництву автошляхів м. Харкова «ШЛЯХРЕМБУД» не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 0,5 відсотків вартості договору про закупівлю.»:
На виконання пункту 6 розділу V тендерної документації переможець закупівлі КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» надав забезпечення виконання договору такого договору у формі оригіналу банківської гарантії № 302/2024/ХаркОД-МСБ-Г від 13.03.2024, виданої АБ «УКРГАЗБАНК», код за ЄДРПОУ 23697280 (додаток 5 до пояснень – Банківська гарантія № 302/2024/ХаркОД-МСБ-Г, на 2 аркушах; додаток 6 до пояснень – Довідка АБ «УКРГАЗБАНК» від 13.03.2024 № 5-278/20/98/2024, на 1 аркуші; додаток 7 до пояснень – Завірена копія банківської ліцензії, виданої АБ «УКРГАЗБАНК» від 06.10.2011 № 123, на 2 аркушах; додаток 8 до пояснень – Завірена копія витягу з Державного реєстру банків АБ «УКРГАЗБАНК», сформований 16.08.2021 за № ДБР-000032, на 1 аркуші; додаток 9 до пояснень – Довіреність на Озерова Олексія Юрійовича, на 6 аркушах).
Додатки:
1. Додаток 1 до пояснень – Дефектний акт, на 10 аркушах;
2. Додаток 2 до пояснень – ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, на 10 аркушах;
3. Додаток 3 до пояснень – Рішення ХМР № 447/23, на 77 аркушах;
4. Додаток 4 до пояснень – Паспорт бюджетної програми, на 3 аркушах;
5. Додаток 5 до пояснень – Банківська гарантія № 302/2024/ХаркОД-МСБ-Г, на 2 аркушах;
6. Додаток 6 до пояснень – Довідка АБ «УКРГАЗБАНК» від 13.03.2024 № 5-278/20/98/2024, на 1 аркуші;
7. Додаток 7 до пояснень – Завірена копія банківської ліцензії, виданої АБ «УКРГАЗБАНК» від 06.10.2011 № 123, на 2 аркушах;
8. Додаток 8 до пояснень – Завірена копія витягу з Державного реєстру банків АБ «УКРГАЗБАНК», сформований 16.8.2021 за № ДБР-000032, на 1 аркуші;
9. Додаток 9 до пояснень – Довіреність на Озерова Олексія Юрійовича, на 6 аркушах.
- Додаток 1 до пояснень - Дефектний акт.pdf
- Додаток 2 до пояснень - Технічна специфікація.docx
- Додаток 3 до пояснень - рішення ХМР № 447_23.doc
- Додаток 4 до пояснень - Паспорт бюджетної програми.pdf
- Додаток 5 до пояснень - Банківська гарантія № 302-2024-ХаркОД-МСБ-Г.PDF
- Додаток 6 до пояснень - Довідка АБ «УКРГАЗБАНК».PDF
- додаток 7 до пояснень – Завірена копія банківської ліцензії, виданої АБ «УКРГАЗБАНК» від 06.10.2011 № 123.PDF
- Додаток 8 до пояснень – Завірена копія витягу з Державного реєстру банків АБ «УКРГАЗБАНК», сформований 16.8.2021 за № ДБР-000032.PDF
- Додаток 9 до пояснень – довіреність на Озерова Олексія Юрійовича.PDF
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-03 14:37:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі, штучних споруд (мостів, шляхопроводів та ін.) міста (45233142-6 – Ремонт доріг) (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-002776-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, враховуючи вимоги пункту 18 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо різниці робіт за предметом закупівлі, які зазначені в пунктах 5, 28, 51, 75, 85, 87 89 Технічної специфікації (файл «Додаток 2 Технічна специфікація..pdf»), наданій у складі тендерної пропозиції учасника (переможця) комунального підрядного спеціалізованого підприємства по ремонту і будівництву автошляхів м. Харкова "Шляхрембуд" та відповідних робіт, зазначених у локальному кошторисі додатку 1 до договору закупівлі від 14.03.2024 № 25 в частині глибині різання, глибині фрезерування, товщини покриття тощо.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-08 15:14:36
Пояснення Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо пояснення про таке.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) саме цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Департамент/Замовник) згідно із Законом належить до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону (пункт 1 частини першої статті 2 Закону).
За наявною потребою Департаментом було оголошено процедуру закупівлі за предметом: (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі, штучних споруд (мостів, шляхопроводів та ін.) міста (45233142-6 – Ремонт доріг), унікальний ідентифікатор закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, – UA-2024-02-12-002776-a (далі – Послуги).
В технічній специфікації (додаток 2 до тендерної документації) міститься перелік запланованих заходів відповідно до обстежень стану вулично-дорожньої мережі міста за районами (Додаток 1 до пояснень – ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, на 10 аркушах).
Зокрема, перелік містить наступне:
№
з/п Найменування Одиниця виміру Кількість
5 Нарізання швів при ремонті дорожнього покриття з використанням нарізувача швів на базі бензоріза потужністю 4,5-5 кВт: глибина різання 90 мм
/при наявності руху транспортних засобів на ремонтованій і суміжних смугах руху/ м шва 5 400,0
28 Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття доріг з використанням міні-навантажувача JCB 225 з навісною дорожньою фрезою: глибина фрезерування 70 мм
/при наявності руху транспортних засобів на ремонтованій і суміжних смугах руху/ м2 покриття 3 300,0
51 Улаштування покриття товщиною 7 см з гарячих асфальтобетонних сумішей вручну з ущільненням дорожнім самохідним котком[на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] м2 покриття 3 500,0
75 Улаштування покриттів товщиною 7 см із гарячих асфальтобетонних сумішей
[на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] м2 покриття 6 000,0
85 Ремонт дорожнього покриття з використанням машини для ямкового ремонту асфальтобетонного покриття Blow-Patcher HT-D, забивання тріщин і просідань струменевим методом: глибина ушкодження 50 мм
/при наявності руху транспортних засобів на ремонтованій і суміжних смугах руху/ м2 покриття 2 000,0
87 Ремонт дорожнього покриття з використанням котла для литого асфальту КДМ-1501 на базі автомобіля КамАЗ-55111: товщина шару 100мм, площа ділянки (карти) до 2 м2
/при наявності руху транспортних засобів на ремонтованій і суміжних смугах руху/ м2 покриття 2 000,0
89 Ремонт дорожнього покриття з використанням котла для литого асфальту КДМ-1501 на базі автомобіля КамАЗ-55111: товщина шару 100 мм, площа ділянки (карти) понад 2 м2 до 10 м2
/при наявності руху транспортних засобів на ремонтованій і суміжних смугах руху/ м2 покриття 2 000,0
Підпунктом 6.4 пункту 6 розділу IІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на Послуги встановлено, що договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону з урахуванням Особливостей, Господарського та Цивільного кодексу України.
Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю надає замовнику договірну ціну, у тому числі: локальні кошториси, розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів), розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, розрахунок прибутку, - відповідно до своєї тендерної пропозиції.
Структура Договірної ціни є динамічною і визначається на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для надання послуг, та поточних цін на них у відповідності до п. 5.1. кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 з урахуванням змін та доповнень, Порядком проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 (із змінами).
Всі розрахунки повинні бути підтверджені документально.
Рівень заробітної плати при визначенні вартості будівництва не повинен перевищувати рівня середньомісячної заробітної плати, затвердженої рішенням Харківської міської ради.
Враховуючи вищевикладене, між Замовником та переможцем процедури закупівлі КОМУНАЛЬНИМ ПІДРЯДНИМ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД», код згідно із ЄДРПОУ 03359182, (далі – КП «ШЛЯХРЕМБУД») було укладено договір про закупівлю № 25 від 14.03.2024, в договірній ціні, яка є невід’ємною частиною (Додаток № 1 до договору) та структура якої є динамічною і визначено на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для надання послуг, та поточних цін на них у відповідності до п. 5.1. кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 з урахуванням змін та доповнень, Порядком проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 (із змінами), всі розцінки відповідають нормативним.
Для розрахунку кошторисної вартості Послуг, зокрема щодо пунктів 5, 28, 51, 75, 85, 87 89 Технічної специфікації, використовувались основна розцінка та розцінка, яка коригує глибину різання, глибину фрезерування, товщину покриття тощо, з коефіцієнтом до всіх витрат ресурсів, відповідно до кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 18. Благоустрій», затверджених наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та СОУ Д.2.4-03359182-001:2016 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Утримання і ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів» (із змінами) (Додаток 2 до пояснень – витяг із кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 18. Благоустрій», затверджених наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та СОУ Д.2.4-03359182-001:2016 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Утримання і ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів» (із змінами), на 5 аркушах).
Наприклад, розрахунок для пункту 5 Технічної специфікації:
Обґрунтування (шифр норми) Найменування
робіт і витрат Одиниця виміру Кількість
ШР1-6-1
тех.ч. п.3.27 к=1,2 к=1,2
к=1,2 Нарізання швів при ремонті дорожнього покриття з використанням нарізувача швів на базі бензоріза потужністю 4,5-5 кВт: глибина різання 50 мм
/при наявності руху транспортних засобів на ремонтованій і суміжних смугах руху/ 100 м шва 54,0
ШР1-6-2
тех.ч. п.3.27 к=1,2 к=1,2
к=1,2
K0=8,0 Нарізання швів при ремонті дорожнього покриття з використанням нарізувача швів на базі бензоріза потужністю 4,5-5 кВт: на кожні повні або неповні 5 мм зміни глибини різання додавати або вилучати
/при наявності руху транспортних засобів на ремонтованій і суміжних смугах руху/ 100 м шва 54,0
В основній розцінці ШР1-6-1 глибина різання становить 50 мм, з метою виконання вимог технічної специфікації використано коригуючу розцінку ШР1-6-2, яка дозволяє змінювати глибину різання, а саме додати на кожні повні або неповні 5 мм, використовуючи К0 (коефіцієнт до всіх витрат ресурсів), тобто: 50 мм + (5мм * 8) = 90 мм.
Аналогічні розрахунки щодо пунктів 28, 51, 75, 85, 87 89 Технічної специфікації наведено у Додатку 3 до пояснень – приклад розрахунку кошторисної вартості щодо пунктів 5, 28, 51, 75, 85, 87 89 Технічної специфікації, на 4 аркушах.
З огляду на вищезазначене, умови договору про закупівлю № 25 від 14.03.2024 (з усіма невід’ємними частинами) не відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі КП «ШЛЯХРЕМБУД».
Додатки:
1. Додаток 1 до пояснень – ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, на 10 аркушах;
2. Додаток 2 до пояснень – витяг із кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 18. Благоустрій», затверджених наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та СОУ Д.2.4-03359182-001:2016 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Утримання і ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів» (із змінами), на 5 аркушах;
3. Додаток 3 до пояснень – приклад розрахунку кошторисної вартості щодо пунктів 5, 28, 51, 75, 85, 87 89 Технічної специфікації, на 4 аркушах.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2024 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД" |
110 283 868,80
UAH з ПДВ
|
110 283 868,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
113 940 000,00
UAH з ПДВ
|
113 254 175,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
113 500 000,00
UAH з ПДВ
|
113 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД" #03359182 |
Переможець |
110 283 868,80
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 12:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 березня 2024 16:21
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 04 березня 2024 12:36
Учасник | Пропозиція | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД" #03359182 |
110 283 868,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2024 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2024 11:42
|
Договір № 25.PDF | укладений |
14 березня 2024 11:41
|
Додаток 1.pdf | укладений |
14 березня 2024 11:41
|