Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04544464 |
Вебсайт: | http://hmilnyk-osvita.gov.ua |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. ШЕВЧЕНКА, 3 |
Контактна особа: |
Андрій Заплитнюк +380974513286 andriizaplytniuk@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2024 23:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 560 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2024 23:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2024 23:26 |
ТД - м'ясо (2024).docx | |
11 лютого 2024 23:26 |
ТД - м'ясо (2024).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-12-000034 ● 8ab09af933b543c1ba92a565ce069f53
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2024 17:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.08.2024 №75-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 12.08.2024 №75-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-02-11-000656-a, 11.02.2024 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-16 12:22:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса охолодженого, філе курячого охолодженого, стегна курячого охолодженого (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-11-000656-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
3. Чому тендерна документація складена з порушенням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), а саме: у пункті 4 Розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої -дев’ятої статті 41 Закону та Постанови №1178, тоді як у пункті 17 Постанови №1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Постанови №1178 укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Постанови №1178?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-21 20:20:15
Відповідь на запит від 16.08.2024 року
На Ваш запит від 16.08.2024 уповноважена особа Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради повідомляє наступне:
1) Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі. Крім того, від учасників ринку були надані цінові (комерційні) пропозиції предмету закупівлі (сканкопії додаються).
2) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради було розміщено 12.02.2024 року посилання https://hmilnyk-osvita.gov.ua/news/1724238129/
3) Тендерна документація закупівлі «М’ясо (свинина великокускова (обрізна, без кісток) охолоджена, філе куряче охолоджене, стегно куряче охолоджене)», складена відповідно до вимог Закону та Особливостей.
При заповненні полів тендерної документації п. 10 та 13 в пункті 4 Розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» пропущені через технічну помилку, яка була допущена через значне навантаження та великий об’єм роботи.
Надання інформації про усунення порушення замовником
розглянуто висновок ДАСУ та видано наказ на підставі висновку
2024-09-05 15:31:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Деражня-Агро" |
6 550 000,00
UAH з ПДВ
|
6 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Деражня-Агро" #39362358 |
Переможець |
6 550 000,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2024 07:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2024 23:27
|
Договір №190 - ТОВ Деражня-Агро.pdf | укладений |
12 березня 2024 23:24
|