Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 23494298 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А |
Контактна особа: |
Морозова Оксана 380632541226 knp_kmpb6@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2024 12:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2024 13:41 |
Початок аукціону: | 07 березня 2024 13:41 |
Очікувана вартість: | 1 770 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП гаранта. Цією документацією вимагається тендерне забезпечення, яке має бути подане в розмірі: 53100,00 грн. (що становить 3 % від очікуваної вартості) . Термін дії повинен бути не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерних пропозиції надається Учасниками торгів у вигляді електронної гарантії виданої обслуговуючим банком Учасника |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 53100 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (акушерське відділення) (код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги) – 13500 послуг
Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (відділення гінекології) (код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги)- 1500 послуг
Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (відділення дитячої гінекології) (код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги)- 1500 послуг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2024 14:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2024 14:00 |
Перелік змін до ТД від 01.03.2024.PDF | |
01 березня 2024 14:00 |
ТД_Кейерингові_послуги_зі змінами (від 01.03.24).pdf | |
16 лютого 2024 14:10 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
16 лютого 2024 14:10 |
ТД_Кейерингові_послуги_зі змінами.pdf | |
10 лютого 2024 12:43 |
ТД Кейерингові послуги.pdf | |
10 лютого 2024 12:43 |
Оголошення кейт.посл..pdf |
01 березня 2024 14:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
01 березня 2024 14:00 |
Перелік змін до ТД від 01.03.2024.PDF
|
|||||||||
01 березня 2024 14:00 |
ТД_Кейерингові_послуги_зі змінами (від 01.03.24).pdf
|
|||||||||
16 лютого 2024 14:10 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||||||||
16 лютого 2024 14:10 |
ТД_Кейерингові_послуги_зі змінами.pdf
|
|||||||||
10 лютого 2024 12:43 |
ТД Кейерингові послуги.pdf
|
|||||||||
10 лютого 2024 12:43 |
Оголошення кейт.посл..pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно з додатком 1 до тендерної документації вами вимагається надати:
«1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
Обовязковим є наявність вантажних автомобілів (у.т.ч. – вантажного ІЗОТЕРМІЧНОГО авто) для перевезення готових страв та продуктів;
1.2. копії техпаспортів на вантажний автотранспорт, яким буде здійснюватися поставка продуктів харчування (з відміткою про встановлений умовами тендерної документації тип транспортного засобу), а також, договори оренди або договори про надання послуг з перевезення продовольчих товарів (у випадку якщо вантажний автотранспорт орендований/залучений);
1.3. у разі використання власних вантажних автомобілів, надати копії техпаспортів на вантажний автотранспорт, яким буде здійснюватися поставка продуктів харчування (з відміткою про встановлений умовами тендерної документації тип транспортного засобу).»
Відповідно, ви вимагаєте надати техпаспорт, в якому зазначене, что транспорт ІЗОТЕРМІЧНИЙ.
Ми маємо у власності ізотермічний автомобіль, але в техпаспорті не зазначене саме «ізотермічний» - зазначене «спеціалізований вантажний малотонажний фургон».
Згідно з Законом Україні «Про автомобільний транспорт» ст. 1:
«автомобіль вантажний - автомобіль, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення вантажів;»
«транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, осіб з інвалідністю, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо);»
Жодним законодавчим чи нормативним актом про транспорт та його реєстрацію не передбачене поняття «ізотермічний».
Вимагаємо усунути порушення та виключити з тендерної документацію умову про зазначення в технічному паспорті на автомобіль, що він «ізотермічний».
Вами в тендерної документації вимагається: "2.4. для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі технолога, необхідно надати копію документу про освіту (диплом про вищу освіту) за напрямом «Харчова технологія»."
У нас в штаті є інженер -технолог з вищою освітою з спеціалізацією "Технология и организация громадського харчування."
Ваша вимога дискримінаційна, обмежує наши права на участь в закупівлі та коло учасників. Вимагаємо внести зміні в тендерну документацію.
В тендерній документації вами вимагається:
"Учасником надається чинний договір (угоду) на проведення досліджень готової (кулінарної) продукції, що укладений (-а) з однією з установ (філіями установ) контролю та профілактики хвороб МОЗ України."
Вимагаємо внести зміні до тендерної документації та конкретизувати, що вами мається на увазі - "з однією з установ (філіями установ) контролю та профілактики хвороб МОЗ України."
В технічних вимогах вами вимагається надати:
"- копію чинного договору на поводження з відходами (послуги вивезення/перевезення, оброблення, знешкодження та утилізації), що укладений з учасником та виконавцем (надавачем) таких послуг (додатково надається копія чинного атестату виробництва, що засвідчує стан виробництва з утилізації та знищення (переробки) вилучених матеріалів виконавця [надавача] послуг з поводження з відходами)"
Ми маємо договір на вивіз відходів. Що з відходами трапляється далі - це не наша відповідальність. Підприємство, яке надає нам послугу з вивозу відходів не зобов'язано ні по договору ні по закону надавати нам "атестату виробництва, що засвідчує стан виробництва з утилізації та знищення (переробки) вилучених матеріалів виконавця [надавача] послуг з поводження з відходами". Крім того, підприємство, з яким у нас укладено договір на вивіз відходів - не утилізує їх. Тобто, надати вам документ від підприємства, з яким у нас немає стосунків, крім того таки стосунки ми не зобов'язані мати - ми не маємо можливості. Ви ставите нашу участь в закупівлі від волевиявлення третіх осіб, що є дискримінацією. Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 15 лютого 2024 21:04
Дата подання: 15 лютого 2024 22:28
Дата подання: 14 березня 2024 19:00
Дата подання: 12 квітня 2024 16:53
Дата подання: 17 квітня 2024 17:02
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000168 ● a355f4b98e2541fb92a39441b912a66e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2024 14:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2024 № 122
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-02-10-000238-a 10.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-24 14:13:25
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі кейтерингових послуг (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-10-000238-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-29 23:42:34
На Ваш запит від 2024-05-24 далі повідомляємо наступне.
1.Інформуємо Вас, що КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) станом на дату оголошення та проведення відкритих торгів на придбання послуг «Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів) Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (акушерське відділення) (код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги) – 13500 послуг Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (відділення гінекології) (код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги)- 1500 послуг Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (відділення дитячої гінекології) (код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги)- 1500 послуг» не мало власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Натомість, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість було опубліковано на порталі "КИЇВАУДИТ" (посилання https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/3057857CD7843895C2258ABF0038A917).
2.Очікувана вартість предмету закупівлі була визначена на підставі потреби замовника в закуповуваних послугах та проведеного моніторингу цін, згідно затвердженого плану фінансування підприємства затвердженого Департамент охорони здоров'я КОДА (витяг додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Припинення зобов’язань за договором
2024-10-29 15:31:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178)
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-8
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2024 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" |
1 549 350,00
UAH з ПДВ
|
1 508 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" |
1 509 000,00
UAH з ПДВ
|
1 509 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ" |
1 710 000,00
UAH з ПДВ
|
1 710 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" #41744424 |
Рішення скасоване |
1 508 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 09:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 березня 2024 12:07
|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" #40665499 |
Рішення скасоване |
1 509 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 09:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2024 16:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ" #35252260 |
Рішення скасоване |
1 710 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 09:15
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" #41744424 |
Відхилено |
1 508 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 09:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2024 14:30
|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" #40665499 |
Відхилено |
1 509 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 08:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2024 13:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ" #35252260 |
Переможець |
1 710 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 12:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 травня 2024 12:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2024 16:53
|
10.07.2024 Дод 1 ТОВ Дом кухня.pdf | укладений |
12 липня 2024 16:51
|
10.07.2024 Дод 1 ТОВ Дом кухня.pdf | укладений |
12 липня 2024 16:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2024 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2024 16:16
|
10.07.2024 Дод 1 ТОВ Дом кухня.pdf | зміни до договору |
12 липня 2024 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2024 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2024 15:05
|
16.05.2024 Дог 122 ТОВ Домашня кухня.pdf | укладений |
16 травня 2024 15:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 122 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 травня 2024 — 10 липня 2024 |
Сума оплати за договором: |
261 555,00
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором . |