Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги по відновленню та заправці картриджів, технічне обслуговування багатофункціональних пристроїв, ноутбуків та ПК)
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2024-02-09-014044-a 8d917acc6d2c46f39bc35cc40f65ddd4
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Василівна

+380680849590 tatyana_zmdl5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05498694
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ЩАСЛИВА/ДУДИКІНА, будинок 1/6
Контактна особа: Тетяна Василівна
+380680849590
tatyana_zmdl5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2024 22:35
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2024 09:00
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається у вигляді паперового оригіналу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 75 000 сімдесят п'ять тисяч гривень, 00 копійок Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: IBAN UA598201720355109004024046669 Держказначейська служба України, м. Київ; МФО 820172, Одержувач: Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради, код ЄДРПОУ 05498694. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює 120 (сто двадцять ) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно). Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 No 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 No 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій, зазначається інформація: повне за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 No 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі найменування — для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року No 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно- телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: відповідно до частини 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації /оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / відкритих торгів з особливостями; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення відкритих торгів з особливостями в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини 3 статті 25 Закону: 1) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру / відкритих торгів з особливостями; 3)ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/ відкритих торгів з особливостями забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 75000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Мова тендерної пропозиції – українська.
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 послуга
Заправка HP W1106a
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
12 послуга
Заправка XEROX 650N05407
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
7 послуга
Заправка Brother TN-1030
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
9 послуга
Заправка Brother TN - LY8432001
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
8 послуга
Відновлення SAMSUNG MLT-D108
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
9 послуга
Відновлення SAMSUNG MLT-D111
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
5 послуга
Відновлення SAMSUNG MLT-D1043
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1347 послуга
Відновлення Canon 725/ HP CE285A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
7 послуга
Відновлення Xerox 106R01159
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
16 послуга
Відновлення HP CB435A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
21 послуга
Відновлення HP CF230A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
152 послуга
Відновлення Pantum PC-211EV
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
24 послуга
Відновлення Canon 703
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
278 послуга
Відновлення Canon 728
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
24 послуга
Відновлення Canon FX10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
24 послуга
Відновлення HP CF244A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
447 послуга
Відновлення Canon 057
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 послуга
Відновлення HP Q5949
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
4 послуга
Відновлення XEROX 3117/3122
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
12 послуга
Відновлення Xerox 3119
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
4 послуга
Відновлення SAMSUNG MLT-D205
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
5 послуга
Відновлення Brother TN-2000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
102 послуга
Відновлення Canon 737
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
4 послуга
Відновлення Xerox 108R00909
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
4 послуга
Відновлення SAMSUNG ML-2010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
32 послуга
Відновлення SAMSUNG MLT-D101S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
4 послуга
Відновлення HP C7115X
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
24 послуга
Відновлення HP Q2612A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
4 послуга
Відновлення Canon 047
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
166 послуга
Технічне обслуговування БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
50 послуга
Технічне обслуговування ноутбука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
296 послуга
Технічне обслуговування ПК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна,1/6,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує вартість наданих послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання Акту приймання - передачі наданих послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 09 лютого 2024 22:35

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається у вигляді паперового оригіналу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 75 000 сімдесят п'ять тисяч гривень, 00 копійок Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: IBAN UA598201720355109004024046669 Держказначейська служба України, м. Київ; МФО 820172, Одержувач: Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради, код ЄДРПОУ 05498694. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює 120 (сто двадцять ) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно). Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 No 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 No 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій, зазначається інформація: повне за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 No 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі найменування — для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року No 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно- телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: відповідно до частини 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації /оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / відкритих торгів з особливостями; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення відкритих торгів з особливостями в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини 3 статті 25 Закону: 1) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру / відкритих торгів з особливостями; 3)ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/ відкритих торгів з особливостями забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.

Сума забезпечення: 75000 UAH
09 лютого 2024 22:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2024 22:35
Тендерна документація .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-02-09-014044-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ТИМОШЕВСЬКИЙ ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3257218370
Дата подання: 13 лютого 2024 21:27
Дискримінаційна вимога
Шановний замовник, у Додатку 2 Тендерної документації вказано: «Довідка про наявність офісних(ого) складських(ого) приміщень (ня), складена за наведеною нижче формою (Таблиця 1) В довідці та таблиці обов’язково повинна бути зазначена інформація про наявність власного сервісного центру в м. Запоріжжя, для здійснення обов'язкового гарантійного обслуговування всього запропонованого товару, який є предметом закупівлі протягом строку, який зазначений в тендерній документації, з зазначенням П.І.Б. уповноваженої особи, що призначена учасником для зв’язку з Замовником та її контактного номеру телефону.
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року, Вами було розпочато процедуру Відкритих торгів з особливостями (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-09-014044-a). Тобто Ви, як Замовник, повинні дотримуватись норм та принципів проведення закупівлі, що передбачені вказаними вище нормативними актами, зокрема враховувати принципи перелічені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дотримання принципів закупівель забезпечується через вільний доступ необмеженого кола потенційних учасників взяти участь у закупівлі. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати офіс чи склад за місцем розташування Замовника. Така вимога суттєво обмежує право на участь в процедурі закупівлі, а також ставить в нерівні умови одних потенційних учасників по відношенню до інших. Крім того, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників. Проте, Ваша вимога, що викладена у Додатку 2 до Тендерної документації є явною дискримінацією. Оскільки крім учасника, який має офіс/склад за місцем розташування Замовника, більше ніхто не зможе взяти участь у торгах. Виходячи з вищенаведеного, керуючись п.51 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року, звертаємось до Вас з вимогою про усунення дискримінаційної вимоги, що звужує коло потенційних учасників, а саме: «В довідці та таблиці обов’язково повинна бути зазначена інформація про наявність власного сервісного центру в м. Запоріжжя, для здійснення обов'язкового гарантійного обслуговування всього запропонованого товару, який є предметом закупівлі протягом строку, який зазначений в тендерній документації, з зазначенням П.І.Б. уповноваженої особи, що призначена учасником для зв’язку з Замовником та її контактного номеру телефону.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2024 16:01
Шановний Учасник! Розглянувши зміст вашої вимоги, повідомляємо наступне: що тендерною документацією та проектом договору передбачено надання послуг по технічному обслуговуванню і ремонту офісної техніки (послуги по відновленню та заправці картриджів, технічне обслуговування багатофункціональних пристроїв, ноутбуків та ПК), а також надання гарантії на зазначені послуги. Зобов’язання щодо виконання гарантійного обслуговування покладається на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір. Звертаємо увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (сервісних центрів – контрагентів учасника-переможця). Такий договір суперечив би засадам цивільного законодавства та вважався б нікчемним. Відповідно, якщо такий сервісний центр відмовиться надавати гарантійне обслуговування чи надаватиме його неякісно, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого сервісного центру з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. Наявність власного сервісного центру не означає, що гарантійний ремонт може бути виконано лише власними силами такого центру. Таке не випливає й з інших положень тендерної документації. Нормальною практикою вважається залучення сервісними центрами субпідрядних організацій. Одночасно з тим, сторона-покупець звертається саме до сервісного центру продавця, який і несе відповідальність у випадку неналежного виконання послуг з гарантійного обслуговування та ремонту відповідно до положень договору. Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (контрагентів учасника-переможця). Укладення такого договору суперечитиме засадам цивільного законодавства, а сам договір буде нікчемним. У зв’язку з цим замовник не матиме права вимоги до сервісного центру, який не належить учаснику-переможцю. Тендерною документацією не створено перешкод для залучення учасником-переможцем субпідрядних організацій для фактичного здійснення гарантійного ремонту, щодо якого замовник звернувся до сервісного центру учасника-переможця. (У разі якщо учасник не має власного сервісного центру у м. Запоріжжі, такий учасник має право надати Договір про співпрацю із сервісним центром у м. Запоріжжі та гарантійний лист від зазначеного сервісного центру, виданий на ім’я учасника, із обов’язком здійснювати гарантійне обслуговування товару протягом строку визначеного в оголошенні про закупівлю з посиланням на ідентифікатор закупівлі). Відсутність власного сервісного центру у м. Запоріжжі обумовить потребу в надмірних витратах замовника для звернення до сервісного центру, що суперечитиме принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст. 5 Закону. Звертаємо вашу увагу, що у зв'язку з потребою безперервної роботи техніки термін виконання Послуг по заправці, та відновленню картриджів, не повинен перевищувати 3 (три) години з моменту отримання заявки від Замовника (факсом, електронною поштою, кур’єром, телефоном). У зв’язку з цим, вимога учасника про усунення зі змісту тендерної документації положення про необхідність наявності власного сервісного центру у м. Запоріжжі не може бути задоволена. Принагідно звертаємо увагу, що будь-яка умова чи вимога тендерної документації так чи інакше не звужує коло потенційних постачальників (учасників). Саме з метою здійснення ефективних та економних закупівель та відбору належних учасників Закон України «Про публічні закупівлі» і передбачає можливість застосування таких умов та вимог.
Дискримінація – це нерівний підхід до рівних учасників. В чому саме полягає дискримінація учасника, що подав вимогу, на його думку, зі змісту такої вимоги встановити неможливо. В той же час, очевидним є факт, що учасник, що подав вимогу, імовірно не відповідає вимогам тендерної документації, та маніпулюючи механізмами, передбаченими Законом України «Про публічні закупівлі» для захисту прав, що дійсно не були порушені, намагається домогтись внесення змін до тендерної документації, що були б зручними для нього особисто. При цьому, принципи здійснення закупівель, учасником ігноруються, як і ігнорується той факт, що задоволення його вимоги зробить цю закупівлю неекономною та неефективною, а укладений за результатами закупівлі договір – нікчемним.
Номер вимоги: UA-2024-02-09-014044-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ТИМОШЕВСЬКИЙ ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3257218370
Дата подання: 13 лютого 2024 21:54
Калькуляція
Шановний замовник, у тендерній документації Закупівлі а саме в Додатку 3 міститься наступні вимогм: «В описі вказано не повний технічний процес послуг який повинен вказати учасник, учасник у складі пропозиції повинен надати опис відповідної послуги в повному обсязі та калькуляцію розрахунку вартості, з розшифровкою статей калькуляції, зазначеної послуги для відповідного технічного процесу. Вартість тонеру та витратних матеріалів, не повинна бути дорожче чим мінімальна ціна в Україні, вартості витратних матеріалів в Україні, учасники можуть подивитись на https://hotline.ua/ або на офіційному сайті виробника https://scc.com.ua/» та «Учасник у складі пропозиції повинен надати опис відповідної послуги (технічного обслуговування обладнання) в повному обсязі та калькуляцію розрахунку вартості, з розшифровкою статей калькуляції, зазначеної послуги для відповідного технічного процесу.» Дані вимоги є дискримінаційними, так як даний документ готується після підписання Договору, так як не можливо передбачити, що саме замінити потрібно буде при заправці або відновленню картриджу або які саме матеріали потрібно буде використати при обслуговуванні ПК чи ноутбука або друкуючого обладнання. Часто буває що потрібно використати не одну пару рукавичок або використати більше мастильних матеріалів… Якщо вам потрібно детально розписати використані матеріали то ми можемо надати таку інформацію лише після наданні послуг. Наперед не можливо передбачити що саме знадобиться і в якому обсязі. У кожного сервісного центру є орієнтовна Калькуляція послуг без деталізації всіх витрачених комплектуючих чи розхідних матеріалів. Переважно за основу береться основні елементи, наприклад при заправці основним розхідним матеріалом є тонер, а все решта (рукавички, серветки, очисник, мастило та інше…) це МШП (малоцінні та швидкозношувальні предмети) що видаються робітнику на робочий день а не для конкретної операції або на один якийсь процес. Тим більше що даний документ (калькуляція) не є в переліку документів первинної документації що описано у ч. 1 ст. 9 Закону “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.1999 р. № 996, а отже не є обов’язковим для ведення господарської діяльності.
Тому вимагаємо виключити дані вимоги з тендерної документації, щоб усі учасники мали рівні можливості для участі у закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2024 16:03
Шановний Учасник! Розглянувши зміст вашої вимоги, повідомляємо наступне: відповідно тендерної документації, ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 Особливостей. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Учасник, що подав вимогу, вимагає порушити замовника основний принцип здійснення публічних закупівель (максимальна економія, ефективність). Учасник наголошує, що не можливо передбачити, що саме замінити потрібно буде при заправці або відновленню картриджу або які саме матеріали потрібно буде використати при обслуговуванні ПК чи ноутбука або друкуючого обладнання. Шановний учасник, за калькуляцією замовнику зрозуміло складові вартості послуг, кількісні та якісні характеристики матеріалів. Вимога учасника робить результат закупівлі невизначеним та тягне за собою неефективне використання бюджетних коштів, що є прямим порушенням принципів процедури закупівлі, визначеною статтею 5 Закону. В технічному завданні чітко вказані всі вимоги, та примірний технічний процес відповідної послуги для відповідного технічного процесу, який повинен врахувати учасник. У зв’язку з цим, вимога учасника про усунення зі змісту тендерної документації вимоги про надання калькуляції розрахунку вартості, з розшифровкою статей калькуляції не може бути задоволена. Принагідно звертаємо увагу, що будь-яка умова чи вимога тендерної документації так чи інакше не звужує коло потенційних постачальників (учасників). Саме з метою здійснення ефективних та економних закупівель та відбору належних учасників Закон України «Про публічні закупівлі» і передбачає можливість застосування таких умов та вимог. Учасник імовірно не відповідає вимогам тендерної документації, та маніпулюючи механізмами, передбаченими Законом України «Про публічні закупівлі» для захисту прав, що дійсно не були порушені, намагається домогтись внесення змін до тендерної документації, що були б зручними для нього особисто. При цьому, принципи здійснення закупівель, учасником ігноруються, як і ігнорується той факт, що задоволення його вимоги зробить цю закупівлю неэкономною та неефективною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2024 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Лазунько Євген Ігорович 2 405 060,91
UAH з ПДВ
2 405 060,91
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 лютого 2024 11:02
Електронний підпис
29 лютого 2024 11:02
Довідки.pdf.p7s
29 лютого 2024 11:02
Довідки.pdf
29 лютого 2024 11:02
Довідка.zip
16 лютого 2024 12:04
Електронний підпис
16 лютого 2024 12:04
Електронний підпис
16 лютого 2024 12:04
Авторизація.pdf
16 лютого 2024 12:04
Рахунок.pdf.p7s
16 лютого 2024 12:04
договір оренди 2024.pdf
16 лютого 2024 12:04
Авторизація.pdf.p7s
16 лютого 2024 12:04
Калькуляциї.pdf
16 лютого 2024 12:04
Додаток 4 Договір.pdf
16 лютого 2024 12:04
Додаток 2.pdf
16 лютого 2024 12:04
банк гарантия.pdf.p7s
16 лютого 2024 12:04
договір оренди 2024.pdf.p7s
16 лютого 2024 12:04
кредит.pdf.p7s
16 лютого 2024 12:04
Додаток 2.pdf.p7s
16 лютого 2024 12:04
Додатокові довідки.pdf.p7s
16 лютого 2024 12:04
кредит.pdf
16 лютого 2024 12:04
Додаток 4 Договір.pdf.p7s
16 лютого 2024 12:04
Рахунок.pdf
16 лютого 2024 12:04
Додатокові довідки.pdf
16 лютого 2024 12:04
Калькуляциї.pdf.p7s
16 лютого 2024 12:04
Утилізація відходів.pdf
16 лютого 2024 12:04
Утилізація відходів.pdf.p7s
16 лютого 2024 12:04
Договір 5031.pdf.p7s
16 лютого 2024 12:04
Договір 5031.pdf
16 лютого 2024 12:04
банк гарантия.pdf
16 лютого 2024 12:04
Додаток 3.pdf
16 лютого 2024 12:04
Додаток 3.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лазунько Євген Ігорович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лазунько Євген Ігорович
#3347910077
Переможець 2 405 060,91
UAH з ПДВ
28 лютого 2024 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2024 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лазунько Євген Ігорович
#3347910077
2 405 060,91
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2024 12:01
дог 116-Т.pdf укладений
05 березня 2024 12:00