Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкарпетки літні (трекінгові), тип 1, Шкарпетки зимові (трекінгові), тип 2 (18310000-5: Спідня білизна)
Очікувана вартість
74 655 000,00 UAH
UA-2024-02-09-013349-a 66ccca0a36714566ad37e743dc384717
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706
+380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706, +380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2024 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2024 18:00
Очікувана вартість: 74 655 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18310000-5: Спідня білизна


ЛОТ 1
Шкарпетки літні (трекінгові), тип 1
200 тис. пар до 30.06.2024

ЛОТ 2
Шкарпетки зимові (трекінгові), тип 2
200 тис. пар до 30.06.2024

ЛОТ 3
Шкарпетки літні (трекінгові), тип 1
550 тис. пар до 30.06.2024

ЛОТ 4
Шкарпетки зимові (трекінгові), тип 2
550 тис. пар до 30.06.2024

Тендерна документація

13 лютого 2024 15:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2024 15:52
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики (зі змінами).docx
13 лютого 2024 15:52
Оголошення (нова редакція).docx
13 лютого 2024 15:52
Додаток №11 Проект договору (зміни).docx
13 лютого 2024 15:52
Порівняльна таблиця змін.docx
09 лютого 2024 17:51
Додаток №2 Форма цінова пропозиція.docx
09 лютого 2024 17:51
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
09 лютого 2024 17:51
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
09 лютого 2024 17:51
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
09 лютого 2024 17:51
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
09 лютого 2024 17:51
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі.docx
09 лютого 2024 17:51
ТС Шкарпетки.pdf
09 лютого 2024 17:51
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
09 лютого 2024 17:51
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
09 лютого 2024 17:51
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
13 лютого 2024 15:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2024 17:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2024 15:52
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики (зі змінами).docx
09 лютого 2024 17:51
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
13 лютого 2024 15:52
Оголошення (нова редакція).docx
09 лютого 2024 17:51
Оголошення.docx
13 лютого 2024 15:52
Додаток №11 Проект договору (зміни).docx
09 лютого 2024 17:51
Додаток №11 Проект договору.docx
13 лютого 2024 15:52
Порівняльна таблиця змін.docx
09 лютого 2024 17:51
Додаток №2 Форма цінова пропозиція.docx
09 лютого 2024 17:51
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
09 лютого 2024 17:51
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
09 лютого 2024 17:51
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
09 лютого 2024 17:51
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
09 лютого 2024 17:51
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі.docx
09 лютого 2024 17:51
ТС Шкарпетки.pdf
09 лютого 2024 17:51
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
09 лютого 2024 17:51
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
09 лютого 2024 17:51
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

номенклатура
Дата подання: 09 лютого 2024 22:18
Дата відповіді: 13 лютого 2024 16:03
Чому два різних предмета закупівлі закуповується в одному лоті? Прошу Вас виправити цю помилку, оскільки це нонсенс! На кожен вид шкарпеток має бути різний акт. Окрім того 2 види шкарпеток мають частково різні технології виготовлення. Змініть лоти, не створюйте штучної дискримінації учасників!
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за увагу, проявлену до закупівлі. До оголошення були внесені зміни
Номенклатура лотів
Дата подання: 12 лютого 2024 11:31
Дата відповіді: 13 лютого 2024 16:03
Доброго дня шановний Замовнику. Підкажіть будь ласка, чому два частково різних за своїми характеристиками, технологіями виготовлення предмета закупівлі закуповуються в одному лоті? Це ставить потенційних учасників в нерівні умови. Просимо Вас виправити дану помилку.
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за увагу, проявлену до закупівлі. До оголошення були внесені зміни
гарантія
Дата подання: 12 лютого 2024 13:15
Дата відповіді: 12 лютого 2024 18:47
якою повинна бути банківська гарантія: покрита чи не покрита?
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Оголошенням не передбачено вимоги до наявності покриття банківської гарантії.
Аналогічний договір
Дата подання: 14 лютого 2024 15:50
Дата відповіді: 15 лютого 2024 10:47
1. Чи вважатемиться відповідністю, надання двох або більше аналогічних договорів, загальним обсягом не менше 30 % від обсягу постачання ? 2. Загальним обсягом постачання в вимогах Замовника до аналогічного договору, вважається сума контракту чи кількість товару ?
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання.
Згідно Дотаку 4 до Оголошення передбачено підтвердження учасником наявності аналогічного(ИХ) договору(ІВ) протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору).
Таким чином замовник не вимагає від учасника надання інформації про вартість поставленої продукції за раніше укладеними договорами, а лише інформацію про кількість такого товару. Відповідно обсягом постачання є кількість поставленого товару. Для підтвердження учасник може надати один або більше аналогічних договорів загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Шкарпетки зимові (трекінгові), тип 2 (18310000-5: Спідня білизна)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 33 825 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 169 125,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу.  Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису.  Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.  Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом.  Розмір забезпечення пропозиції: 1% від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі).  Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є  резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.   Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій.  Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії.   Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо:  • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим);  • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  • можливості часткової сплати суми гарантії.   Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24,  код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635    в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313   Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення), відхиляється Замовником.  Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі:  1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;  2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі;  Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі:  1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;  2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі;  3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання;  4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 338250 UAH

Аукціон

Початок: 26 лютого 2024 13:04
Закінчення: 26 лютого 2024 13:45
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

550000 пар
Шкарпетки зимові (трекінгові), тип 2 (18310000-5: Спідня білизна)
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Дата доставки: 30 червня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу.  Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису.  Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.  Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом.  Розмір забезпечення пропозиції: 1% від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі).  Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є  резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.   Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій.  Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії.   Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо:  • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим);  • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  • можливості часткової сплати суми гарантії.   Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24,  код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635    в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313   Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення), відхиляється Замовником.  Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі:  1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;  2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі;  Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі:  1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;  2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі;  3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання;  4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції.

Сума забезпечення: 338250 UAH

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2024 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЕРВУЛ" 33 825 000,00
UAH з ПДВ
33 825 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Дюна-Веста" 30 360 000,00
UAH з ПДВ
24 500 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "ПРЕМ'ЄР СОКС" 29 172 000,00
UAH з ПДВ
26 895 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“" 33 000 000,00
UAH з ПДВ
26 900 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР" 30 910 000,00
UAH з ПДВ
28 390 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 березня 2024 15:51
Електронний підпис
01 березня 2024 15:51
Акт ШКАРПЕТКИ.pdf.p7s
01 березня 2024 15:51
Акт ШКАРПЕТКИ.pdf
23 лютого 2024 22:40
Електронний підпис
23 лютого 2024 22:40
Електронний підпис
23 лютого 2024 17:09
Електронний підпис
23 лютого 2024 17:09
Електронний підпис
23 лютого 2024 17:09
Цінова ЛОТ 4.PDF
23 лютого 2024 17:09
Цінова ЛОТ 4.PDF.p7s
23 лютого 2024 17:09
Garantiya_338 250,00 ЛОТ 4.zip.p7s
23 лютого 2024 17:09
Garantiya_338 250,00 ЛОТ 4.zip
23 лютого 2024 17:09
Шервул виписка 27.12.23.PDF.p7s
23 лютого 2024 17:09
Шервул витяг ПДВ.PDF
23 лютого 2024 17:09
Шервул рішення 2-07-08-2023.pdf
23 лютого 2024 17:09
Нова Антикорупційна.PDF
23 лютого 2024 17:09
Шервул витяг ПДВ.PDF.p7s
23 лютого 2024 17:09
Д-ка податкова.pdf
23 лютого 2024 17:09
Шервул виписка 27.12.23.PDF
23 лютого 2024 17:09
Нова Антикорупційна.PDF.p7s
23 лютого 2024 17:09
Д-ка податкова.pdf.p7s
23 лютого 2024 17:09
Лист виробник товару.pdf

Публічні документи

28 лютого 2024 17:29
Електронний підпис
28 лютого 2024 17:25
Електронний підпис
23 лютого 2024 10:51
Електронний підпис
23 лютого 2024 10:51
Електронний підпис
23 лютого 2024 10:45
License.zip
23 лютого 2024 10:45
4.2 Фінансова звітність.pdf
23 лютого 2024 10:45
1.12 Анкета Додаток №9.pdf
23 лютого 2024 10:44
1.5 Довідка виробника.pdf
23 лютого 2024 10:44
1.2 Витяг, Виписка.pdf
23 лютого 2024 10:36
Електронний підпис
23 лютого 2024 10:36
Електронний підпис
23 лютого 2024 10:26
Електронний підпис
23 лютого 2024 10:26
Електронний підпис
23 лютого 2024 09:53
Електронний підпис
23 лютого 2024 09:53
Електронний підпис
23 лютого 2024 09:51
4.2 Фінансова звітність.pdf
23 лютого 2024 09:51
1.5 Довідка виробника.pdf
23 лютого 2024 09:51
1.2 Витяг, Виписка.pdf
23 лютого 2024 09:51
License.zip
23 лютого 2024 09:51
1.12 Анкета Додаток №9.pdf

Конфіденційні документи

23 лютого 2024 10:45
4.1 Документи на підтвердження аналогічних договорів.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційний документ згідно тендерної документації

23 лютого 2024 09:51
4.1 Документи на підтвердження аналогічних договорів.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Конфіденційний документ, документ визначений як конфіденційний

Публічні документи

25 лютого 2024 17:54
Електронний підпис
25 лютого 2024 17:54
Електронний підпис
25 лютого 2024 17:42
Електронний підпис
25 лютого 2024 17:42
Електронний підпис
25 лютого 2024 17:36
Електронний підпис
25 лютого 2024 17:36
Електронний підпис
25 лютого 2024 17:35
Наказ про призначення.pdf
25 лютого 2024 17:35
Довідка.pdf
25 лютого 2024 17:35
Довідка.pdf.p7s
25 лютого 2024 17:35
Рішення засновника.pdf
25 лютого 2024 17:35
Довідка.pdf
25 лютого 2024 17:35
ВИТЯГ ПДВ ПС.pdf
25 лютого 2024 17:35
Довідка.pdf.p7s
25 лютого 2024 17:35
Довідка.zip
25 лютого 2024 17:35
ВИТЯГ_.pdf.p7s
25 лютого 2024 17:35
ВИТЯГ_.pdf
25 лютого 2024 17:35
ДОВІРЕНІСТЬ ЗАВІРЕНА.pdf

Конфіденційні документи

25 лютого 2024 17:35
Договір № 286-3-22-164 (Ценз.).pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір було укладено з Міністерством оборони України, структурними підрозділами Збройних Сил України

25 лютого 2024 17:35
Договір № 286-3-22-368 (Ценз.).pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір було укладено з Міністерством оборони України, структурними підрозділами Збройних Сил України

Публічні документи

23 лютого 2024 12:58
Електронний підпис
23 лютого 2024 12:58
Електронний підпис
23 лютого 2024 12:54
10.6 виписка за 01-12-22.pdf
23 лютого 2024 12:54
10.2накладна 25_.jpg
23 лютого 2024 12:54
баланс ВО 3 кв 2022.pdf
23 лютого 2024 12:54
10.8 виписка за 08-11-22.pdf
23 лютого 2024 12:54
10.3накладна 26_.jpg
23 лютого 2024 12:54
10 договір 311 ПШВ_.pdf
23 лютого 2024 12:54
10.4накладна 28_.jpg
23 лютого 2024 12:54
ДовідкаНАЗК_Зазуля.zip
23 лютого 2024 12:54
10.10 Відгук_311.jpg
23 лютого 2024 12:54
10.5 виписка за 02-11-22.pdf
23 лютого 2024 12:54
Додаток 7 лист згода.pdf
23 лютого 2024 12:54
паспорт Зазуля БГ.pdf
23 лютого 2024 12:54
витяг ВО Теркурій.pdf
23 лютого 2024 12:54
10.8 виписка за 16-11-22.pdf
23 лютого 2024 12:54
Додаток 5 лист згода.pdf
23 лютого 2024 12:54
код Зазуля БГ.pdf
23 лютого 2024 12:54
10.9 виписка за 22-11-22.pdf
23 лютого 2024 12:54
10.7 виписка за 07-12-22.pdf
23 лютого 2024 12:54
баланс ВО 1кв 2023.pdf
23 лютого 2024 12:54
10.1накладні_.pdf
23 лютого 2024 12:54
довідка по договорах.pdf
23 лютого 2024 12:54
Гарантія 459.zip
23 лютого 2024 12:54
лот 4 ЦП.pdf

Публічні документи

23 лютого 2024 18:54
Електронний підпис
23 лютого 2024 18:53
ЦiНОВА ПРОПОЗИЦiЯ 550000.pdf
23 лютого 2024 18:52
лист-згода з договором.pdf
23 лютого 2024 18:52
вiдсутн банкрутства.pdf
23 лютого 2024 18:52
вiдсутн реєстр корупц.pdf
23 лютого 2024 18:52
Довiдка_банкрутство.pdf
23 лютого 2024 18:52
вiдсутн дитяча праця.pdf
23 лютого 2024 18:52
вiдсутн стаття 9 пункт 9.pdf
23 лютого 2024 18:52
вiдсутн пов'язаних осiб.pdf
23 лютого 2024 18:52
вiдсутн стаття 6 пункт 1.pdf
23 лютого 2024 18:52
Довiдка вiдс. корупц. ЮО.pdf
23 лютого 2024 18:52
вiдсутн дострок розiрв.pdf
23 лютого 2024 18:52
антикоруц програма.pdf
23 лютого 2024 18:52
вiдсутн винагороди.pdf
23 лютого 2024 18:52
лист-гарантiя.pdf
23 лютого 2024 18:52
Довiдка вiдс.корупц. ФО.pdf
23 лютого 2024 18:52
Досвiд загальн.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЕРВУЛ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "Дюна-Веста"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ПП "ПРЕМ'ЄР СОКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Дюна-Веста"
#32285581
Переможець 24 500 000,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2024 11:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2024 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Дюна-Веста"
#32285581
24 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 липня 2024 17:26
Електронний підпис укладений
14 березня 2024 16:38
Dohovir 74 03-24-RM.pdf укладений
14 березня 2024 14:58

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Шкарпетки зимові (трекінгові), тип 2 (18310000-5: Спідня білизна) 550000 пара 44,52
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2024 — 31 липня 2024
Сума оплати за договором: 24 486 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 081 000,00 UAH)