Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Батівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 22093410 |
Вебсайт: | https://batyovo-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 90212, Україна , Закарпатська обл., смт. Батьово, вул. Кошута, 128 |
Контактна особа: |
Батівська селищна рада Тараненко Дмитро Олександрович +380314149355 batyu.kozseghaza@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Тендерна документація
09 лютого 2024 17:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2024 17:47 |
ріш.2 про намір укласти договір.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-09-000003 ● ad49387a6bc545f28ea02bdb951c149d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 10:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.04.2024 № 19-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 09.04.2024 № 19-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-02-09-013329-a 09.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-09 16:58:01
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «КВАДРОЦИКЛИ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-013329-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОБУДІНВЕСТ" (код 35152976), з яким укладений договір від 09.02.2024 № 8 без використання електронної системи закупівель?
3. Проcимо пояснити причини не оприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
4. Надати пояснення та відповідні документи щодо продовження дії строку договору про закупівлю додатковою угодою від 19.03.2024 №1 до договору від 09.02.2024 № 8.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-11 16:03:37
пояснення уповноваженої особи
За результатами розгляду запиту Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області оприлюдненого в системі електронних торгів 09.04.2024р. уповноважена особа Батівської селищної ради інформує про наступне.
1.Обгрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі здійснювалось на основі аналізу запитів підрозділів Збройних Сил України та вивчення ринку аналогічних товарів (товарів, що за своїми якісними та технічними параметрами відповідали вказаним запитам та заходам бюджетної програми Батівської селищної ради з організації та забезпечення територіальної оборони, призову на строкову військову службу та військово-патріотичного виховання населення Батівської селищної територіальної громади на 2022 – 2025 роки).
2.Відомостями, що опубліковані в системі електронних торгів підтверджується, що замовником – Батівською селищною радою 24 січня 2024 року оголошено процедуру відкритих торгів за предметом КВАДРОЦИКЛИ (ДК 021:2015: 34113200-4 — Мотовсюдиходи), ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-24-008149-a, водночас, вказана закупівля не відбулась через відсутність пропозицій поданих для участі у закупівлі.
Згідно з положеннями підпункту 6 пункту 13 Особливостей, придбання товарів вартістю більше 100 тис. гривень без застосування процедури відкритих торгів може здійснюватись замовником у разі неподання у строк визначений замовником жодної пропозиції для участі у відкритих торгах за цим предметом закупівлі, при цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі.
За результатами проведеної роботи, аналізу ринку товарів, що відповідають предмету закупівлі, та отриманої комерційної пропозиції уповноваженою особою встановлено можливість укладення договору за предметом закупівлі КВАДРОЦИКЛИ (ДК 021:2015: 34113200-4 Мотовсюдиходи) із суб’єктом господарювання – товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕРМОБУДІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ: 35152976), комерційна пропозиція вказаного товариства та додані до неї документи відповідають положенням підпункту 6 пункту 13 Особливостей та вимогам замовника визначеним у тендерній документації для проведення відкритих торгів.
3.В системі електронних торгів, при здійсненні закупівлі UA-2024-02-09-013329-a без використання електронних торгів, на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей, уповноваженою особою Батівської селищної ради опубліковано звіт про укладений договір та рішення уповноваженої особи за №2 від 09 лютого 2024 року в якому міститься обґрунтування підстав для проведення закупівлі без використання процедури відкритих торгів, зазначене рішення уповноваженої особи затверджене (погоджене) керівником замовника відповідно до Розпорядження Батівського селищного голови №34 від 09 лютого 2024 року (копія розпорядження додається).
4.Продовження дії договору №8 від 09 лютого 2024 року мало місце на підставі положень підпункту 4 пункту 19 Особливостей у зв’язку з дією непереборних обставин (ускладненням логістичних процесів) при дотриманні умов, що таке продовження не призвело до збільшення суми визначеної в договорі про закупівлю (копія звернення постачальника додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-12 13:12:08
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «КВАДРОЦИКЛИ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-013329-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Пунктом 3 Особливостей визначено наступне: Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до частини другої статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються з дотриманням принципів, зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності.
При цьому, з метою дотримання зазначених принципів під час формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовники повинні здійснювати об’єктивний та всебічний аналіз цінових пропозицій потенційних постачальників.
Просимо надати підтвердження, яким чином під час закупівлі вказаного товару було забезпечено дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, визначних статтею 5 Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності під час укладення договору з переможцем, зокрема, але не виключно, щодо надсилання запитів цінових пропозицій учасникам ринку, за результатами чого обрано для постачання такого товару саме ТОВ "ТЕРМОБУДІНВЕСТ", а також необхідно надати документальне підтвердження наданих відповідей на вказані запити.
2. Яким чином Уповноваженою особою Батівської селищної ради встановлена відповідність запропонованого учасником товару КВАДРОЦИКЛ CF 520 L Base (ДК 021:2015: 34113200-4 Мотовсюдиходи) вимогам, які встановлені у додатку 2 тендерної документації відкритих торгів з особливостями, що не відбулись через відсутність пропозицій (ідентифікатор закупівлі у системі електронних торгів UA-2024-01-24-008149-a).
Окрім того, необхідно надати пояснення з документальним підтвердженням, які саме дані/документи/інформація (документи, надані учасником, відкриті джерела інформації і даних, тощо) були використані Уповноваженою особою для здійснення перевірки відповідності запропонованого ТОВ "ТЕРМОБУДІНВЕСТ" товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, викладеним у таблиці 2 додатку 2 тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ»?
3. За нормами підпункту 6 пункту 13 Особливостей, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі коли, зокрема, відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей),
З урахуванням викладеного до запиту необхідно надати інформацію та документи, що подані учасником ТОВ "ТЕРМОБУДІНВЕСТ" для підтвердження його відповідності вимогам, встановленим у тендерній документації відкритих торгів з особливостями, що не відбулись (UA-2024-01-24-008149-a).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-17 11:23:18
відповідь на запит
За результатами розгляду повторного запиту Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області оприлюдненого в системі електронних торгів 12.04.2024р. уповноважена особа Батівської селищної ради інформує про наступне.
1.Закупівля замовником – Батівською селищною радою, товару за предметом КВАДРОЦИКЛИ (34113200-4 Мотовсюдиходи), в рамках реалізації заходів бюджетної програми Батівської селищної ради з організації та забезпечення територіальної оборони, призову на строкову військову службу та військово-патріотичного виховання населення Батівської селищної територіальної громади на 2022 – 2025 роки, відбувалась у цілковитій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМ України за №1178 від 12 жовтня 2022 року (із наступними змінами), замовником забезпечено дотримання положень статті 5 названого Закону, проаналізовано ринок товарів зазначеної категорії та наявні на ринку пропозиції, аналіз ринку провадився через дослідження інтернет-ресурсів та відкритих джерел даних, без надсилання відповідних запитів конкретним постачальникам.
2.Відповідність постачальника – товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРМОБУДІНВЕСТ» та запропонованого вказаним постачальником товару вимогам тендерної документації (Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ») достовірно встановлена за наслідками аналізу комерційної пропозиції постачальника та технічних характеристик товару, що пропонувався до продажу (копії документів, що підтверджують відповідність технічних характеристик товару вимогам тендерної документації додаються).
3.Відповідність постачальника – товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРМОБУДІНВЕСТ» вимогам тендерної документації (Додатку 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ», окрім пункту 47 Особливостей) достовірно встановлена за наслідками аналізу наданих постачальником документів, що підтверджують його відповідність вказаним критеріям (копії документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям додаються).
- Видаткова Фонд Місто Мрії.pdf
- Видаткова Фонд Соломянські котики.pdf
- Довідка корупція Близнюк В.Я,.pdf
- Довідка про виконання аналогічних договорів (2).pdf
- Довідка про несудимість Близнюу В.Я..pdf
- Договір Фонд Місто Мрії.pdf
- Договір Фонд Соломянські котики.pdf
- Комерційна пропозиція.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 16:59:18
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «КВАДРОЦИКЛИ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-013329-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Замовником на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 17 квітня 2024 року надано відповідь, проте документи, які б підтверджували відповідність учасника ТОВ "ТЕРМОБУДІНВЕСТ" вимогам, встановленим у тендерній документації відкритих торгів з особливостями, що не відбулись (UA-2024-01-24-008149-a) надано не в повному обсязі, а саме відсутні наступні документи згідно Додатку 1 тендерної документації:
- Копія (завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника), або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів, а саме: виписка з протоколу засновників, або наказ про призначення, або довіреність, або доручення, чи інше (для юридичних осіб);
- Копія Статуту Учасника/ іншого установчого документу/ в останній редакції, підписаного та завіреного уповноваженою посадовою особою Учасника. У разі якщо Учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно подати копію рішення учасників товариства з обмеженою відповідальність (засновників учасника) про створення такої юридичної особи;
- Копії Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для Учасників – платників ПДВ); Копії Витягу з реєстру платників єдиного податку (для Учасників - платників єдиного податку);
- Довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство.Зазначена довідка надається лише учасниками юридичними особами та лише в період, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, не функціонує. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками – юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у відповідності до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»;
- Заповнений і підписаний учасником проєкт Договору (згідно Додатку 3 до тендерної документації).
Згідно з вимогами зазначеними в Додатку 2 до тендерної документації відкритих торгів з особливостями, що не відбулись (UA-2024-01-24-008149-a), у складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист, щодо можливості здійснення сервісного обслуговування товару протягом гарантійного періоду із зазначенням сервісних центрів (в тому числі адрес та номерів телефонів). Відповідно, просимо надати підтвердження щодо надання переможцем такого гарантійного листа.
Також, чи було додатково надано Учасником таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником, оскільки Учасником було запропоновано еквівалент товару.
З урахуванням викладеного до запиту необхідно надати інформацію та документи, що подані учасником ТОВ " ТЕРМОБУДІНВЕСТ " для підтвердження його відповідності вимогам, встановленим у тендерній документації відкритих торгів з особливостями, що не відбулись (UA-2024-01-24-008149-a).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в обґрунтуванні щодо наявності підстав для здійснення замовником закупівлі встановлено порушення вимог пунктів 3 та 13 Особливостей №1178.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОБУДІНВЕСТ" #35152976 |
Переможець |
877 500,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2024 17:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2024 17:18
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
21 березня 2024 17:08
|
договір 8 (квадроцикли).pdf | укладений |
09 лютого 2024 17:49
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
КВАДРОЦИКЛИ | 3 | штуки |
292 500,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
КВАДРОЦИКЛИ | 3 | штука |
292 500,00
UAH з ПДВ
|