Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з капітального ремонту допоміжних електричних машин тепловозів 2ТЕ116
Очікувана вартість
3 188 208,00 UAH
UA-2024-02-09-013327-a 0113a16229f94ebfaa24ee2a9666b659
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Корсунська Інна Володимирівна

380507050227 tender@dtrz.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приватне акцiонерне товариство Днiпропетровський тепловозоремонтний завод
Код ЄДРПОУ: 00659101
Вебсайт: http://dtrz.com.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Корсунська Інна Володимирівна
380507050227
tender@dtrz.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2024 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2024 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2024 00:00
Очікувана вартість: 3 188 208,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 882,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Капітальний ремонт мотор-компресора 2П2К
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
12 штуки
Капітальний ремонт електродвигуна охолодження візків 4АЖ225 із 50% заміною крильчаток вентиляторів на нові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
8 штуки
Капітальний ремонт електродвигуна 4АЖ160 із 50% заміною крильчаток вентиляторів на нові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 45 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-02-09-013327-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "НВПП "ДАК-Електропром", Код ЄДРПОУ:30147542
Дата подання: 13 лютого 2024 11:46
Вимога щодо атестації виробнитцва
Шановний Замовник, згідно із Переліком документів, які вимагаються для участі в закупівлі (Додаток №3 до ТД) (надалі іменується – Перелік) та Технічним завданням до предмету закупівлі (Додаток №6 до ТД), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, який підтверджує можливість Учасника надавати відповідні послуги, а саме:
 атестат відповідно до Додатку Г СТП 10-004:2019 «Якість і безпека продукції. Атестація виробництва. Порядок здійснення», який введений в дію наказом АТ «Укрзалізниця» від 26.02.2019 № 142
або
 документ про відповідність (протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво (у тому числі про визнання), сертифікат (у тому числі відповідності), атестат, інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності), який наданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, що визначена національним агентством з акредитації України, на його бланку за встановленою ним формою.
Дані документи повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції Учасником. Якщо термін дії документу закінчується до кінця терміну надання послуг, Учасник повинен надати гарантійний лист, вказавши що новий документ буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного та терміном дії до кінця надання послуг.
Разом з цим, відповідно до пункту 2.3. проєкту Договору (Додаток №7 до ТД), Виконавець повинен забезпечити проведення атестації підприємства, на якому безпосередньо здійснюється ремонт Обладнання, відповідно до Стандарту СТП 10-004:2019 «Якість і безпека продукції. Атестація виробництва. Порядок здійснення», введеного в дію наказом АТ «Укрзалізниця» від 26.02.2019 №142, або виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації та наявність при наданні Послуг за цим Договором документу («Атестат», «Атестат виробництва з ремонту», документ про відповідність або інший дозвільний документ), що засвідчує технічну можливість надання Послуг.

Вважаємо, що встановлена у Переліку (Додаток №3 до ТД), Технічному завданню (Додаток №6 до ТД) та пункті 2.3. проєкту Договору (Додаток №7 до ТД) вимога щодо наявності в Учасника закупівлі атестата виробництва Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ ТА СУТТЄВО ОБМЕЖУЄ КОЛО ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ ЗАКУПІВЛІ:

1. Щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції атестата відповідно до Додатка Г СТП 10-004:2019 «Якість і безпека продукції. Атестація виробництва. Порядок здійснення», який введений в дію наказом АТ «Укрзалізниця» від 26.02.2019 № 142.

Для початку варто вказати, що у СТП 10-004:2019 «Якість і безпека продукції. Атестація виробництва. Порядок здійснення» (надалі іменується «СТП 10-004:2019») ВІДСУТНІЙ ПЕРЕЛІК ТИПІВ РУХОМОГО СКЛАДУ ТА ЙОГО ВУЗЛІВ, ДЛЯ ЕКСПЛУАТАЦІЇ, ОБСЛУГОВУВАННЯ АБО РЕМОНТУ ЯКИХ ВИРОБНИЧИЙ ПІДРОЗДІЛ ПІДЛЯГАЄ АТЕСТАЦІЇ. В примітці до п. 3.2. Розділу 3 «ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ» СТП 10-004:2019 є лише посилання на те, що даний перелік визначений в нормативних документах АТ «Укрзалізниця», які встановлюють вимоги до виробництва. Однак, нормативна документація Укрзалізниці (документація щодо ремонту, модернізації, сервісного та післягарантійного обслуговування локомотивів, моторвагонного рухомого складу, спеціального самохідного рухомого складу та їхнього лінійного обладнання, вузлів та агрегатів НЕ МІСТИТЬ ПОЛОЖЕНЬ/ПРАВИЛ/ВИМОГ, які передбачають атестацію виробничого підрозділу (чи будь-якої іншої особи) для виконання (надання) останнім робіт (послуг) з ремонту електричних машин за предметом закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу на те, що до вступу в силу СТП 10-004:2019 на підставі наказу АТ «Укрзалізниця» від 26.02.2019 № 142, при визначенні технічного рівня локомотиворемонтних виробництв та їх атестації на право виконання певних видів ремонтів ТРС або його вузлів і агрегатів Укрзалізницею застосовувалося Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу, затверджене наказом Укрзалізниці від 10.10.2007№ 484-Ц, яке у Додатку К містить Таблицю К.1. з вичерпним переліком складових частин ТРС, ремонт яких підлягає обов’язковій атестації. Даними складовим частинами ТРС є: 1) колісна пара, буксовий вузол, візок; 2) тяговий двигун; 3) автозчеплювальний пристрій; 4) пристрої АЛСН і безпеки, швидкостемір; 5) пневмогальмівне обладнання (крани, повітророзподільники, компресор); 6) дизель; 7) паливна апаратура. Як Вам відомо, електричні машини за предметом закупівлі не належать до типу тягових двигунів. Відтак, ремонт електричних машин за предметом закупівлі відповідно до вищезазначеного Додатка К, атестації – НЕ ПІДЛЯГАЄ!
Крім того, СТП 10-004:2019 НЕ МІСТИТЬ В СОБІ ВИМОГУ ЩОДО ОБОВ’ЯЗКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ ПРИВАТНИХ ФОРМ ВЛАСНОСТІ задля надання послуг з технічного обслуговування та ремонту рухомого складу і його вузлів, які експлуатуються на коліях загального користування. Напроти, згідно із п. 1.4. Розділу 1 СТП 10-004:2019, цей Стандарт може застосовуватися ДОБРОВІЛЬНО підприємствами, що не належать до сфери управління АТ «Укрзалізниця» і надають перелічені у даному абзаці послуги.
Зі змісту вищевикладеного вбачається, що підприємства приватної форми власності, в т.ч. ті, які не належать до сфери управління АТ «Укрзалізниця», обов’язковій атестації для надання послуг з ремонту електричних машин за предметом закупівлі, - НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ. Отже, встановлена замовником у Переліку (Додаток №3 до ТД), Технічному завданню (Додаток №6 до ТД) та пункті 2.3. проєкту Договору (Додаток №7 до ТД) вимога щодо наявності в учасника атестата відповідно до Додатка Г СТП 10-004:2019 Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки цією вимогою унеможливлює доступ до процедури торгів учасників, які не здійснили платну процедуру атестації у його відповідного підрозділу (філії) і, відповідно, не отримали вказаного атестату АТ «Укрзалізниця». При цьому фактично не враховується технічна компетентність інших учасників, про що останні мають відповідні документи, та той факт, що у наданні послуг, які вказані у предметі закупівлі, останні мають багаторічний досвід роботи (в т.ч. і на підприємствах (філіях) АТ «Укрзалізниця»).

Внаслідок вказаного відбувається обмеження конкуренції, що не сприяє підвищенню якості надання послуг і зниженню вартості робіт, а також призводить до втрати сенсу проведення процедури закупівлі.

2. Вимога щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції документа про відповідність (протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво (у тому числі про визнання), сертифікат (у тому числі відповідності), атестат, інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності), який наданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, що визначена національним агентством з акредитації України, на його бланку за встановленою ним формою.

Згідно зі статтею 1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності
Підтвердити таку компетенцію експертних організацій в Україні має право Національне агентство з акредитації України (далі – НААУ), яке у своїй діяльності керується вищевказаним Законом. Реєстр акредитованих органів з оцінки відповідності міститься на офіційному порталі НААУ за електронною адресою: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
У переліку органів з інспектування (ДСТУ EN ISO/IEC 17020), який також міститься у реєстрі акредитованих ООВ, єдиним акредитованим НААУ органом, що може здійснювати інспектування підприємств або їх підрозділів щодо експлуатації, обслуговування, ремонту рухомого складу, ремонту складових частин, вузлів, агрегатів рухомого складу, є Інспекційний орган філії «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту» акціонерного товариства «Українська залізниця», який, відповідно до даних з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (№1005697603), є відокремленим підрозділом (код ЄДРПОУ 40081293) АТ «Укрзалізниці».
Відтак, єдиним акредитованим НААУ органом, що може видати учаснику зазначений у Переліку (Додаток №3 до ТД), Технічному завданню (Додаток №6 до ТД) та пункті 2.3. проєкту Договору (Додаток №7 до ТД) документ відповідності, Є ВИКЛЮЧНО ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ ЗАМОВНИКА. За вказаних обставин, зазначеною вимогою Замовник направлено дискримінує учасників, які не мають зазначеного у цьому абзаці документа від його відокремленого підрозділу.

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) – закупівлі здійснюються за принципами: недискримінації учасників та рівне ставлення до них; п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону – запобігання корупційним діям і зловживанням; згідно з ч. 4 ст. 5 Закону – Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників; відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ч. 2 ст. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції», суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.

З огляду на все вищевикладене, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію, а саме виключити з неї вимоги щодо атестації підприємства, на якому безпосередньо здійснюється ремонт Обладнання, відповідно до Стандарту СТП 10-004:2019 «Якість і безпека продукції. Атестація виробництва. Порядок здійснення», введеного в дію наказом АТ «Укрзалізниця» від 26.02.2019 №142, або виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації та наявність при наданні Послуг документа («Атестат», «Атестат виробництва з ремонту», документ про відповідність або інший дозвільний документ).

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2024 11:53
Вимогу не задоволено
Номер вимоги: UA-2024-02-09-013327-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ДАК", Код ЄДРПОУ:24410694
Дата подання: 14 лютого 2024 18:02
Вимога №2 щодо атестації виробництва
Шановний Замовник! Вважаємо, що встановлена у Переліку (Додаток №3 до ТД), Технічному завданню (Додаток №6 до ТД) та пункті 2.3. проєкту Договору (Додаток №7 до ТД) вимога щодо наявності атестата виробництва є дискримінаційною та суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
У зв’язку з цим, 13.02.2024р. нашою Організацією було подано вимогу про внесення змін до тендерної документації, а саме виключення з неї вимоги щодо атестації підприємства. Однак, зазначену вимогу 14.02.2024р. Вами було відхилено з підстави, що: «Ця вимога прописана у відповідності до п. 1.6 «Правил ремонту електричних машин тепловозів та дизель-поїздів» ЦТ-0205, які затверджені наказом Укрзалізниці від 28.07.2011 451-Ц, є основним документом, відповідно до якого виконується ремонт електричних машин та зазначені в Технічному завданні. В ньому вказано, що ремонт електричних машин треба проводити лише в ремонтних депо та на ремонтних заводах, виробництво яких сертифіковане для проведення таких робіт. Основним замовником ПрАТ «ДТРЗ» є AT «Укрзалізниця», тому вимоги стосовно наявності атестата виробництва стосуються всіх підприємств, які виконують ремонт електричних машин».
Першочергово на що звертаємо увагу, що Вами не до «крапки» прописане положення ЦТ-0205 щодо атестації виробництва. Так, відповідно до п. 1.6. Розділу 1 «Сфера застосування» Правил ремонту електричних машин тепловозів та дизель-поїздів, які затверджені наказом Укрзалізниці від 28.07.2011 № 451-Ц (ЦТ-0205), ремонт електричних машин треба проводити лише в ремонтних депо та на ремонтних заводах, виробництво яких сертифіковане для проведення таких робіт згідно з "Положенням з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу", ЦТ-0162, що затверджене наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 № 484-Ц [2].
Тобто, зі змісту вищевикладеного пункту вбачається, що при визначенні технічного рівня локомотиворемонтних виробництв та їх атестації на право виконання певних видів ремонтів ТРС або його вузлів і агрегатів Укрзалізницею застосовується Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу, затверджене наказом Укрзалізниці від 10.10.2007№ 484-Ц, яке у Додатку К містить Таблицю К.1. З ВИЧЕРПНИМ ПЕРЕЛІКОМ СКЛАДОВИХ ЧАСТИН ТРС, РЕМОНТ ЯКИХ ПІДЛЯГАЄ ОБОВ’ЯЗКОВІЙ АТЕСТАЦІЇ. Даними складовим частинами ТРС є: 1) колісна пара, буксовий вузол, візок; 2) тяговий двигун; 3) автозчеплювальний пристрій; 4) пристрої АЛСН і безпеки, швидкостемір; 5) пневмогальмівне обладнання (крани, повітророзподільники, компресор); 6) дизель; 7) паливна апаратура.

Таким чином, РЕМОНТ ДОПОМІЖНИХ ЕЛЕКТРИЧНИХ МАШИН, ЯКІ Є ПРЕДМЕТОМ ЦІЄЇ ЗАКУПІВЛІ, АТЕСТАЦІЇ - НЕ ПІДЛЯГАЄ. А тому, вказані Вами причин відхилення вимоги нашої Організації від 13.02.2024р. є необґрунтованими.

Повторно наголошуємо на тому, що встановлена Замовником у Переліку (Додаток №3 до ТД), Технічному завданню (Додаток №6 до ТД) та пункті 2.3. проєкту Договору (Додаток №7 до ТД) вимога щодо наявності в учасника атестата відповідно до Додатка Г СТП 10-004:2019 Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки цією вимогою унеможливлює доступ до процедури торгів учасників, які не здійснили платну процедуру атестації у його відповідного підрозділу (філії) і, відповідно, не отримали вказаного атестату АТ «Укрзалізниця». При цьому фактично не враховується технічна компетентність інших учасників, про що останні мають відповідні документи, та той факт, що у наданні послуг, які вказані у предметі закупівлі, останні мають багаторічний досвід роботи (в т.ч. і на підприємствах (філіях) АТ «Укрзалізниця»).

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) – закупівлі здійснюються за принципами: недискримінації учасників та рівне ставлення до них; п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону – запобігання корупційним діям і зловживанням; згідно з ч. 4 ст. 5 Закону – Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників; відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ч. 2 ст. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції», суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.

З огляду на все вищевикладене, ПОВТОРНО ПРОСИМО Вас внести зміни в тендерну документацію, а саме виключити з неї вимоги щодо атестації підприємства, на якому безпосередньо здійснюється ремонт Обладнання, відповідно до Стандарту СТП 10-004:2019 «Якість і безпека продукції. Атестація виробництва. Порядок здійснення», введеного в дію наказом АТ «Укрзалізниця» від 26.02.2019 №142, або виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації та наявність при наданні Послуг документа («Атестат», «Атестат виробництва з ремонту», документ про відповідність або інший дозвільний документ).



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2024 15:19
вимогу не задоволено

Документи подані скаржником

13 лютого 2024 11:46
Вимога щодо атестації.docx

Документи

14 лютого 2024 11:53
013327.pdf

Документи подані скаржником

Документи

15 лютого 2024 15:19
відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРА УКРАЇНА" 3 188 208,00
UAH з ПДВ
3 188 208,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2024 16:18
Електронний підпис
11 березня 2024 15:38
Електронний підпис
11 березня 2024 15:38
1 Пропозиція від 11.03.2024.pdf.p7s
11 березня 2024 15:38
1 Пропозиція від 11.03.2024.pdf
06 березня 2024 16:48
Електронний підпис
06 березня 2024 16:48
Електронний підпис
06 березня 2024 14:26
Електронний підпис
06 березня 2024 14:26
Електронний підпис
06 березня 2024 14:25
1 Пропозиція.pdf
06 березня 2024 14:25
1 Пропозиція.pdf.p7s
06 березня 2024 14:25
12.2 Лист-відгук ЗЕРЗ.pdf.p7s
06 березня 2024 14:25
12.2 Лист-відгук ЗЕРЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРА УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРА УКРАЇНА"
#42543695
Відхилено 3 188 208,00
UAH з ПДВ
13 березня 2024 15:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2024 11:15

Вимога про усунення невідповідностей

Уточнити документи на вимогу Замовника

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій