Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо м'ясо конина (15118100-9), м'ясо яловичина(15111100-0)
Очікувана вартість
4 350 000,00 UAH
UA-2024-02-09-013251-a ● 87f4004d9a93487d9d0c17395bd5fd59
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна організація «Харківський зоологічний парк» |
Код ЄДРПОУ: | 02220881 |
Місцезнаходження: | 61058, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35 |
Контактна особа: |
Юрій Бабіч +380997849426 zakupivli.zoo.kh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 17:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2024 17:10 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 12:20 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 12:20 |
Очікувана вартість: | 4 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю. Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: грошова застава. Строк дії забезпечення виконання договору з моменту укладання договору до моменту повного виконання договору. Умови надання: Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 2,00 % ціни договору (у разі проведення аукціону - у розмірі 2,00 % ціни договору визначеної за результатами аукціону). Учасник перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника: КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗООЛОГІЧНИЙ ПАРК» 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35 ЄДРПОУ 02220881 UA343515330000026001060815758 АТ КБ "Приватбанк" ІПН 022208820300 Свід.№100267739 Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у наступних випадках: - якщо договір про закупівлю був розірваний достроково з ініціативи учасника до закінчення встановленого строку дії даного Договору; - учасник відмовився від постачання товару по даному Договору; - учасник порушив строк постачання товару по даному Договору; Учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійного листа на фірмовому бланку (у разі наявності) завіреного підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника (у разі наявності) на підтвердження ознайомлення з вищенаведеною вимогою Замовника на забезпечення виконання договору. Переможець вважається таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, а його тендерна пропозиція підлягає відхиленню, в тому числі в наступних випадках: у випадку ненадання переможцем у визначений тендерною документацією термін або надання з порушенням вимог тендерної документації забезпечення виконання договору (якщо його надання передбачено умовами тендерної документації). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5800 кілограм
М'ясо конина (15118100-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15118100-9 — Конина
24600 кілограм
М'ясо яловичина(15111100-0)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником за отриманий Товар, згідно накладної, протягом 25 робочих днів з моменту його отримання. | Пiсляоплата | 25 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2024 17:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2024 17:35 |
ТД.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про предмет закупівлі
Дата подання: 13 лютого 2024 15:35
Дата відповіді: 16 лютого 2024 16:53
Питання 1
На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати роз’яснення, який предмет закупівлі: товари або роботи або послуги?
Відповідь: Відповідно до п. 4 «Інформація про предмет закупівлі» розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, предметом закупівлі є ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо м'ясо конина (15118100-9), м'ясо яловичина(15111100-0). Відповідно до п. 34 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04. 2020 року № 708 передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Таким чином предметом закупівлі є товар – м'ясо - ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо м'ясо конина (15118100-9), м'ясо яловичина(15111100-0).
Про надання актів виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту
Дата подання: 13 лютого 2024 15:53
Дата відповіді: 16 лютого 2024 16:54
Питання 2
Про надання актів виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту
У розділі 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні» тендерної документації Замовник вимагає з учасників акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останні три місяця до дати подання тендерних пропозицій. Дезінфекцію автотранспорту проводить інший суб’єкт господарювання, якій не є учасником (потенційним учасником) торгів, якій надає акти виконаних робіт з дезінфекції. Тобто, учасник торгів зобов’язаний для підтвердження своїх кваліфікаційних вимог у тендерній пропозиції надати документи, які надані третьою особою, яка не є учасником торгів на проведення закупівлі - товару.
На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) прошу надати наступні роз’яснення:
1. щодо правових підстав залучення документів - актів виконаних робіт з дезінфекції, виданих іншим суб’єктом господарювання, тобто третьою особою, яка не є учасником (потенційним учасником) торгів. Відповідь надати з посиланням на абзац другий пункт третій статті 16 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі іменується - Особливості) передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі іменується – Закон) з урахуванням цих особливостей. Згідно з аб. 6 п. 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Отже, замовник на власний розсуд визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В тендерній документації на закупівлю ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо м'ясо конина (15118100-9), м'ясо яловичина(15111100-0) п. 5 р. 3 визначені 3 кваліфікаційні критерії, які передбачені ст. 16 Закону. п. 6 р. 3 тендерної документації передбачена інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Для підтвердження дотримання вимог якісного та безпечного транспортування товару, учасник повинен надати діючий договір про проведення дезінфекції та акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останніх три місяці. Акт виконаних робіт - це первинний документ, який відображає факт виконання робіт, конкретні види робіт, які були надані із зазначенням їх вартості та терміну виконання. Акт виконаних робіт складають у двох примірниках: по одному для виконавця і замовника. Підписують акт представники обох сторін.
Отже, оскільки акт виконаних робіт складається у двох примірниках та підписується сторонами договору, він не є документом, який видається іншим суб’єктом господарювання, а відноситься до первинних документів договору про проведення дезінфекції. Крім того, інформація визначена п. 6 р. 3 не регулюється ст. 16 Закону, оскільки не відноситься до кваліфікаційних критеріїв, а як зазначалося вище тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В тендерній документації на закупівлю ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо м'ясо конина (15118100-9), м'ясо яловичина(15111100-0) п. 5 р. 3 визначені 3 кваліфікаційні критерії, які передбачені ст. 16 Закону. п. 6 р. 3 тендерної документації передбачена інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Для підтвердження дотримання вимог якісного та безпечного транспортування товару, учасник повинен надати діючий договір про проведення дезінфекції та акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останніх три місяці. Акт виконаних робіт - це первинний документ, який відображає факт виконання робіт, конкретні види робіт, які були надані із зазначенням їх вартості та терміну виконання. Акт виконаних робіт складають у двох примірниках: по одному для виконавця і замовника. Підписують акт представники обох сторін.
Отже, оскільки акт виконаних робіт складається у двох примірниках та підписується сторонами договору, він не є документом, який видається іншим суб’єктом господарювання, а відноситься до первинних документів договору про проведення дезінфекції. Крім того, інформація визначена п. 6 р. 3 не регулюється ст. 16 Закону, оскільки не відноситься до кваліфікаційних критеріїв, а як зазначалося вище тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Про акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останні три місяця
Дата подання: 13 лютого 2024 16:23
Дата відповіді: 16 лютого 2024 16:55
Питання 3
Про акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останні три місяця
У розділі 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні» тендерної документації Замовник вимагає з учасників акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останні три місяця до дати подання тендерних пропозицій. Дезінфекцію автотранспорту проводить інший суб’єкт господарювання, якій не є учасником (потенційним учасником) торгів, якій надає акти виконаних робіт з дезінфекції. Тобто, учасник торгів зобов’язаний для підтвердження своїх кваліфікаційних вимог у тендерній пропозиції надати документи, які надані третьою особою, яка не є учасником торгів на проведення закупівлі – товару, за останні три місяця.
На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) прошу надати наступні роз’яснення:
1. Яка сама мета надання учасником актів виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останні три місяця?
2. Чи можна пройти кваліфікаційний відбір учаснику маючи у наявності акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за один день перед підписанням договору про закупівлю? Якщо ні, то чому? У відповіді вказати посилання на абзац, підпункт, пункт, статті 16 та статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», в яких повинні регулюватися правові підстави вимоги про наявність у тендерній пропозиції учасника актів виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останні три місяця?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі іменується - Особливості) передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі іменується – Закон) з урахуванням цих особливостей. Згідно з аб. 6 п. 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Отже, замовник на власний розсуд визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 6 р. 3 тендерної документації на закупівлю м'яса - ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо м'ясо конина (15118100-9), м'ясо яловичина(15111100-0) передбачено надання актів виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останніх три місяці до дати подання тендерної пропозиції. Транспортний засіб, який задіюється Учасником на будь-якій стадії виробництва та/або в обігу предмету закупівлі повинен відповідати загальним гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами, закріплених Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. (далі - Закон) та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)», тому з метою підтвердження періодичної дезінфекції транспортного засобу, Учасник повинен надати акти виконаних робіт за останні три місяці до дати подання тендерної пропозиції.
Учасник не може пройти кваліфікаційний відбір, маючи у наявності акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за один день перед підписанням договору про закупівлю, оскільки документи тендерної пропозиції надаються учасником до кінцевого строку їх подання, а відповідно до п. 33 Особливостей, тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. При цьому, якщо учасник у своєму зверненні мав на увазі наявність одного акту виконаних робіт отриманого перед кінцевим строком подання тендерних пропозицій та наданого у її складі, він також не може пройти кваліфікаційний відбір, оскільки такий акт не підтвердить факт періодичності здійснення дезінфекції транспортних засобів.
Також звертаємо Вашу увагу, що інформація визначена п. 6 р. 3 не регулюється ст. 16 Закону, оскільки не відноситься до кваліфікаційних критеріїв, а як зазначалося вище тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 6 р. 3 тендерної документації на закупівлю м'яса - ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо м'ясо конина (15118100-9), м'ясо яловичина(15111100-0) передбачено надання актів виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останніх три місяці до дати подання тендерної пропозиції. Транспортний засіб, який задіюється Учасником на будь-якій стадії виробництва та/або в обігу предмету закупівлі повинен відповідати загальним гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами, закріплених Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. (далі - Закон) та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)», тому з метою підтвердження періодичної дезінфекції транспортного засобу, Учасник повинен надати акти виконаних робіт за останні три місяці до дати подання тендерної пропозиції.
Учасник не може пройти кваліфікаційний відбір, маючи у наявності акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за один день перед підписанням договору про закупівлю, оскільки документи тендерної пропозиції надаються учасником до кінцевого строку їх подання, а відповідно до п. 33 Особливостей, тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. При цьому, якщо учасник у своєму зверненні мав на увазі наявність одного акту виконаних робіт отриманого перед кінцевим строком подання тендерних пропозицій та наданого у її складі, він також не може пройти кваліфікаційний відбір, оскільки такий акт не підтвердить факт періодичності здійснення дезінфекції транспортних засобів.
Також звертаємо Вашу увагу, що інформація визначена п. 6 р. 3 не регулюється ст. 16 Закону, оскільки не відноситься до кваліфікаційних критеріїв, а як зазначалося вище тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Про залучання інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Дата подання: 13 лютого 2024 16:47
Дата відповіді: 16 лютого 2024 16:56
Питання 4
Про залучання інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
У розділі 5 «Кваліфікаційні вимоги» тендерної документації Замовник вимагає з учасників залучання інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом.
На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) прошу надати наступні роз’яснення:
1. Щодо правових підстав залучення цієї вимоги про інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю на підставі абзацу другого частини третьої статті 16 Закону, на яку Ви посилаєтесь у тексті тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 5 розділу 5 тендерної документації передбачено, що у разі коли учасник має намір залучити інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше як 20% від вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом. Отже цей пункт тендерної документації стосується лише закупівлі робіт або послуг. Пунктом 7 розділу 5 тендерної документації передбачено, що інформація про субпідрядників не передбачена.
Відповідно до пункту 5 розділу 5 тендерної документації Замовник встановив кваліфікаційний критерій наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В якості документального підтвердження зазначеного критерію учасники повинні надати інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, а саме про наявність водія/водіїв транспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників. Також учасники повинні надати заяви-згоди на обробку та використання персональних даних вказаних працівників, трудові книжки та/або трудові договори, повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 року. Вимогами тендерної документації передбачено, що якщо учасник і роботодавець працівників відповідної кваліфікації є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин учасника та роботодавця. Відповідно до статті 5 Закону, одним із головних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тобто Замовник встановлюючи кваліфікаційні критерії в тендерній документації керувався даним принципом щоб розширити коло потенційних учасників та дати змогу приймати участь у закупівлі тим суб’єктам господарювання, які для доставки товарів використовують послуги Перевізника.
Таким чином Замовник не вимагає з учасників обов’язкового залучання інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Учасники для підтвердження кваліфікаційного критерію можуть надати як власних працівників, так і працівників перевізника.
Згідно з абзацом 6 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі іменується - Особливості), у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Отже, замовник на власний розсуд визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Відповідно до пункту 5 розділу 5 тендерної документації Замовник встановив кваліфікаційний критерій наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В якості документального підтвердження зазначеного критерію учасники повинні надати інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, а саме про наявність водія/водіїв транспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників. Також учасники повинні надати заяви-згоди на обробку та використання персональних даних вказаних працівників, трудові книжки та/або трудові договори, повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 року. Вимогами тендерної документації передбачено, що якщо учасник і роботодавець працівників відповідної кваліфікації є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин учасника та роботодавця. Відповідно до статті 5 Закону, одним із головних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тобто Замовник встановлюючи кваліфікаційні критерії в тендерній документації керувався даним принципом щоб розширити коло потенційних учасників та дати змогу приймати участь у закупівлі тим суб’єктам господарювання, які для доставки товарів використовують послуги Перевізника.
Таким чином Замовник не вимагає з учасників обов’язкового залучання інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Учасники для підтвердження кваліфікаційного критерію можуть надати як власних працівників, так і працівників перевізника.
Згідно з абзацом 6 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі іменується - Особливості), у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Отже, замовник на власний розсуд визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-09-013251-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОВОТОРОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:2595013880
Дата подання: 13 лютого 2024 17:03
Про порушення Замовником абзацу другого пункту 3 ст.16 Закону
Вимога №1
Про порушення Замовником абзацу другого пункту 3 ст.16 Закону
У розділі 5 «Кваліфікаційні вимоги» тендерної документації Замовник вимагає з учасників залучання інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом.
Ця вимога на підставі абзацу другого пункту три статті 16 Закону не має ні якого відношення до закупівлі товару. Тому вона звужує коло учасників, у яких є документи від інших суб’єктів господарювання, третіх осіб, які не є учасниками або потенційними учасниками торгів, порушують діюче законодавство про закупівлю, а саме абзац другий пункт три статті 16 Закону, та є корупційним.
Вимога: Прошу внести відповідні зміни до тексту тендерної документації та вилучити цю вимогу з тендерної документації, яка грубо порушує абзац другий пункт три статті 16 Закону, оскільки Ви проводити торги на закупівлю товару та повинні керуватися підпунктами 1,2,3,4 пункту два ст.16 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Про порушення Замовником абзацу другого пункту 3 ст.16 Закону
У розділі 5 «Кваліфікаційні вимоги» тендерної документації Замовник вимагає з учасників залучання інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом.
Ця вимога на підставі абзацу другого пункту три статті 16 Закону не має ні якого відношення до закупівлі товару. Тому вона звужує коло учасників, у яких є документи від інших суб’єктів господарювання, третіх осіб, які не є учасниками або потенційними учасниками торгів, порушують діюче законодавство про закупівлю, а саме абзац другий пункт три статті 16 Закону, та є корупційним.
Вимога: Прошу внести відповідні зміни до тексту тендерної документації та вилучити цю вимогу з тендерної документації, яка грубо порушує абзац другий пункт три статті 16 Закону, оскільки Ви проводити торги на закупівлю товару та повинні керуватися підпунктами 1,2,3,4 пункту два ст.16 Закону.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2024 16:51
Відповідь на вимогу про усунення порушення
UA-2024-02-09-013251-a.c1
Згідно з абзацом 6 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі іменується - Особливості), у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Отже, замовник на власний розсуд визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Пунктом 5 розділу 5 тендерної документації передбачено, що у разі коли учасник має намір залучити інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше як 20% від вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом. Отже цей пункт тендерної документації стосується лише закупівлі робіт або послуг. Пунктом 7 розділу 5 тендерної документації передбачено, що інформація про субпідрядників не передбачена.
Відповідно до пункту 5 розділу 5 тендерної документації Замовник встановив кваліфікаційний критерій наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В якості документального підтвердження зазначеного критерію учасники повинні надати інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, а саме про наявність водія/водіїв транспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників. Також учасники повиннні надати заяви-згоди на обробку та використання персональних даних вказаних працівників, трудові книжки та/або трудові договори, повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 року. Вимогами тендерної документації передбачено, що якщо учасник і роботодавець працівників відповідної кваліфікації є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин учасника та роботодавця. Відповідно до статті 5 Закону, одним із головних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тобто Замовник встановлюючи кваліфікаційні критерії в тендерній документації керувався даним принципом щоб розширити коло потенційних учасників та дати змогу приймати участь у закупівлі тим суб’єктам господарювання, які для доставки товарів використовують послуги Перевізника.
Таким чином Замовник не вимагає з учасників обов’язкового залучання інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Учасники для підтвердження кваліфікаційного критерію можуть надати як власних працівників, так і працівників перевізника. Тобто, Замовник не звужує коло потенційних учасників, а навпаки розширює його, а відповідно вказані вимоги не є дискримінаційними по відношенню до інших суб’єктів господарювання. З огляду на викладене Ваша вимога не підлягає задоволенню.
UA-2024-02-09-013251-a.c1
Згідно з абзацом 6 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі іменується - Особливості), у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Отже, замовник на власний розсуд визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Пунктом 5 розділу 5 тендерної документації передбачено, що у разі коли учасник має намір залучити інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше як 20% від вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом. Отже цей пункт тендерної документації стосується лише закупівлі робіт або послуг. Пунктом 7 розділу 5 тендерної документації передбачено, що інформація про субпідрядників не передбачена.
Відповідно до пункту 5 розділу 5 тендерної документації Замовник встановив кваліфікаційний критерій наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В якості документального підтвердження зазначеного критерію учасники повинні надати інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, а саме про наявність водія/водіїв транспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників. Також учасники повиннні надати заяви-згоди на обробку та використання персональних даних вказаних працівників, трудові книжки та/або трудові договори, повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 року. Вимогами тендерної документації передбачено, що якщо учасник і роботодавець працівників відповідної кваліфікації є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин учасника та роботодавця. Відповідно до статті 5 Закону, одним із головних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тобто Замовник встановлюючи кваліфікаційні критерії в тендерній документації керувався даним принципом щоб розширити коло потенційних учасників та дати змогу приймати участь у закупівлі тим суб’єктам господарювання, які для доставки товарів використовують послуги Перевізника.
Таким чином Замовник не вимагає з учасників обов’язкового залучання інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Учасники для підтвердження кваліфікаційного критерію можуть надати як власних працівників, так і працівників перевізника. Тобто, Замовник не звужує коло потенційних учасників, а навпаки розширює його, а відповідно вказані вимоги не є дискримінаційними по відношенню до інших суб’єктів господарювання. З огляду на викладене Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2024-02-09-013251-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОВОТОРОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:2595013880
Дата подання: 13 лютого 2024 17:14
Про надання актів виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту
Вимога 2
Про надання актів виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту
У розділі 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні» тендерної документації Замовник вимагає з учасників акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останні три місяця до дати подання тендерних пропозицій. Дезінфекцію автотранспорту проводить інший суб’єкт господарювання, якій не є учасником (потенційним учасником) торгів, якій надає акти виконаних робіт з дезінфекції. Тобто, учасник торгів зобов’язаний для підтвердження своїх кваліфікаційних вимог у тендерній пропозиції надати документи, які надані третьою особою, яка не є учасником торгів на проведення закупівлі - товару.
Ця вимога на підставі абзацу другого пункту три статті 16 Закону не має ні якого відношення до закупівлі товару. Тому вона звужує коло учасників, у яких є документи від інших суб’єктів господарювання, третіх осіб, які не є учасниками або потенційними учасниками торгів, порушують діюче законодавство про закупівлю, а саме абзац другий пункт три статті 16 Закону, та є корупційним.
Вимога: Прошу внести відповідні зміни до тексту тендерної документації та вилучити цю вимогу з тендерної документації, яка грубо порушує абзац другий пункт три статті 16 Закону, оскільки Ви проводити торги на закупівлю товару та повинні керуватися підпунктами 1,2,3,4 пункту два ст.16 Закону, та не вимагати у учасника наявності підтвердження своєї відповідності такому критерію залучених спроможностей та документів від інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Розгорнути
Згорнути
Про надання актів виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту
У розділі 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні» тендерної документації Замовник вимагає з учасників акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останні три місяця до дати подання тендерних пропозицій. Дезінфекцію автотранспорту проводить інший суб’єкт господарювання, якій не є учасником (потенційним учасником) торгів, якій надає акти виконаних робіт з дезінфекції. Тобто, учасник торгів зобов’язаний для підтвердження своїх кваліфікаційних вимог у тендерній пропозиції надати документи, які надані третьою особою, яка не є учасником торгів на проведення закупівлі - товару.
Ця вимога на підставі абзацу другого пункту три статті 16 Закону не має ні якого відношення до закупівлі товару. Тому вона звужує коло учасників, у яких є документи від інших суб’єктів господарювання, третіх осіб, які не є учасниками або потенційними учасниками торгів, порушують діюче законодавство про закупівлю, а саме абзац другий пункт три статті 16 Закону, та є корупційним.
Вимога: Прошу внести відповідні зміни до тексту тендерної документації та вилучити цю вимогу з тендерної документації, яка грубо порушує абзац другий пункт три статті 16 Закону, оскільки Ви проводити торги на закупівлю товару та повинні керуватися підпунктами 1,2,3,4 пункту два ст.16 Закону, та не вимагати у учасника наявності підтвердження своєї відповідності такому критерію залучених спроможностей та документів від інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2024 16:52
Відповідь на вимогу про усунення порушення
UA-2024-02-09-013251-a.c2
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі іменується - Особливості) передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі іменується – Закон) з урахуванням цих особливостей. Згідно з аб. 6 п. 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Отже, замовник на власний розсуд визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В тендерній документації на закупівлю м'яса - ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо м'ясо конина (15118100-9), м'ясо яловичина(15111100-0) п. 5 р. 3 визначені 3 кваліфікаційні критерії, які передбачені ст. 16 Закону. П. 6 р. 3 тендерної документації передбачена інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Для підтвердження дотримання вимог якісного та безпечного транспортування товару, учасник повинен надати діючий договір про проведення дезінфекції та акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останніх три місяці. Акт виконаних робіт - це первинний документ, який відображає факт виконання робіт, конкретні види робіт, які були надані із зазначенням їх вартості та терміну виконання. Акт виконаних робіт складають у двох примірниках: по одному для виконавця і замовника. Підписують акт представники обох сторін.
Отже, оскільки акт виконаних робіт складається у двох примірниках та підписується сторонами договору, він не є документом, який видається іншим суб’єктом господарювання, а відноситься до первинних документів договору про проведення дезінфекції. Крім того, інформація визначена п. 6 р. 3 не регулюється ст. 16 Закону, оскільки не відноситься до кваліфікаційних критеріїв, а як зазначалося вище тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином Замовник має право включити до тендерної документації інші вимоги, які він вважає необхідними для безпечного транспортування та забезпечення якості продуктів харчування. З огляду на викладене Ваша вимога не підлягає задоволенню.
UA-2024-02-09-013251-a.c2
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі іменується - Особливості) передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі іменується – Закон) з урахуванням цих особливостей. Згідно з аб. 6 п. 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Отже, замовник на власний розсуд визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В тендерній документації на закупівлю м'яса - ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо м'ясо конина (15118100-9), м'ясо яловичина(15111100-0) п. 5 р. 3 визначені 3 кваліфікаційні критерії, які передбачені ст. 16 Закону. П. 6 р. 3 тендерної документації передбачена інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Для підтвердження дотримання вимог якісного та безпечного транспортування товару, учасник повинен надати діючий договір про проведення дезінфекції та акти виконаних робіт з дезінфекції спеціалізованого автотранспорту за останніх три місяці. Акт виконаних робіт - це первинний документ, який відображає факт виконання робіт, конкретні види робіт, які були надані із зазначенням їх вартості та терміну виконання. Акт виконаних робіт складають у двох примірниках: по одному для виконавця і замовника. Підписують акт представники обох сторін.
Отже, оскільки акт виконаних робіт складається у двох примірниках та підписується сторонами договору, він не є документом, який видається іншим суб’єктом господарювання, а відноситься до первинних документів договору про проведення дезінфекції. Крім того, інформація визначена п. 6 р. 3 не регулюється ст. 16 Закону, оскільки не відноситься до кваліфікаційних критеріїв, а як зазначалося вище тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином Замовник має право включити до тендерної документації інші вимоги, які він вважає необхідними для безпечного транспортування та забезпечення якості продуктів харчування. З огляду на викладене Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2024 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ПОЙДА АНДРІЙ ЯКОВИЧ |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПАШИНЦЕВ ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ" |
4 350 000,00
UAH з ПДВ
|
4 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ПОЙДА АНДРІЙ ЯКОВИЧ #2600613918 |
Відхилено |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2024 20:01
|
ФОП "ПАШИНЦЕВ ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ" #3459406438 |
Переможець |
4 350 000,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2024 20:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2024 14:45
|
Додаткова угода 1 до Договору Т_24_15110000-2_1.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2024 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 14:00
|
Договір Т_24_15110000-2_1.pdf | укладений |
28 лютого 2024 13:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «ЦІНА ДОГОВОРУ» зменшивши ціну цього Договору 4 350 000,00 грн. (чотири мільйона триста п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), ПДВ не передбачено, на 404 890,00 грн. (чотириста чотири тисячі вісімсот дев’яносто гривень 00 копійок) та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 3 945 110,00 грн. (три мільйона дев’ятсот сорок п’ять тисяч сто десять гривень 00 копійок), ПДВ не передбачено, з них: - 2 169 300,00 грн. (два мільйона сто шістдесят дев’ять тисяч триста гривень 00 копійок) – місцевий бюджет; - 1 775 810,00 грн. (один мільйон сімсот сімдесят п’ять тисяч вісімсот десять гривень 00 копійок) – власний бюджет.». Внести зміни до Додатку № 1 «Специфікація» до Договору та викласти у редакції що додається. Інші умови Договору, що не були змінені цією додатковою угодою, лишаються дійсними у тій редакції, якою вони були викладені Сторонами раніше, а також Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. |
Номер договору про закупівлю: | Т-24/15110000-2/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |