Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання (Послуги з утримання в чистоті будівель ( у тому числі службових приміщень), дворів, доріг)
Очікувана вартість
9 694 498,00 UAH
UA-2024-02-09-012986-a ● 53c36ce9b17441beafb26eb68d10984c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна податкова служба України Головне управління ДПС в Одеській області (філія ДПС) |
Код ЄДРПОУ: | 44069166 |
Місцезнаходження: | 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Семінарська, буд.5 |
Контактна особа: |
Батієвська Вікторія Василівна +380482300378 bvv100@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2024 17:01 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2024 13:55 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2024 13:55 |
Очікувана вартість: | 9 694 498,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96 944,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання (Послуги з утримання в чистоті будівель ( у тому числі службових приміщень), дворів, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2024 17:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2024 17:21 |
_ТД _Прибирання зі змінами.docx | |
14 лютого 2024 17:21 |
Перелік змін.docx | |
09 лютого 2024 16:57 |
ТД_Прибирання_.pdf |
14 лютого 2024 17:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 лютого 2024 17:21 |
_ТД _Прибирання зі змінами.docx
|
|||
14 лютого 2024 17:21 |
Перелік змін.docx
|
|||
09 лютого 2024 16:57 |
ТД_Прибирання_.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо загальної площі прибирання
Дата подання: 13 лютого 2024 17:04
Дата відповіді: 14 лютого 2024 14:42
Доброго дня, в таблиці «Деталізований перелік послуг та періодичність їх надання» Додатку №3 до тендерної документації в рядку I. Прибирання адміністративних будинків (загальна площа - _______________ кв.м.) не вказана загальна площа прибирання. Так само і в рядку ІІ. Послуги з прибирання прилеглої території (загальна площа - _______________ кв.м.) – Замовником не вказана загальна площа прибирання.
В таблиці 2 «Деталізований перелік послуг та періодичність їх надання» Додатку №3 до тендерної документації в рядку I. Прибирання адміністративних будинків (загальна площа - _______________ кв.м.) також не вказана загальна площа прибирання. Так само і в рядку ІІ. Послуги з прибирання прилеглої території (загальна площа - _______________ кв.м.) – Замовником не вказана загальна площа прибирання.
В додатку 1 до проекту договору (додаток 4 до тендерної документації) таж сама річ, не вказана загальна площа прибирання.
Просимо Вас усунути дану невідповідність та в пропущених місцях зазначити загальну площу прибирання адміністративних будинків та прилеглої території.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Доброго дня. Всі площі прибирання вказані у Таблиці 1 «Характеристики будівель і прибудинкової території» Додатку №3 до тендерної документації та у Таблиці 1 «Характеристики будівель і прибудинкової території» Додатку №1 до проекту договору».
Формат тендерної документації
Дата подання: 13 лютого 2024 17:45
Дата відповіді: 14 лютого 2024 14:43
Шановний Замовник, в тендерній документації є вимога про надання підписаного проекту договору, погодження з технічним завданням, яке подається у вигляді підписаного технічного завдання, що є Додатком 3 до тендерної документації, тендерної пропозиції, загальних відомостей про учасника встановлених форм, а тендерна документація викладена в форматі pdf. Просимо Вас розмістити тендерну документацію в форматі word для того щоб учасники змогли підготувати зазначені документи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний потенційний Учаснику! Відповідно до частини 1 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Оскільки Законом України “Про публічні закупівлі” не визначено в якому форматі Замовник зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованому електронному майданчику тендерну документацію та додатки до неї, Головним управлінням ДПС в Одеській області була розміщена тендерна документація у форматі «pdf». Додатково зазначаємо, формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного конвертеру з формату «pdf» у формат «Word».
Кількість видаткових матеріалів
Дата подання: 15 лютого 2024 16:34
Дата відповіді: 16 лютого 2024 11:18
Шановний Замовник, в Додатку №3 до тендерної документації встановлено кількість та тип видаткових матеріалів до обладнання:
- туалетний папір – не менше 2 992 на місяць;
- паперові рушники - не менше 2 992 на місяць;
- освіжувач повітря - не менше 1 360 на місяць;
- мило піна - не менше 27 200 на місяць.
Тільки вартість цього обсягу видаткових матеріалі, враховуючи встановлені вимоги до них, буде становити більше 3 000 000,00 грн. з ПДВ на місяць, при загальному бюджеті закупівлі послуги з прибирання на 10 місяців 9 694 498,00 грн. з ПДВ.
Просимо уточнити необхідну кількості видаткових матеріалі на місяць або внести зміни до тендерної документації з коректною кількості.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний Учаснику, у Додатку № 3 до тендерної документації зазначена кількість тип та обсяг видаткових матеріалів на місяць є остаточною і розраховувалась із урахуванням потреб 36 адміністративних будівель».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2024 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
5 950 000,00
UAH з ПДВ
|
5 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР" |
8 821 978,25
UAH з ПДВ
|
8 821 978,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
8 857 824,00
UAH з ПДВ
|
8 857 824,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ" #2703512656 |
Переможець |
5 950 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2024 11:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2024 11:21
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 лютого 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2024 10:58
|
Договір | укладений |
05 березня 2024 10:55
|