Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03348471 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64 |
Контактна особа: |
Бриндак Яна Юріївна 380936468772 bryndak.yana@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 11:54 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 11:54 |
Очікувана вартість: | 4 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Післяоплата впродовж 30-ти календарних днів з дати поставки товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2024 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2024 15:10 |
Протокол №24-11Б-2 (Зміни).pdf | |
12 лютого 2024 15:10 |
Протокол №24-11Б-2 (Зміни).docx | |
12 лютого 2024 15:10 |
тендерна документація.docx | |
12 лютого 2024 15:10 |
Додаток 2.docx | |
09 лютого 2024 16:54 |
Додаток 1.docx | |
09 лютого 2024 16:54 |
Додаток 3.docx |
12 лютого 2024 15:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 лютого 2024 15:10 |
Протокол №24-11Б-2 (Зміни).pdf
|
|||
12 лютого 2024 15:10 |
Протокол №24-11Б-2 (Зміни).docx
|
|||
12 лютого 2024 15:10 |
тендерна документація.docx
|
|||
12 лютого 2024 15:10 |
Додаток 2.docx
|
|||
09 лютого 2024 16:54 |
Додаток 1.docx
|
|||
09 лютого 2024 16:54 |
Додаток 3.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-19-000090 ● ad0797acef5c4d629b522eff9c834c62
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 17:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2024 № 23-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1.Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 19.03.2024 № 23-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
9 UA-2024-02-09-012959-a 09.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Лілія Бондар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-21 12:27:00
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-012959-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Львівським міським комунальним підприємством "Львівводоканал" (далі – Замовник) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2.Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3.Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
З огляду на зазначене, прошу надати відповідну інформацію (пояснення) з наступного питання: чи укладено Львівським міським комунальним підприємством "Львівводоканал" договір про закупівлю з ТОВ "+ ФІТІНГ +" за результатами застосування процедури закупівлі відкриті торги за номером ID: UA-2024-02-09-012959-a?
У разі укладання даного договору надати інформацію щодо реквізитів договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-25 10:13:18
Відповідь на запит
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» (надалі – Замовник/підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) на запит по моніторингу відкритих торгів з на закупівлю «Фітинги ПЕ», (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2024-02-09-012959-a) (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2024-03-19-000090) (надалі – Запит ДАСУ).
На виконання Запиту ДАСУ, Замовник надає наступні письмові пояснення:
Щодо питання першого:
Розрахунок очікувальної вартості предмету закупівлі «Фітинги ПЕ» (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2024-02-09-012959-a) було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін.
Замовником було подано запити на отримання комерційних пропозицій та отримано три комерційні пропозиції (додаються до пояснення), на підставі яких було визначено очікувану вартість закупівлі «Фітинги ПЕ» (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2024-02-09-012959-a).
Дана закупівля здійснювалась для виконання аварійно-відновлювальних робіт.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог чинного законодавства, а саме діючого національного стандарту - ДСТУ EN 12201-3 2018 «Системи трубопровідних систем водопостачання, дренажу для каналізації під тиском. Поліетилен (ПЕ). Частина 3. Фітинги».
Щодо питання другого:
Вимогою пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) встановлено наступне:
«Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.»
Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" здійснює закупівлю за рахунок коштів від власної господарської діяльності. Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" не є Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня). ЛМКП «Львівводоканал» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України (надалі – ГКУ) Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки, а отже Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" не відноситься до суб’єкта господарювання державного сектору економіки.
Таким чином обов’язок щодо складання та розміщення обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не передбачений для ЛМКП “Львівводоканал”.
Щодо питання третього:
Станом на 25.03.2024р. Львівським міським комунальним підприємством "Львівводоканал" не було укладено договір про закупівлю з ТОВ "+ ФІТІНГ +".
Відповідно до абз.4 п.49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
У зв’язку із великою кількістю договорів, що проходять процес перевірки і погодження, та у зв’язку із необхідністю отримання погодження (віз) уповноваженого органу та юридичного департаменту ЛМР (відповідно до Доручення №4-2305-237 від 18.11.2022 року СЕД ЛМР) виникла необхідність продовжити строк для укладання договору до 60 днів. Протокол продовження строку укладення договору №24-11Б-4 від 12.03.2024р. та Доручення №4-2305-237 від 18.11.2022 року СЕД ЛМР додаються до цього пояснення.
Документи, що додаються до пояснення:
1. Комерційна пропозиція від ТОВ «Інсталпласт».
2. Комерційна пропозиція від ТОВ «ТТС Комплект».
3. Комерційна пропозиція від ТОВ «+Фітінг+».
4. Доручення №4-2305-237 від 18.11.2022 року СЕД ЛМР.
5. Протокол продовження строку укладення договору №24-11Б-4 від 12.03.2024р.
- відповідь ДАСУ.docx
- відповідь ДАСУ.docx.p7s
- відповідь ДАСУ.pdf
- відповідь ДАСУ.pdf.p7s
- Доручення ЛМР.pdf
- Комерйційна пропозиція від ТОВ Інстапласт.pdf
- Комерційна пропозиція від ТОВ +Фітінг+.pdf
- Комерційна пропозиція від ТОВ ТТС Комплект.pdf
- Протокол №24-11Б-4 (продовження строку підписання договору ).pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2024 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "+ ФІТІНГ +" |
3 906 000,00
UAH з ПДВ
|
2 799 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" |
3 960 000,00
UAH з ПДВ
|
2 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "+ ФІТІНГ +" #37559766 |
Переможець |
2 799 999,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 15:49
|
Протокол №24-11Б-4 (продовження строку підписання договору ).pdf | укладений |
09 квітня 2024 15:47
|
Договір №01-304ТЛ.pdf | укладений |
09 квітня 2024 15:47
|