Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Монастирищенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43983521 |
Місцезнаходження: | 19100, Україна , Черкаська обл., Монастирище, вул.Соборна,121 |
Контактна особа: |
Завертана Ніна Борисівна +380464721432 monvo21@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 267 754,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 338,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником накладної на оплату товару (далі - накладна) вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 30 (тридцять) банківських днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладнихУ разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2024 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2024 16:45 |
додаток 6 Проект договору.doc | |
09 лютого 2024 16:45 |
Додаток 5технічна та якісні характ.doc | |
09 лютого 2024 16:45 |
Додаток 4 ст16..doc | |
09 лютого 2024 16:45 |
Додаток 3 пункт 47.docx | |
09 лютого 2024 16:45 |
додаток 2ТП.doc | |
09 лютого 2024 16:45 |
Тендерна документаці.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-26-000016 ● f12ef86b29cd448eb61bf7e3c2540406
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2024 12:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.02.2024 № 21-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 26.02.2024 № 21-З
Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-02-09-012834-a, 09.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-27 10:32:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Йогурт 1,4% в асортименті» ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-09-012834-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі?
- чому не відхилена тендерна пропозиція ФОП САЛІЙ В.М. як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, якщо учасник не надав опис харчового продукту від виробника, де вказано загальну інформацію про продукт, склад продукту, показники безпеки, мікробіологічні показники, вимоги до пакування, чим не виконав вимогу п. 8 Додатку 5 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»?
- з яких підстав тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону, зокрема, у додатку 5 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації міститься вимога: «Надати зразки товару у строк не пізніше 48 годин з моменту закінчення торгів, з метою визначення Замовником якості товару та надати разом з договором погодження Уманського районного управління Головного управління Держспродспоживслужби в Черкаській області на постачання товару згідно цієї закупівлі. У разі надання неякісного товару, ненадання погодження або ненадання товару, Замовник має право відмовитись від укладання договору»?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-02-27 15:28:13
Пояснення з власної ініціативи
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом Йогурт 1,4% в асортименті (ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні) (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-09-012834-a), Управління освіти молоді та спорту Монастирищенської міської ради, повідомляє:
- обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі було складено відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та опубліковано на офіційному сайті установи
- в тендерній документації даної закупівлі у додатку 5 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону.
Закупівлю за предметом Йогурт 1,4% в асортименті (ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні) (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-09-012834-a) планується відмінити з підстави, що передбачена згідно п.50 Особливостей, а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено шляхом відміни закупівлі по предмету Йогурт 1,4% в асортименті (UA-2024-02-09-012834-a )
2024-03-12 16:29:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 43 Особливостей)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 43 Особливостей) • усунуто
Порушення Замовником усунуті шляхом відміни процедури закупівлі
2024-03-13 09:20:12
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "САЛІЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ" |
267 735,70
UAH з ПДВ
|
267 735,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "САЛІЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ" #2343812174 |
Переможець |
267 735,70
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 16:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 лютого 2024 15:07
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2024 16:11 |
Кінець періоду оскарження: | 09 березня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 09 березня 2024 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. |
27 лютого 2024 16:11
|
Електронний підпис |
27 лютого 2024 16:09
|
Протокол відміна йогурт.pdf |