Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
13 251 697,20 UAH
UA-2024-02-09-012667-a ● 9149cf2afeac44b6a16b20c37b4d7fc3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Адміністративне управління Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 04011638 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. О.Поля,2 |
Контактна особа: |
Юлія Кутерга +380567428873 kyzakupki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 14:39 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 14:39 |
Очікувана вартість: | 13 251 697,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 132 516,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1700000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 1, просп. Олександра Поля, 2, вул. Старокозацька, 52, вул. Ульянова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться за умови наявності бюджетного фінансування протягом 10 робочих днів з моменту виставлення рахунку та надання акта приймання-передачі (акта прийняття-передавання / акта прийому-передачі), але не пізніше 27-го дня місяця, наступного за розрахунковим періодом (місяцем). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2024 16:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2024 16:50 |
Додаток 2 до договору .docx | |
09 лютого 2024 16:50 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) .docx | |
09 лютого 2024 16:50 |
Додаток 4 до тендерної документації .doc | |
09 лютого 2024 16:50 |
Додаток 1 до Договору .docx | |
09 лютого 2024 16:50 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) .docx | |
09 лютого 2024 16:50 |
Додаток 3 до тендерної документації, проект Договору.docx | |
09 лютого 2024 16:50 |
Тендерна документація .docx |
09 лютого 2024 16:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 лютого 2024 16:50 |
Додаток 2 до договору .docx
|
|||
09 лютого 2024 16:50 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) .docx
|
|||
09 лютого 2024 16:50 |
Додаток 4 до тендерної документації .doc
|
|||
09 лютого 2024 16:50 |
Додаток 1 до Договору .docx
|
|||
09 лютого 2024 16:50 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) .docx
|
|||
09 лютого 2024 16:50 |
Додаток 3 до тендерної документації, проект Договору.docx
|
|||
09 лютого 2024 16:50 |
Тендерна документація .docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-09-012667-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА СИЛА ЕНЕРГІЇ", Код ЄДРПОУ:45297596
Дата подання: 13 лютого 2024 18:10
Дискримінаційна вимога
Шановник Замовнику, відповідно до додатку 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі" Вами встановлено пункт (Для можливості використання права електропостачальника на знімання показань приладів обліку споживача по всім точкам обліку, у складі тендерної пропозиції надати відповідне документальне підтвердження про наявність у штаті учасника торгів інженера-електрика з відповідною групою з електробезпеки для виконання зняття показів розрахункових засобів комерційного обліку замовника, який має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання, підтвердження знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці, з наданням у складі пропозиції копії/й протоколу/ів або витягів з них засідання уповноваженої комісії з перевірки знань, де вказаний позитивний висновок навчання інженера-електрика учасника з наданням відповідного/иих посвідчення/ь.) який фактично відповідає кваліфікаційним вимогам за п.1 та п.2 ч. 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» , що суперечить положенням п. 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Звертаємо увагу, що жодним нормативно-правовим документом, Ліцензійними умовами на постачання з постачання електричної енергії та Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено, обов’язкову вимогу про те, що Учасники зобов’язані мати у штаті саме такого працівника.
Замовник повинен усунути наведені вище вимоги шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині (виключити дану вимогу документації).
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо увагу, що жодним нормативно-правовим документом, Ліцензійними умовами на постачання з постачання електричної енергії та Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено, обов’язкову вимогу про те, що Учасники зобов’язані мати у штаті саме такого працівника.
Замовник повинен усунути наведені вище вимоги шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині (виключити дану вимогу документації).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2024 17:11
Шановний УЧАСНИК!
ВАША ВИМОГА UA-2024-02-09-012667-a.a1 від 13 лютого 2024 року розглянута.
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до додатку 2 тендерної документації для можливості використання права електропостачальника на знімання показань приладів обліку споживача по всім точкам обліку, у складі тендерної пропозиції надати відповідне документальне підтвердження про наявність у штаті учасника торгів інженера-електрика з відповідною групою з електробезпеки для виконання зняття показів розрахункових засобів комерційного обліку замовника, який має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання, підтвердження знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці, з наданням у складі пропозиції копії/й протоколу/ів або витягів з них засідання уповноваженої комісії з перевірки знань, де вказаний позитивний висновок навчання інженера-електрика учасника з наданням відповідного/иих посвідчення/ь.
Замовник вважає вказану вимогу не дискримінаційною оскільки ці вимоги спрямовані на залучення надійного постачальника електроенергії та можуть бути виконані всіма потенційними учасниками.
Вважаємо свої вимоги обґрунтованими та такими, що не суперечать законодавству України.
ВАША ВИМОГА UA-2024-02-09-012667-a.a1 від 13 лютого 2024 року розглянута.
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до додатку 2 тендерної документації для можливості використання права електропостачальника на знімання показань приладів обліку споживача по всім точкам обліку, у складі тендерної пропозиції надати відповідне документальне підтвердження про наявність у штаті учасника торгів інженера-електрика з відповідною групою з електробезпеки для виконання зняття показів розрахункових засобів комерційного обліку замовника, який має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання, підтвердження знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці, з наданням у складі пропозиції копії/й протоколу/ів або витягів з них засідання уповноваженої комісії з перевірки знань, де вказаний позитивний висновок навчання інженера-електрика учасника з наданням відповідного/иих посвідчення/ь.
Замовник вважає вказану вимогу не дискримінаційною оскільки ці вимоги спрямовані на залучення надійного постачальника електроенергії та можуть бути виконані всіма потенційними учасниками.
Вважаємо свої вимоги обґрунтованими та такими, що не суперечать законодавству України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2024 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
11 305 000,00
UAH з ПДВ
|
11 305 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Біохімконтроль» |
13 158 000,00
UAH з ПДВ
|
13 158 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" #41884537 |
Відхилено |
11 305 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2024 12:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Біохімконтроль» #44904042 |
Переможець |
13 158 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2024 17:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 травня 2024 12:22
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
09 травня 2024 12:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2024 10:00
|
Допугода 1.pdf | зміни до договору |
22 березня 2024 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2024 12:45
|
Протокол щодо допущення технічної помилки в звіті про результати проведення закупівлі .docx | зміни до договору |
01 березня 2024 12:43
|
Електронний підпис | укладений |
29 лютого 2024 13:50
|
Договір електрична енергія.pdf | укладений |
29 лютого 2024 13:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 01/02-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 01/02-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до Додатку до заяви приєднання " Перелік об`єктів споживача" до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 01/02-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |