Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Семеренко Костянтин Володимирович 380442986469 SEMERENKO-KV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2024 11:20 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2024 11:20 |
Очікувана вартість: | 27 262 857,90 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 272 628,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог п. 4.11 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.2. до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2024 14:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2024 14:37 |
24-2010_Додаток 5 форма оцінки.pdf | |
09 лютого 2024 14:37 |
24-2010_Додаток 1.1 Гарантійний лист.docx | |
09 лютого 2024 14:37 |
24-2010_Додаток 6.2 Вимоги до забезпечення виконання договору.docx | |
09 лютого 2024 14:37 |
24-2010_Додаток 2 Перелік інформації.docx | |
09 лютого 2024 14:37 |
24-2010 ТД.docx | |
09 лютого 2024 14:37 |
24-2010_Додаток 1 ТЗ.docx | |
09 лютого 2024 14:37 |
24-2010_Додаток 4 Проект договору.docx | |
09 лютого 2024 14:37 |
24-2010_Додаток 3 Вимоги до переможця.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000014 ● f336c156bb9d4838bb8ba58502b02e3b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 12:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2024-02-09-009621-a 09.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 07:45:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва технологічної перемички між компресорними станціями «Суми» та «Ромненська-1» ТОВ «Оператор ГТС України» в Сумському районі Сумської області для забезпечення можливості реверсного транспортування газу (Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-009621-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Просимо повідомити чи укладався договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО»? У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель. У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-28 16:40:57
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України від 27.03.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-09-009621-a
ПОЯСНЕННЯ
на запит Державної аудиторської служби України від 27.03.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-09-009621-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано замовником на підставі специфікацій обладнання, виробів і матеріалів та відомостей об’ємів будівельних і монтажних робіт (витяги з ПД додаються) визначених проєктною документацією, що пройшла державну експертизу і отримано експертний звіт (позитивний), витяг додається.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
2. По другому питанню, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту https://tsoua.com/ на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://tsoua.com/wp-content/uploads/2024/02/UA-2024-02-09-009621-a_teo.pdf (Інформація за 09.02.2024: UA-2024-02-09-009621-a Обґрунтування https://tsoua.com/zakupivli/teo-zakupivel/teo-zakupivel-1-kvartal-2024-rik/ )
3. По третьому питанню, 11.03.2024 ТОВ "АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО" визнано переможцем процедури закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Договір з переможцем торгів ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО» не укладався.
Враховуючи необхідність опрацювання значного обсягу інформації, в тому числі переліку основного обладнання на відповідність вимогам додатку 1 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та звернення переможця торгів ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО» (Лист №24/989 від 22.03.2024 (№ТОВВХ-24-8837 від 22.03.2024), копія додається), Замовником продовжено строк укладання договору зазначеної процедури закупівлі.
4. По четвертому питанню, відповідно до до п. 2.1.1 Додатку 3 до тендерної документації забезпечення виконання договору про закупівлю, у разі якщо воно вимагається п. 4.11 Розділу І тендерної документації, повинно відповідати вимогам, що викладені в Додатку 6.2 до тендерної документації.
Пунктом 1.4 Додатку 6.2 до тендерної документації передбачено, що забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору.
На дату запиту на пояснення, документів, які підтверджують забезпечення виконання договору про закупівлю, ТОВ "АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО" не надано, оскільки договір не укладався, а строк його укладення продовжено.
Додаток: 1. Обґрунтування на 1 арк. в 1 прим.
2. Витяг з ПД, специфікація, обсяги
3.Експертний звіт
4. Копія листа №24/989 від 22.03.2024 (№ТОВВХ-24-8837 від 22.03.2024).
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-09-009621-a
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-28 16:17:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва технологічної перемички між компресорними станціями «Суми» та «Ромненська-1» ТОВ «Оператор ГТС України» в Сумському районі Сумської області для забезпечення можливості реверсного транспортування газу (Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-009621-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів учасником ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО» доведено свою спроможність виконати вимоги додатку 1 до тендерної документації (надати підтверджуючі документи тощо)?
2. Яким чином переможцем торгів ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО» було дотримано вимогу підпункту 1.1.1. пункту 1.1 «Інформація щодо розрахунку ціни тендерної пропозиції» додатку 3 тендерної документації в частині надання розрахунку ціни тендерної пропозиції?
3. Яким чином переможцем торгів ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО» було дотримано вимогу підпункту 2.2.1. пункту 2.2 «Наявність ліцензій, дозволів, сертифікатів, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі» в частині надання ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, зокрема, магістральних нафтогазопроводів?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-01 16:25:37
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України від 27.03.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-09-009621-a
ПОЯСНЕННЯ
на запит Державної аудиторської служби України від 27.03.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-09-009621-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. Відповідно до розділу ІІІ Тендерної документації Замовника Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну1, інші критерії оцінки1 (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів/інформації/файлу/-ів, перелік яких визначено у додатку 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації учасники процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати наступну інформацію, а саме:
«Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія гарантійного листа Учасника, що складений за формою, яку наведено у Додатку 1.1 до тендерної документації.»
Учасником закупівлі ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО» на виконання вимог пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації надано інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам, що зазначені в Додатку 1 до тендерної документації, а саме - 21.02.2023 завантажено до електронної системи гарантійний лист (файл «1. Додаток 1.1 Гарантійний лист.pdf»), яким учасник гарантує відповідність своєї пропозиції технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Тендерною документацією не вимагається підтвердження учасниками спроможності виконати вимоги додатку 1 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ».
Тобто, Учасником виконано вимога пункту 1.1. Додатку 2 до тендерної документації.
2. Переможцем торгів ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО», відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації, 13.03.2023 завантажено до електронної системи закупівель розрахунок ціни тендерної пропозиції, при цьому на вимогу додатку 3.1 до тендерної документації 13.03.2024 завантажено інформаційну модель програмного комплексу АВК-5.
Таким чином, Учасником виконано вимогу пункту 1.1. Додатку 3 до тендерної документації.
3. Вимогами розділу 2 додатку 3 до тендерної документації визначено документи, які переможець торгів надає під час укладання договору, зокрема:
«Ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, зокрема (але не виключно):
– Монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
– магістральних нафтогазопроводів,
та/або
зареєстрована Декларація про провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками.»
Переможцем торгів ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО» 13.03.2024 завантажено Декларацію № 061916/24 про провадження господарської діяльності (файл «Декларація про провадження господарської діяльності.pdf»), що відповідає вимогам п.2.2 додатку 3 до тендерної документації.
Тобто, Учасником виконано вимогу пункту 2.2. додатку 3 до тендерної документації.
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-09-009621-a
- 1. Додаток 1.1 Гарантійний лист.pdf
- 17.idc
- 17_ДЦ_ВРЛК_02-01-011.pdf
- 17_ДЦ_ДФ_02-01-01.pdf
- 17_ДЦ_ДФ_02-01-02.pdf
- 17_ДЦ_ДФ_02-01-03.pdf
- 17_ДЦ_ДФ_02-01-04.pdf
- 17_ДЦ_ДФ_02-01-05.pdf
- 17_ДЦ_ДФ_02-01-06.pdf
- 17_ДЦ_ДФ_02-01-07.pdf
- 17_ДЦ_ДФ_02-01-08.pdf
- 17_ДЦ_ДФ_02-01-09.pdf
- 17_ДЦ_ДФ_02-01-010.pdf
- 17_ДЦ_ДФ_02-01-011.pdf
- 17_ДЦ_ДФ_02-01-012.pdf
- 17_ДЦ_ДФ_02-01-013.pdf
- 17_ДЦ_ДФ_02-01-014.pdf
- 17_ДЦ_ДЦ.pdf
- 17_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.pdf
- 17_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.pdf
- 17_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-03.pdf
- 17_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-04.pdf
- 17_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-05.pdf
- 17_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-06.pdf
- 17_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-07.pdf
- 17_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-08.pdf
- 17_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-09.pdf
- 17_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-010.pdf
- 17_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-011.pdf
- 17_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-012.pdf
- 17_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-013.pdf
- 17_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-014.pdf
- 17_ДЦ_ЗКР.pdf
- 17_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf
- 17_ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf
- 17_ДЦ_ЛК1_02-01-03.pdf
- 17_ДЦ_ЛК1_02-01-04.pdf
- 17_ДЦ_ЛК1_02-01-05.pdf
- 17_ДЦ_ЛК1_02-01-06.pdf
- 17_ДЦ_ЛК1_02-01-07.pdf
- 17_ДЦ_ЛК1_02-01-08.pdf
- 17_ДЦ_ЛК1_02-01-09.pdf
- 17_ДЦ_ЛК1_02-01-010.pdf
- 17_ДЦ_ЛК1_02-01-011.pdf
- 17_ДЦ_ЛК1_02-01-012.pdf
- 17_ДЦ_ЛК2_02-01-013.pdf
- 17_ДЦ_ЛК2_02-01-014.pdf
- 17_ДЦ_ОК_02-01.pdf
- 17_ДЦ_ПВР.pdf
- 17_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.pdf
- 17_ДЦ_ПВРЛК_02-01-02.pdf
- 17_ДЦ_ПВРЛК_02-01-03.pdf
- 17_ДЦ_ПВРЛК_02-01-04.pdf
- 17_ДЦ_ПВРЛК_02-01-05.pdf
- 17_ДЦ_ПВРЛК_02-01-06.pdf
- 17_ДЦ_ПВРЛК_02-01-07.pdf
- 17_ДЦ_ПВРЛК_02-01-08.pdf
- 17_ДЦ_ПВРЛК_02-01-09.pdf
- 17_ДЦ_ПВРЛК_02-01-010.pdf
- 17_ДЦ_ПВРЛК_02-01-011.pdf
- 17_ДЦ_ПВРЛК_02-01-012.pdf
- 17-I-1~1.IMD
- Декларація про провадження господарської діяльності.pdf
- 01.04.2024_Пояснення на запит ДАСУ_UA-2024-02-09-009621-a (002).docx
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-04 10:56:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва технологічної перемички між компресорними станціями «Суми» та «Ромненська-1» ТОВ «Оператор ГТС України» в Сумському районі Сумської області для забезпечення можливості реверсного транспортування газу (Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-009621-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) :
враховуючи ваші пояснення на запит Держаудитслужби, розміщені 28.03.2024 в електронній системі закупівель, надати копію вашого листа від 20.03.2024 із зауваженнями до документів наданих Переможцем торгів ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО» відповідно до вимог додатку 3 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-05 14:26:51
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України від 04.04.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-09-009621-a
ПОЯСНЕННЯ
на запит Державної аудиторської служби України від 04.04.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-09-009621-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
Умовами тендерної документації передбачено: «… У разі виявлення описок (в тому числі невідповідності найменування товару в розрахунку в порівнянні з найменуванням в тендерній пропозиції), арифметичних помилок, у розрахунку/-ах (кошторисі/-ах), який/-і складено переможцем, замовник має право звернутись до переможця з вимогою про їх виправлення. Така вимога може направлятись замовником на електронну адресу, зазначену переможцем в електронній системі закупівель, чи в інший спосіб із зазначенням терміну для надання відповідних коригувань, але не пізніше кінцевої дати укладання договору про закупівлю…».
Звернення щодо виявлених замовником зауважень до наданих розрахунків (в частині відсутності найменування, типу та маркування устаткування, яке повинно відповідати технічним вимогам та якісним характеристикам предмету закупівлі; приведення обсягів у відповідність з технічними вимогами тощо), надіслано переможцю 19.03.2024 засобами електронної пошти на електронну адресу, зазначену переможцем в електронній системі закупівель (знімок екрану додається). При цьому, до листа вкладено перелік виявлених зауважень (додається).
Звертаємо увагу, що звернення Замовника направлено саме 19.03.2024, а не 20.03.2024, як про це помилково зазначено у листі ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО» від 22.03.2024 № 24/989.
Додатки:
1. Знімок екрану, підтвердження надсилання зауважень до розрахунків;
2. Перелік зауважень.
3. Лист ТОВ "АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО" від 22.03.2024 № 24/989.
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-09-009621-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2024 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Консорціум «СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ РЕМОНТНИЙ КОНСОРЦІУМ УКРРЕМБУД» |
27 100 000,00
UAH
|
27 100 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО" |
27 260 000,00
UAH
|
27 260 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Консорціум «СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ РЕМОНТНИЙ КОНСОРЦІУМ УКРРЕМБУД» #45187146 |
Рішення скасоване |
27 100 000,00
UAH
|
05 березня 2024 10:51
|
Консорціум «СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ РЕМОНТНИЙ КОНСОРЦІУМ УКРРЕМБУД» #45187146 |
Відхилено |
27 100 000,00
UAH
|
05 березня 2024 10:51
|
ТОВ "АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО" #43173964 |
Переможець |
27 260 000,00
UAH
|
11 березня 2024 09:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2024 13:34
|
ДУ1 дог. 9368.PDF | зміни до договору |
05 грудня 2024 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 14:15
|
09 24-2010-пд інформація.doc | укладений |
10 травня 2024 14:15
|
Договір 4600009368 від 09.05.2024.pdf | укладений |
10 травня 2024 14:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного Кодексу України, статтею 188 Господарського Кодексу України, підпунктом 3 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022, пунктом 13.6. договору підряду № 4600009368 від 09.05.2024 |
Номер договору про закупівлю: | 4600009368 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |