Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Постачання електричної енергії
Очікувана вартість
231 000,00 UAH
UA-2024-02-09-008434-a ● 09aa2a35f5294ce49bba75f5fb89fea4
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26137720 |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, будинок 115 |
Контактна особа: |
Владислава Ягодка +380508802388, +380508806445 zakupkiukgb@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 14:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 13:34 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 13:34 |
Очікувана вартість: | 231 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 310,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Фінансування за рахунок коштів загального фонду 40 000,00 грн.;
Фінасування за рахунок відшкодування коштів 191 000,00 грн.
Фінасування за рахунок відшкодування коштів 191 000,00 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 Кіловат-година
Постачання електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул. Шевченка, 104
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або в строк, визначений у комерційній пропозиції, прийнятій Споживачем. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2024 14:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2024 14:02 |
ТД постачання електроенергії.docx | |
09 лютого 2024 14:02 |
ТД постачання електроенергії.docx | |
09 лютого 2024 14:02 |
Технічне завдання.pdf | |
09 лютого 2024 14:02 |
Технічне завдання.pdf | |
09 лютого 2024 14:02 |
Протокол №20 від 09.02.2024.pdf | |
09 лютого 2024 14:02 |
Протокол №20 від 09.02.2024.pdf | |
09 лютого 2024 14:02 |
Проєкт договору.docx | |
09 лютого 2024 14:02 |
Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Електрична енергія
Дата подання: 12 лютого 2024 11:58
Дата відповіді: 13 лютого 2024 10:06
Шановний замовник!
Уважно ознайомившись із Вашою тендерною документацією вимушені направити Вам свою вимогу про усунення виявлених порушень.
Товариство здійснює господарську діяльність з постачання електричної енергії юридичним споживачам, відповідно до отриманої ліцензії (Постанова НКРЕКП від 14.06.2018р. № 429), починаючи з 01.01.2019 року.
В своїй тендерній документації, зазначається, щоб учасник надав «Довідку про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу – Центру/відділу обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів».
Повідомляємо, що зазначений абзац тендерної документації є дискримінаційний, та упереджений по відношенню до всіх учасників торгів, в тому числі і до Товариства, а тому враховуючи вищевикладене просимо Вас усунути виявлені порушення терміново.
Наші доводи та обґрунтування.
Дана вимога надати документ про підтвердження офісу учасника суперечить принципам, які покладені в природу процедури закупівлі, зокрема, принципам встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників електричної енергії виникає необґрунтована перевага над одним з конкурентів. Вдаючись до таких критеріїв Вами безпосередньо порушується Закон України «Про публічні закупівлі». Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення точок контакту по всій території України, чи мати більше ніж одну. Це виключно бажання Ліцензіата (Товариства). Просимо Вас змінити дані вимоги у Тендерної документації та привести її у відповідність до діючого законодавства.
Разом з тим Товариство додатково повідомляє, що на підтвердження інших кваліфікаційних вимог у Товариство наявний кол-центр згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р.
Відповідно до п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Наголошуємо, що окремий структурний підрозділ Товариства на території іншої області не передбачено жодними нормативно – правовим актом України, а є правом, які обслуговує електропостачальник до 50000 тисяч споживачів.
Додатково просимо зазначити чому в додатку 3 зазначено наступне: «Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.». В разі якщо у Постачальника раніше не вимагали таких довідок, у Учасника є 15 діб, з них – лише 12 робочих днів на отримання відповідних довідок від операторів систем розподілу. При цьому, якщо учасник звернеться до всіх операторів системи розподілу, до мереж яких Учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, оператору системи розподілу необхідний час для опрацювання такого запиту, систематизації інформації, надання відповіді, тощо. Якщо для аналогії застосувати ч.1 ст.20 Закону України «про звернення громадян», то звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. Тобто за 12 робочих днів отримати таку відповідь неможливо. При цьому, відповідно до укладеного договору оператор системи розподілу не зобов'язаний надавати такі довідки взагалі. Відповідно, Замовник вимагає інформацію в дуже обмежені строки, надання якої залежить не від учасників, а від третьої сторони – оператора системи розподілу. Просимо Вас змінити дані вимоги у Тендерної документації та привести її у відповідність до діючого законодавства.
Просимо зазначити які є у Замовника підрозділи, філії або точки приєднання по всій території України, в разі якщо Замовник вимагає надання довідок саме від всіх операторів системи розподілу. В іншому випадку просимо виправити дану вимогу та привести у відповідність.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Разом з тим звертаємо вашу увагу на той факт, що рішенням № 4897-р/пк-пз від 22.04.2019 року постійно діючою адміністративною колегією АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення аналогічному питанню, де було встановлено порушення зі сторони Замовника, щодо наявності в постачальника структурної одиниці на іншій території України. Аналогічна позиція була висвітлена в рішенні АМКУ № 6773-р/пк-пз від 28.05.2019 року.
Просимо Вас вказати який нормативно-правовий акт ви посилаєтесь, встановлюючи вимоги щодо наявності офісу Учасника на території Дніпропетровської області для обслуговування клієнтів та прийому споживачів. Разом з тим просимо Вас терміново усунути дані порушення.
Разом з тим в Ваших діях опосередковано проглядається домовленість з певним постачальником електричної енергії який здійснює постачання електричної енергії на закріпленій території в даному випадку на території Миколаївської області.
В разі ігнорування законних вимог учасника будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, а також до правоохоронних органів МВС України, з метою недопущення неправомірного використання коштів бюджету за попередньою домовленістю сторін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Порядок постачання електричної енергії споживачу врегульовано рядом нормативно-правових актів, у тому числі «Правилами роздрібного ринку електричної енергії», які затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312. Усі взаємовідносини, які виникають під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником (електропостачальниками) та споживачем (для власного споживання) регулюються «Правилами роздрібного ринку електричної енергії», затвердженими Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312. Споживач, при укладанні договору на постачання електричної енергії має право обирати зручний для нього спосіб обміну та отримання інформації (зокрема отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації, зручний спосіб оплати за спожиту електричну енергію): П. 4.22. «Правил роздрібного ринку електричної енергії» надає споживачеві право обрати спосіб оплати за електричну енергію, серед яких є оплата безготівковими коштами в центрах обслуговування споживачів. П.п. 9.1.3 «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» пункту 9.1. «Забезпечення доступу споживачів до інформації» Правил передбачає способи надання споживачеві інформації, безпосередньо пов’язаної з виконанням укладених ним договорів та здійсненням комерційних розрахунків з учасниками роздрібного ринку, або будь-якої іншої відкритої інформації, пов’язаної з постачанням (розподілом, передачею) йому електричної енергії, серед яких містяться такі способи як надання інформації у центрах обслуговування споживачів
Вважаємо, що намір замовника реалізувати свої законодавчо закріплені права на проведення особистого прийому посадовими особами постачальника електричної енергії та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв, отримання необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника під час особистого прийому, не може вважатись дискримінаційною вимогою та жодним чином не порушує вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» і не суперечить вимогам законодавчих актів України. Також вважаємо, що електропостачальник не має права позбавляти споживача можливості у зручний для споживача спосіб реалізувати свої права, передбачені «Правилами роздрібного ринку електричної енергії», а навпаки зобов’язаний вжити усіх необхідних заходів для реалізації цих прав.
Крім того, у відповідності до вимог положень п. 8.3.6 та п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» електропостачальник зобов‘язаний проводити особистий прийом споживачів. А споживач в свою чергу має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору про постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії, оскільки реалізація права споживача на оперативне отримання інформації та документів від електропостачальника потребуватиме виїзду у відрядження на значні відстані, значних витрат робочого часу та бюджетних коштів, що є економічно недоцільним.
Тому, вимога про звуження кола учасників та дискримінаційний характер є безпідставними.
Щодо підрозділів, філій або точок приєднання повідомляємо наступне, у Замовника дві точки приєднання у оператора АТ «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ».
Вважаємо, що намір замовника реалізувати свої законодавчо закріплені права на проведення особистого прийому посадовими особами постачальника електричної енергії та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв, отримання необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника під час особистого прийому, не може вважатись дискримінаційною вимогою та жодним чином не порушує вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» і не суперечить вимогам законодавчих актів України. Також вважаємо, що електропостачальник не має права позбавляти споживача можливості у зручний для споживача спосіб реалізувати свої права, передбачені «Правилами роздрібного ринку електричної енергії», а навпаки зобов’язаний вжити усіх необхідних заходів для реалізації цих прав.
Крім того, у відповідності до вимог положень п. 8.3.6 та п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» електропостачальник зобов‘язаний проводити особистий прийом споживачів. А споживач в свою чергу має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору про постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії, оскільки реалізація права споживача на оперативне отримання інформації та документів від електропостачальника потребуватиме виїзду у відрядження на значні відстані, значних витрат робочого часу та бюджетних коштів, що є економічно недоцільним.
Тому, вимога про звуження кола учасників та дискримінаційний характер є безпідставними.
Щодо підрозділів, філій або точок приєднання повідомляємо наступне, у Замовника дві точки приєднання у оператора АТ «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ».
Переддефолт та дефолт
Дата подання: 12 лютого 2024 15:41
Дата відповіді: 13 лютого 2024 10:39
Доброго дня шановний замовник. У Додатку 1 пункту 2.2 тендерної документації замовника міститься вимога «Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що він не набував статусу «переддефолтного» протягом 2022-2023 років та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307» Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний"може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії протягом 2019 року набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Тому вимога надання такого листа має дискримінаційний характер. Просимо виключити дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме виключити статус "переддефолтний" .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Розглянувши Ваш запит, повідомляємо наступне. Відповідно до п.п. 1.7.1 "Про затвердження Правил ринку", затверджених постановою НКРЕКП № 307 від 14.03.2018 р., Учасник ринку, крім ОСП, ОР та гарантованого покупця, набуває статусу "Переддефолтний" при настанні принаймні однієї з таких подій або обставин: 1) учасник ринку не забезпечив своєчасно, у строки, визначені цими Правилами, на рахунку ескроу ППБ/СВБ наявність коштів, вільних від інших зобов’язань з оплати поточної заборгованості ППБ/СВБ та погашення простроченої заборгованості ППБ/СВБ, в обсязі, достатньому для оплати відповідно до декадного звіту ППБ, місячного звіту ППБ, декадного звіту СВБ, місячного звіту СВБ, позапланового звіту СВБ або звіту про коригування, з урахуванням вимог цих Правил; 2) учасник ринку, який є СВБ, не надавав, не підтримував, не збільшував та не поновлював фінансову гарантію в необхідному обсязі відповідно до розділу VI цих Правил.
Як слідує із вищезазначеного, статус «Переддефолтний» отримує безвідповідальний, недобросовісний учасник ринку, який не може виконувати взяті на себе фінансові зобов’язання. Якщо ж тривалість статусу «Переддефолтний» для учасника ринку становить більше двох робочих днів, то такий учасник набуває статусу «Дефолтний». Якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника (або споживача), після набуття ним статусу «Дефолтний» постачання електричної енергії споживачам такого учасника ринку (або такому учаснику ринку) здійснюється постачальником «останньої надії» відповідно до Правил роздрібного ринку. Тобто статус «Дефолтний» повністю унеможливлює постачання електричної енергії споживачу, внаслідок чого споживач переходить до постачальника «останньої надії».
Під час засідання Кабінет Міністрів України визначив, що ДП «Укрінтеренерго» продовжуватиме виконувати функції постачальника «останньої надії» до 31 грудня 2024 року. На сайті ДП «Укрінтеренерго» станом на 01.02.2024 р. передбачено постачання електричної енергії споживачам постачальником «останньої надії» в сумі 6 463, 68 грн/МВТ*год з ПДВ, що є вищим за середню ринкову ціну.
Крім того, відповідно до інформації з офіційного сайту НКРЕКП (https://www.nerc.gov.ua/) станом на 31.01.2024 р. кількість виданих ліцензій на постачання електричної енергії налічує понад 1000, більшість учасників є добросовісними та здійснюють свою діяльність відповідно до вимог чинного законодавства, тому дана вимога не може звужувати конкуренцію серед учасників.
Вважаємо, що вимога надати підтвердження, що учасник не перебував у статусі «дефолтного» або «переддефолтного» не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та є обґрунтованою.
Як слідує із вищезазначеного, статус «Переддефолтний» отримує безвідповідальний, недобросовісний учасник ринку, який не може виконувати взяті на себе фінансові зобов’язання. Якщо ж тривалість статусу «Переддефолтний» для учасника ринку становить більше двох робочих днів, то такий учасник набуває статусу «Дефолтний». Якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника (або споживача), після набуття ним статусу «Дефолтний» постачання електричної енергії споживачам такого учасника ринку (або такому учаснику ринку) здійснюється постачальником «останньої надії» відповідно до Правил роздрібного ринку. Тобто статус «Дефолтний» повністю унеможливлює постачання електричної енергії споживачу, внаслідок чого споживач переходить до постачальника «останньої надії».
Під час засідання Кабінет Міністрів України визначив, що ДП «Укрінтеренерго» продовжуватиме виконувати функції постачальника «останньої надії» до 31 грудня 2024 року. На сайті ДП «Укрінтеренерго» станом на 01.02.2024 р. передбачено постачання електричної енергії споживачам постачальником «останньої надії» в сумі 6 463, 68 грн/МВТ*год з ПДВ, що є вищим за середню ринкову ціну.
Крім того, відповідно до інформації з офіційного сайту НКРЕКП (https://www.nerc.gov.ua/) станом на 31.01.2024 р. кількість виданих ліцензій на постачання електричної енергії налічує понад 1000, більшість учасників є добросовісними та здійснюють свою діяльність відповідно до вимог чинного законодавства, тому дана вимога не може звужувати конкуренцію серед учасників.
Вважаємо, що вимога надати підтвердження, що учасник не перебував у статусі «дефолтного» або «переддефолтного» не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та є обґрунтованою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2024 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
192 000,00
UAH з ПДВ
|
187 380,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКА СИЛА ЕНЕРГІЇ" |
203 530,32
UAH з ПДВ
|
189 689,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" #42082379 |
Переможець |
187 380,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2024 08:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 лютого 2024 08:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2024 15:15
|
ДУ №1 від 08.04.24.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2024 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
29 лютого 2024 10:43
|
Договір №60014_2024_1_18 від 29.02.2024.pdf | укладений |
29 лютого 2024 10:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | "1. Сторони погодили, що для остаточних розрахунків за розрахунковий період березень 2024 р. застосовується середньозважена ціна на електроенергію на ринку "на добу на перед", що оприлюднена на сайті Оператора ринку за результатами торігв, яка у березні 2024 р. становить 3,08953 грн/кВТ*год. 2. Внести зміни до Договору та додатків до Договору, що містять інформацію про ціну за одиницю товару (грн/кВТ*год), та викласти ціну за одиницю в наступній редакції: "Споживач розраховується з постачальником за фактичну спожиту електричну енергію у березні 2024 року за ціною, що становить 5,13341 грн/кВТ*год (без ПДВ), ПДВ - 1,026682 грн/кВТ*год, разом з ПДВ - 6,160092 грн/кВТ*год (шість грн. 160092 коп.) п. 2.1. Пункт 1.3 Договору викласти в новій редакції наступного змісту: "Очікуваний обсяг постачання елекричної енергії становить 30418,377 кВТ*год та відповідає очікуваному обсягу закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора системи. Обсяги закупівлі електричної енергії можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків." |
Номер договору про закупівлю: | 60014/2024/1/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |