Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (запасні частини до ліфтів)
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2024-02-09-008162-a ● 28e9b51c9fab49a4922064f206f7d907
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВМІСЬКЛІФТ" |
Код ЄДРПОУ: | 34754617 |
Вебсайт: | https://gorlift.kh.ua/ |
Місцезнаходження: | 61145, Україна , Харківська обл., місто Харків, вул.Клочківська, будинок 195-А |
Контактна особа: |
Ягнич Вероніка Володимирівна +380577252801 vpz.khgl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2024 13:42 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2024 13:42 |
Очікувана вартість: | 1 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Лебідка ліфтова HW140 С, передаточне число 1/44, АС 2 6,8 кВт 380 В, 560х4х12, гальмо 200 Vdc, 630кг 1м/с АС 2, n°1 ПРАВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
2 кілометр
Канат 7,8 3077-80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
2 кілометр
Канат 10,5 3077-80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
500 метр
Канат 12,0 3077-80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
540 метр
Канат 12,0 DIN 3062 FE
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник залишає за собою право відстрочення платежу до 31.12.2024 року. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2024 15:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2024 15:57 |
Перелік змін до ТД.doc | |
15 лютого 2024 15:57 |
Тендерна документація запасні частини до ліфтів (виправлена).docx | |
09 лютого 2024 13:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2024 15:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
15 лютого 2024 15:57 |
Перелік змін до ТД.doc
|
||
15 лютого 2024 15:57 |
Тендерна документація запасні частини до ліфтів (виправлена).docx
|
||
09 лютого 2024 13:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо підтвердження кваліфікаційних вимог
Дата подання: 13 лютого 2024 15:24
Дата відповіді: 15 лютого 2024 09:41
Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. У додатку 2, Розділ 2, п. 1.1, 1.2. зазначено, що Учасник надає інформацію за підписом уповноваженої особи Учасника, завірену печаткою (за наявності), на фірмовому бланку (за наявності) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного договору), у 2021, 2022, 2023 роках, у вигляді таблиці. Уточніть будь ласка, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати мінімум один аналогічний договір за період 2021-2023 років чи мінімум один аналогічний договір 2021р, один 2022 року, один 2023 року ( тобто по одному договору за кожен рік.)? Дякую за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Мається на увазі, що Учасник у складі тендерної пропозиції має надати мінімум один аналогічний договір за період 2021-2023 рр.
Мається на увазі, що Учасник у складі тендерної пропозиції має надати мінімум один аналогічний договір за період 2021-2023 рр.
Складські приміщення
Дата подання: 13 лютого 2024 15:39
Дата відповіді: 15 лютого 2024 15:01
У Додатку 3 до Тендерної документації Вами зазначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист про наявність у нього складського приміщення на території міста Харкова. Дана вимога є дискримінаційною оскільки унеможливлює участь учасників, які мають складські приміщення у Харківській області або у інших містах України. Просимо внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Замовник у тендерній документаціі просить надати Учасника у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про наявність у нього (Учасника) складського приміщення на території міста Харкова з огляду на наступне:
- Замовник (КСП "Харківміськліфт") є підприємством критично важливим для функціювання економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період (згідно розпорядження Харківської обласної військової адміністрації від 06.06.2023 року №248В) та потребує швидкого реагування на ситуації;
- потрібна поставка товару у стислі строки на об'єкт;
- можливість виїзду на складське приміщення з метою перевірки якості запропонованого товару.
З огляду на вищевикладене, Замовник вважає за доцільне залишити вимогу про наявність складського приміщення у межах міста Харкова.
Замовник у тендерній документаціі просить надати Учасника у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про наявність у нього (Учасника) складського приміщення на території міста Харкова з огляду на наступне:
- Замовник (КСП "Харківміськліфт") є підприємством критично важливим для функціювання економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період (згідно розпорядження Харківської обласної військової адміністрації від 06.06.2023 року №248В) та потребує швидкого реагування на ситуації;
- потрібна поставка товару у стислі строки на об'єкт;
- можливість виїзду на складське приміщення з метою перевірки якості запропонованого товару.
З огляду на вищевикладене, Замовник вважає за доцільне залишити вимогу про наявність складського приміщення у межах міста Харкова.
паспорт уповноваженої особи
Дата подання: 13 лютого 2024 16:04
Дата відповіді: 15 лютого 2024 09:46
Відповідно до Додатку 2, розділ 1, п.1.4. Учасник юридична особа має надати Сканований паспорт* (ст. 1-2, ст. 3-6 за наявності записів) або ID-картка з додатками, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами.*на кожну особу уповноважену на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі. Паспорт на момент розкриття пропозиції повинен бути дійсний. Дана вимога суперечить нормам Закон України "Про захист персональних даних". Згідно з ст. 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України. Підтверджуючими документами на особу, уповноважену підписувати тендерну пропозицію та договір, є наказ про призначення, протокол/рішення зборів, довіреність, доручення, тощо. Окрім цього, відомості містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Враховуючи вищезазначене вважаємо неправомірною вашу вимогу про надання скан-копії оригіналу паспорту на кожну уповноважену особу. Просимо внести зміни у тендерну документацію та прибрати неправомірну вимогу!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Замовник внесе відповідні зміни до тендерної документації.
Замовник внесе відповідні зміни до тендерної документації.
аналогічні договори
Дата подання: 13 лютого 2024 20:03
Дата відповіді: 15 лютого 2024 09:44
У п.1.2 Розділу 2, Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що Аналогічним вважається виконаний договір, предмет якого відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі та/або який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. Уточніть будь ласка, що означає фраза "який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015" ? За якими конкретно кодами ДК 021:2015 Учасник може подати аналогічні договори?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати аналогічний догові, виконаний у повному обсязі, предмет якого відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі, а саме - Підіймально-транспортувальне обладнання (запасні частини до ліфтів), та/або який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою коду ДК 021:2015, а саме - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання.
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати аналогічний догові, виконаний у повному обсязі, предмет якого відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі, а саме - Підіймально-транспортувальне обладнання (запасні частини до ліфтів), та/або який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою коду ДК 021:2015, а саме - 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2024 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Магніт" |
1 224 432,00
UAH з ПДВ
|
926 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛІФТ-ІНВЕСТ" |
1 324 538,00
UAH з ПДВ
|
927 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+" |
1 228 605,60
UAH з ПДВ
|
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Магніт" #13553404 |
Рішення скасоване |
926 400,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 11:59
|
ПП "Магніт" #13553404 |
Відхилено |
926 400,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 12:01
|
ТОВ "ЛІФТ-ІНВЕСТ" #42674966 |
Відхилено |
927 500,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 09:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+" #41356343 |
Переможець |
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2024 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2024 13:30
|
Договір 50.pdf | укладений |
27 березня 2024 13:27
|