Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
2 455 563,00 UAH
UA-2024-02-09-006938-a bc53bbcbc42f4c8d96479e54fa5c0e71
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сокирко Вікторія Юріївна

+380472659079 school-19-ck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 19 Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 24351750
Місцезнаходження: 18031, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Університетська, 62А
Контактна особа: Сокирко Вікторія Юріївна
+380472659079
school-19-ck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37634 одиниця
Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18031, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Університетська, 62А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Тендерна документація

09 лютого 2024 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2024 13:04
Рішення Про затвердження Програми організації харчування.pdf
09 лютого 2024 13:04
Рішення Про бюджет на 2024.pdf
09 лютого 2024 13:04
обгрунтування.pdf
09 лютого 2024 13:04
наказ.pdf
09 лютого 2024 13:04
UA-2023-12-25-013969-a-open.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КАШТАН-ПЛЮС
#30955757
Переможець 2 455 563,00
UAH
09 лютого 2024 13:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 лютого 2024 10:40
Електронний підпис укладений
15 лютого 2024 10:35
угода 1.pdf зміни до договору
15 лютого 2024 10:34
договір.pdf укладений
09 лютого 2024 13:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пп1. п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, згідно п.10.2 та п.11.1 договору №11 від 08 лютого 2024 року (далі - Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 49345,50 грн. без ПДВ. 2.Специфікацію Послуг, наведену у додатку №1 до Договору, викласти у редакції, що додається до даної додаткової угоди: послуги з організації харчування учні віком від 6 до 11 років К-ть, діто-днів* -602, ціна за од. 64,50 грн., Загальна вартість, грн. без ПДВ 38829,00, учні віком від 11до 14 років К-ть, діто-днів128, ціна за од. 67,50 грн., Загальна вартість, грн. без ПДВ 8640 К-ть, діто-днів учні віком від 14 до 18 років 27, ціна 69,50, загальна вартість 1876,50, всього 49345,50 *- Кількість може змінюватись залежно від потреб Замовника. Потреба вказується Замовником у заявках на Послугу, за якими формується остаточна кількість Послуг за Договором. Загальна кількість Послуг, у грошовому еквіваленті, сформована Замовником заявками, не може перевищувати ціну Договору. Зміна кількості Послуг за окремими позиціями Специфікації послуг не призводить до зміни ціни Договору. 3.Сторони підтверджують відсутність будь-яких претензій одна до одної, пов’язаних з виконанням Договору.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 49 345,50
UAH