Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 (CPV) 15110000-2 - М’ясо
Очікувана вартість
418 000,00 UAH
UA-2024-02-09-006444-a ● 4e5d4dc603774d82997173a180972598
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаський державний технологічний університет |
Код ЄДРПОУ: | 05390336 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна , Черкаська обл., Черкаси, бул. Шевченка 460 |
Контактна особа: |
Павлова Анастасія Ігорівна +380472513672 yakovantonenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 12:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 418 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 090,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір: 12 500,00 грн. (Дванадцять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, встановлений Замовником згідно Додатку 3 до тендерної документації. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, установлений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим забезпеченням (покриттям) на весь строк дії такої гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено, шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки про залишок коштів на рахунку, виданої банком-гарантом, завіреної печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи банка-гаранта, та виписки з рахунку покриття гарантії, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі, завіреної печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи банка-гаранта (Довідка про залишок коштів на рахунку та виписка з рахунку покриття гарантії, які надаються в електронній формі, підписуються шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису уповноваженої особи гаранта та його печатки відповідно). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 12500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: бул. Шевченка 460, Черкаси, Черкаська область, Україна, 18006. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в ч.6 р.ІІІ тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 кілограм
м'ясо свинини охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18006, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 460
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина
500 кілограм
філе курки охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18006, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 460
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
200 кілограм
стегно куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18006, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 460
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
250 кілограм
печінка свинна охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18006, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 460
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15114000-0 — Потрухи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару на умовах розділу 5 Договору. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2024 13:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2024 12:43 |
ТД мясо ЧДТУ 2024.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-09-006444-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СМАЧНЕНЬКО", Код ЄДРПОУ:39795904
Дата подання: 13 лютого 2024 13:09
Щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наше підприємство ознайомилось з умовами тендерної документації, в зв’язку з чим зазначає про таке.
Відповідно до пункту 5.1.3. розділу 3 тендерної документації виначено, що при залученні власних складських приміщень та обладнання Учасник повинен надати копію витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (приміщення). У разі, користування складським приміщенням та обладнанням на договірних засадах, Учасник надає копію відповідних договорів оренди майна, що надається Учаснику на договірних засадах. Зміст і форма відповідних документів мають відповідати вимогам чинного законодавства, бути чинними та дійсним протягом всього строку поставки товару, що є предметом закупівлі.
Наголошуємо, що умови тендерної документації в зазначеній редакції є дискримінаційними та звужують коло потенційних учасників даної закупівлі, оскільки суб'єкт господарської діяльності може використовувати приміщення та обладнання на підставі різних правочинів (крім оренди), визначених Законом, наприклад: на підставі договору спільної діяльності, договору складського зберігання чи договору суборенди.
Наше підприємство має укладений договір складського зберігання, відповідно до якого використовується приміщення та обладнання, які повністю відповідають всім вимогам для зберігання товару, що є предметом закупівлі.
Водночас вищезазначені умови тендерної документації в редакції, визначеній Замовником, обмежують коло потенційних учасників закупівлі лише до тих, які мають власні складські приміщення або користуються ними на праві оренди, при цьому необґрунтовано позбавляючи інших кваліфікованих суб'єктів господарювання можливості участі в закупівлі.
Отже, з метою забезпечення рівних прав для всіх ймовірних учасників закупівлі, забезпечення права Учасника на участь у закупівлі, Учасник просить Замовника врахувати вищевикладене та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до пункту 5.1.3. розділу 3 тендерної документації виначено, що при залученні власних складських приміщень та обладнання Учасник повинен надати копію витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (приміщення). У разі, користування складським приміщенням та обладнанням на договірних засадах, Учасник надає копію відповідних договорів оренди майна, що надається Учаснику на договірних засадах. Зміст і форма відповідних документів мають відповідати вимогам чинного законодавства, бути чинними та дійсним протягом всього строку поставки товару, що є предметом закупівлі.
Наголошуємо, що умови тендерної документації в зазначеній редакції є дискримінаційними та звужують коло потенційних учасників даної закупівлі, оскільки суб'єкт господарської діяльності може використовувати приміщення та обладнання на підставі різних правочинів (крім оренди), визначених Законом, наприклад: на підставі договору спільної діяльності, договору складського зберігання чи договору суборенди.
Наше підприємство має укладений договір складського зберігання, відповідно до якого використовується приміщення та обладнання, які повністю відповідають всім вимогам для зберігання товару, що є предметом закупівлі.
Водночас вищезазначені умови тендерної документації в редакції, визначеній Замовником, обмежують коло потенційних учасників закупівлі лише до тих, які мають власні складські приміщення або користуються ними на праві оренди, при цьому необґрунтовано позбавляючи інших кваліфікованих суб'єктів господарювання можливості участі в закупівлі.
Отже, з метою забезпечення рівних прав для всіх ймовірних учасників закупівлі, забезпечення права Учасника на участь у закупівлі, Учасник просить Замовника врахувати вищевикладене та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2024 16:00
Дякуємо за Ваше звернення. Умови тендерної документації не є дискримінаційними та складені відповідно до норм чиннного законодавства.
Номер вимоги: UA-2024-02-09-006444-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СМАЧНЕНЬКО", Код ЄДРПОУ:39795904
Дата подання: 13 лютого 2024 13:10
Щодо випробувань холодильної установки/рефрижератора
Наше підприємство (далі – Учасник) ознайомилось з умовами тендерної документації, в зв’язку з чим зазначає про таке.
Відповідно до пункту 5.1.3. розділу 3 тендерної документації, в пропозиції часники надають зокрема такі документи: з метою підтвердження відповідності холодильної установки/рефрижератора заданим температурним режимам, учасник в складі тендерної пропозиції надає протокол випробувань такої установки/рефрижератора на відповідність п.п. 3.2. ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованим НААУ у відповідній сфері установою з наданням атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи.
Така вимога фактично обмежує коло потенційних учасників лише тими, які знайомі з власником ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах мікроклімату. Технічні умови» та отримали згоду на його використання для проведення технічних випробувань. Учасник не зміг знайти даний стандарт в жодній системі каталогів та баз даних ТУ У виробників на території України, зокрема, відсутня така інформація і в каталозі ТУ Україні онлайн (доступне за посиланням http://csm.kiev.ua/tu/), яке відображає на сайті csm.kiev.ua інформацію щодо бази даних «Технічні умови України» - автоматизованої системи збирання, накопичення та опрацювання даних про ТУ, чинні в Україні, яку веде ДП «Укрметртестстандарт».
Слід зазначити, що немає жодної інформації щодо існування такого ТУ У виробника чи власника цього стандарту.
Відповідно до положень ч. 1 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» підприємства, мають право розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування. Технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» право власності на технічні умови належать таким підприємствам, які їх прийняли.
Така умова тендерної документації визначає певного суб’єкта господарювання, який фактично має право визначати кому надавати право на використання власного даних технічних умов, та як наслідок отримувати відповідні протоколи випробувань, відсутність яких унеможливить участь будь-якого суб’єкта господарювання в даній процедурі закупівлі – що є дискримінаційною для всіх інших потенційних учасників, а також порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, рівного ставлення до учасників, добросовісної конкуренції серед учасників. Замовником запроваджена непрозора система штучного обмеження кола учасників.
Учасник планує залучати до постачання транспортний засіб, який має визначене законодавством свідоцтво про калібрування холодильного обладнання даного транспортного засобу виданий акредитованою НААУ у відповідній сфері установою.
Яким чином перевірка холодильного обладнання транспортних засобів потенційних учасників за ТУ У виробника, яка відсутня у вільному доступі та є власністю якогось підприємства, впливає на можливості такого учасника чи якість та надійність під час поставок предмета закупівлі?
Учасник повідомляє, що холодильне обладнання його транспортного засобу пройшло калібрування у визначений законодавством спосіб, тому те, що він не може знайти приватне ТУ У та провести технічні випробування не може бути підставою для обмеження його участі у закупівлі, а така умова є дискримінаційною по відношенню до Учасника та левової частини потенційних учасників, які не знають про існування такої ТУ У.
Таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників. Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення вимоги щодо надання протоколу випробувань саме у такій редакції. Замовник не може безпідставно звужувати коло потенційних учасників створюючи штучні фільтри та перешкоди, покликані забезпечити конкурентні переваги певним учасниками.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, тендерна документація обмежує право на участь у процедурі закупівлі Учасника, оскільки Учасник не зможе виконати вимогу Замовника в частині надання протокол випробувань такої установки/рефрижератора на відповідність п.п. 3.2. ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованим НААУ у відповідній сфері установою з наданням атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, з незалежних від Учасника обставин. До того ж, Тендерна документація в цій частині надає перевагу учасникам, які здійснюють діяльність та можуть отримати дозвіл від власника такого ТУ У.
Встановлення у тендерній документації умов, що є дискримінаційними, обмежують конкуренцію та порушують принцип рівності учасників, є порушенням ст. 5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також звертаємо Вашу увагу, що аналогічні умови вже неодноразово визнавались дискримінаційними по відношенню до інших суб’єктів господарювання постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішенням № 2060-р/пк-пз від 22.02.2023 (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-09-002554-a).
Отже, з метою забезпечення рівних прав для всіх ймовірних учасників закупівлі, забезпечення права Учасника на участь у закупівлі, Учасник просить Замовника врахувати вищевикладене та внести зміни в цій частині тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до пункту 5.1.3. розділу 3 тендерної документації, в пропозиції часники надають зокрема такі документи: з метою підтвердження відповідності холодильної установки/рефрижератора заданим температурним режимам, учасник в складі тендерної пропозиції надає протокол випробувань такої установки/рефрижератора на відповідність п.п. 3.2. ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованим НААУ у відповідній сфері установою з наданням атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи.
Така вимога фактично обмежує коло потенційних учасників лише тими, які знайомі з власником ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах мікроклімату. Технічні умови» та отримали згоду на його використання для проведення технічних випробувань. Учасник не зміг знайти даний стандарт в жодній системі каталогів та баз даних ТУ У виробників на території України, зокрема, відсутня така інформація і в каталозі ТУ Україні онлайн (доступне за посиланням http://csm.kiev.ua/tu/), яке відображає на сайті csm.kiev.ua інформацію щодо бази даних «Технічні умови України» - автоматизованої системи збирання, накопичення та опрацювання даних про ТУ, чинні в Україні, яку веде ДП «Укрметртестстандарт».
Слід зазначити, що немає жодної інформації щодо існування такого ТУ У виробника чи власника цього стандарту.
Відповідно до положень ч. 1 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» підприємства, мають право розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування. Технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» право власності на технічні умови належать таким підприємствам, які їх прийняли.
Така умова тендерної документації визначає певного суб’єкта господарювання, який фактично має право визначати кому надавати право на використання власного даних технічних умов, та як наслідок отримувати відповідні протоколи випробувань, відсутність яких унеможливить участь будь-якого суб’єкта господарювання в даній процедурі закупівлі – що є дискримінаційною для всіх інших потенційних учасників, а також порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, рівного ставлення до учасників, добросовісної конкуренції серед учасників. Замовником запроваджена непрозора система штучного обмеження кола учасників.
Учасник планує залучати до постачання транспортний засіб, який має визначене законодавством свідоцтво про калібрування холодильного обладнання даного транспортного засобу виданий акредитованою НААУ у відповідній сфері установою.
Яким чином перевірка холодильного обладнання транспортних засобів потенційних учасників за ТУ У виробника, яка відсутня у вільному доступі та є власністю якогось підприємства, впливає на можливості такого учасника чи якість та надійність під час поставок предмета закупівлі?
Учасник повідомляє, що холодильне обладнання його транспортного засобу пройшло калібрування у визначений законодавством спосіб, тому те, що він не може знайти приватне ТУ У та провести технічні випробування не може бути підставою для обмеження його участі у закупівлі, а така умова є дискримінаційною по відношенню до Учасника та левової частини потенційних учасників, які не знають про існування такої ТУ У.
Таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників. Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення вимоги щодо надання протоколу випробувань саме у такій редакції. Замовник не може безпідставно звужувати коло потенційних учасників створюючи штучні фільтри та перешкоди, покликані забезпечити конкурентні переваги певним учасниками.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, тендерна документація обмежує право на участь у процедурі закупівлі Учасника, оскільки Учасник не зможе виконати вимогу Замовника в частині надання протокол випробувань такої установки/рефрижератора на відповідність п.п. 3.2. ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованим НААУ у відповідній сфері установою з наданням атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, з незалежних від Учасника обставин. До того ж, Тендерна документація в цій частині надає перевагу учасникам, які здійснюють діяльність та можуть отримати дозвіл від власника такого ТУ У.
Встановлення у тендерній документації умов, що є дискримінаційними, обмежують конкуренцію та порушують принцип рівності учасників, є порушенням ст. 5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також звертаємо Вашу увагу, що аналогічні умови вже неодноразово визнавались дискримінаційними по відношенню до інших суб’єктів господарювання постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішенням № 2060-р/пк-пз від 22.02.2023 (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-09-002554-a).
Отже, з метою забезпечення рівних прав для всіх ймовірних учасників закупівлі, забезпечення права Учасника на участь у закупівлі, Учасник просить Замовника врахувати вищевикладене та внести зміни в цій частині тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2024 16:01
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: вимога Тендерної документації про надання у складі тендерної пропозиції протоколу випробувань холодильної установки/рефрижератора на відповідність п.п. 3.2. ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованим НААУ у відповідній сфері установою з наданням атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи, не є дискримінаційною.
Аналогічна вимога успішно виконувалась різними учасниками по різних закупівлях. Наприклад: ФОП АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-05-005677-a; ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-22-020861-a; ТОВ "Каштан-Плюс" по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-23-000695-a.
Аналогічна вимога успішно виконувалась різними учасниками по різних закупівлях. Наприклад: ФОП АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-05-005677-a; ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-22-020861-a; ТОВ "Каштан-Плюс" по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-23-000695-a.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Каштан-Плюс" |
417 940,00
UAH з ПДВ
|
417 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Каштан-Плюс" #30955757 |
Переможець |
417 940,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2024 17:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 лютого 2024 17:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 09:59
|
Договір КАШТАН плюс.pdf | укладений |
28 лютого 2024 09:47
|