Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крісло офісне (код 39110000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
208 400,00 UAH
UA-2024-02-09-004895-a ● 18d6f9a1ca56477e976df67bef17177c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 39751280 |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Дениса Монастирського, будинок 3 |
Контактна особа: |
Бовсунюк Світлана Миколаївна 380443639675 S.BOVSUNIUK@NABU.GOV.UA |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2024 15:36 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2024 15:36 |
Очікувана вартість: | 208 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 042,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Більш детально у тендерній документації. Місце поставки товару: проспект Свободи, 82, літ. Б-2, м. Дніпро, 49019. Кількість товару: 54 шт. Більш детально у додатку 2 до тендерної документації. Строк поставки товару: не більше 40 (сорока) календарних днів з моменту укладення договору.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49019, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Свободи, 82, літ. Б-2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
30 штуки
Крісло для конференц-зали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49019, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Свободи, 82, літ. Б-2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець проводить оплату вартості товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків постачальника, у строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця у поточному році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок постачальника. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2024 11:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2024 11:41 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
09 лютого 2024 11:41 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проект договору п.3.1.
Дата подання: 15 лютого 2024 15:36
Дата відповіді: 16 лютого 2024 16:27
Шановний Замовник!
Просимо Вас внести зміни в пункт 3.1. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Покупець проводить оплату вартості Товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків Постачальника, у строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару Покупцю». Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до частини 5 статті 626 Цивільного кодексу України Договір є відплатним, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає із суті договору, також відповідно до частини 1 статті 712 Цивільного кодексу України За договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням. Отже, договір поставки за своєю правовою природою є двостороннім договором, який передбачає наявність не лише прав у Сторін, а й відповідних обов'язків. Так, Постачальник приймає на себе обов'язок поставити якісний Товар в строк, який вказано у Договорі, а Покупець приймає зобов'язання оплатити поставлений Товар. Отже, зазначення в пункті 3.1. Договору формулювання про те, що оплата відбувається лише за надходження відповідного фінансування є дискримінаційним по відношенню до Постачальника, а також руйнує загальновідомі принципи за якими ведеться господарська діяльність, які складаються не тільки з бажання отримати прибуток, а й з необхідності виконання зобов'язань з оплати вартості послуг та/або товару контрагентам та оплати праці співробітникам Постачальника.
Чітке визначення строків на розрахунки за поставлений товар є обґрунтованим та беззаперечно обов’язковою умовою Договору. Не зазначення чіткого строку на проведення розрахунків за поставлений Товар в проекті Договору є недопустимим, оскільки порушує положення чинного законодавства України. Таким чином, на підставі вищевикладеного, в пункт 3.1. Договору повинні бути беззаперечно та обов’язково внесені зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Національним бюро розглянуто звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації за предметом закупівлі Крісло офісне (код 39110000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») та за результатами розгляду повідомляємо про таке.
Проєкт договору (додаток 3 до тендерної документації) за вищевказаним предметом закупівлі розроблений замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, вимог Цивільного і Господарського кодексів України, бюджетного законодавства України, особливостей казначейського обслуговування, тощо, та з урахуванням специфіки діяльності державного сектору економіки, що врегульовується окремими спеціальними нормами законодавства.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає за необхідність внесення пропонованих змін до проєкту договору оскільки останній цілком відповідає нормам законодавства.
Дякуємо за звернення.
Національним бюро розглянуто звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації за предметом закупівлі Крісло офісне (код 39110000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») та за результатами розгляду повідомляємо про таке.
Проєкт договору (додаток 3 до тендерної документації) за вищевказаним предметом закупівлі розроблений замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, вимог Цивільного і Господарського кодексів України, бюджетного законодавства України, особливостей казначейського обслуговування, тощо, та з урахуванням специфіки діяльності державного сектору економіки, що врегульовується окремими спеціальними нормами законодавства.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає за необхідність внесення пропонованих змін до проєкту договору оскільки останній цілком відповідає нормам законодавства.
Дякуємо за звернення.
Пооект договору п. 8.7
Дата подання: 15 лютого 2024 15:36
Дата відповіді: 16 лютого 2024 16:27
Шановний Замовник!
Просимо Вас виключити пункт 8.7. з проекту Договору, оскільки відповідно до частини 1 статті 549 Цивільного кодексу України Неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання. Таким чином неустойка є видом виключно забезпечення виконання зобов’язання та правовим наслідком його порушення (мірою цивільно-правової відповідальності). Законодавець пов’язує її стягнення саме з порушенням зобов’язання. Тому недопустимо встановлювати неустойку (штраф чи пеню) за правомірну відмову від виконання зобов’язання або односторонню відмову від договору. Вищенаведене зауваження повністю відповідає Рішенню Верховного суду України у справі № 552/6997/19 від 21.04.2021. Таким чином положення пункту 8.7. проекту Договору порушують не лише чинне законодавство України, а й звичаї ділового обороту, а отже має бути беззаперечно виключений з проекту Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Національним бюро розглянуто звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації за предметом закупівлі Крісло офісне (код 39110000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») та за результатами розгляду повідомляємо про таке.
Проєкт договору (додаток 3 до тендерної документації) за вищевказаним предметом закупівлі розроблений замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, вимог Цивільного і Господарського кодексів України, бюджетного законодавства України, особливостей казначейського обслуговування, тощо, та з урахуванням специфіки діяльності державного сектору економіки, що врегульовується окремими спеціальними нормами законодавства.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає за необхідність внесення пропонованих змін до проєкту договору оскільки останній цілком відповідає нормам законодавства.
Дякуємо за звернення.
Національним бюро розглянуто звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації за предметом закупівлі Крісло офісне (код 39110000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») та за результатами розгляду повідомляємо про таке.
Проєкт договору (додаток 3 до тендерної документації) за вищевказаним предметом закупівлі розроблений замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, вимог Цивільного і Господарського кодексів України, бюджетного законодавства України, особливостей казначейського обслуговування, тощо, та з урахуванням специфіки діяльності державного сектору економіки, що врегульовується окремими спеціальними нормами законодавства.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає за необхідність внесення пропонованих змін до проєкту договору оскільки останній цілком відповідає нормам законодавства.
Дякуємо за звернення.
Проект договору п. 11.7
Дата подання: 15 лютого 2024 15:38
Дата відповіді: 16 лютого 2024 16:27
Шановний Замовник!
Просимо Вас внести зміни в пункт 11.7. проекту Договору шляхом його викладення в наступній редакції: «Будь-які повідомлення, запити, вимоги або будь-яка інша кореспонденція за цим Договором здійснюються Сторонами у письмовій формі та направляються за адресами, вказаними у Договорі, рекомендованими поштовими відправленнями або кур’єрською доставкою. Покупець вважається таким, що повідомив Постачальника за цим Договором з моменту отримання Постачальником відповідного повідомлення, запиту, вимоги або будь-якої іншої кореспонденції Покупця або закінчення семиденного строку з моменту направлення Постачальнику рекомендованого поштового відправлення. Належним підтвердженням надіслання документації іншій Стороні за цим Договором є накладна із зазначенням відправника та одержувача та квитанція про оплату. Також кореспонденція за цим Договором може бути вручена безпосередньо Постачальнику (його представнику) під його підпис про отримання. Сторони зобов’язуються до виконання умов цього Договору повідомляти одна одну про зміну реквізитів Сторін, вказаних у цьому Договорі, протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту настання таких змін». Звертаємо Вашу увагу на той факт, що чинним законодавством України та судовою практикою взагалі не передбачено, що просто факт передачі повідомлення, запиту, вимоги або будь-якої іншої кореспонденції до оператору поштового зв’язку може вважатися належним повідомленням іншої Сторони. Також не можна вважати документ про оплату послуг поштового зв’язку доказом того, що документ був відправлений саме Постачальнику та саме на адресу Постачальника, бо платіжний документ не містить інформацію про відправника та отримувача та адреси. Станом на зараз існує стала практика Верховного суду України, яка говорить про те, що лише листи, що повернулися з відміткою «за закінченням терміну зберігання» або «інші причини» можуть вважатися належно врученими. Звісно ж – за умови, що їх було направлено на адресу, вказану в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (щодо юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців). Вищезазначене знаходить своє відображення в постанові Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 21.04.2021 у справі № 876/74/20, постанові Великої Палати Верховного Суду від 10.04.2019 у справі № 461/10610/13-ц. постанові Великої Палати Верховного Суду від 12.02.2019 у справі № 906/142/18. Таким чином, запропоновані зміни в пункт 11.7. проекту Договору є збалансованими та справедливим + спряють дотриманню балансу прав та обов’язків між Сторонами, а отже обов’зково мають бути відображені в пункті 11.7. Договору. Пункт 11.7. в редакції Покупця є дискримінаційним по відношенню до Постачальника, бо фактично позбавляє Постачальника можливості на ознайомлення з надісланими документами та можливістю надання мотивованої відповіді на таке повідомлення та таким, що порушує чинне законодавство України, а тому пункт 11.7. проекту Договору має бути беззаперечно змінений.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Національним бюро розглянуто звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації за предметом закупівлі Крісло офісне (код 39110000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») та за результатами розгляду повідомляємо про таке.
Проєкт договору (додаток 3 до тендерної документації) за вищевказаним предметом закупівлі розроблений замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, вимог Цивільного і Господарського кодексів України, бюджетного законодавства України, особливостей казначейського обслуговування, тощо, та з урахуванням специфіки діяльності державного сектору економіки, що врегульовується окремими спеціальними нормами законодавства.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає за необхідність внесення пропонованих змін до проєкту договору оскільки останній цілком відповідає нормам законодавства.
Дякуємо за звернення.
Національним бюро розглянуто звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації за предметом закупівлі Крісло офісне (код 39110000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») та за результатами розгляду повідомляємо про таке.
Проєкт договору (додаток 3 до тендерної документації) за вищевказаним предметом закупівлі розроблений замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, вимог Цивільного і Господарського кодексів України, бюджетного законодавства України, особливостей казначейського обслуговування, тощо, та з урахуванням специфіки діяльності державного сектору економіки, що врегульовується окремими спеціальними нормами законодавства.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає за необхідність внесення пропонованих змін до проєкту договору оскільки останній цілком відповідає нормам законодавства.
Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2024 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Єфремова Ірина Іванівна |
144 798,00
UAH з ПДВ
|
132 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Бондаренко Борис Васильович |
176 790,00
UAH з ПДВ
|
133 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" |
150 966,00
UAH з ПДВ
|
139 741,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП СЕРЬОГІНА ЛЕСЯ МИКОЛАЇВНА |
183 552,00
UAH з ПДВ
|
183 552,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Єфремова Ірина Іванівна #2437900462 |
Переможець |
132 900,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2024 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2024 13:41
|
Договір_175.pdf | укладений |
05 березня 2024 13:41
|