Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охорона будівель та приміщень окружних судів Дніпропетровської області та ТУ ДСА України в Дніпропетровській області шляхом централізованого спостереження, реагування, обслуговування систем охоронної та тривожної сигналізації, встановлених на об’єктах
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2024-02-09-004502-a ● 013e851a1b424c969d481a65939eb528
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26239738 |
Вебсайт: | http://dp.court.gov.ua/tu04/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 57 |
Контактна особа: |
Мар'яна Чебатарьова +38567450720 chebatareva@dp.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 11:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 15:01 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 15:01 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Закупівля проводиться без використання електронної системи відповідно до Постанови КМУ 1178 від 12.10.2022, для потреб окружних судів Дніпропетровської області та ТУ ДСА України в Дніпропетровській області. Мова закупівлі - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Охорона будівель та приміщень окружних судів Дніпропетровської області та ТУ ДСА України в Дніпропетровській області шляхом централізованого спостереження, реагування, обслуговування систем охоронної та тривожної сигналізації, встановлених на об’єктах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | оплата за надані послуги проводиться протягом 7 банківських днів на підставі наданих Виконавцем рахунків та підписаних актів виконаних робіт (наданих послуг), завірених печатками, у розмірі 100%, в межах бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 лютого 2024 12:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 лютого 2024 12:14 |
Перелік змін до 3.pdf | |
29 лютого 2024 12:14 |
ТД 2024 зі змінами.pdf | |
29 лютого 2024 12:14 |
ТД 2023 з особливостями.doc | |
09 лютого 2024 11:27 |
Протокол.pdf |
29 лютого 2024 12:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 лютого 2024 12:14 |
Перелік змін до 3.pdf
|
||||||
29 лютого 2024 12:14 |
ТД 2024 зі змінами.pdf
|
||||||
29 лютого 2024 12:14 |
ТД 2023 з особливостями.doc
|
||||||
09 лютого 2024 11:27 |
Протокол.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-09-004502-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ", Код ЄДРПОУ:41612783
Дата подання: 12 лютого 2024 15:59
Дискримінаційна вимога
Шановний замовнику ! Відповідно до п.2.2 Додатку № 8 тендерної документації на закупівлю послуг «Охорона будівель та приміщень окружних судів Дніпропетровської області та ТУ ДСА України в Дніпропетровській області шляхом централізованого спостереження, реагування, обслуговування систем охоронної та тривожної сигналізації, встановлених на об’єктах» ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-09-004502-a, від учасника вимагається надати в складі тендерної пропозиції :
П.2.2 Довідку у довільній формі про систематичні заняття з фізичної, медичної та тактико-спеціальної підготовки охоронців. У складі тендерної пропозиції учасник, також надає фотографії із спортзалу для тренувань охоронців та копію права власності або договору оренди приміщення, в якому проводяться тренування охоронців.
Вважаємо дану вимогу такою, що порушує законні права та інтереси Учасника в участі у даній закупівлі. Відповідно до п.18 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (постанова Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960) Охоронна діяльність провадиться лише персоналом, який відповідає вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 цих Ліцензійних умов. ТОБТО відповідати наступним вимогам:
п.15. Охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.
17. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
копію паспорта громадянина України;
документ, що підтверджує набуття кваліфікації;
відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації.
Встановивши дану вимогу, Замовник завідомо звужує коло учасників, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників (п.1., ч.1. ст.5 Закону), відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п.3., ч.1. ст.5 Закону).
Ми як Учасник маючий діючу/чинну ліцензію на здійснення господарської діяльності щодо надання охоронних послуг, охоронників які відповідають вищезазначеним вимогам ( п.15 п.17 Ліцензійних умов), та мають відповідні документи про стан здоров’я, що підтверджують відсутність обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків не маємо можливості прийняти участь в даній процедурі закупівлі.
На основі вищевикладеного просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу.
Слід зазначити, що в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету із відповідною скаргою.
Розгорнути
Згорнути
П.2.2 Довідку у довільній формі про систематичні заняття з фізичної, медичної та тактико-спеціальної підготовки охоронців. У складі тендерної пропозиції учасник, також надає фотографії із спортзалу для тренувань охоронців та копію права власності або договору оренди приміщення, в якому проводяться тренування охоронців.
Вважаємо дану вимогу такою, що порушує законні права та інтереси Учасника в участі у даній закупівлі. Відповідно до п.18 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (постанова Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960) Охоронна діяльність провадиться лише персоналом, який відповідає вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 цих Ліцензійних умов. ТОБТО відповідати наступним вимогам:
п.15. Охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.
17. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
копію паспорта громадянина України;
документ, що підтверджує набуття кваліфікації;
відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації.
Встановивши дану вимогу, Замовник завідомо звужує коло учасників, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників (п.1., ч.1. ст.5 Закону), відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п.3., ч.1. ст.5 Закону).
Ми як Учасник маючий діючу/чинну ліцензію на здійснення господарської діяльності щодо надання охоронних послуг, охоронників які відповідають вищезазначеним вимогам ( п.15 п.17 Ліцензійних умов), та мають відповідні документи про стан здоров’я, що підтверджують відсутність обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків не маємо можливості прийняти участь в даній процедурі закупівлі.
На основі вищевикладеного просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу.
Слід зазначити, що в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету із відповідною скаргою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2024 09:06
Тендерна документація (крім вимог до учасників щодо подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно зі ст. 16 Закону) містить іншу інформацію, яку замовник вважав за необхідне включити згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тобто замовнику надано право на власний розсуд визначати вимоги до учасників, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов визначеної закупівлі.
Вимога щодо наявності спортзалу для тренувань охоронців на праві власності або договору оренди приміщення, в якому проводяться тренування охоронців, обумовлена необхідністю дбати про здоров’я та спортивний розвиток працівників, створення умов для підвищення навичок охоронників, що сприяє якісному виконанню своїх обов’язків.
Вважаємо, що зазначена умова не є дискримінаційною, а, навпаки, стимулює до найбільш відповідального ставлення учасників до виконання покладених на нього обов’язків щодо охорони об’єктів. Саме тому така умова була включена замовником для підтвердження можливості підтримання відповідної фізичної підготовки персоналу охорони, задіяного у наданні послуги закупівлі.
Законом України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012р. № 4616-VІ (надалі за текстом – Закон України) охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення реагування в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов’язані з посяганням на об’єкт охорони (ст. 6, 13 Закону України). Ст. 16 Закону України передбачено, що під час здійснення охоронної діяльності персонал охорони має право застосовувати до осіб, які посягають на об’єкт охорони, заходи фізичного впливу та спеціальні засоби в особливих випадках, якщо інші заходи не привели до припинення посягання або до виконання особою законної вимоги персоналу охорони.
Також згідно з Постановою КМУ від 18.11.2015р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», якою встановлені кадрові вимоги до персоналу охорони, пунктом 15 передбачено, що охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29.12.2004р. № 336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників».
Пунктом 114 Наказу Мінпраці від 29.12.2004р. № 336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» встановлені вимоги до професії охоронник. Вказані вимоги передбачають, що охоронник зобов’язаний у разі виникнення необхідності під час виконання покладених на нього завдань та обов’язків застосовувати проти порушників заходи необхідної оборони відповідно до чинного законодавства України. При цьому кваліфікаційні вимоги до охоронників передбачають професійну підготовку на виробництві.
Отже, для виконання покладених на охоронника завдань згідно з чинним законодавством, а саме застосування до порушників заходів необхідної оборони – фізичного впливу, вони постійно повинні проходити підготовку на підприємстві, де вони працюють, у зв’язку з чим наявність (оренда) спортивного залу є способом підтримання професійного рівня охоронника та обов’язковою умовою для тренувань персоналу охорони.
Отже, мета включення даних критеріїв-вимог до Тендерної документації – це отримання Замовником якісних і зрозумілих послуг та відносин між суб’єктами-учасниками, що передбачає процедура. Крім того, Замовник жодним чином не обмежує коло учасників, ні за територіальним принципом, ні за яким іншим, а навпаки ми сподіваємося, що у даній процедурі закупівлі приймуть участь учасники з великим досвідом надання аналогічних послуг, задля якісного надання послуг у подальшому Замовнику.
З огляду на викладене замовник вважає, що не порушив вимоги чинного законодавства та вимога учасника про виключення з тендерної документації пункту про наявність (оренди) спортивного залу для тренування персоналу охорони учасника не підлягає задоволенню.
Вимога щодо наявності спортзалу для тренувань охоронців на праві власності або договору оренди приміщення, в якому проводяться тренування охоронців, обумовлена необхідністю дбати про здоров’я та спортивний розвиток працівників, створення умов для підвищення навичок охоронників, що сприяє якісному виконанню своїх обов’язків.
Вважаємо, що зазначена умова не є дискримінаційною, а, навпаки, стимулює до найбільш відповідального ставлення учасників до виконання покладених на нього обов’язків щодо охорони об’єктів. Саме тому така умова була включена замовником для підтвердження можливості підтримання відповідної фізичної підготовки персоналу охорони, задіяного у наданні послуги закупівлі.
Законом України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012р. № 4616-VІ (надалі за текстом – Закон України) охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення реагування в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов’язані з посяганням на об’єкт охорони (ст. 6, 13 Закону України). Ст. 16 Закону України передбачено, що під час здійснення охоронної діяльності персонал охорони має право застосовувати до осіб, які посягають на об’єкт охорони, заходи фізичного впливу та спеціальні засоби в особливих випадках, якщо інші заходи не привели до припинення посягання або до виконання особою законної вимоги персоналу охорони.
Також згідно з Постановою КМУ від 18.11.2015р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», якою встановлені кадрові вимоги до персоналу охорони, пунктом 15 передбачено, що охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29.12.2004р. № 336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників».
Пунктом 114 Наказу Мінпраці від 29.12.2004р. № 336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» встановлені вимоги до професії охоронник. Вказані вимоги передбачають, що охоронник зобов’язаний у разі виникнення необхідності під час виконання покладених на нього завдань та обов’язків застосовувати проти порушників заходи необхідної оборони відповідно до чинного законодавства України. При цьому кваліфікаційні вимоги до охоронників передбачають професійну підготовку на виробництві.
Отже, для виконання покладених на охоронника завдань згідно з чинним законодавством, а саме застосування до порушників заходів необхідної оборони – фізичного впливу, вони постійно повинні проходити підготовку на підприємстві, де вони працюють, у зв’язку з чим наявність (оренда) спортивного залу є способом підтримання професійного рівня охоронника та обов’язковою умовою для тренувань персоналу охорони.
Отже, мета включення даних критеріїв-вимог до Тендерної документації – це отримання Замовником якісних і зрозумілих послуг та відносин між суб’єктами-учасниками, що передбачає процедура. Крім того, Замовник жодним чином не обмежує коло учасників, ні за територіальним принципом, ні за яким іншим, а навпаки ми сподіваємося, що у даній процедурі закупівлі приймуть участь учасники з великим досвідом надання аналогічних послуг, задля якісного надання послуг у подальшому Замовнику.
З огляду на викладене замовник вважає, що не порушив вимоги чинного законодавства та вимога учасника про виключення з тендерної документації пункту про наявність (оренди) спортивного залу для тренування персоналу охорони учасника не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-09-004502-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019", Код ЄДРПОУ:43160850
Дата подання: 15 лютого 2024 18:11
Дата подання: 15 лютого 2024 18:11
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі Код ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги» (Охорона будівель та приміщень окружних судів Дніпропетровської області та ТУ ДСА України в Дніпропетровській області шляхом централізованого спостереження, реагування, обслуговування систем охоронної та тривожної сигналізації, встановлених на об’єктах)
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 лютого 2024 16:03
Рішення від 19.02.2024 № 3004.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2024 16:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.02.2024 № 3492.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2024 14:59
Рішення від 26.02.2024 № 3492.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2024 18:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3492-р/пк-пз від 26.02.2024 року, щодо розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 019" від 15 лютого 2024 № UA-2024-02-09-004502-a.c2, замовником внесено зміни до тендерної документації
Номер скарги: UA-2024-02-09-004502-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, Код ЄДРПОУ:40109168
Дата подання: 12 березня 2024 15:13
Дата подання: 12 березня 2024 15:13
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 березня 2024 16:28
Рішення від 14.03.2024 № 4667.pdf
Дата публікації: 14 березня 2024 16:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2024 № 5315.pdf
Дата публікації: 26 березня 2024 12:03
Рішення від 25.03.2024 № 5315.pdf
Дата публікації: 27 березня 2024 19:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5315-р/пк-пз від 25.03.2024 року, щодо розгляду скарги УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 12 березня 2024 № UA-2024-02-09-004502-a.а3, замовник скасувв рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника - УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, оформленого Протоколом №4 від 07.03.2024 року та рішення Замовника щодо визнання переможця закупівлі учасника – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БЕЗПЕКА КОМПЛЕКС», оформленого Протоколом №6 від 12.03.2024 року
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
253 860,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" |
666 662,40
UAH з ПДВ
|
253 862,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "БЕЗПЕКА КОМПЛЕКС" |
897 600,00
UAH з ПДВ
|
897 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ #40109168 |
Рішення скасоване |
253 860,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 13:50
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 березня 2024 00:00
|
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" #43160866 |
Рішення скасоване |
253 862,40
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 13:50
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 березня 2024 00:00
|
ПП "БЕЗПЕКА КОМПЛЕКС" #33611884 |
Рішення скасоване |
897 600,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 13:50
|
|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ #40109168 |
Переможець |
253 860,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 09:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2024 09:56
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 березня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2024 16:06
|
Дод.угода Охорона суди області.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2024 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 15:53
|
Договір Охорона суди області.pdf | укладений |
12 квітня 2024 15:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменншення суми та обсягу Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1292/17/201-2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |