Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Зимноводівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04372282 |
Вебсайт: | http://zymnavoda.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 81110, Україна , Львівська обл., Зимна Вода, вул. Шухевича, 83 |
Контактна особа: |
Смалюх Ярина Богданівна +380322952207 zymnovodivskaotg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 11:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2024 11:32 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 12:46 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 12:46 |
Очікувана вартість: | 217 450 549,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 087 253,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції:1 087 252,74 грн.(один мільйон вісімдесят сім тисяч двісті п’ятдесят дві гривні 74 копійки)*, *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2.Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3.У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; —код банку (у разі наявності); —адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; —адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; —SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: —повне найменування — для юридичної особи; —прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; —ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; —реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); —серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: —повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; —адреса місцезнаходження; 4)сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5)у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6)датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7)зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8)зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9)в інформації щодо тендерної документації зазначаються: —дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; —назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: —вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; —вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; —можливості часткової сплати суми гарантії. 5.Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6.Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA328201720355119054088019753 МФО 820172 ДКСУ м.Київ, одержувач: Зимноводівська сільська рада Львівського району Львівської області, код ЄДРПОУ 04372282. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1087252.74 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія . Розмір забезпечення має складати 3% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок UA328201720355119054088019753 МФО 820172 ДКСУ м.Київ, одержувач: Зимноводівська сільська рада Львівського району Львівської області, код ЄДРПОУ 04372282. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2024 11:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2024 11:27 |
Технічне завдання.rtf | |
09 лютого 2024 11:27 |
Відомість ресурсів технічного завдання (1).rtf | |
09 лютого 2024 11:27 |
Відомість обсягів робіт технічного завдання.docx | |
09 лютого 2024 11:27 |
Експертний звіт.pdf | |
09 лютого 2024 11:27 |
Пояснювальна записка.pdf | |
09 лютого 2024 11:27 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000052 ● 26af58c74a104272bc83ca0d7a24fec9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 12:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-02-09-004483-a 09.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 13:00:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с. Суховоля Городоцького району Львівської області» (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-004483-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-29 10:21:50
Пояснення та підтверджуючі документи
На запит ДАСУ від 27.03.2024 щодо моніторингу ID UA-M-2024-03-22-000052, подаємо наступну інформацію:
- визначення очікуваної вартості предмету закупівлі «Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с. Суховоля Городоцького району Львівської області» (Коригування) проводилась з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та «Настанова з визначення вартості будівництва» (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»; (далі — Настанова) та обумовлено проектно-кошторисною документацією щодо предмета закупівлі – «Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с. Суховоля Городоцького району Львівської області» (Коригування) розробку якої затверджено рішенням Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області №1852 від 25.07.2023. ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (Позитивний) №14-0356/01-23 від 21 липня 2023 виконаний філією ДП "Укрдержбудекспертиза" у Львівській області.
Зимноводівською сільською радою у 2023 році подано заявку у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, яка є ратифікована Верховною радою України та включена в число переможців цієї програми з виділенням 164 282 163,00 гривень без ПДВ, на безповоротній основі відповідно до умов Угоди № 13110-05/212 від 28.11.2023, про впровадження та Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України.
Додатки:
1.Проектно-кошторисна документація;
2.Відомість обсягів робіт;
3.Відомість ресурсів;
4.Технічне завдання;
5.Експертний звіт;
6.Пояснювальна записка до проекту
Уповноважена особа,
Завідувач сектору з питань
публічних закупівель Ярина Смалюх
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-03-29 16:02:43
Пояснення з власної ініціативи
Про надання пояснень
На запит ДАСУ від 27.03.2024 щодо моніторингу ID UA-M-2024-03-22-000052, подаємо наступну інформацію:
- визначення очікуваної вартості предмету закупівлі «Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с. Суховоля Городоцького району Львівської області» (Коригування) проводилась з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та «Настанова з визначення вартості будівництва» (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»; (далі — Настанова) та обумовлено проектно-кошторисною документацією щодо предмета закупівлі – «Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с. Суховоля Городоцького району Львівської області» (Коригування) розробку якої затверджено рішенням Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області №1852 від 25.07.2023. ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (Позитивний) №14-0356/01-23 від 21 липня 2023 виконаний філією ДП "Укрдержбудекспертиза" у Львівській області.
Зимноводівською сільською радою у 2023 році подано заявку у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, яка є ратифікована Верховною радою України та включена в число переможців цієї програми з виділенням 164 282 163,00 гривень без ПДВ, на безповоротній основі відповідно до умов Угоди № 13110-05/212 від 28.11.2023, про впровадження та Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України.
Додатки:
1.Проектно-кошторисна документація;
2.Відомість обсягів робіт;
3.Відомість ресурсів;
4.Технічне завдання;
5.Експертний звіт;
6.Пояснювальна записка до проекту ;
7.Зведений кошторис.
Уповноважена особа,
Завідувач сектору з питань
публічних закупівель Ярина Смалюх
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2024-04-05 16:25:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області» (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-004483-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні проектно-кошторисної документацію, на яку Замовник здійснив посилання у поясненнях, оприлюднених 29.03.2024 в електронній систем закупівель.
Зазначені документи, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-04-08 12:18:29
Пояснення з власної ініціативи
На запит ДАСУ від 05.04.2024 щодо моніторингу ID UA-M-2024-03-22-000052, подаємо кошторисну документацію по об’єкту «Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області» (Коригування).
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-08 18:23:55
Зимноводівська сільська рада
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області» (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-004483-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином забезпечено виконання підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 13-1 постанови Кабінету Міністрів України від 02.09.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва».
2. На підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ПП «ВІР-ЗАХІДБУД» вимогам підпункту 10 пункту 1 розділу ІІІ та додатку 6 тендерної документації, в частині підтвердження професійної атестації працівників шляхом надання кваліфікаційних сертифікатів працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації, зважаючи на вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року №554, якими встановлено Перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, виконавці яких проходять професійну атестацію, зокрема, «Архітектурне та інженерно-будівельне проектування» та «Експертиза та обстеження у будівництві».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-10 08:58:56
Пояснення щодо запиту
На запит ДАСУ від 08.04.2024 щодо моніторингу ID UA-M-2024-03-22-000052, подаємо по об’єкту «Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області» (Коригування) наступне пояснення:
- відповідно до частини1 пункту 6-1 Закону України «Про публічні закупівлі»(надалі - Закон) - тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень:
1) замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує:
у 2022 році - 10 відсотків;
у 2023 році - 15 відсотків;
у 2024 році - 20 відсотків;
у 2025 році - 25 відсотків;
у 2026 році - 30 відсотків;
у 2027 році - 35 відсотків;
з 2028 року до дня завершення 10-річного строку дії цього пункту - 40 відсотків.
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Оскільки предметом закупівлі Замовника є роботи, ця норма не застосовується, як вимога учасникам закупівлі. Також зазначимо, що відповідно до абзацу другого підпункту 4 п.6¹ Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у поєднанні з статтею 6 Закону, особливості щодо локалізації виробництва та їх врахування під час оцінки пропозицій, передбачені Законом, не застосовуються до закупівель у межах НКПВУ. Це, зокрема, зазначено у частині 5 Розділу 1- Загальні положення тендерної документації.
- відповідно до частини 1 статті 2 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, та встановлено уніфікований порядок їх ліцензування, нагляд і контроль у сфері ліцензування, відповідальність за порушення законодавства у сфері ліцензування видів господарської діяльності. Згідно пункту 9 статті 7 цього закону, ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, як будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". Учасник надав копію ліцензії на ведення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками №16-Л від 27.03.2019 року. Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. №554 (надалі – Постанова) затверджено вичерпний перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, виконавці яких проходять професійну атестацію, зокрема: розроблення містобудівної документації, архітектурне та інженерно-будівельне проектування, експертиза та обстеження у будівництві, технічний нагляд, інжинірингова діяльність у сфері будівництва в частині координації дій всіх учасників будівництва, виконання робіт із технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна. Сертифікація відповідальних виконавців підрядних будівельних робіт Постановою непередбачена.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Висновок ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-09-004483-а, по об’єкту «Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області» (Коригування) повідомляємо про наступне: - між Зимноводівською сільською радою та підрядною організацією ПП «ВІРЗАХІД БУД» було укладено додаткову угоду щодо зменшення договірної ціни договору підряду №34-03/2024 LV04A 06 P від 13.03.2024, без зміни кількості (обсягу) та якості робіт і матеріалів, відповідно до п.4.3.5. цього договору та згідно підпункту 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, на суму ризиків, визначених у договірній ціні підрядника, що становить 2 561 973,60 грн. з ПДВ. Таким чином загальна вартість договору підряду зменшена та становить 185 630 439,40 грн..
2024-04-17 19:31:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2024 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" |
189 850 882,57
UAH з ПДВ
|
188 190 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІР-ЗАХІДБУД" |
197 954 172,00
UAH з ПДВ
|
188 192 413,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЖОВКВА", ЛТД" #20807041 |
Відхилено |
188 190 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2024 15:55
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІР-ЗАХІДБУД" #34814293 |
Переможець |
188 192 413,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 10:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 березня 2024 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2024 14:59
|
Додаткова угода _ 4 від 10 вересня 2024р..pdf | зміни до договору |
12 вересня 2024 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2024 16:39
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
03 липня 2024 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2024 14:37
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
20 червня 2024 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2024 17:24
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2024 17:21
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2024 09:55
|
Додатки до контракту | укладений |
14 березня 2024 09:46
|
Підписаний контракт | укладений |
14 березня 2024 09:46
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області» (Коригування) | 1 | роботи |
188 192 413,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни без зміни кількості (обсягу) та якості робіт і матеріалів |
Номер договору про закупівлю: | 34-03/2024 LV04A 06 P |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення помилки у додатку 3 |
Номер договору про закупівлю: | 34-03/2024 LV04A 06 P |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Приведення у відповідність додатку 3 до договору підряду в частині фінансування робіт у 2025 році |
Номер договору про закупівлю: | 34-03/2024 LV04A 06 P |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 34-03/2024 LV04A 06 P |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів у с.Суховоля Городоцького району Львівської області» (Коригування) | 1 |
185 630 439,40
UAH з ПДВ
|