Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Приходько Ірина Сергіївна 380442076757 prykhodko.is@kte.kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 11:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2024 15:06 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2024 15:06 |
Очікувана вартість: | 9 321 382,28 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 93 213,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вимагається. Умови надання. Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше, ніж на 7-й (сьомий) день від дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Укладення договору обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Строк. Забезпечення діятиме до повного та належного виконання умов Договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – безвідсотковий депозит (перерахування Постачальником грошових коштів на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві, відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, IBAN: UA 25 305749 00000 26002000000863), в призначенні платежу обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)». Розмір забезпечення виконання договору становить 2 % від загальної ціни договору. Умови повернення. Покупець повертає забезпечення виконання Договору у разі своєчасного, повного та належного виконання Продавцем всіх умов цього Договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними, у випадках, а також згідно з умовами, зазначеними у Договорі, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення. За будь-яке одноразове порушення Продавцем умов договору Покупець має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Продавця в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення забезпечення виконання умов Договору не звільняє Продавця від сплати штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від зобов’язання Продавця належним чином виконувати умови Договору. У випадку, якщо учасник-переможець не здійснив внесок на рахунок замовника у 7-ми денний строк від дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, його тендерна пропозиція відхиляється Замовником на підставі абз. 4 пп. 3 п. 44 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31320000-5: Електророзподільні кабелі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, на підставі наданого Постачальником рахунку на оплату Товару, протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2024 13:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2024 13:19 |
Перелік змін від 16.02.docx | |
16 лютого 2024 13:19 |
ТД.docx | |
16 лютого 2024 13:19 |
Додаток 4 до ТД. Проєкт договору.docx | |
16 лютого 2024 13:19 |
Додаток 3 до ТД. Технічна пропозиція.doc | |
16 лютого 2024 13:19 |
Додаток 2 до ТД. Технічна специфікація.docx | |
16 лютого 2024 13:19 |
Додаток 1 до ТД. Документи, необхідні для підтвердження відповідності пропозиції учасника-переможця вимогам Замовника.docx |
16 лютого 2024 13:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 лютого 2024 13:19 |
Перелік змін від 16.02.docx
|
|||
16 лютого 2024 13:19 |
ТД.docx
|
|||
16 лютого 2024 13:19 |
Додаток 4 до ТД. Проєкт договору.docx
|
|||
16 лютого 2024 13:19 |
Додаток 3 до ТД. Технічна пропозиція.doc
|
|||
16 лютого 2024 13:19 |
Додаток 2 до ТД. Технічна специфікація.docx
|
|||
16 лютого 2024 13:19 |
Додаток 1 до ТД. Документи, необхідні для підтвердження відповідності пропозиції учасника-переможця вимогам Замовника.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Емальпровід ПЕТВ2 Ø 0,355 мм – це високоміцний емальпровід з 2-х слойним покриттям (В2).
Запропонований емальпровід ПЕТ-155 Ø 0,355 мм – таких властивостей не має, тому він не може вважатися повним аналогом.
Емальпровід ПЕТ-155 Ø 0,355 мм як заміна розглядатись не буде.
Відповідно до пункту 5 розділу І "Загальні положення" Порядку замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону, зокрема принципами, встановленими статтею 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного обмеження кола потенційних учасників, відповідно до Порядку та є правом, а не обов'язком замовника.
На даний момент Провід ПЕТВ2 на території України виготовляється двома виробниками. Більш того учасник може запропонувати аналог, за умови, що технічні характеристики не гірші, ніж у проводу ПЕТВ2, тому це не є обмеженням добросовісній конкуренції серед учасників.
Відповідно до пункту 5 розділу І "Загальні положення" Порядку замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону, зокрема принципами, встановленими статтею 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного обмеження кола потенційних учасників, відповідно до Порядку та є правом, а не обов'язком замовника.
На даний момент Провід ПЕТВ2 на території України виготовляється двома виробниками. Більш того учасник може запропонувати аналог, за умови, що технічні характеристики не гірші, ніж у проводу ПЕТВ2, тому це не є обмеженням добросовісній конкуренції серед учасників.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-24-000001 ● 30ee21e2543c4f1d97b01416b06401f3
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2024 17:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.04.2024 № 30-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024; доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 24.04.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 24.04.2024 № 30-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2024-02-09-003824-a 09.02.2024
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-29 11:32:09
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Пропоную надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-02 13:10:53
Пояснення, інформація та документи у межах проведення моніторингу закупівлі товару «Кабель силовий, з’єднувальний, монтажний та емальпровід» UA-2024-02-09-003824-a
Відповідно до запиту Замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу № UA-M-2024-04-24-000001 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: «31320000-5 Електророзподільні кабелі (Кабель силовий, з’єднувальний, монтажний та емальпровід)», оголошення № UA-2024-02-09-003824-a повідомляємо наступне:
1. Розрахунок очікуваної вартості за відповідним предметом закупівлі Замовником здійснено на основі проведених ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій (Додаток 1) з дотриманням рекомендацій, наведених у Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 12.02.2020 №275. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з мінімальної ціни за одиницю товару на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунків (Додаток 2) та отримані цінові пропозиції (Додаток 3).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника призначені для заміни кабелів електроживлення діючого обладнання які виходять з ладу під час тривалої експлуатації. Технічні характеристики нових кабелів зазначаються у відповідності до розрахованих проектних характеристик кабельної продукції електрообладнання. Відповідність цих вимог до технічних характеристик кабелів, а саме – кількість жил в кабелях, перетин жил кабелів відповідно до робочої потужності обладнання для якого він призначений, стійкість до перегинань кабелів в залежності до умов робочого режиму. Також відповідність захисних ізоляційних характеристик кабелів відповідно для забезпечення безпеки персоналу, це може бути зазначена і посилена ізоляція і подвійна ізоляція в залежності до умов прокладання. Усі характеристики також мають відповідати вимогам безпеки державних нормативних актів (ПУЕ, ПТЕЕС, ПБЕЕС).
2. Замовника не віднесено до переліку суб’єктів, яким рекомендовано оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами.
Разом з тим, на виконання Розпорядження КМДА «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 11.09.2021 № 1036 зі змінами Замовником оприлюднено обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни на веб-ресурсі Департаменту внутрішнього фінансового контролю і аудиту КМДА (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/0703F1F6AEC3984EC2258ABD004856FB). Підтвердження оприлюднення обґрунтування додається (Додаток 4).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-01 12:52:03
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Умовами оголошення про проведення відкритих торгів та пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання Договору про закупівлю» тендерної документації вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше, ніж на 7-й день від дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, забезпечення виконання такого договору.
У зв’язку з наведеним пропоную надати копії документів, що підтверджують надання ФОП ДОБРУШКІНОЮ Н.А. такого забезпечення.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-02 10:43:48
Пояснення, інформація та документи у межах проведення моніторингу закупівлі товару «Кабель силовий, з’єднувальний, монтажний та емальпровід» UA-2024-02-09-003824-a
Відповідно до запиту Замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу № UA-M-2024-04-24-000001 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: «31320000-5 Електророзподільні кабелі (Кабель силовий, з’єднувальний, монтажний та емальпровід)», оголошення № UA-2024-02-09-003824-a надаємо копії документів, що підтверджують надання ФОП ДОБРУШКІНОЮ Н.А. забезпечення виконання договору (Додатку 1).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2024 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ДОБРУШКІНА НАТАЛЯ АЛЬБЕРТІВНА |
7 875 886,80
UAH з ПДВ
|
7 782 672,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" |
8 569 878,72
UAH з ПДВ
|
7 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ДОБРУШКІНА НАТАЛЯ АЛЬБЕРТІВНА #2376719208 |
Переможець |
7 782 672,98
UAH з ПДВ
|
22 березня 2024 09:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2025 11:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2024 13:55
|
ДУ 1 від 25.04.2024_.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2024 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2024 14:18
|
Договір № 4423-ДЗЗ-24 від 04.04.2024.pdf | укладений |
04 квітня 2024 14:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди змінити Додаток №1 до Договору «Специфікація», виклавши його в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 4423/ДЗЗ-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |