Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Південноукраїнська виправна колонія (№83)" |
Код ЄДРПОУ: | 08564038 |
Вебсайт: | http://kvs.gov.ua |
Місцезнаходження: | 55340, Україна , Миколаївська обл., смт Костянтинівка, вул. Володимирська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Оксана Крістофоль +380671553891 oks.kristof@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 10:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 12:47 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 12:47 |
Очікувана вартість: | 3 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунок) або після підписання Сторонами акту; або поетапної оплати Замовником поставлених товарів. До рахунка додаються накладна на відпуск товару та податкова накладна (у разі сплати ПДВ). Покупець здійснює оплату отриманого рахунку протягом 30 (тридцяти) банківських днів після отримання рахунку за поставлену продукцію без нарахування штрафних санкцій. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товари здійснюватиметься на протязі 7 (сьомі) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2024 10:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2024 10:19 |
Додаток №4 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx | |
09 лютого 2024 10:19 |
Додаток №6 Лист-згода.docx | |
09 лютого 2024 10:19 |
Додаток №6 Лист-згода.docx | |
09 лютого 2024 10:19 |
Додаток №5 Проєкт договору.docx | |
09 лютого 2024 10:19 |
Додаток №1 ТП.docx | |
09 лютого 2024 10:19 |
Додаток №1 ТП.docx | |
09 лютого 2024 10:19 |
Додаток №3 Підстави для відмови в участі.docx | |
09 лютого 2024 10:19 |
Додаток №3 Підстави для відмови в участі.docx | |
09 лютого 2024 10:19 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
09 лютого 2024 10:19 |
Додаток №2 Кваліфікаційнй критерії.docx | |
09 лютого 2024 10:19 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
09 лютого 2024 10:19 |
Додаток №5 Проєкт договору.docx | |
09 лютого 2024 10:19 |
Додаток №2 Кваліфікаційнй критерії.docx | |
09 лютого 2024 10:19 |
Додаток №4 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Враховуючи наведене просимо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП" ч. 3 п. 44 Особливостей та провести дану закупівлі в порядку, що передбачений чинним законодавством.
12.03.2024 року ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП» надало Витяг № ВР-002332769 від 06.03.2024 року, у якому зазначено, що ГУЗЕНКО В'ЯЧЕСЛАВ ІВАНОВИЧ (що є керівником Переможця) з 2003 року прокуратурою м. Горлівка Донецької області притягується до кримінальної відповідальності за скоєння злочину, передбаченого ч.1 ст.396 КК України, кримінальна справа №13-14395.
15.03.2024 року ТОВ «ВФМ ГРУП» - учасник торгів було подано вимогу щодо наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП» через невиконання вимог тендерної документації, зокрема вимог Додатку № 3 до тендерної документації.
16.03.2024 року Замовником було задоволено вимогу і скасовано рішення щодо визначення переможцем торгів ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП». При цьому, Замовником залишено пропозицію такого учасника на повторному розгляді (з невідомих підстав).
Замість проведення торгів в порядку, що передбачений чинним законодавством, а саме застосування ч.3 п. 44 особливостей, Замовник без законних підстав 18.03.2024 року знову визначив переможцем торгів ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП», що вказує на велику ймовірність наявності КОРУПЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ У ДАНИХ ТОРГАХ, що в свою чергу є порушенням принципів проведення торгів та порушення порядку проведення торгів Замовником.
Уповноважена особа Замовника у Протокольному рішенні № 55 від 18 березня 2024 року намагається виправдати свої незаконні дії відсутністю вироку суду відносно керівника ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП», однак, яким чином це відміняє той факт, що ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП» не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, а саме в Додатку 3, документи в підтвердження відсутність підстав, визначених у підпункті 6 пункту 47 Особливостей – не зрозуміло.
Зауважимо, що Витяг № ВР-002332769 від 06.03.2024 року виданий Департаментом інформатизації МВС УКРАЇНИ, про те, що громадянин(ка) , УКРАЇНИ ГУЗЕНКО В'ЯЧЕСЛАВ ІВАНОВИЧ з 2003 року прокуратурою м. Горлівка Донецької області ПРИТЯГУЄТЬСЯ ДО КРИМІНАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ за скоєння злочину, передбаченого ч.1 ст.396 КК України, кримінальна справа No13-14395. Кримінальну справу направлено в суд 31.05.2003. Інші відомості до МВС не надходили.26.01.2017 ГУНП в Донецькій області повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.190, ч.3 ст.28, ч.4 ст.358, ч.3 ст.358, ч.3 ст.209 КК України, кримінальне провадження No12015050000000608 від 21.07.2015. КП направлено в суд з обвинувальним актом 30.06.2017. Відомості про результати судового розгляду до МВС не надходили.26.01.2017 ГУНП в Донецькій області повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.190, ч.3 ст.28, ч.4 ст.358, ч.3 ст.358, ч.3 ст.209 КК України, кримінальне провадження No12015050000000608 від 21.07.2015.
Згідно вимог Додатку 3, Переможець процедури закупівлі має надати Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який повинен бути отриманий не раніше дня оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю в електронній системі закупівель у порядку, визначеному наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2022 №207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», про те, що керівник учасника процедури закупівлі НЕ БУВ ПРИТЯГНЕНИЙ до кримінальної відповідальності, не має судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Вказаний Витяг повинен бути наданий у вигляді електронного документу з відповідним кваліфікованим електронним підписом та/або кваліфікованою електронною печаткою установи/організації, яка відповідальна за видачу таких витягів (документів), та/або номер (QR-код), який дозволяє перевірити інформацію, зазначену у Витягу.
Відтак, тендерною документацією встановлено вимогу надання Переможцем ВИТЯГУ про те, що керівник учасника процедури закупівлі НЕ БУВ ПРИТЯГНЕНИЙ ДО КРИМІНАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ та у нього ввідсутня судимість або обмеження, що передбачені кримінальним процесуальним законодавством України. Саме в такий спосіб необхідно було Переможцю підтвердження відсутністі підстав, визначеної у підпункті 6 пункту 47 особливостей – це чітко встановлено в ч. 6 Додатку 3 до тендерної документації.
ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП» НЕ ВИКОНАВ ВИМОГУ ч. 6 ДОДАТКУ 3 (зазначимо повторно, що у витягу міститься відомості що ГУЗЕНКО В'ЯЧЕСЛАВ ІВАНОВИЧ притягується до кримінальної відповідальності за скоєння злочину, передбаченого ч.1 ст.396 КК України, кримінальна справа No13-14395. Також, що такій особі повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.190, ч.3 ст.28, ч.4 ст.358, ч.3 ст.358, ч.3 ст.209 КК України).
Отже, Замовник згідно ч. 3 п. 44 Особливостей повинен відхилити тендерну пропозицію ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП" а не вигадувати підстави для виправдування своїх незаконних дій.
Ч.3 п. 44 Особливостей містить імперативну вимогу: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Наголосимо, що 18.03.2024 року ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП" у статусі Переможець надано Витяг № ВР-002388756 від 18.03.2024 року з аналогічним змістом (щодо притягнення до кримінальної відповідальності керівника Переможця).
Надання такого документу зобов’язує Замовника застосовувати ч.3 п. 44 Особливостей, а саме відхиляти пропозицію ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП" через те, що Переможець НЕ НАДАВ У СПОСІБ, ЗАЗНАЧЕНИЙ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей (зокрема у підпункті 6 пункту 47 Особливостей).
Враховуючи наведене вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП" на підставі ч. 3 п. 44 Особливостей та провести дану закупівлі в порядку, що передбачений чинним законодавством.
В свою чергу, зауважимо, що у разі чинення уповноваженою особою Замовника незаконних дій у даних торгах ми будемо вимушені звернутись до ДАСУ з метою проведення перевірки даної процедури та притягнення уповноваженої особи Замовника до адміністративної відповідальності, що передбачена ст. 164-14 КпАп України (за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону), також до АМКУ та контролюючих органів, щоб б не допустити розкрадання бюджетних коштів.
Згідно вимог Додатку 3, Переможець процедури закупівлі має надати Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який повинен бути отриманий не раніше дня оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю в електронній системі закупівель у порядку, визначеному наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2022 №207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», про те, що керівник учасника процедури закупівлі не був притягнений до кримінальної відповідальності, не має судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Вказаний Витяг повинен бути наданий у вигляді електронного документу з відповідним кваліфікованим електронним підписом та/або кваліфікованою електронною печаткою установи/організації, яка відповідальна за видачу таких витягів (документів), та/або номер (QR-код), який дозволяє перевірити інформацію, зазначену у Витягу, з посиланням на відповідні підпункти Особливостей, а саме: пп.3, 5, 6 пункту 47 Особливостей.
Зі змісту даних пунктів вбачається, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі коли:
3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;
6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
Так, на підтвердження вимог Додатку 3 тендерної документації, переможцем було надано Витяг № ВР-002332769 від 06.03.2024 року виданий Департаментом інформатизації МВС УКРАЇНИ, про те, що громадянин(ка), УКРАЇНИ ГУЗЕНКО В'ЯЧЕСЛАВ ІВАНОВИЧ на території України станом на 06.03.2024 не знятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Разом з тим, з 2003 року прокуратурою м. Горлівка Донецької області притягується до кримінальної відповідальності за скоєння злочину, передбаченого ч.1 ст.396 КК України, кримінальна справа No13-14395. Кримінальну справу направлено в суд 31.05.2003. Інші відомості до МВС не надходили. 26.01.2017 ГУНП в Донецькій області повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.190, ч.3 ст.28, ч.4 ст.358, ч.3 ст.358, ч.3 ст.209 КК України, кримінальне провадження No12015050000000608 від 21.07.2015. КП направлено в суд з обвинувальним актом 30.06.2017. Відомості про результати судового розгляду до МВС не надходили.
Отже, зазначене в довідці та на яке посилається ТОВ «ВФМ ГРУП», не є підставою для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, оскільки для такої відмови обов’язковою умовою, є набрання законної сили обвинувального вироку суду щодо такої особи і така судимість не була погашена або знята.
Порядок розгляду тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації визначений пунктом 41 Особливостей. Замовником здійснений розгляд пропозиції переможця у відповідності до вимог Особливостей та на предмет відповідності вимогам тендерної документації закупівлі. За результатами розгляду замовником прийняте рішення про визначення ТОВ «РЕСУРС ПРОФГРУП» переможцем процедуру закупівлі, а відтак ваша вимога не може бути задоволена так як відсутні правові підстави.
Скарги до процедури
Дата подання: 22 березня 2024 11:04
Дата подання: 22 березня 2024 15:20
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-04-000110 ● 00923a11378f4d94a365d06dd43563c0
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 15:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.06.2024 № 42-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 04.06.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 04.06.2024 № 42-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 9 UA-2024-02-09-002370-a 09.02.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-04 15:48:29
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-002370-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-06 15:43:23
Щодо надання пояснення Замовником UA-2024-02-09-002370-a
Щодо надання пояснення Замовником UA-2024-02-09-002370-a:
Державна установа «Південноукраїнська виправна колонія (№83)» (далі –Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне.
09 лютого 2024 рок замовником було оголошено закупівлю «ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100))» за кодом ДК «ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо» у порядку процедури відкритих торгів із особливостями (за індетифікатором UA-2024-02-09-002370-a) із врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Процедура закупівлі у вигляді відкритих торгів із особливостями здійснена із дотриманням вимог стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснено оформлення тендерної документації закупівлі та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Технічне завдання і умови закупівлі передбачали наступний предмет: 360 тонн товару- ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)) , місце поставки товарів: 55340, Україна, Миколаївська область, смт.Костянтинівка, вул.Володимирська, буд.1; період доставки: 31 грудня 2024 року та згідно умов проекту договору та Технічного завдання
Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-002370-a)
1. Відповідь на питання: «Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?»
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів», Державна установа «Південноукраїнська виправна колонія (№83)» (код ЄДРПОУ 08564038; адреса: 55340, Україна , Миколаївська обл., смт Костянтинівка, вул. Володимирська, буд. 1) інформував про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100))», код ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо, яка була здійснена на підставі господарських потреб Замовника та із врахуванням інформації ринку такого товару та встановлює наступні вимоги в Додатку 4 Тендерної документації відкритих торгів із особливостями:
1.Умови поставки: Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару: податки і збори (обов’язкові платежі), що сплачуються, або мають бути сплачені, витрат на доставку до місця зберігання товару, зберігання, зважування, сплату залізничних тарифів, а також інших витрат; навантаження/розвантаження вугілля.
При відвантажені твердого палива учасник повинен забезпечити комплекс заходів, що унеможливлять попадання у тверде вугілля різних домішок, в тому числі ґрунту, каміння, сміття, а також інших речовин, що негативно впливають на технічні і якісні характеристики вугілля. Учасники повинні надати гарантійний лист, з зобов’язанням забезпечити за власний рахунок зважування вугілля в межах Миколаївської області, за присутності представника Замовника або його уповноваженої особи та представника Учасника, при кожній поставці товару.
Кожна поставка (відвантаження) товару супроводжується посвідченням якості та/або паспортом якості (документом, що засвідчує якість товару). Якщо товар, згідно наданого посвідчення якості/паспорту якості, не відповідає технічним вимогам – замовник не приймає даний товар.Товар має бути поставлений (відвантаження) по місцю знаходження котельні Замовника згідно заявки по адресі Замовника
2.Термін поставки: поставка предмету закупівлі здійснюється Учасником на протязі трьох днів з моменту отримання заявки від Замовника Строки поставки твердого палива – до 01.05.2024 р.;
3.Місце поставки: - вул.Володимирська, 1, смт.Костянтинівка, Вознесенський р-н, Миколаївська обл., 55340;
4.Доставка товарів: транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи - за рахунок постачальника;
5.Вимоги щодо якості та технічні параметри: Тверде паливо, що є предметом даної тендерної закупівлі, повинно відповідати вимогам відповідних державних стандартів та/або технічним умовам виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі також повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам чинного законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Технічні вимоги до предмета закупівлі (хімічно-технічні характеристики наведені в межах показників Державних стандартів ДСТУ 7146:2010, ДСТУ 3472:2015): Вугілля ДГ (13-100): Нижча теплота згорання (не менше) - не менше ніж 5500 ккал/кг; Зольність на сухий стан палива, %- не більше ніж 14; Загальна волога на робочий стан палива, % - не більше ніж 14. Предмет закупівлі повинен відповідати ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб та технічним умовам ДСТУ 3472:2015 Вугілля буре, кам’яне та антрацит.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки №275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro". Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р., здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін предмету закупівлі «ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100))» (згідно господарських потреб Замовника), актуальних на момент аналізу в період січня 2024 року, в попередній місяць до оголошення закупівлі (Додаток 1 до цього пояснення - Таблиця проаналізованих закупівель для розрахунку очікуваної вартості (по аналогічних закупівлях (за період січня 2024 року) із потребою на 2024 рік).)
Додаток №1 «Тендерна пропозиція» Тендерної документації передбачає, що оплата здійснюється в порядку 100% післяоплати по факту доставки відповідного товару (твердого палива) у період до 01.05.2024 р, і передбачено, що учасник погоджується з основними умовами Договору, які викладені у Додатку 5 до Документації «Проект договору» тендерної документації, та з тим, що основні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, у повному обсязі, крім випадків, визначених п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, а також передбачено, що строк дії нашої тендерної пропозиції складає 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, і що тендерна пропозиція буде обов’язковою для учасника і може бути акцептована замовником у будь-який час до закінчення встановленого Законом терміну.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначались з урахуванням забезпечення сталої роботи підприємства та економічної доцільності ефективності.
2. Відповідь на питання: «Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.»
Оприлюднення інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів», здійснено Замовником, та проінформовано про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100))», код ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо, яка була здійснена на підставі господарських потреб через оголошення закупівлі на електроному майданчику Прозоро із публікацією тендерної документації із додатками (шість штук) за наступним посиланням:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-09-002370-a
Також Замовником опубліковано рядок форми річного плану закупівлі із наступною інформацією: ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)) , ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)) - 360 тонни, код згідно з КЕКВ: КЕКВ: 2275 — Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг, розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 600 000 UAH. Категорія: джерело фінансування закупівлі «Державний бюджет України», і відповідна інформація оприлюднена за наступним посиланням:
https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-02-09-000808-c
Відповідно до вимог Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro.
Додатки:
1. Таблиця проаналізованих закупівель для розрахунку очікуваної вартості (по аналогічних закупівлях (за період січня 2024 року) із потребою на 2024 рік).
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-06-06 15:52:13
Щодо надання пояснення Замовником UA-2024-02-09-002370-a
Щодо надання пояснення Замовником UA-2024-02-09-002370-a:
Державна установа «Південноукраїнська виправна колонія (№83)» (далі –Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне.
09 лютого 2024 рок замовником було оголошено закупівлю «ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100))» за кодом ДК «ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо» у порядку процедури відкритих торгів із особливостями (за індетифікатором UA-2024-02-09-002370-a) із врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Процедура закупівлі у вигляді відкритих торгів із особливостями здійснена із дотриманням вимог стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснено оформлення тендерної документації закупівлі та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Технічне завдання і умови закупівлі передбачали наступний предмет: 360 тонн товару- ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)) , місце поставки товарів: 55340, Україна, Миколаївська область, смт.Костянтинівка, вул.Володимирська, буд.1; період доставки: 31 грудня 2024 року та згідно умов проекту договору та Технічного завдання
Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-002370-a)
1. Відповідь на питання: «Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?»
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів», Державна установа «Південноукраїнська виправна колонія (№83)» (код ЄДРПОУ 08564038; адреса: 55340, Україна , Миколаївська обл., смт Костянтинівка, вул. Володимирська, буд. 1) інформував про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100))», код ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо, яка була здійснена на підставі господарських потреб Замовника та із врахуванням інформації ринку такого товару та встановлює наступні вимоги в Додатку 4 Тендерної документації відкритих торгів із особливостями:
1.Умови поставки: Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару: податки і збори (обов’язкові платежі), що сплачуються, або мають бути сплачені, витрат на доставку до місця зберігання товару, зберігання, зважування, сплату залізничних тарифів, а також інших витрат; навантаження/розвантаження вугілля.
При відвантажені твердого палива учасник повинен забезпечити комплекс заходів, що унеможливлять попадання у тверде вугілля різних домішок, в тому числі ґрунту, каміння, сміття, а також інших речовин, що негативно впливають на технічні і якісні характеристики вугілля. Учасники повинні надати гарантійний лист, з зобов’язанням забезпечити за власний рахунок зважування вугілля в межах Миколаївської області, за присутності представника Замовника або його уповноваженої особи та представника Учасника, при кожній поставці товару.
Кожна поставка (відвантаження) товару супроводжується посвідченням якості та/або паспортом якості (документом, що засвідчує якість товару). Якщо товар, згідно наданого посвідчення якості/паспорту якості, не відповідає технічним вимогам – замовник не приймає даний товар.Товар має бути поставлений (відвантаження) по місцю знаходження котельні Замовника згідно заявки по адресі Замовника
2.Термін поставки: поставка предмету закупівлі здійснюється Учасником на протязі трьох днів з моменту отримання заявки від Замовника Строки поставки твердого палива – до 01.05.2024 р.;
3.Місце поставки: - вул.Володимирська, 1, смт.Костянтинівка, Вознесенський р-н, Миколаївська обл., 55340;
4.Доставка товарів: транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи - за рахунок постачальника;
5.Вимоги щодо якості та технічні параметри: Тверде паливо, що є предметом даної тендерної закупівлі, повинно відповідати вимогам відповідних державних стандартів та/або технічним умовам виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі також повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам чинного законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Технічні вимоги до предмета закупівлі (хімічно-технічні характеристики наведені в межах показників Державних стандартів ДСТУ 7146:2010, ДСТУ 3472:2015): Вугілля ДГ (13-100): Нижча теплота згорання (не менше) - не менше ніж 5500 ккал/кг; Зольність на сухий стан палива, %- не більше ніж 14; Загальна волога на робочий стан палива, % - не більше ніж 14. Предмет закупівлі повинен відповідати ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб та технічним умовам ДСТУ 3472:2015 Вугілля буре, кам’яне та антрацит.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки №275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro". Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р., здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін предмету закупівлі «ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100))» (згідно господарських потреб Замовника), актуальних на момент аналізу в період січня 2024 року, в попередній місяць до оголошення закупівлі (Додаток 1 до цього пояснення - Таблиця проаналізованих закупівель для розрахунку очікуваної вартості (по аналогічних закупівлях (за період січня 2024 року) із потребою на 2024 рік).)
Додаток №1 «Тендерна пропозиція» Тендерної документації передбачає, що оплата здійснюється в порядку 100% післяоплати по факту доставки відповідного товару (твердого палива) у період до 01.05.2024 р, і передбачено, що учасник погоджується з основними умовами Договору, які викладені у Додатку 5 до Документації «Проект договору» тендерної документації, та з тим, що основні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, у повному обсязі, крім випадків, визначених п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, а також передбачено, що строк дії нашої тендерної пропозиції складає 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, і що тендерна пропозиція буде обов’язковою для учасника і може бути акцептована замовником у будь-який час до закінчення встановленого Законом терміну.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначались з урахуванням забезпечення сталої роботи підприємства та економічної доцільності ефективності.
2. Відповідь на питання: «Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.»
Оприлюднення інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року «Про ефективне використання державних коштів», здійснено Замовником, та проінформовано про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100))», код ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо, яка була здійснена на підставі господарських потреб через оголошення закупівлі на електроному майданчику Прозоро із публікацією тендерної документації із додатками (шість штук) за наступним посиланням:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-09-002370-a
Також Замовником опубліковано рядок форми річного плану закупівлі із наступною інформацією: ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)) , ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)) - 360 тонни, код згідно з КЕКВ: КЕКВ: 2275 — Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг, розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 600 000 UAH. Категорія: джерело фінансування закупівлі «Державний бюджет України», і відповідна інформація оприлюднена за наступним посиланням:
https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-02-09-000808-c
Відповідно до вимог Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro.
Додатки:
1. Таблиця проаналізованих закупівель для розрахунку очікуваної вартості (по аналогічних закупівлях (за період січня 2024 року) із потребою на 2024 рік).
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2024 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІЧ" |
3 114 000,00
UAH з ПДВ
|
2 052 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЩЕРБАКОВ ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ |
2 187 720,00
UAH з ПДВ
|
2 123 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП" |
2 212 920,00
UAH з ПДВ
|
2 212 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВФМ ГРУП" |
3 130 920,00
UAH з ПДВ
|
2 500 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» |
2 803 680,00
UAH з ПДВ
|
2 803 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" |
3 122 640,00
UAH з ПДВ
|
3 086 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПІВДЕНЬ-ВУГІЛЛЯ" |
3 240 000,00
UAH з ПДВ
|
3 108 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІЧ" #45254272 |
Рішення скасоване |
2 052 000,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2024 15:05
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІЧ" #45254272 |
Відхилено |
2 052 000,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2024 15:10
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЩЕРБАКОВ ДМИТРО АНДРІЙОВИЧ #3109301714 |
Відхилено |
2 123 999,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2024 16:42
|
ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП" #45170368 |
Рішення скасоване |
2 212 920,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2024 16:44
|
ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП" #45170368 |
Переможець |
2 212 920,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2024 13:58
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
01 травня 2024 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2024 14:29
|
Протокол.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2024 14:26
|
К-1.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2024 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 13:13
|
К-1.pdf | укладений |
12 квітня 2024 13:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення помилково вказаного року укладеного договору |
Номер договору про закупівлю: | К-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони погодились внести зміни до пункту 5.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товарів: року згідно письмової заявки Покупця, в якій зазначається вид та кількість необхідної продукції по кожному закладу окремо за вказаними адресами на умовах DDP (згідно ІНКОТЕРМС 2000) до 01.06.2024 року власним та/або залученим транспортом Продавця.» |
Номер договору про закупівлю: | К-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |