Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРДИЧІВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 32794899 |
Вебсайт: | http://berdtke.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 13312, Україна , Житомирська обл., місто Бердичів, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Роман Брандт +380976251009 karapyzo33@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2024 19:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
(Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 43260000-3 – Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка . 43261000-0 - Механічні лопати.43261100-1 - Механічні ковшові навантажувачі)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник зобов'язується сплатити Продавцеві вартість отриманого Товару протягом 90 (дев’яносто) календарних днів від дати підписання Замовником видаткової накладної шляхом перерахування відповідної суми на банківський рахунок Продавця | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2024 12:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2024 12:56 |
Протокол щодо допущення технічних (механічних, формальних) помилок.docx | |
08 лютого 2024 19:20 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
08 лютого 2024 19:20 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
08 лютого 2024 19:20 |
Тендерна документація.docx | |
08 лютого 2024 19:20 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx |
09 лютого 2024 12:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 лютого 2024 12:56 |
Протокол щодо допущення технічних (механічних, формальних) помилок.docx
|
|||
08 лютого 2024 19:20 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx
|
|||
08 лютого 2024 19:20 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx
|
|||
08 лютого 2024 19:20 |
Тендерна документація.docx
|
|||
08 лютого 2024 19:20 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-04-000060 ● 9a21a40bdaeb42918373042b8bb7e8f8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 17:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.03.2024
№ 24-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.03.2024 № 24-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2024-02-08-014595-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-05 09:27:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Екскаватор навантажувач» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-08-014595-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1)Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2)Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
На підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЕАНДА І К» відсутні сертифікати відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника CASE.
Таким чином поясність, чому вами не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЕАНДА І К» відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-08 17:55:01
Інформація щодо запиту у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Екскаватор навантажувач» за номером ID: UA-2024-02-08-014595-a.
Інформація щодо запиту у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Екскаватор навантажувач» за номером ID: UA-2024-02-08-014595-a.
У відповідь на запит ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Екскаватор навантажувач» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-08-014595-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. 1)Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2)Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. На підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЕАНДА І К» відсутні сертифікати відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника CASE. Таким чином поясність, чому вами не було відхиллено тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЕАНДА І К» відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Пояснення:
Комунальним підприємством «БЕРДИЧІВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – КП «БЕРДИЧІВТЕПЛОЕНЕРГО») проведено процедуру закупівлі Екскаватор навантажувач» (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 43260000-3 – Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2024-02-08-014595-a.
На запит Північного офісу Держаудитслужби України від 05 березня 2024 року КП «БЕРДИЧІВТЕПЛОЕНЕРГО» повідомляє наступне.
Щодо питання, яким чином та на підставі яких документів нами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. На даний час, документом, що застосовується для розрахунку очікуваної вартості є Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275. Замовником закупівлі КП «БЕРДИЧІВТЕПЛОЕНЕРГО», першим етапом було визначено потребу у товарі, а саме у придбанні Екскаватора-навантажувача, для формування опису технічних та якісних характеристик предмету закупівлі залучалися фахівці замовника, які будуть відповідати за подальше використання товару, використовувався загальнодоступний аналіз ринку, а саме цін та асортименту товару, які містяться у відкритих джерелах та запитах Замовника з описом необхідних та бажаних вимог технічних та якісних характеристик до предмета закупівлі (у тому числі на сайтах виробників, постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках, рекламі, в електронній системі закупівлі «Prozorro»). Наголошуємо, що розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснювався порівнянням ринкових цін, із врахуванням всіх можливих чинників, що впливають на ціну товару. Під час збору даної інформації було направлено не менше трьох запитів цінових пропозицій виробникам, офіційним представникам та дилерам. Зацікавленні учасники надали свої Комерційні пропозиції із зазначенням можливих варіантів, на що Замовником було опрацьовано та аналізовано оптимальні вимоги до предмета закупівлі та визначено розмір витрат та мінімальну очікувану вартість пропозиції. Водночас Замовником КП «БЕРДИЧІВТЕПЛОЕНЕРГО» було дотримано неупереджене та рівне ставлення до учасників закупівлі, дотримання принципів недискримінації та прозорості. (Комерційні пропозиції надаються, моніторинг цін з інформацією надаються).
По-другому питанні, Замовником вимагається надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. На підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Наголошуємо, що відповідно підпункту 1 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, або ступеню локалізації, передбаченому додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, в разі коли:
наявна конструкторська-технологічна документація та/або зареєстровано право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі;
на території України виробляється не менше одного з елементів таких товарів (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або для виробництва використовуються вузли, агрегати, деталі і комплектувальні вироби, виготовлені на території України;
виробники товарів здійснюють їх гарантійне і післягарантійне обслуговування;
виробники товарів мають сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;
виробники колісних транспортних засобів мають сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
Ознайомившись із тендерною пропозицією учасника ТОВ «АЛЕАНДАІ К», а саме Листом Вих.№15/02-32 від 15.02.2024 року та Заявкою про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації, вбачається, що виробником запропонованого товару є ТОВ «АЛЕАНДАІ К», технологічні операції, які здійснюються на території України – крупно вузлова збірка, передпродажна підготовка, пусконалагоджувальні роботи, що відповідає вище вказаному переліку та наданому Учасником Сертифікату на систему управління якістю згідно напрямків галузей економічної діяльності учасника ТОВ «АЛЕАНДАІ К», а саме кодів КВЕД: 33.17, 45.11, 45.19, 45.20, 45.31, 46.14, 46.19, 46.21, 46.63, 46.90, 47.19.
Повідомляємо, що Учасником виконанні всі умови щодо даної вимоги. Оскільки, учасник підтвердив ступінь локалізації виробництва подавши заявку на веб-порталі уповноваженого органу підтвердивши всі вимоги згідно підпункту 1 пункту 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі”, або ступеню локалізації, передбаченому додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 61 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” зазначеного Законом, як виробник запропонованої продукції CASE. (Заявка додається, Сертифікат на систему управління якістю надається).
- КП 1.pdf
- КП CASE 851 FX 1_1.pdf
- КП Екскаватор навантажувач BL105.doc
- моніторинг цін.pdf
- Заявка про включення до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації (6).pdf
- локалізація.pdf
- Сертифікат ISO ТОВ АЛЕАНДА І К_9001-2015.pdf
- Сертифікат ISO_ТОВ АЛЕАНДА І К_9001-2015.pdf
- Декларація CASE 851FX.pdf
- ЛИСТ ПОЯСНЕННЯ.docx
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація щодо висновку у межах проведення моніторингу (рішення про початок моніторингу було оприлюднено за ідентифікатором: № UA-M-2024-03-04-000060) закупівлі по предмету «Екскаватор навантажувач» за номером ID: UA-2024-02-08-014595-a. У відповідь на Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Екскаватор навантажувач» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-08-014595-a) з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 22.02.2024 № 4326/24, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Інформація: Комунальним підприємством «БЕРДИЧІВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – КП «БЕРДИЧІВТЕПЛОЕНЕРГО») були вжиті такі заходи для виконання зобов’язань щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 22.02.2024 № 4326/24: 1. Направлено лист Вих. № 267 від 26 березня 2024 р. «Про розірвання договору про закупівлю від 22.02.2024 № 4326/24» (файл сканкопії оригіналу додається) на юридичну адресу ТОВ «АЛЕАНДА І К» . 2. Направлено разом з листом додаткова угода на розірвання договору з нашою печаткою та підписом (файл сканкопії оригіналу додається) 3. Всі документи були відправлені Укрпоштою цінним листом з описом та повідомленням про вручення та надіслані на електронну адресу ТОВ «АЛЕАНДА І К» вказану в договорі.
2024-03-27 16:48:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Повідомляємо про подачу позовної заяви |
Дата публікації: | 04 квітня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 240/6597/24/6632/24 |
Дата відкриття провадження: | 09 квітня 2024 |
Документи:
10 квітня 2024 14:07
|
Електронний підпис |
04 квітня 2024 16:31
|
Електронний підпис |
10 квітня 2024 09:18
|
Ухвала.pdf |
04 квітня 2024 16:19
|
1.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЕАНДА І К" |
3 200 000,00
UAH з ПДВ
|
3 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЕАНДА І К" #43615126 |
Переможець |
3 200 000,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2024 11:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2024 09:47
|
1.pdf | укладений |
22 лютого 2024 09:46
|
6.pdf | укладений |
22 лютого 2024 09:46
|
7.pdf | укладений |
22 лютого 2024 09:46
|
8.pdf | укладений |
22 лютого 2024 09:46
|
2.pdf | укладений |
22 лютого 2024 09:46
|
4.pdf | укладений |
22 лютого 2024 09:46
|
10.pdf | укладений |
22 лютого 2024 09:46
|
5.pdf | укладений |
22 лютого 2024 09:46
|
9.pdf | укладений |
22 лютого 2024 09:46
|
3.pdf | укладений |
22 лютого 2024 09:46
|