Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання приміщень
Очікувана вартість
374 747,92 UAH
UA-2024-02-08-013539-a 147e25105157440bba6270771ab574c7
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Легкоконець Ольга Валеріївна

+380442021416 lehkokonets@ndirom.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна наукова-дослідна установа «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста»
Код ЄДРПОУ: 33643377
Місцезнаходження: 03061, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Героїв Севастополя, 37-А
Контактна особа: Легкоконець Ольга Валеріївна
+380442021416
lehkokonets@ndirom.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2024 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2024 17:01
Початок аукціону: 19 лютого 2024 13:16
Початок аукціону: 19 лютого 2024 13:16
Очікувана вартість: 374 747,92 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 873,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03061, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Героїв Севастополя, 37-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2024 16:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2024 16:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2024 16:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2024 16:56
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2024 16:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2024 16:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2024 16:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2024 16:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2024 16:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2024 16:56
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2024 16:56
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2024 16:56
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2024 16:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2024 16:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2024 16:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2024 16:56
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2024 16:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2024 16:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2024 16:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2024 16:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2024 16:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2024 16:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2024 16:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2024 16:56

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

по миючим
Дата подання: 09 лютого 2024 11:12
Дата відповіді: 09 лютого 2024 12:15
Добрий день ! Шановний Замовнику ! Згідно Додатку 1 до тендерної документації вказано : " В розрахунок вартості повинні бути включені всі витрати необхідні для якісного прибирання, а саме: - заробітна плата прибиральників; - забезпечення прибиральників спецодягом; - витрати на використання миючих та дезінфікуючих засобів; - витрати на використання технічного обладнання/ техніки для прибирання; - витрати на забезпечення прибиральників необхідним інвентарем та витратними матеріалами; - інші витрати, які відносяться до надання послуг." Далі за текстом Ви вказуєте : "п.4Замовник перевіряє наявність прибиральників, їх зайнятість, наявність спецодягу, ВИДАЄ миючі засоби та інвентар під час надання послуг." Просимо Вас змінити тендерну документацію та видалити цю фразу, адже Викоонавець забезпечує миючими та інвентарем та саме Виконавець в особі менеджера (відповідальної особи) контролює кількість миючих та видає прибиральницям.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Норма, що зазначена в п.4 Додатку Тендерної документації не протирічить вимогам п.3 (Замовник має право контролювати і брати участь у процесі видачі засобів, які використовуються прибиральниками)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-02-08-013539-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2789403470
Дата подання: 23 лютого 2024 12:56
ВИМОГА Від «23» лютого 2024 року вих. №23-24
Ознайомившись з ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ЗА ОРГАНІЗАЦІЮ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ Комунальної науково-дослідної установи «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста» № ВТ-П/3 від 22 лютого 2024 р. ,ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" (надалі- Учасник) не погоджується з ним як такої, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі UA-2024-02-08-013539-a, виходячи з наступного:
1) Згідно частини 9 статті 26 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» ,Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно частини 16 статті 29 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» ,Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Замовником було надано Вимогу про усунення порушення від 21.02.24, о 18:34 год. за київським часом ФОП Царалунга Віктору Олександровичу та вказано, що:
« п.3 Додатку 1 до Тендерної документації містить вимогу: «Кількість працівників розраховується відповідно до Міжгалузевих норм чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проєктні організації), затвердженими наказом Міністерства праці та соціальної політики України № 105 від 11.05.2004, з наданням відповідного розрахунку. Учасник повинен забезпечити гідний рівень заробітної плати прибиральників (не нижче рівня мінімальної заробітної плати відповідно до діючого законодавства України). У випадку перерахунку розміру заробітної плати з урахуванням на 1 працівника буде визначена заробітна плата нижче рівня мінімальної заробітної плати відповідно до діючого законодавства України, пропозиція буде відхилена як така, що порушує умови Тендерної документації. В розрахунок вартості повинні бути включені всі витрати необхідні для якісного прибирання, а саме: - заробітна плата прибиральників; - забезпечення прибиральників спецодягом; - витрати на використання миючих та дезінфікуючих засобів; - витрати на використання технічного обладнання/ техніки для прибирання; - витрати на забезпечення прибиральників необхідним інвентарем та витратними матеріалами; - інші витрати, які відносяться до надання послуг.
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати розрахунок вартості послуг відповідно до вимог п.3 Додатку 1 до Тендерної документації.
Фізична особа-підприємець Царалунга Віктором Олександровичем було завантажено «Розрахунок вартості послуг» №22/02-24 від 22.02.2024р. о 17:32год. за київським часом, а 22.02.2024р. о 18:50 год. за київським часом, було Завантажено Замовником Протокол № ВТ-П/3 від 22 лютого 2024р. про відхилення тендерної пропозиції ФОП Царалунга вказавши ,що:
«Під час розгляду наданого розрахунку вартості послуг виявлено, що розрахунок здійснювався на 2 штатні одиниці прибиральників. П.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагає розрахунку з врахуванням вимоги щодо 3 осіб прибиральників.»

Хочемо зауважити , що згідно Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до Тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи № ВТ-П/5 від 08.02.2024р., Легкоконець Ольги, вказано:
«Учасник повинен забезпечити гідний рівень заробітної плати прибиральників (не нижче рівня мінімальної заробітної плати відповідно до діючого законодавства України).Приймання послуг проводиться за їх повнотою (обсягами, кількістю), своєчасним та якісним виконанням. Кількість виконавців конкретних послуг надається як розрахункова та визначається Виконавцем і може змінюватися в залежності від виробничої необхідності в конкретній ситуації. У разі виробничої необхідності відповідно до гарантії забезпечення необхідних якості та обсягу наданих послуг .Виконавець має право самостійно приймати рішення щодо кількості персоналу на окремих напрямах роботи в конкретний час.»
Згідно наданого «Розрахунку вартості послуг» №22/02-24 від 22.02.2024р. в Таблиці п.н.1.1 прописано:
№ п/п Назва послуги ,
адреса об’єкту Вартість послуги на
1 міс.грн
Без ПДВ Загальна вартість послуг з 01.03.2024р.по 31.12.2024р. грн, Без ПДВ
1.1 Заробітна плата прибиральників
(1 прибиральниця -повна ставка
2 прибиральниці – на 0,5 ставки)
16 000,00 160 000,00

При розрахуванні кількості прибиральниць , Учасником було прораховано з таким алгоритмом ,що :
1 прибиральниця – це чергова прибиральниця ,з понеділка по четвер з 9:00 по 18:00 год., а в п’ятницю з 9:00 по 16:45 год. на повну ставку в розмірі 8000,00 грн.
2 прибиральниці – це прибиральниці на основне прибирання , з 6:35 до 9:00 год. , по 0,5 ставки (4000 грн.) в сумі 8000,00 грн.
Всі вимоги стосовно забезпечення гідного рівня заробітної плати прибиральників (не нижче рівня мінімальної заробітної плати відповідно до діючого законодавства), кількості прибиральниць ,в сумі 3 особи (3 штатні одиниці ,з ставками одна повна, дві- 0,5 ставки), а також побажання Замовника щодо зміни кількісті виконавців конкретних послуг в залежності від виробничої необхідності в конкретній ситуації та щодо самостійного прийняття рішення щодо кількості персоналу на окремих напрямах роботи в конкретний час ФОП Царалунга були враховані та виконані.
Замовником згідно Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до Тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи № ВТ-П/5 від 08.02.2024р. не було вказано, що саме 3 прибиральниці повинні бути на цілий робочий день, та 3 прибиральниці повинні бути оформлені на повні ставки.
Отже можемо вважати , що ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" виконав цю вимогу Замовника, внаслідок цього його пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.

Також згідно ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ЗА ОРГАНІЗАЦІЮ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ Комунальної науково-дослідної установи «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста» № ВТ-П/3 від 22 лютого 2024 р. також Замовником було вказано:
«Розрахунок вартості послуг учасника ФОП Царалунга містить ,зокрема дані щодо очікуваних (передбачуваних) витрат учасником на використання миючих та дезінфікуючих засобів (2000 грн. на місяць) та на забезпечення прибиральників необхідним інвентарем та витратними матеріалами (1252грн.на місяць). Враховуючи , що вартість дезінфекційних засобів, що зазначені в тендерній пропозиції учасника, вартість інших витратних матеріалів та заважаючи на середньомісячну кількість дезінфекційних та мийних засобів ,інших витратних матеріалів , що необхідна для забезпечення замовника, виявлено ,що заплановані учасником ФОП Царалунга витрати (3252грн. на місяць ) не задовольняють вимог тендерної документації до предмету закупівлі.»
По-перше ,хочемо зауважити ,що ФОП Царалунга працює на ринку послуг з прибирання з 2017 року. За цей час створену власну , сучасну, міцну та розгалужену матеріально-технічну базу для надання послуг, що є предметом закупівлі; наявні довгострокові контракти з надійними перевіреними або офіційними представниками дезінфікуючих та миючих засобів, а також інших витратних матеріалів, які використовуються при наданні послуг з прибирання з досить великою оптовою (спеціальною) знижкою для нас. Також ФОП Царалунга є офіційним ділером багатьох виробників дезінфікуючих, миючих засобів, а також інших витратних матеріалів, які використовуються при наданні послуг з прибирання. Тому Замовник не може стверджувати , що витрати (3252грн. на місяць ) не задовольняють вимог тендерної документації до предмету закупівлі, так як згідно тендерної документації Замовником не було надано перелік «Витратні матеріали на місяць» з кількістю дезінфікуючих, миючих засобів, а також інших витратних матеріалів, які будуть використовуватися при наданні послуг з прибирання. А також Замовником не було надано Вимогу до Учасника з наданням переліку дезінфікуючих, миючих засобів, а також інших витратних матеріалів, які планують використовуватися при наданні послуг з прибирання, з зазначенням «Орієнтовної кількісті на місяць» та «Ціною за одиницю». Тому стверджувати ,що заплановані учасником ФОП Царалунга витрати (3252грн. на місяць ) не задовольняють вимог тендерної документації до предмету закупівлі некоректно, а також суперечать юридично тендерної документації.
Тому можемо вважати , що ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" виконав цю вимогу Замовника та його пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Звертаємось з Вимогою дотримуватись принципів здійснення тендерних закупівель та недискримінації учасників, просимо Вас переглянути (скасувати) ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ЗА ОРГАНІЗАЦІЮ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ Комунальної науково-дослідної установи «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста» № ВТ-П/3 від 22 лютого 2024 р. щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Царалунга Віктора Олександровича. В протилежному випадку будемо змушені звернутись до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у даній процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2024 12:40
ПОЯСНЕННЯ
в заперечення вимоги фізичної особи-підприємця Царалунги Віктора Олександровича від 23.02.2024 №23-24

Комунальна науково-дослідна установа «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста» під час здійснення публічних закупівель є замовником відповідно до пункту 11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі».
08 лютого 2024 року комунальною науково-дослідною установою «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста» оголошено закупівлю «Послуги з прибирання приміщень», код ДК 021-2015: 2015:90910000-9: Послуги з прибирання, ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-08-013539-a.
Вимоги до учасників закупівлі сформовано та оприлюднено в тендерній документації, яка затверджена рішенням уповноваженої особи № ВТ-П/5 від 08 лютого 2024 року.
Розгляд тендерних пропозицій відбувся 19 лютого 2024 року. Уповноваженою особою прийнято рішення (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення закупівель комунальної науково-дослідної установи «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста» від 22 лютого 2024 року № ВТ-П/3). Найбільш економічно вигідну (за результатами аукціону 22.09.2023) пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Царалунги Віктора Олександровича відхилено.
Фізична особа-підприємець Царалунга Віктор Олександрович (далі – Учасник) не погоджуючись з рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції оскаржив дії Замовника.
Для обґрунтування власної позиції вважаємо за доцільне надати наступні пояснення з приводу поданої вимоги.
Щодо вимоги на дії Замовника щодо відхилення пропозиції фізичної особи-підприємця Царалунги Віктора Олександровича роз’яснюємо.
Додаток 1 до тендерної документації визначає інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Послуги з прибирання приміщень».
Алгоритм розрахунку Учасника є не достовірним, оскільки поданий розрахунок кількості працівників не розрахований згідно Міжгалузевих норм чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проєктні організації), затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України № 105 від 11.05.2004 (далі - Міжгалузеві норми). Згідно Міжгалузевих норм на площу згідно тендерної закупівлі та вказаного в тендерній закупівлі графіку роботи має бути залучено не менше 3-х прибиральників з 8-год робочим днем для яких повинна бути передбачено виплату заробітної плати не менше мінімальної. За заявлений Учасником час 2 години 25 хвилин (з 6-35 до 9-00) двом прибиральникам неможливо здійснити прибирання визначеної площі у розмірі 1313,6 м2 згідно Міжгалузевих норм.
Поданий розрахунок миючих, дезінфікуючих засобів та інших витратних матеріалів забезпечить Замовника мінімальною кількістю засобів та не враховує реальної потреби Замовника і можливих ризиків.
Замовник під час розгляду пропозицій діяв об’єктивно та неупереджено. Таким чином Замовником прийняті законні, обґрунтовані та належні рішення за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі. Доводи учасника є безпідставними.
Також наголошуємо на тому, що процедура закупівлі реалізується Замовником з неухильним дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим вимогам діючого законодавства.

Документи подані скаржником

Документи

27 лютого 2024 12:40
Пояснення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-02-08-013539-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", Код ЄДРПОУ:40075836
Дата подання: 28 лютого 2024 18:34
Скарга на неправомірне відхилення
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 березня 2024 17:01
рішення від 01.03.2024 № 3879.pdf
Дата публікації: 01 березня 2024 17:00
рішення від 12.03.2024 № 4563.pdf
Дата публікації: 15 березня 2024 13:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4563-р/пк-пз від 12.03.2024 комунальна науково-дослідна установа "Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста" скасує рішення про відхилення тендерної пропозиції підприємства об'єднання громадян "СЕРВІС ЛЕНД" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "КЛІН ТОН" переможцем процедури закупівлі — "Послуги з прибирання приміщень", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-08-013539-a.

Документи подані скаржником

28 лютого 2024 18:22
Скарга_UA-2024-02-08-013539-a.pdf
28 лютого 2024 18:22
Протокол відхилення 3.pdf
28 лютого 2024 18:22
8_Акт аудиту.pdf
28 лютого 2024 18:23
Електронний підпис

Документи подані замовником

04 березня 2024 13:27
Пояснення (формат .pdf)
04 березня 2024 13:27
Пояснення (формат .doc)

Документи Органу Оскарження

01 березня 2024 17:00
рішення від 01.03.2024 № 3879.pdf
15 березня 2024 13:40
рішення від 12.03.2024 № 4563.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2024 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 266 000,00
UAH з ПДВ
266 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Фізична особа - підприємець Чуб Анатолій Павлович 279 000,00
UAH з ПДВ
279 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" 294 839,00
UAH з ПДВ
294 839,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "І Н В А Й Т" 336 075,00
UAH з ПДВ
334 201,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КЛІН ТОН" 373 992,20
UAH з ПДВ
336 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 лютого 2024 17:33
Електронний підпис
21 лютого 2024 22:44
Електронний підпис
14 лютого 2024 12:12
Електронний підпис
14 лютого 2024 12:12
Електронний підпис
14 лютого 2024 12:10
Довідка банк 1.pdf
14 лютого 2024 12:10
Лист-відгук ДБР.pdf
14 лютого 2024 12:10
ФОТО ДЕЗ засобів.pdf
14 лютого 2024 12:10
фото форми .pdf
14 лютого 2024 12:10
Довідка банк 2.pdf
14 лютого 2024 12:10
Витяг з ЄДР.pdf.p7s.zip
14 лютого 2024 12:10
ДК5.pdf.xml.zip
14 лютого 2024 12:10
Навчання інженер з ОП.pdf
14 лютого 2024 12:10
Акт огляду.pdf
14 лютого 2024 12:10
Лист відгук НССС .pdf
14 лютого 2024 12:10
Технічне (Додаток 1).pdf

Публічні документи

16 лютого 2024 13:43
Електронний підпис
16 лютого 2024 13:42
договір закупівлю.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:42
Довідка Постанови.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:42
щодо підпису.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:42
Про стан рахунку.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:41
техн спец.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:41
Накази.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:41
Договір оренди.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:41
субпідрядники.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:41
санкції.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:41
витратні матеріали.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:41
дез засоби.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:40
ІПН.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:40
розділ3.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:40
ПДВ.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:40
ст 22.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:40
проєкт договору.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:40
Довідка РФ.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:40
довкілля.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:40
посвідчення.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:39
лист згода.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:39
Наказ охорона праці.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:39
щодо ліцензії.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:39
щодо сертифікатів.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:39
Інвентар опис.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:38
Паспорт.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:38
Instructions_Maksisan_UNVC_2020.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:38
обладнання.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:37
Трудові працівники.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:37
технічні вимоги.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:37
Виписка.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:37
миючі.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:37
дез засоби.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:37
Про залишок коштів.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:37
РФ.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:37
кваліф.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:36
спец дозволи.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:36
ст 17.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:35
витяг Держ реєстр.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:35
висновки.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:35
обєднання учасників.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:35
Акт огляду.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:35
Vysnovok_Maksisan_UNVC_2019.pdf.p7s
16 лютого 2024 13:30
Довідка РФ.pdf
16 лютого 2024 13:30
ст 22.pdf
16 лютого 2024 13:30
проєкт договору.pdf
16 лютого 2024 13:30
довкілля.pdf
16 лютого 2024 13:30
Про залишок коштів.pdf
16 лютого 2024 13:30
витратні матеріали.pdf
16 лютого 2024 13:30
спец дозволи.pdf
16 лютого 2024 13:30
дез засоби.pdf
16 лютого 2024 13:30
витяг Держ реєстр.pdf
16 лютого 2024 13:30
щодо сертифікатів.pdf
16 лютого 2024 13:30
висновки.pdf
16 лютого 2024 13:30
розділ3.pdf
16 лютого 2024 13:30
Довідка Постанови.pdf
16 лютого 2024 13:30
Про стан рахунку.pdf
16 лютого 2024 13:30
Наказ охорона праці.pdf
16 лютого 2024 13:30
дез засоби.pdf
16 лютого 2024 13:30
Трудові працівники.pdf
16 лютого 2024 13:30
Інвентар опис.pdf
16 лютого 2024 13:30
договір закупівлю.pdf
16 лютого 2024 13:30
миючі.pdf
16 лютого 2024 13:30
Виписка.pdf
16 лютого 2024 13:30
Договір оренди.pdf
16 лютого 2024 13:30
щодо ліцензії.pdf
16 лютого 2024 13:30
кваліф.pdf
16 лютого 2024 13:30
Паспорт.pdf
16 лютого 2024 13:30
технічні вимоги.pdf
16 лютого 2024 13:30
Ненадання документів.pdf
16 лютого 2024 13:30
Акт огляду.pdf
16 лютого 2024 13:30
ІПН.pdf
16 лютого 2024 13:30
РФ.pdf
16 лютого 2024 13:30
санкції.pdf
16 лютого 2024 13:30
Vysnovok_Maksisan_UNVC_2019.pdf
16 лютого 2024 13:30
ПДВ.pdf
16 лютого 2024 13:30
щодо підпису.pdf
16 лютого 2024 13:30
ст 17.pdf
16 лютого 2024 13:30
субпідрядники.pdf
16 лютого 2024 13:30
обладнання.pdf
16 лютого 2024 13:30
Накази.pdf
16 лютого 2024 13:30
невиконання договору.pdf
16 лютого 2024 13:30
Instructions_Maksisan_UNVC_2020.pdf
16 лютого 2024 13:30
посвідчення.pdf
16 лютого 2024 13:30
техн спец.pdf
16 лютого 2024 13:30
лист згода.pdf
16 лютого 2024 13:30
обєднання учасників.pdf
16 лютого 2024 13:30
Про відкриті рахунки.pdf

Публічні документи

16 березня 2024 13:23
Електронний підпис
16 березня 2024 13:22
8_ОСВ.pdf
16 березня 2024 13:22
7_Довідка_МТБ.pdf
16 березня 2024 13:22
5.2_Посвідчення.pdf
16 березня 2024 13:22
5.1_ОП_протокол.pdf
16 березня 2024 13:22
4_Лист щодо наказів.pdf
16 березня 2024 13:22
3.5_Наказ_Євстіфеєв Ю.Ю.pdf
16 березня 2024 13:21
1_Договір_приміщення.pdf
16 лютого 2024 16:48
Електронний підпис
16 лютого 2024 16:48
Електронний підпис
16 лютого 2024 16:46
7_ТЗ від свого імені.pdf
16 лютого 2024 16:46
2_Довідка_ліцензія.pdf
16 лютого 2024 16:46
13_Лист_з фото.pdf
16 лютого 2024 16:46
11_Лист_засоби.pdf
16 лютого 2024 16:46
4_Довідка_субпідряд.pdf
16 лютого 2024 16:46
17.1_Мед.книжки_нові_ч.1.pdf
16 лютого 2024 16:46
1.3_Виписка з ЄДР.pdf
16 лютого 2024 16:46
18_Розрахунок.pdf
16 лютого 2024 16:46
14_Тендерна пропозиція.pdf
16 лютого 2024 16:46
10.1_Вернедор всi доки.pdf
16 лютого 2024 16:46
8_Акт аудиту.pdf
16 лютого 2024 16:46
1.4_Відомості ЄДРПОУ.pdf
16 лютого 2024 16:46
3_Довідка_бенефіціар.pdf
16 лютого 2024 16:46
17.2_Мед.книжки_нові_ч.2.pdf
16 лютого 2024 16:46
1.2_Розпорядження КМДА.pdf

Публічні документи

16 лютого 2024 16:07
Електронний підпис
16 лютого 2024 16:06
Кредобанк.pdf.p7s
16 лютого 2024 16:06
Страхування.pdf.p7s
16 лютого 2024 16:06
Писаренко ПБ.pdf.p7s
16 лютого 2024 16:06
Наказ охорона праці.pdf.p7s
16 лютого 2024 16:06
Висновок СЕС (2).pdf.p7s
16 лютого 2024 16:06
Довідка 13_02_2024.pdf.p7s
16 лютого 2024 16:06
11.7. Документ. ONclean Oxy.pdf.p7s
16 лютого 2024 16:05
1. ІНВАЙТ п. 47.pdf.p7s
16 лютого 2024 16:04
Витяг. Ефіспрей.pdf.p7s
16 лютого 2024 16:04
Договір страхування.pdf.p7s
16 лютого 2024 16:04
Витяг з ЄДРПОУ 11.12.2023.pdf.p7s
16 лютого 2024 16:04
Акт оренда офісу.pdf.p7s
16 лютого 2024 16:04
АКТ огляду.pdf.p7s
16 лютого 2024 16:04
ОСВ. ТОВ ІНВАЙТ.pdf.p7s
16 лютого 2024 16:02
15. Розрахунок вартості.pdf
16 лютого 2024 16:02
Страхування.pdf
16 лютого 2024 16:02
11.7. Документ. ONclean Oxy.pdf
16 лютого 2024 16:02
Договір страхування.pdf
16 лютого 2024 16:02
13. Тендерна пропозиція.pdf
16 лютого 2024 16:02
Наказ охорона праці.pdf
16 лютого 2024 16:02
АКТ огляду.pdf
16 лютого 2024 16:02
Витяг. Ефіспрей.pdf
16 лютого 2024 16:02
Інструкція. Ефіспрей.pdf
16 лютого 2024 16:02
Накази на працівників.pdf
16 лютого 2024 16:02
Політика у сфері ОЗіБП.pdf
16 лютого 2024 16:02
Витяг з ЄДРПОУ 11.12.2023.pdf
16 лютого 2024 16:02
Кредобанк.pdf
16 лютого 2024 16:02
Довідка 13_02_2024.pdf
16 лютого 2024 16:02
ОСВ. ТОВ ІНВАЙТ.pdf
16 лютого 2024 16:02
Висновок СЕС (2).pdf
16 лютого 2024 16:02
Акт оренда офісу.pdf
16 лютого 2024 16:02
Писаренко ПБ.pdf
16 лютого 2024 16:02
1. ІНВАЙТ п. 47.pdf
16 лютого 2024 16:02
8. Лист-підтвердження.pdf

Публічні документи

22 березня 2024 14:19
Електронний підпис
22 березня 2024 14:03
5. декларація.pdf.p7s
22 березня 2024 14:03
4. ст. 17 зведена.pdf.p7s
22 березня 2024 14:03
на переможця.zip
22 березня 2024 14:03
Довідка.zip
22 березня 2024 14:03
Довідка-2.zip
01 березня 2024 18:51
Електронний підпис
01 березня 2024 18:50
5. декларація.pdf.p7s
01 березня 2024 18:50
4. ст. 17 зведена.pdf.p7s
01 березня 2024 18:50
на переможця.zip
01 березня 2024 18:50
Довідка.zip
01 березня 2024 18:50
Довідка-2.zip
13 лютого 2024 14:49
Електронний підпис
13 лютого 2024 14:49
Електронний підпис
13 лютого 2024 14:40
4. ст. 17 зведена.pdf.p7s
13 лютого 2024 14:40
31. Мед книжки 4 приб.pdf.p7s
13 лютого 2024 14:40
29. фото форма.pdf.p7s
13 лютого 2024 14:40
22. довідки правекс.pdf.p7s
13 лютого 2024 14:40
34. довідка мтб.pdf.p7s
13 лютого 2024 14:40
14. Розрахунок.pdf.p7s
13 лютого 2024 14:40
18. Вернедор всі доки.pdf.p7s
13 лютого 2024 14:40
27. акт.pdf.p7s
13 лютого 2024 14:40
21. довідки ощад.pdf.p7s
13 лютого 2024 14:40
20. ісо.pdf.p7s
13 лютого 2024 14:40
32. Накази.pdf.p7s
13 лютого 2024 14:40
19. лист деззасоби.pdf.p7s
13 лютого 2024 14:40
6. декларація.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Фізична особа - підприємець Чуб Анатолій Павлович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "І Н В А Й Т"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "КЛІН ТОН"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КЛІН ТОН"
#44870134
Рішення скасоване 336 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2024 14:01
ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2789403470
Рішення скасоване 266 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2024 14:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 лютого 2024 18:33
Фізична особа - підприємець Чуб Анатолій Павлович
#2655607419
Рішення скасоване 279 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2024 14:11
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"
#40075836
Рішення скасоване 294 839,00
UAH з ПДВ
15 березня 2024 14:11
ТОВ "І Н В А Й Т"
#37701437
Рішення скасоване 334 201,00
UAH з ПДВ
15 березня 2024 14:11
ТОВ "КЛІН ТОН"
#44870134
Рішення скасоване 336 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2024 14:11
ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2789403470
Відхилено 266 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2024 14:49
Фізична особа - підприємець Чуб Анатолій Павлович
#2655607419
Відхилено 279 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2024 14:54
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"
#40075836
Відхилено 294 839,00
UAH з ПДВ
19 березня 2024 10:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2024 16:08
ТОВ "І Н В А Й Т"
#37701437
Відхилено 334 201,00
UAH з ПДВ
19 березня 2024 10:53
ТОВ "КЛІН ТОН"
#44870134
Переможець 336 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2024 11:08

Документи

27 лютого 2024 16:53
Довідка НАЗК
27 лютого 2024 16:53
Електронний підпис
27 лютого 2024 16:52
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зобов’язує замовника оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. При розгляді тендерній пропозиції учасника виявлено відсутність розрахунку вартості послуг. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3 Додатку 1 до Тендерної документації містить вимогу: «Кількість працівників розраховується відповідно до Міжгалузевих норм чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проєктні організації), затвердженими наказом Міністерства праці та соціальної політики України № 105 від 11.05.2004, з наданням відповідного розрахунку. Учасник повинен забезпечити гідний рівень заробітної плати прибиральників (не нижче рівня мінімальної заробітної плати відповідно до діючого законодавства України). У випадку перерахунку розміру заробітної плати з урахуванням на 1 працівника буде визначена заробітна плата нижче рівня мінімальної заробітної плати відповідно до діючого законодавства України, пропозиція буде відхилена як така, що порушує умови Тендерної документації. В розрахунок вартості повинні бути включені всі витрати необхідні для якісного прибирання, а саме: - заробітна плата прибиральників; - забезпечення прибиральників спецодягом; - витрати на використання миючих та дезінфікуючих засобів; - витрати на використання технічного обладнання/ техніки для прибирання; - витрати на забезпечення прибиральників необхідним інвентарем та витратними матеріалами; - інші витрати, які відносяться до надання послуг. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати розрахунок вартості послуг відповідно до вимог п.3 Додатку 1 до Тендерної документації

Документи

23 лютого 2024 10:19
Електронний підпис
22 лютого 2024 18:50
Протокол
19 лютого 2024 13:58
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

23 лютого 2024 10:44
Електронний підпис
23 лютого 2024 10:44
Протокол

Документи

23 лютого 2024 13:49
Електронний підпис
23 лютого 2024 13:49
Протокол

Документи

27 лютого 2024 13:54
Електронний підпис
27 лютого 2024 13:48
Протокол

Документи

15 березня 2024 14:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 березня 2024 14:49
Електронний підпис
15 березня 2024 14:48
Протокол
15 березня 2024 14:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
15 березня 2024 14:11
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

15 березня 2024 14:54
Електронний підпис
15 березня 2024 14:52
Протокол
15 березня 2024 14:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зобов’язує замовника оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. При розгляді тендерній пропозиції учасника ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" (40075836) виявлено:  в тендерній пропозиції учасника відсутня довідка про наявність матеріально-технічної бази та обладнання з переліком обладнання, в кількості, достатній для виконання умов договору про закупівлю;  в тендерній пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують наявність в Учасника нежитлового приміщення;  в тендерній пропозиції учасника відсутні накази про прийняття на роботу ніж 3 прибиральників службових приміщень;  в тендерній пропозиції учасника відсутня копія витягу з протоколу засідання відповідної комісії та посвідчення працівника Учасника, який пройшов навчання та перевірку знань законодавства України з охорони праці;  в тендерній пропозиції учасника відсутні протокол та посвідчення щодо перевірки знань з пожежної безпеки та цивільного захисту населення відповідного працівника Учасника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатку 4 до Тендерної документації: п.1.1.1 Додатку 4 Тендерної документації: «1.1.1. Довідка про наявність матеріально-технічної бази та обладнання з переліком обладнання, в кількості, достатній для виконання умов договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку №2 до тендерної документації, та відповідність вимогам Додатку №1 до тендерної документації з наданням документального підтвердження наявності в Учасника даного обладнання (звіряльна відомість результатів інвентаризації необоротних активів чи інший документ).» п.1.1.2 Додатку 4 Тендерної документації: «1.1.2. Надати документи (витяг з державного реєстру речових прав, договір оренди), що підтверджують наявність в Учасника нежитлового приміщення (власність/оренда). У випадку оренди строк дії договору оренди має відповідати строку надання послуг.» п.1.2.2 Додатку 4 Тендерної документації: «1.2.2. Надати у складі пропозиції накази про призначення на посаду/ прийняття на роботу не менше ніж на 3 прибиральників службових приміщень, що підтверджують трудові відносини працівника з Учасником.» п.1.2.3 Додатку 4 Тендерної документації: «Надати копію витягу з протоколу засідання відповідної комісії та посвідчення (в посвідчені має бути прописано посада працівника та місце роботи) працівника Учасника (інженера з охорони праці, у складі пропозиції надати наказ про призначення/прийняття на роботу даного працівника на посаду даного працівника), який пройшов навчання та перевірку знань законодавства України з охорони праці.» п.1.2.5 Додатку 4 Тендерної документації: «1.2.5. Надати у складі пропозиції на відповідного працівника Учасника протокол та посвідчення щодо перевірки знань з пожежної безпеки та цивільного захисту населення.» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати довідку про наявність матеріально-технічної бази та обладнання з переліком обладнання, в кількості, достатній для виконання умов договору про закупівлю, відповідно до вимог п.1.1.1 Додатку 4 Тендерної документації. 3.2 Надати документи, що підтверджують наявність в Учасника нежитлового приміщення, відповідно до вимог п.1.1.2 Додатку 4 Тендерної документації. 3.3 Надати накази про прийняття на роботу ніж 3 прибиральників службових приміщень відповідно до вимог п.1.2.2 Додатку 4 Тендерної документації. 3.4 Надати копію витягу з протоколу засідання відповідної комісії та посвідчення працівника Учасника, який пройшов навчання та перевірку знань законодавства України з охорони праці відповідно до вимог п.1.2.3 Додатку 4 Тендерної документації. 3.5 Надати протокол та посвідчення щодо перевірки знань з пожежної безпеки та цивільного захисту населення відповідного працівника Учасника відповідно до вимог п.1.2.5 Додатку 4 Тендерної документації.

Документи

19 березня 2024 10:02
Електронний підпис
19 березня 2024 10:01
Протокол
15 березня 2024 14:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 березня 2024 10:52
Електронний підпис
19 березня 2024 10:51
Протокол
19 березня 2024 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 березня 2024 11:09
Довідка НАЗК
19 березня 2024 11:08
Електронний підпис
19 березня 2024 11:07
Протокол
19 березня 2024 10:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2024 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЛІН ТОН"
#44870134
336 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2024 11:09
Довідка НАЗК
19 березня 2024 11:08
Електронний підпис
19 березня 2024 11:07
Протокол
19 березня 2024 10:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2024 10:37
Договір укладений
02 квітня 2024 10:35