Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Письмові столи
Очікувана вартість
81 840,00 UAH
UA-2024-02-08-013192-a ● 8324fe58092a400eaf54433eef685356
Відкриті торги з особливостями
Екологічні вимоги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ |
Код ЄДРПОУ: | 00013698 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, Шевченківський р-н, вул. Студентська, 12-А |
Контактна особа: |
Юрій Мельник +380444810640 u.melnyk@hcj.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2024 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2024 10:32 |
Початок аукціону: | 29 лютого 2024 14:33 |
Початок аукціону: | 29 лютого 2024 14:33 |
Очікувана вартість: | 81 840,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 818,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62 штуки
Письмові столи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Студентська, 12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 травня 2024
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2024 10:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2024 10:33 |
Перелік змін до ТД Столи письмові 16.02.2024 оприлюднення.docx | |
16 лютого 2024 10:33 |
ТД зі змінами Столи письмові_16.02.2024.docx | |
08 лютого 2024 16:41 |
ТД Столи письмові_08.02.2024.docx |
16 лютого 2024 10:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 лютого 2024 10:33 |
Перелік змін до ТД Столи письмові 16.02.2024 оприлюднення.docx
|
|||
16 лютого 2024 10:33 |
ТД зі змінами Столи письмові_16.02.2024.docx
|
|||
08 лютого 2024 16:41 |
ТД Столи письмові_08.02.2024.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічне завдання
Дата подання: 15 лютого 2024 18:21
Дата відповіді: 16 лютого 2024 10:29
Доброго дня, повідомляємо, що з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення Закону України «Про систему громадського здоров’я» від 06.09.2022р. №2573-IX та втратив чинність Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» - що скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції повідомляємо. Просимо внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Фахівцями управління з питань управління державним майном, публічних закупівель та охорони праці було уважно вивчено суть звернення заявника та погоджено внесення змін до тендерної документації, а саме:
1. Вилучити пункт 3 розділу ІІ. «Вимоги до підготовки тендерної пропозиції учасником» Додатку 2 до тендерної документації «3) копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності товару санітарним вимогам.» та вважати пункти 4 і 5 відповідно пунктами 3 і 4.
2. У пункті 4 розділу ІІІ. «Вимоги до постачання товару, що є предметом закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації вилучити слова «та гігієнічні висновки щодо відповідності діючим санітарним нормам.».
3. У підпункті 1.1 пункту 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації встановити кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2024 року.
РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ:
1. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь на питання особи, яка звернулася до замовника в розділі «Питання».
2. За результатами звернення внести зміни до тендерної документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 39120000-9 «Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» (письмові столи).
3. Оприлюднити в електронній системі закупівель перелік змін, що вносяться до тендерної документації та нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації.
Уповноважена особа: Юрій МЕЛЬНИК (Протокол від 16.02.2024 № 31)
1. Вилучити пункт 3 розділу ІІ. «Вимоги до підготовки тендерної пропозиції учасником» Додатку 2 до тендерної документації «3) копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності товару санітарним вимогам.» та вважати пункти 4 і 5 відповідно пунктами 3 і 4.
2. У пункті 4 розділу ІІІ. «Вимоги до постачання товару, що є предметом закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації вилучити слова «та гігієнічні висновки щодо відповідності діючим санітарним нормам.».
3. У підпункті 1.1 пункту 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації встановити кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2024 року.
РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ:
1. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь на питання особи, яка звернулася до замовника в розділі «Питання».
2. За результатами звернення внести зміни до тендерної документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 39120000-9 «Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» (письмові столи).
3. Оприлюднити в електронній системі закупівель перелік змін, що вносяться до тендерної документації та нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації.
Уповноважена особа: Юрій МЕЛЬНИК (Протокол від 16.02.2024 № 31)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 лютого 2024 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" |
62 124,00
UAH з ПДВ
|
62 124,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М" |
73 160,00
UAH з ПДВ
|
73 160,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Семеняко Сергій Сергійович |
79 360,00
UAH з ПДВ
|
79 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" #2215400215 |
Переможець |
62 124,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2024 09:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 08:35
|
Договір від 07.03.2024 №39.pdf | укладений |
07 березня 2024 08:34
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Письмові столи | 62 | штуки |
1 002,00
UAH з ПДВ
|