Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Пирятинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04057296 |
Вебсайт: | http://pyriatyn.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 37000, Україна , Полтавська обл., м. Пирятин, вул. Соборна, буд. 42 |
Контактна особа: |
Наталія Сенчило +380950559376 senchilo1990@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2024 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 246 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 230,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії виданої у формі електронного документа в розмірі: 2 % від очікуваної вартості закупівлі. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. 2.1. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна; банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Електронна банківська гарантія підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів), уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія оформлюється в одному із системно важливих банків України, перелік, яких встановлено НБУ, який має ліцензію Національного банку України (у складі тендерної пропозиції надається скан-копія ліцензії або витягу з Державного реєстру банків), крім банків, щодо яких і прийнято рішення НБУ про визнання їх неплатоспроможними. Учасник у складі пропозиції: повинен надати довідку з банку, який видав гарантію: щодо платоспроможності банку та не знаходження його у стадії ліквідації, 2.2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 24 920 грн. 00 коп. (Двадцять чотири тисячі дев’ятсот двадцять грн. 00 коп.). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним і грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На і підтвердження наявності повного грошового покриття на і весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою і банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого і банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською і гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. 2.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен) бути не менше строку дії тендерної пропозиції: не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2.4. Банківська гарантія повинна відповідати формі та вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, нормам статті 25 Закону У країни «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 та умовам цієї тендерної документації. При цьому зазначена у тексті банківської гарантії уповноважена особа банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії має співпадати з підписантом, який наклав кваліфікований електронний підпис на банківську гарантію. Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи банку-гаранта на підпис банківської гарантії. 2.5. Реквізити Замовника: 37000, м.Пирятин, вул.Соборна,буд.42,Лубенський р-н., Полтавської обл. р/р UA398999980314030544000016573 ЄДРПОУ 37959255 ККДБ: 24060300 Головне управління Держказначейської служби України у Полтавській області/Пирятинська міська рада Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 24920 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Інформація про замовника процедури закупівлі
повне найменування: Виконавчий комітет Пирятинської міської ради
місцезнаходження: Україна, 37000, Полтавська обл., Лубенський р-н, м. Пирятин вул. Соборна, 42
статус Замовника не є платником податку на додану вартість
посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Уповноважена особа-Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності -Сенчило Наталія Сергіївна, тел.(095)055-93-76,
м. Пирятин, Полтавська обл., Лубенський р-н., вул. Соборна, 42.
e-mail:senchilo1990@ukr.net
З технічних питань – Педяш Роман Олегович – завідувач сектору оборонної та мобілізаційної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами виконкому міської ради –тел.0995408239.
Процедура закупівлі Відкриті торги у порядку визначеному Особливостями
Інформація про предмет закупівлі
назва предмета закупівлі Квадрокоптер DJI Mavic 3Т або еквівалент згідно ДК 021:2015:34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном.
опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції Предмет закупівлі не ділиться на лоти.
Учасник подає тендерну пропозицію до предмета закупівлі вцілому.
Кількість – 5 шт.
місце, кількість, обсяг поставки товарів, робіт і послуг 37000, вул. Соборна, буд.42, Лубенський р-н., Полтавська обл.
кількість: згідно Додатку 1 до тендерної документації
строк поставки товарів, робіт і послуг До 01.03.2024р.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2024 16:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2024 16:41 |
Додаток 3.doc | |
08 лютого 2024 16:41 |
Додаток 3.doc | |
08 лютого 2024 16:41 |
Оголошення.docx | |
08 лютого 2024 16:41 |
Оголошення.docx | |
08 лютого 2024 16:41 |
Додаток 1.docx | |
08 лютого 2024 16:41 |
Додаток 1.docx | |
08 лютого 2024 16:41 |
ТД Квадрокопт.doc | |
08 лютого 2024 16:41 |
ТД Квадрокопт.doc | |
08 лютого 2024 16:41 |
Додаток 5.doc | |
08 лютого 2024 16:41 |
Додаток 5.doc | |
08 лютого 2024 16:41 |
Додаток 4 Проєкт Договору.docx | |
08 лютого 2024 16:41 |
Додаток 4 Проєкт Договору.docx | |
08 лютого 2024 16:41 |
Додаток 2.doc | |
08 лютого 2024 16:41 |
Додаток 2.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-18-000051 ● 3f010971149a42b696ba44eb56080166
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2024 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.06.2024 № 53-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.06.2024 № 53-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
22. UA-2024-02-08-013185-a, 08.02.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-18 19:54:25
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (або еквівалент) згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном» - за кодом CPV за ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-08-013185-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-19 16:54:33
Пояснення
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
(Полтавська обл.)
Пояснення (інформація, документи) на здійснення Північно-Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (або еквівалент) згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном очікуваною вартістю 1 246 000,00 грн., яку проведено Виконавчим комітетом Пирятинської міської ради (далі - Замовник).
1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Уповноваженій особі Виконавчого комітету Пирятинської міської ради, було надано технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та очікувану вартість закупівлі Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (або еквівалент) згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном сектором оборонної та мобілізаційної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами виконкому міської ради, а саме визначення очікуваної вартості, здійснювалося згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» - на підставі двох комерційних пропозицій та проаналізувавши цінову політику в мережі інтернет (Копія документів додається (Файл №1)).
Вищезазначеною Методикою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується два із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів (в нашому випадку було застосовано два методи: інформація в мережі інтернет та комерційні пропозиції).
Проаналізувавши цінову політику квадракоптерів у мережі інтернет та надані комерційні пропозиції, враховуючи такі фактори, як: кількість товару; поставка товару однією партією; наявності в учасника товару, що постачається в повному обсязі; терміни поставки товару було сформовано очікувану вартість.
Варто зазначити квадракоптери Mavic 3T виробляються як для китайського ринку (CP.EN.00000415.01-CN), так і для європейського ринку (Universal Edition) та на ринку є багато відновлених квадракоптерів, які видаються за нові, тому з метою, аби уникнути придбання квадракоптеру з китайською прошивкою та відновленого, в тендерну документацію додані вимоги:
- Товар, що поставляється за цим Договором має бути новим, без попереднього експлуатаційного використання, якісним та відповідати встановленим чинним законодавством України нормами, характеристиками, правилам тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля, перевіреному то готовому до використання за призначенням стані, про що у складі пропозиції надається гарантійний лист Учасника;
- Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист щодо наявності у нього товару, що постачається, в повному обсязі відповідно до вимог документації; що зобов’язується поставити товар у визначені договором терміни, а також про те, що зауваження (у разі наявності) по якості та укомплектованості товару будуть усунені Учасником протягом 3 (три) робочі дні;
- Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку щодо гарантійного терміну експлуатації обладнання не менше 12 місяців буде здійснювати його гарантійне обслуговування протягом встановленого терміну експлуатації за умови дотримання Замовником вимог до зберігання та користування товару, що є предметом закупівлі.
- Охоплюють КВЕДи 33.13, 33.14, 46.90, відповідно до вимог
- Охоплюють КВЕДи ремонт і технічне обслуговування повітряних і космічних літальних апаратів, відповідно до вимог.
Надаємо посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари закупівлі Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (або еквівалент) згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном:
https://vario.com.ua
https://expertonline.com.ua.
https://ctrs.com.ua
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Надаємо:
- посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
http://pyriatyn.org.ua/pages/p648
Уповноважена особа Наталія СЕНЧИЛО
19.06.2024
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСТАПЕНКО АЛІНА СЕРГІЇВНА |
1 110 000,00
UAH з ПДВ
|
1 110 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСТАПЕНКО АЛІНА СЕРГІЇВНА #3489715604 |
Переможець |
1 110 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2024 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2025 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2024 11:03
|
Договір № 194 від 27.02.24.pdf | укладений |
27 лютого 2024 11:00
|