Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Попова Ірина Олександрівна 380573415847 POPOVA-IA@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2024 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2024 15:04 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2024 15:04 |
Очікувана вартість: | 70 792 648,04 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 707 926,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог п. 4.11 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.2. до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2024 15:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2024 15:35 |
24-2011_Додаток 5 форма оцінки.pdf | |
08 лютого 2024 15:35 |
24-2011_Додаток 2 Перелік інформації.docx | |
08 лютого 2024 15:35 |
24-2011_Додаток 1.1 Гарантійний лист.docx | |
08 лютого 2024 15:35 |
24-2011_Додаток 1 ТЗ.docx | |
08 лютого 2024 15:35 |
24-2011_Додаток 4 Проект договору.docx | |
08 лютого 2024 15:35 |
24-2011_Додаток 6.2 Вимоги до забезпечення виконання договору.docx | |
08 лютого 2024 15:35 |
24-2011 ТД.docx | |
08 лютого 2024 15:35 |
24-2011_Додаток 3 Вимоги до переможця.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розділ «Інші вимоги» Додатку 1 до тендерної документації містить інформацію щодо дій Підрядника до початку виконання робіт спрямованих на отримання допуску для виконання робіт на об’єктах Замовника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000015 ● 0a402c89cdd247509ee0b47ec8eea8f0
- Статус: завершено ● Дата: 24 квітня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 12:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2024-02-08-011287-a 08.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-28 08:35:12
Про надання пояснень
системи лінійної телемеханіки газопроводів «Долина-Ужгород-Держкордон-1», «Долина-Ужгород-Держкордон-2» на дільниці «Ужгород-Держкордон» (Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-08-011287-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо повідомити, чи укладався договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО». У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель. У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-01 15:33:50
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України від 27.03.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-08-011287-a
ПОЯСНЕННЯ
на запит Державної аудиторської служби України від 27.03.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-08-011287-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано замовником на підставі специфікацій обладнання, виробів і матеріалів та відомостей об’ємів будівельних і монтажних робіт (витяги з ПД додаються), визначених проєктною документацією, що пройшла державну експертизу і отримано експертний звіт (позитивний), витяг додається. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
2. По другому питанню, ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО» визнано переможцем процедури закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Договір з переможцем торгів ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО» не укладався.
Враховуючи необхідність опрацювання значного обсягу інформації, в тому числі переліку основного обладнання на відповідність вимогам додатку 1 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та звернення переможця торгів ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО» (лист №24/965 від 15.03.2024 (№ТОВВХ-24-8070 від 15.03.2024), копія додається), Замовником продовжено строк укладання договору зазначеної процедури закупівлі.
Додаток: 1. Витяг з ПД, специфікація, обсяги
2.Експертний звіт
3.Копія листа Лист №24/965 від 15.03.2024 (№ТОВВХ-24-8070 від 15.03.2024).
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-08-011287-a
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-28 08:37:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва системи лінійної телемеханіки газопроводів «Долина-Ужгород-Держкордон-1», «Долина-Ужгород-Держкордон-2» на дільниці «Ужгород-Держкордон» (Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-08-011287-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо повідомити, чи укладався договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО». У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель. У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-01 15:35:19
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України від 27.03.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-08-011287-a
ПОЯСНЕННЯ
на запит Державної аудиторської служби України від 27.03.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-08-011287-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано замовником на підставі специфікацій обладнання, виробів і матеріалів та відомостей об’ємів будівельних і монтажних робіт (витяги з ПД додаються), визначених проєктною документацією, що пройшла державну експертизу і отримано експертний звіт (позитивний), витяг додається. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
2. По другому питанню, ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО» визнано переможцем процедури закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Договір з переможцем торгів ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО» не укладався.
Враховуючи необхідність опрацювання значного обсягу інформації, в тому числі переліку основного обладнання на відповідність вимогам додатку 1 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та звернення переможця торгів ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО» (лист №24/965 від 15.03.2024 (№ТОВВХ-24-8070 від 15.03.2024), копія додається), Замовником продовжено строк укладання договору зазначеної процедури закупівлі.
Додаток: 1. Витяг з ПД, специфікація, обсяги
2.Експертний звіт
3.Копія листа Лист №24/965 від 15.03.2024 (№ТОВВХ-24-8070 від 15.03.2024).
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-08-011287-a
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 15:06:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва системи лінійної телемеханіки газопроводів «Долина-Ужгород-Держкордон-1», «Долина-Ужгород-Держкордон-2» на дільниці «Ужгород-Держкордон» (Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-08-011287-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином переможцем торгів ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО» було дотримано вимогу підпункту 2.2.1. пункту 2 додатку 3 до тендерної документації в частині надання оригіналу та/або електронної копії та/або сканованої копії довідки за формою додатка 3 щодо наявності у Переможця необхідних ліцензій, дозволів на право виконання робіт, що виконуються відповідно до Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати лист Замовника від 13.03.2024, що містить зауваження до документів, наданих Переможцем торгів ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО» відповідно до вимог додатку 3 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-04 16:45:06
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України від 02.04.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-08-011287-a
ПОЯСНЕННЯ
на запит Державної аудиторської служби України від 02.04.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-08-011287-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, пунктом 2 додатку 3 до тендерної документації викладено вимоги до інформації та/або документів, які переможець торгів надає під час укладання договору. На дату надання пояснень договір не укладено, переможцем процедури закупівлі не надано довідку за формою додатка 3 щодо наявності у Переможця необхідних ліцензій, дозволів на право виконання робіт.
2. По другому питанню, умовами тендерної документації передбачено:
«… У разі виявлення описок (в тому числі невідповідності найменування товару в розрахунку в порівнянні з найменуванням в тендерній пропозиції), арифметичних помилок, у розрахунку/-ах (кошторисі/-ах), який/-і складено переможцем, замовник має право звернутись до переможця з вимогою про їх виправлення. Така вимога може направлятись замовником на електронну адресу, зазначену переможцем в електронній системі закупівель, чи в інший спосіб із зазначенням терміну для надання відповідних коригувань, але не пізніше кінцевої дати укладання договору про закупівлю…».
Звернення щодо виявлених замовником зауважень до наданих розрахунків (в частині відсутності найменування, типу та маркування устаткування, яке повинно відповідати технічним вимогам та якісним характеристикам предмету закупівлі; відсутності розрахунків на відведення земельних ділянок і відшкодування збитків), надіслано переможцю ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО» 13.03.2024 засобами електронної пошти на електронну адресу, зазначену переможцем в електронній системі закупівель (знімок екрану та зауваження до розрахунків додаються).
Додатки: 1. Знімок екрану, підтвердження надсилання зауважень до розрахунків;
2. Зауваження до розрахунків.
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-08-011287-a
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-04 08:30:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва системи лінійної телемеханіки газопроводів «Долина-Ужгород-Держкордон-1», «Долина-Ужгород-Держкордон-2» на дільниці «Ужгород-Держкордон» (Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-08-011287-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: просимо надати рішення уповноваженої особи Замовника щодо продовження строку укладання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-05 11:04:20
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України від 04.04.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-08-011287-a
ПОЯСНЕННЯ
на запит Державної аудиторської служби України від 04.04.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-08-011287-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
Надаємо рішення уповноваженої особи Замовника щодо продовження строку укладання договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ТОВ "АЛД Інжиніринг та будівництво".
Додатки: 1. Протокол № 24-2011-пл від 18.03.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою.
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-08-011287-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2024 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО" |
70 125 833,00
UAH
|
64 900 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СІД-АВТОМАТИКА" |
70 760 650,00
UAH
|
64 960 280,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО" #43173964 |
Переможець |
64 900 000,00
UAH
|
05 березня 2024 11:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2024 14:26
|
4600009323 03.05.2024..pdf | укладений |
06 травня 2024 14:22
|
05 24-2011-пд інформація.doc | укладений |
06 травня 2024 14:22
|