Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія за ДК 021:2015 код 09310000-5 «Електрична енергія»
Очікувана вартість
2 962 874,60 UAH
UA-2024-02-08-009069-a ● f806456868274f68bb8f0b9af17c0177
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 31806913 |
Місцезнаходження: | 03061, Україна , Київська обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ НОВОПОЛЬОВА, будинок 95 |
Контактна особа: |
Долюк Катерина Олександрівна +380676369552 www.katrin@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2024 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2024 12:25 |
Початок аукціону: | 04 березня 2024 12:25 |
Очікувана вартість: | 2 962 874,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 814,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених цією тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% від очікуваної вартості закупівлі – 88 886,24 грн. (Вісімдесят вісім тисяч вісімсот вісімдесят шість гривень 24 копійки). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 423052990000026007036713613 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК», МФО 305299, одержувач: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Солом’янського району м. Києва, код ЄДРПОУ 31806913. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG”копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія повинна містити реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Банківська гарантія повинна бути видана банком, реквізити якого зазначені у відомостях про учасника (форма встановлена замовником «Цінова пропозиція»). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. ФОРМА забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (Додаток 7) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 88886.24 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
505610 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2024 11:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2024 11:34 |
перелік змін_ТД_ 28.02.docx | |
28 лютого 2024 11:34 |
ТД_ЕЕ нова редакція 28.02.docx | |
16 лютого 2024 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2024 15:52 |
перелік змін_ТД_.docx | |
08 лютого 2024 14:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2024 14:25 |
Проєкт Договору (без розподіла).docx |
28 лютого 2024 11:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
28 лютого 2024 11:34 |
перелік змін_ТД_ 28.02.docx
|
||||
28 лютого 2024 11:34 |
ТД_ЕЕ нова редакція 28.02.docx
|
||||
16 лютого 2024 15:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
16 лютого 2024 15:52 |
перелік змін_ТД_.docx
|
||||
08 лютого 2024 14:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
08 лютого 2024 14:25 |
Проєкт Договору (без розподіла).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
переддефолтний
Дата подання: 12 лютого 2024 16:39
Дата відповіді: 14 лютого 2024 15:42
Доброго дня! Шановний Замовнику відповідно Додатку 2 до ТД є вимога надати - . Лист від НЕК Укренерго про те, що за час з 01.01.2023 року по 01.01.2024, учасник не набував статусу "переддефолтного". Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. НЕК "Укренерго" публікує інформацію щодо учасників ринку, яким надано статус преддефолтний/дефолтний на своєму веб-сайті згідно з п.п.1.9.2. "Правил ринку", затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307. Тобто, така інформація є публічною, знаходиться у відкритому доступі та Замовник має можливість ознайомитись, чи не перебуває та чи не перебував учасник в статусі "дефолтного" за посиланням https://ua.energy/perelik-uchasnykiv-rynku-yakym-nadano-status-pereddefoltnyj/. Вважаємо вимогу про не набуття статусу «переддефолтного» дискримінаційною виходячи з наступного. "Правила ринку" затверджені Постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168. Відповідно до пункту 1.1.1 "Правил ринку". Правила визначають порядок реєстрації учасників ринку, порядок та вимоги до забезпечення виконання зобов'язань за договорами про врегулювання небалансів електричної енергії, правила балансування, правила функціонування ринку допоміжних послуг, порядок проведення розрахунків на балансуючому ринку та ринку допоміжних послуг, порядок виставлення рахунків, порядок внесення змін до цих Правил, положення щодо функціонування ринку при виникненні надзвичайної ситуації в об’єднаній енергетичній системі України. "Правилами ринку" передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з трьох подій або обставин, що передбачені пунктом 1.7.1 Правил. У випадку визнання за суб’єктом господарювання статусу "переддефолтний" та/або "дефолтний", про це офіційно повідомляється на вебсайті адміністратора розрахунків (НЕК "Укренерго"). Інформація про учасників ринку, що набули відповідного статусу, оновлюється щоденно. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу «переддефолтний». У разі тривалості статусу «переддефолтний» для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу «дефолтний» (п.1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності з постачання електроенергії, в разі набуття статусу «переддефолтний». Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі «переддефолтний». Статус «переддефолтний» анулюється в разі вирішення подій або обставин п. 1.7.1. Правил ринку та носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Помилковою вимогу про надання гарантійного листа щодо дефолтного та переддефолтного стану вважає й Антимонопольний комітет України (далі - Комітет), який надав обов’язкові для розгляду рекомендації Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України щодо вдосконалення вимог до учасників процедур закупівель електричної енергії від 05.03.2020 № 5-рк. Комітет зазначає, що при закупівлі електричної енергії замовники виписують до постачальників вимоги, яким можуть відповідати тільки найкрупніші гравці на ринку Однією із таких вимог Комітет визнає надання гарантійного листа про те, що потенційний постачальник не набував статусу "Дефолтного" або "Переддефолтного" за період 2019-2023 року. Хоча насправді у випадку визнання такого статусу про це офіційно повідомляється на вебсайті Адміністратора розрахунків. Інформація там оновлюється щодня, тому перевірити відсутність в переліку учасника торгів на день закупівель можна без додаткової вимоги надати гарантійного листа. Комітет зазначає (пункти 45-48 наведених вище рекомендацій), що відповідно до пункту 1.7.2 "Правил ринку" Адміністратор розрахунків на період існування такого статусу, зокрема, публікує на офіційному веб-сайті Адміністратора розрахунків повідомлення про набуття учасником ринку статусу "Переддефолтний" із зазначенням дати набуття такого статусу. Отже, чинним нормативно-правовими актами, що діють у сфері енергетики, а саме - "Правилами ринку", передбачено обов’язок Адміністратора розрахунків публікувати на офіційному вебсайті інформацію щодо учасників, які набули статусу "Переддефолтний". Отже, Замовник може безперешкодно перевірити, чи не набув учасник відкритих торгів такого статусу за допомогою даних з відкритих джерел (офіційний веб-портал Адміністратора розрахунків), а отже, встановлення в Документації вимог щодо надання гарантійного листа про те, що Скаржник не набував статусу "Дефолтного" або "Переддефолтного", може бути додатковим бар’єром для учасників відкритих торгів, а також давати необгрунтовані підстави для Замовника щодо недопуску Пропозиції певного учасника до оцінки. Комітет також підкреслює, що допуск до публічних торгів якомога більшої кількості учасників призведе до цінової конкуренції, а відтак і до здешевлення електроенергії для кінцевого споживача. Таким чином, гарантійний лист, що має надати учасник, абсолютно не гарантує Замовнику неможливість настання негативних наслідків під час виконання останнім договірних зобов’язань. Наявність статусу "Дефолтного" або "Переддефолтного" в минулому абсолютно не впливає на постачання електричної енергії в 2024 році, адже після ануляції відповідного статусу суб’єкт господарювання не має жодних встановлених законодавством обмежень як учасник ринку електричної енергії, в тому числі і таких, що перешкоджали б йому брати участь у процедурі закупівлі. Тобто, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. А відтак, вимога про надання вказаного гарантійного листа носить відверто дискримінаційний характер, унеможливлює участь у закупівлі значної кількості суб’єктів господарювання та надає необгрунтовані переваги для участі у закупівлі визначеному колу учасників, проте, об’єктивно не має істотного значення для Замовника. Відповідно до скарги тендерної документації № UA-2022-08-12-008230-a, яку Антимонопольний комітет задовільнив, Замовник повинен внести зміни до тендерної документації та виключити з неї дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник розробив тендерну документацію та здійснює цю закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а також у відповідності до чинного законодавства та нормативно-правових актів України. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до Правил ринку від 14.03.2018 №307 учасник ринку, крім ОСП, ОР та гарантованого покупця, набуває статусу «Переддефолтний» при настанні принаймні однієї з таких подій або обставин: 1) учасник ринку до 18:00 робочого дня, наступного за днем, коли він отримав через систему управління ринком платіжний документ від АР, не здійснив відповідну оплату; 2) учасник ринку, який є СВБ, не надавав, не підтримував, не збільшував та не поновлював фінансові гарантії в необхідному обсязі відповідно до розділу VI цих Правил.
Як слідує із вищезазначеного, статус "Переддефолтний" отримує безвідповідальний недобросовісний учасник ринку, який не може виконувати взяті на себе фінансові зобов’язання. Водночас якщо ж тривалість статусу "Переддефолтний" для учасника ринку становить більше двох робочих днів, то такий учасник набуває статусу "Дефолтний". Якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника (або споживача), після набуття ним статусу "Дефолтний" постачання електричної енергії споживачам такого учасника ринку (або такому учаснику ринку) здійснюється постачальником "останньої надії" відповідно до Правил роздрібного ринку. Як вбачається із списку «Переддефолтних», опублікованих на НЕК «УКРЕНЕРГО», статут деяких учасників ринку триває більше, як два робочих днів. Замовник у своїй діяльності є бюджетною установою та обслуговує благоустрій територій зелених насаджень, таким чином, з метою уникнення понесення додаткових витрат, пов’язаних із закупівлею електроенергії за цінами постачальника "останньої надії" у разі перемоги учасника, який мав/має статус «дефолтного» або «переддефолтного» та з метою дотримання принципів, встановлених в статті 3 Закону, а саме - здійснення закупівлі з максимальною економією та ефективністю замовником прийнято рішення не укладати договори постачання електричної енергії з сумнівними та неблагонадійними постачальниками. Замовник не може ризикувати та бажає убезпечити себе стабільним постачальником, який є надійним та не дає підстав для переходу до постачальника «останньої надії». Згідно з Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 22.12.2023 №1385 Державне підприємство зовнішньоекономічної діяльності «Укрінтеренерго» визначене постачальником "останньої надії" (територія України). Ціни на електричну енергію, за якими здійснюється постачання споживачам постачальником "останньої надії" є суттєво вищими за ціни звичайних електропостачальників. Відповідно до постанови НКРЕКП від 09.12.2024 № 2322 "Про встановлення тарифу на послуги постачальника "останньої надії" з 01.02.2024 року тариф на електричну енергію становить 528,57 грн/МВт•год (без урахування податку на додану вартість), що набагато більше за середньо ринкову ціну на роздрібному ринку. Також враховуючи той факт, що станом на 30.01.2024 за інформацією з сайту НКРЕКП в Україні видано майже 1697 ліцензій на постачання електричної енергії споживачу, з яких чинні на сьогоднішній день 1243, більшість учасників є добросовісними та здійснюють свою діяльність відповідно до вимог чинного законодавства. Таким чином дана вимога не може звужувати конкуренцію серед учасників ринку електричної енергії та не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та є обґрунтованою, що підтверджується також практикою рішень постійно діючої адміністративної колегії України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.10.2019 № 14553-р/пк-пз та від 20.02.2020 № 3290-р/пк-пз.
На підставі зазначеного Ваше звернення не доводить та документально не підтверджує необхідність внесення змін до умов тендерної документації.
Відповідно до Правил ринку від 14.03.2018 №307 учасник ринку, крім ОСП, ОР та гарантованого покупця, набуває статусу «Переддефолтний» при настанні принаймні однієї з таких подій або обставин: 1) учасник ринку до 18:00 робочого дня, наступного за днем, коли він отримав через систему управління ринком платіжний документ від АР, не здійснив відповідну оплату; 2) учасник ринку, який є СВБ, не надавав, не підтримував, не збільшував та не поновлював фінансові гарантії в необхідному обсязі відповідно до розділу VI цих Правил.
Як слідує із вищезазначеного, статус "Переддефолтний" отримує безвідповідальний недобросовісний учасник ринку, який не може виконувати взяті на себе фінансові зобов’язання. Водночас якщо ж тривалість статусу "Переддефолтний" для учасника ринку становить більше двох робочих днів, то такий учасник набуває статусу "Дефолтний". Якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника (або споживача), після набуття ним статусу "Дефолтний" постачання електричної енергії споживачам такого учасника ринку (або такому учаснику ринку) здійснюється постачальником "останньої надії" відповідно до Правил роздрібного ринку. Як вбачається із списку «Переддефолтних», опублікованих на НЕК «УКРЕНЕРГО», статут деяких учасників ринку триває більше, як два робочих днів. Замовник у своїй діяльності є бюджетною установою та обслуговує благоустрій територій зелених насаджень, таким чином, з метою уникнення понесення додаткових витрат, пов’язаних із закупівлею електроенергії за цінами постачальника "останньої надії" у разі перемоги учасника, який мав/має статус «дефолтного» або «переддефолтного» та з метою дотримання принципів, встановлених в статті 3 Закону, а саме - здійснення закупівлі з максимальною економією та ефективністю замовником прийнято рішення не укладати договори постачання електричної енергії з сумнівними та неблагонадійними постачальниками. Замовник не може ризикувати та бажає убезпечити себе стабільним постачальником, який є надійним та не дає підстав для переходу до постачальника «останньої надії». Згідно з Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 22.12.2023 №1385 Державне підприємство зовнішньоекономічної діяльності «Укрінтеренерго» визначене постачальником "останньої надії" (територія України). Ціни на електричну енергію, за якими здійснюється постачання споживачам постачальником "останньої надії" є суттєво вищими за ціни звичайних електропостачальників. Відповідно до постанови НКРЕКП від 09.12.2024 № 2322 "Про встановлення тарифу на послуги постачальника "останньої надії" з 01.02.2024 року тариф на електричну енергію становить 528,57 грн/МВт•год (без урахування податку на додану вартість), що набагато більше за середньо ринкову ціну на роздрібному ринку. Також враховуючи той факт, що станом на 30.01.2024 за інформацією з сайту НКРЕКП в Україні видано майже 1697 ліцензій на постачання електричної енергії споживачу, з яких чинні на сьогоднішній день 1243, більшість учасників є добросовісними та здійснюють свою діяльність відповідно до вимог чинного законодавства. Таким чином дана вимога не може звужувати конкуренцію серед учасників ринку електричної енергії та не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та є обґрунтованою, що підтверджується також практикою рішень постійно діючої адміністративної колегії України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.10.2019 № 14553-р/пк-пз та від 20.02.2020 № 3290-р/пк-пз.
На підставі зазначеного Ваше звернення не доводить та документально не підтверджує необхідність внесення змін до умов тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-08-009069-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 12 лютого 2024 16:42
Дата подання: 12 лютого 2024 16:42
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації
СКАРГА
на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 лютого 2024 17:46
рішення від 14.02.2024 №2811.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2024 17:46
Інформація про резолютивну частину рішення № 3392.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2024 15:07
рішення від 22.02.2024 №3392.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2024 12:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення усунені, внесені зміни в тендерну документацію
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2024 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
2 085 641,25
UAH з ПДВ
|
2 070 826,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО РЕСУРС" РІ ГРУП" |
2 426 928,00
UAH з ПДВ
|
2 085 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Переможець |
2 070 826,87
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 16:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 березня 2024 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2024 14:12
|
ДУ 3 ЕЕ розірвання 07.24.pdf | зміни до договору |
10 липня 2024 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2024 15:58
|
ДУ 2 ЕЕ 06.24.pdf | зміни до договору |
02 липня 2024 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2024 14:24
|
ДУ 1 ЕЕ 05.24.pdf | зміни до договору |
13 травня 2024 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2024 09:15
|
Договір_ее_газенерготрейд.pdf | укладений |
22 березня 2024 09:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | враховуючи інформацію з веб-сайту ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua) щодо середньозваженої ціни електричної енергії на ринку “на добу наперед”, Сторони домовились визначити ціну за 1 кВт*год електричної енергії з 08.05.2024 року - 5,0280 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 67/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 5.9 Договору, враховуючи інформацію з веб-сайту ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua) щодо середньозваженої ціни електричної енергії на ринку “на добу наперед”, Сторони домовились визначити ціну за 1 кВт*год електричної енергії - 6, 115680 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 67/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення загальної суми Договору за рахунок коштів місцевого бюджету у зв'язку з припиненням постачання електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 67/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |