Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування і ремонт систем протипожежного захисту)
Очікувана вартість
3 320 790,00 UAH
UA-2024-02-08-008509-a ● ad566df8ccac4976bb8f30c5790a4032
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 19477064 |
Вебсайт: | http://www.uksatse.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, Аеропорт |
Контактна особа: |
Іван Шекун +380443515133 shekun_iv@uksatse.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2024 20:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2024 15:25 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2024 15:25 |
Очікувана вартість: | 3 320 790,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування систем протипожежного захисту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2026
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
1 послуга
Ремонт систем протипожежного захисту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2026
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані Послуги з технічного обслуговування СПЗ не пізніше 120 (сто двадцять) календарних днів з дати отримання від Виконавця рахунку-фактури, оформленого належним чином після підписання обома Сторонами Актів наданих послуг за формою КБ-2в та Довідки про вартість наданих послуг за формою КБ-3. Замовник здійснює оплату за послуги з ремонту СПЗ не пізніше 120 (сто двадцять) календарних днів з дати отримання від Виконавця рахунку-фактури, оформленого належним чином після підписання обома Сторонами Актів наданих послуг за формою КБ-2в, Довідки про вартість наданих послуг за формою КБ-3 та Акту приймання відремонтованих, реконструйованих та модернізованих основних засобів. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2024 20:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2024 14:09 |
!ТД - ТО та ремонт СПЗ 1.2.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-08-008509-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ"ОХОРОННІ СИСТЕМИ М", Код ЄДРПОУ:36797376
Дата подання: 27 лютого 2024 18:58
Неправомірна дискваліфікація
Просимо скасувати рішення від 26.02 про відхилення переможця закупівлі UA-2024-02-08-008509-a ТОВ"ОХОРОННІ СИСТЕМИ МАЙБУТНЬОГО. Нагадуємо, що користувачі електронних довірчих послуг 5 березня 2022 року мали б втратити право користуватися УЕП (п. 1 постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 № 193). Утім, КМУ дозволив на період дії воєнного стану та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування використовувати електронні підписи чи печатки, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Користувачі електронних довірчих послуг для електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб можуть використовувати УЕП, коли за законодавством слід використовувати лише КЕП чи печатки або засоби електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Увага! Дозвіл не поширюється на вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом та пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначають власники відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, встановлених абзацом 2 частини 2 статті 17 Закону № 2155 (пп. 2 п. 2 постанови КМУ «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300» від 17.03.2022 № 617).
Тож на період воєнного стану та ще впродовж шести місяців з дня його припинення чи скасування замовники мать вимагати від Учасника процедури закупівлі підписувати ТП або КЕП, або УЕП. Своєю чергою, учасник може накласти той підпис, який в нього наявний та дійсний. Також нагадуємо, що основним принципом системи Прзорро є економія бюджетних коштів. Просимо скасувати рішення про відхилення. У випадку незадоволення вимоги зберігаємо за собою можливість оскарження рішення замовника через АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Користувачі електронних довірчих послуг для електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб можуть використовувати УЕП, коли за законодавством слід використовувати лише КЕП чи печатки або засоби електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Увага! Дозвіл не поширюється на вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом та пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначають власники відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, встановлених абзацом 2 частини 2 статті 17 Закону № 2155 (пп. 2 п. 2 постанови КМУ «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300» від 17.03.2022 № 617).
Тож на період воєнного стану та ще впродовж шести місяців з дня його припинення чи скасування замовники мать вимагати від Учасника процедури закупівлі підписувати ТП або КЕП, або УЕП. Своєю чергою, учасник може накласти той підпис, який в нього наявний та дійсний. Також нагадуємо, що основним принципом системи Прзорро є економія бюджетних коштів. Просимо скасувати рішення про відхилення. У випадку незадоволення вимоги зберігаємо за собою можливість оскарження рішення замовника через АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2024 12:09
Шановний учасник! Замовник згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей (Постанова від 12.10.2022 №1178) розробляє та затверджує тендерну документацію, яка містить всю потрібну інформацію для проведення закупівлі.
Тендерна документація це, по суті, Інструкція з підготовки тендерної пропозиції для учасників торгів.
Учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка затверджена замовником та оприлюднена в електронній системі закупівель.
У розділі 3 Тендерної документації, на проведення відкритих торгів щодо предмета закупівлі ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування і ремонт систем протипожежного захисту) ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-08-008509-a, пунктом 3.1 чітко та зрозуміло зазначено, що Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify».
Тендерна документація не містила умову, що пропозицію учасник може підписати в тому числі УЕП.
З урахуванням вказаного Замовником надано Вам 24 години на усунення вказаної невідповідності, яку Вами не усунуто у строк в становлений в електронній системі закупівель.
Беручи до уваги наведене, у разі якщо, Ви вважаєте, що відхилення тендерної пропозиції було неправильним рекомендуємо звернутись до органу оскарження у сфері публічних закупівель - Антимонопольного комітету України. А у разі якщо таким органом буде прийняте рішення про скасування Вашого відхилення Замовник виконає таке рішення у відповідності до чинного законодавства.
Тендерна документація це, по суті, Інструкція з підготовки тендерної пропозиції для учасників торгів.
Учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка затверджена замовником та оприлюднена в електронній системі закупівель.
У розділі 3 Тендерної документації, на проведення відкритих торгів щодо предмета закупівлі ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування і ремонт систем протипожежного захисту) ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-08-008509-a, пунктом 3.1 чітко та зрозуміло зазначено, що Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify».
Тендерна документація не містила умову, що пропозицію учасник може підписати в тому числі УЕП.
З урахуванням вказаного Замовником надано Вам 24 години на усунення вказаної невідповідності, яку Вами не усунуто у строк в становлений в електронній системі закупівель.
Беручи до уваги наведене, у разі якщо, Ви вважаєте, що відхилення тендерної пропозиції було неправильним рекомендуємо звернутись до органу оскарження у сфері публічних закупівель - Антимонопольного комітету України. А у разі якщо таким органом буде прийняте рішення про скасування Вашого відхилення Замовник виконає таке рішення у відповідності до чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2024-02-08-008509-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ"ОХОРОННІ СИСТЕМИ М", Код ЄДРПОУ:36797376
Дата подання: 04 березня 2024 18:56
Технічні помилки в технічному завданні
Шановний замовник, при детальному ознайомленні з технічним завданням Додаток 2 до тендерної документації нами як учасником закупівлі виявлено ряд помилок а саме :
1. Технічне завдання, додаток 1, 10 Система внутрішнього протипожежного водопроводу з пожежними кран-комплектами - в переліку є електрична засувка, а шафа керування електричною засувкою відсутня. В план графіку п.№ 5,2,2 є роботи по перевірці працезданості електричної засувки, без шафи керування це зробити НЕМОЖЛИВО (перевірка працездатності автоматизованого вузла, кінцевих положень, увімкнення/вимкнення.). В план-графіку п.№ 5.17 (Огляд стану сальникових ущільнень насосів, засувок. Підтяжка сальникових ущільнювачів) - сальникові ущільнювачі відсутні, не передбачено заводом-виробником (застаріла технологія, яка помилково внесена замовником до Додатку 2), та відсутня назва насосної станції підвищення тиску.
2. План-графік п.№ 4.4 (СИСТЕМА ПОЖЕЖОГАСІННЯ КУХОННОГО ОБЛАДНАННЯ R-102 (ANSUL)), підпункт № 4.4.1 (Виконання операцій, передбачених для реалізації оперативно-черговим персоналом, та перевірка працездатності системи, основних і резервних джерел електроживлення. Перевірка вузла ручного пуску на предмет відсутності блокування чи пошкодження) та підпункт № 4.4.3 (Перевірка акумуляторних батарей). В самій системі R-102 (ANSUL) відсутні будь-які джерела електричного живлення чи основні чи резервні. https://pozhtehnika-ukraina.prom.ua/ua/p53704980-avtomaticheskaya-ustanovka-kuhonnogo.html
Зазаначений перелік помилок в технічному завданні потребує усунення шляхом внесення змін до Додатку 2
до тендерної документації. Якщо мова йде про внесення змін до технічних характеристик вже після розкриття тендерних пропозицій, у тому числі після визначення переможця процедури закупівлі то внесення таких змін ЗАБОРОНЕНО, оскільки згідно з пунктом 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Вимагаємо внесення зміни до Додатку 2 та відміни закупівлі у зв'язку з технічною відсутністю можливості вимправлення помилок. Технічне завдання, яке має помилки є підставою для визнання недійсним договору про закупівлю через суд. З моменту набрання законної сили, рішенням суду про визнання договору недійсним, такий договір стане недійсним з моменту його укладання. Правові наслідки визначені у ст. 216 ЦК України, зокрема передбачено, що сторони повертають одна одній у натурі все, що вони одержали за цим правочином. А у випадку, коли, зокрема, отриманими є послуги/роботи, то потрібно відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування.
За таких обставин, замовник буде змушений повернути ТМЦ або вартість робіт/послуг.
Крім того, доведеться проводити нову закупівлю, з врахуванням всіх недоліків, що були допущені у попередній.
А до посадових осіб замовника, які допустили порушення, Держаудитслужба може застосувати штраф за ст. 164-14 КУпАП: від 25 500 грн до 51 000 грн за перше порушення та від 51 000 грн до 85 000 грн за повторне порушення протягом року. Враховуючи важливість пердмету закупівлі -Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування і ремонт систем протипожежного захисту) та можливі негативні наслідки надання послуг згідно поимлкового технічного завдання вимагаємо внесення зміни до Додатку 2 - згідно виявленого переліку помилок та відміни закупівлі. У випадку ігнорування нашої вимоги зберігаємо за собою право сигналізувати про виявлені порушення в органи контролю за публічними закупівлями.
Розгорнути
Згорнути
1. Технічне завдання, додаток 1, 10 Система внутрішнього протипожежного водопроводу з пожежними кран-комплектами - в переліку є електрична засувка, а шафа керування електричною засувкою відсутня. В план графіку п.№ 5,2,2 є роботи по перевірці працезданості електричної засувки, без шафи керування це зробити НЕМОЖЛИВО (перевірка працездатності автоматизованого вузла, кінцевих положень, увімкнення/вимкнення.). В план-графіку п.№ 5.17 (Огляд стану сальникових ущільнень насосів, засувок. Підтяжка сальникових ущільнювачів) - сальникові ущільнювачі відсутні, не передбачено заводом-виробником (застаріла технологія, яка помилково внесена замовником до Додатку 2), та відсутня назва насосної станції підвищення тиску.
2. План-графік п.№ 4.4 (СИСТЕМА ПОЖЕЖОГАСІННЯ КУХОННОГО ОБЛАДНАННЯ R-102 (ANSUL)), підпункт № 4.4.1 (Виконання операцій, передбачених для реалізації оперативно-черговим персоналом, та перевірка працездатності системи, основних і резервних джерел електроживлення. Перевірка вузла ручного пуску на предмет відсутності блокування чи пошкодження) та підпункт № 4.4.3 (Перевірка акумуляторних батарей). В самій системі R-102 (ANSUL) відсутні будь-які джерела електричного живлення чи основні чи резервні. https://pozhtehnika-ukraina.prom.ua/ua/p53704980-avtomaticheskaya-ustanovka-kuhonnogo.html
Зазаначений перелік помилок в технічному завданні потребує усунення шляхом внесення змін до Додатку 2
до тендерної документації. Якщо мова йде про внесення змін до технічних характеристик вже після розкриття тендерних пропозицій, у тому числі після визначення переможця процедури закупівлі то внесення таких змін ЗАБОРОНЕНО, оскільки згідно з пунктом 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Вимагаємо внесення зміни до Додатку 2 та відміни закупівлі у зв'язку з технічною відсутністю можливості вимправлення помилок. Технічне завдання, яке має помилки є підставою для визнання недійсним договору про закупівлю через суд. З моменту набрання законної сили, рішенням суду про визнання договору недійсним, такий договір стане недійсним з моменту його укладання. Правові наслідки визначені у ст. 216 ЦК України, зокрема передбачено, що сторони повертають одна одній у натурі все, що вони одержали за цим правочином. А у випадку, коли, зокрема, отриманими є послуги/роботи, то потрібно відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування.
За таких обставин, замовник буде змушений повернути ТМЦ або вартість робіт/послуг.
Крім того, доведеться проводити нову закупівлю, з врахуванням всіх недоліків, що були допущені у попередній.
А до посадових осіб замовника, які допустили порушення, Держаудитслужба може застосувати штраф за ст. 164-14 КУпАП: від 25 500 грн до 51 000 грн за перше порушення та від 51 000 грн до 85 000 грн за повторне порушення протягом року. Враховуючи важливість пердмету закупівлі -Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування і ремонт систем протипожежного захисту) та можливі негативні наслідки надання послуг згідно поимлкового технічного завдання вимагаємо внесення зміни до Додатку 2 - згідно виявленого переліку помилок та відміни закупівлі. У випадку ігнорування нашої вимоги зберігаємо за собою право сигналізувати про виявлені порушення в органи контролю за публічними закупівлями.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2024 09:31
Шановний учасник! Безмежно раді у Ваших знаннях цивільно-правового механізму двосторонньої реституції. Однак «все це було б смішно, як би не було так сумно», як би Ви розуміли правильність застосування такого механізму, і те, що все описане Вами, не має жодного відношення до реституції як такої.
Поміж іншим, також зазначимо, що як мінімум, Ви схибили в строках для звернення за роз’ясненнями до тендерної документації, яка згідно Постанови 1178 передбачає таке звернення не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції, а не після визначення переможця.
Розуміємо, що підставою всіх Ваших вимог/листів стало відхилення Вашої тендерної пропозиції.
Однак, правовий механізм проведення процедур закупівель побудований таким чином, що кожне рішення Замовника оскаржується у передбаченому порядку до органу оскарження – Антимонопольного комітету.
Але ж, як ми і інформували Вас в минулій відповіді «…звертайтесь до органу оскарження у сфері публічних закупівель - Антимонопольного комітету України. А у разі якщо таким органом буде прийняте рішення про скасування Вашого відхилення Замовник виконає таке рішення у відповідності до чинного законодавства.»
На сьогоднішінй день Вами не подано жодної скарги до органу оскарження в частинні невідповідності тендерної документації законодавству або незаконного відхилення Вашої пропозиції або незаконного визначення переможця, тим самим ви погодились з усіма рішеннями Замовника.
Беручи до уваги наведене, вважаємо всі Ваші твердження безпідставними, нормативно не обґрунтованими, такими що не відповідають чинному законодавству у сфері закупівель.
Поміж іншим, також зазначимо, що як мінімум, Ви схибили в строках для звернення за роз’ясненнями до тендерної документації, яка згідно Постанови 1178 передбачає таке звернення не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції, а не після визначення переможця.
Розуміємо, що підставою всіх Ваших вимог/листів стало відхилення Вашої тендерної пропозиції.
Однак, правовий механізм проведення процедур закупівель побудований таким чином, що кожне рішення Замовника оскаржується у передбаченому порядку до органу оскарження – Антимонопольного комітету.
Але ж, як ми і інформували Вас в минулій відповіді «…звертайтесь до органу оскарження у сфері публічних закупівель - Антимонопольного комітету України. А у разі якщо таким органом буде прийняте рішення про скасування Вашого відхилення Замовник виконає таке рішення у відповідності до чинного законодавства.»
На сьогоднішінй день Вами не подано жодної скарги до органу оскарження в частинні невідповідності тендерної документації законодавству або незаконного відхилення Вашої пропозиції або незаконного визначення переможця, тим самим ви погодились з усіма рішеннями Замовника.
Беручи до уваги наведене, вважаємо всі Ваші твердження безпідставними, нормативно не обґрунтованими, такими що не відповідають чинному законодавству у сфері закупівель.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-03-18-000005 • 4085a3c4c70f4693861f211270032ec7
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-03-18
•
15:48
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Охороні системи майбутнього» припускаємо наявність порушення у сфері публічних закупівель при проведенні процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо провести моніторинг процедури закупівлі та встановити порушення: при проведенні відкриті торги з особливостями у системі електронних закупівель Prozorro замовником ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ на закупівлю — ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування і ремонт систем протипожежного захисту), предмет закупівлі Послуги, ідентифікатор закупівлі / оголошення № UA-2024-02-08-008509-a Суть вимоги: при проведенні закупівлі замовником порушено вимогу тендерної документації Розділу 6. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю п 6.2. Строк укладання договору «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.»
Так, 1 березня 2024 Протоколом № 7 уповноваженою особою було прийнято рішення визначити учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОЛІМП БЕЗПЕКА СЕРВІС» переможцем відкритих торгів з особливостями по закупівлі ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування і ремонт систем протипожежного захисту) та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОЛІМП БЕЗПЕКА СЕРВІС». З дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі 1 березня 2024 року пройшло більше 15 днів чим порушено вимогу документації. Замовником не оприлюднено протокол про продовження строків для укладення договору до 60 днів.
ПРОШУ:
1. Почати моніторинг закупівлі UA-2024-02-08-008509-a
2. Призначити та провести перевірку закупівлі UA-2024-02-08-008509-a
3. Перевірити дії посадових осіб замовника з приводу вищезазначеної закупівлі на законність та відповідність вимогам законодавства про закупівлі.
4. Зобов’язати замовника здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Після проведення перевірки закупівлі звернутися до суду щодо притягнення посадових осіб, винних у порушенні вимог законодавства, до відповідальності у вигляді штрафу.
6. Відповідно до законодавства вжити заходів в разі, якщо замовник не усуне порушення.
7. Надати інформацію про останні контрольні заходи, проведені в замовника. Про результати розгляду цієї заяви повідомити заявника письмово у строки та порядку, передбачені чинним законодавством, та електронною поштою на адресу: a.bush@ukr.net.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2024-03-06-000005 • 723354b2d19e4b1faddad244556319df
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-03-06
•
15:14
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Звернення
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Охороні системи майбутнього» припускаємо наявність порушення у сфері публічних закупівель при проведенні процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо провести моніторинг процедури закупівлі та встановити порушення:
при проведенні відкриті торги з особливостями у системі електронних закупівель Prozorro замовником ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ на закупівлю — ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування і ремонт систем протипожежного захисту), предмет закупівлі Послуги, ідентифікатор закупівлі / оголошення № UA-2024-02-08-008509-a
Суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ОХОРОННІ СИСТЕМИ МАЙБУТНЬОГО як учасник закупівлі виявив ряд помилок в технічному завданні Додаток 2 до тендерної документації нами а саме :
1. Технічне завдання, додаток 1, 10 Система внутрішнього протипожежного водопроводу з пожежними кран-комплектами - в переліку є електрична засувка, а шафа керування електричною засувкою відсутня. В план графіку п.№ 5,2,2 є роботи по перевірці працезданості електричної засувки, без шафи керування це зробити НЕМОЖЛИВО (перевірка працездатності автоматизованого вузла, кінцевих положень, увімкнення/вимкнення.). В план-графіку п.№ 5.17 (Огляд стану сальникових ущільнень насосів, засувок. Підтяжка сальникових ущільнювачів) - сальникові ущільнювачі відсутні, не передбачено заводом-виробником (застаріла технологія, яка помилково внесена замовником до Додатку 2), та відсутня назва насосної станції підвищення тиску.
2. План-графік п.№ 4.4 (СИСТЕМА ПОЖЕЖОГАСІННЯ КУХОННОГО ОБЛАДНАННЯ R-102 (ANSUL)), підпункт № 4.4.1 (Виконання операцій, передбачених для реалізації оперативно-черговим персоналом, та перевірка працездатності системи, основних і резервних джерел електроживлення. Перевірка вузла ручного пуску на предмет відсутності блокування чи пошкодження) та підпункт № 4.4.3 (Перевірка акумуляторних батарей). В самій системі R-102 (ANSUL) відсутні будь-які джерела електричного живлення чи основні чи резервні. https://pozhtehnika-ukraina.prom.ua/ua/p53704980-avtomaticheskaya-ustanovka-kuhonnogo.html
Зазаначений перелік помилок в технічному завданні потребує усунення шляхом внесення змін до Додатку 2 до тендерної документації. Якщо мова йде про внесення змін до технічних характеристик вже після розкриття тендерних пропозицій, у тому числі після визначення переможця процедури закупівлі то внесення таких змін ЗАБОРОНЕНО, оскільки згідно з пунктом 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Вимагаємо внесення зміни до Додатку 2 та відміни закупівлі у зв'язку з технічною відсутністю можливості вимправлення помилок. Технічне завдання, яке має помилки є підставою для визнання недійсним договору про закупівлю через суд. З моменту набрання законної сили, рішенням суду про визнання договору недійсним, такий договір стане недійсним з моменту його укладання. Правові наслідки визначені у ст. 216 ЦК України, зокрема передбачено, що сторони повертають одна одній у натурі все, що вони одержали за цим правочином. А у випадку, коли, зокрема, отриманими є послуги/роботи, то потрібно відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування.
За таких обставин, замовник буде змушений повернути ТМЦ або вартість робіт/послуг.
Крім того, доведеться проводити нову закупівлю, з врахуванням всіх недоліків, що були допущені у попередній. А до посадових осіб замовника, які допустили порушення, Держаудитслужба може застосувати штраф за ст. 164-14 КУпАП: від 25 500 грн до 51 000 грн за перше порушення та від 51 000 грн до 85 000 грн за повторне порушення протягом року. Враховуючи важливість пердмету закупівлі -Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування і ремонт систем протипожежного захисту) та можливі негативні наслідки надання послуг згідно поимлкового технічного завдання вимагаємо внесення зміни до Додатку 2 - згідно виявленого переліку помилок та відміни закупівлі. У випадку ігнорування нашої вимоги зберігаємо за собою право сигналізувати про виявлені порушення в органи контролю за публічними закупівлями.
ПРОШУ:
1. Почати моніторинг закупівлі UA-2024-02-08-008509-a
2. Призначити та провести перевірку закупівлі UA-2024-02-08-008509-a
3. Перевірити дії посадових осіб замовника з приводу вищезазначеної закупівлі на законність та відповідність вимогам законодавства про закупівлі.
4. Зобов’язати замовника здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Після проведення перевірки закупівлі звернутися до суду щодо притягнення посадових осіб, винних у порушенні вимог законодавства, до відповідальності у вигляді штрафу.
6. Відповідно до законодавства вжити заходів в разі, якщо замовник не усуне порушення.
7. Надати інформацію про останні контрольні заходи, проведені в замовника.
Про результати розгляду цієї заяви повідомити заявника письмово у строки та порядку, передбачені чинним законодавством, та електронною поштою на адресу: a.bush@ukr.net.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2024 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ"ОХОРОННІ СИСТЕМИ М" |
2 450 000,00
UAH з ПДВ
|
2 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС" |
3 090 000,00
UAH з ПДВ
|
3 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ"ОХОРОННІ СИСТЕМИ М" #36797376 |
Відхилено |
2 450 000,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 14:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 лютого 2024 15:59
|
ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС" #39171573 |
Переможець |
3 090 000,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2024 13:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 лютого 2024 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 12:23
|
Протокол Продовження строку підписання договору до 60 днів.pdf | укладений |
01 квітня 2024 12:09
|
Договір №4-69_2024 від 01.04.202 ТОВ ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС.pdf | укладений |
01 квітня 2024 12:09
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Технічне обслуговування систем протипожежного захисту | 1 | послуга |
3 013 057,20
UAH з ПДВ
|
Ремонт систем протипожежного захисту | 1 | послуга |
76 942,80
UAH з ПДВ
|