Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обстеження корпус №26 (виробнича майстерня), Літера 1Г, загальною площею 3928,7 кв.м., 2,00%, що розташована за адресою: вул. Кирилівська, 103, м. Київ
Очікувана вартість
65 905,90 UAH
UA-2024-02-08-007062-a 8d7988f31cfd4f2892d3a93bb6fc1564
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Тішина

+380442936441 vikulya2601@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ"" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 01994072
Вебсайт: https://psychiatry-kyiv.itmed.org/
Місцезнаходження: 04080, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ КИРИЛІВСЬКА, будинок 103
Контактна особа: Вікторія Тішина
+380442936441
vikulya2601@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обстеження корпус №26 (виробнича майстерня), Літера 1Г, загальною площею 3928,7 кв.м., 2,00%, що розташована за адресою: вул. Кирилівська, 103, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, Київ, вул. Кирилівська,103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 лютого 2024  —  29 лютого 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

08 лютого 2024 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Максимова-Романишин Л.Л.
#2363605821
Переможець 65 905,90
UAH
08 лютого 2024 13:09

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2024 16:28
Д.У. № 2 .pdf зміни до договору
25 березня 2024 15:58
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2024 11:58
ДУ №1.pdf зміни до договору
27 лютого 2024 11:56
49-24-27.pdf укладений
08 лютого 2024 13:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 49-24-27
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: Викласти пункт 1.1. в новій редакції: "Відповідно до цього Договору Виконавець (КВЕД 71.11 діяльність у сфері архітектури - основний та 74.90 інша професійна, наукова та технічна діяльність) зобов’язується за завданням Замовника надати Замовнику послуги з Технічного обстеження корпусу №26 (виробнича майстерня), що розташований за адресою: вул. Кирилівська, 103, м. Київ, з наданням технічного висновку". Викласти пункт 5.1. в новій редакції: "Виконавець зобов’язується надати послуги у строк до 30.04. 2024 року включно".
Номер договору про закупівлю: 49-24-27
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML