Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системи реєстрації медичної інформації
Очікувана вартість
292 600,00 UAH
UA-2024-02-08-004850-a ● 796e0a4882df48e495d6d48ab850e816
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Святошинського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 38961129 |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , м. Київ обл., вул. Чорнобильська, будинок 5/7 |
Контактна особа: |
Іщенко Анна Петрівна 380442946608 38961129@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2024 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 292 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 926,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 пакунок
Тест-касета для швидкого визначення серцевого тропоніну I
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, м. Київ, вул. Чорнобильська, будинок 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2024
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2023: 53998 — Тропонін Т/тропонін I IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний аналіз (ІХА), експрес-тест
200 пакунок
Тест смужки для вимірювання рівня глюкози в крові (50 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, м. Київ, вул. Чорнобильська, будинок 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2024
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2023: 53304 — Глюкоза IVD (діагностика in vitro), набір, колориметрична тест-стрічка, експрес-аналіз
40 пакунок
Тест- смужки для глюкози, 50шт. в уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, м. Київ, вул. Чорнобильська, будинок 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2024
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2023: 53304 — Глюкоза IVD (діагностика in vitro), набір, колориметрична тест-стрічка, експрес-аналіз
10 пакунок
Тест-смужки для глюкози, 50 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, м. Київ, вул. Чорнобильська, будинок 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2024
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2023: 53304 — Глюкоза IVD (діагностика in vitro), набір, колориметрична тест-стрічка, експрес-аналіз
2000 штуки
Швидкий тест для визначення антигена COVID-19
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, м. Київ, вул. Чорнобильська, будинок 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2024
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2023: 50280 — Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний експрес-аналіз
200 штуки
Тест для виявлення стрептокока групи А (Strep A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, м. Київ, вул. Чорнобильська, будинок 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2024
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2023: 50280 — Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний експрес-аналіз
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2024 11:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2024 11:36 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Постанова КМУ №34 від 05.01.2024
Дата подання: 08 лютого 2024 12:48
Дата відповіді: 09 лютого 2024 09:56
Порушено вимоги пункту 3 Постанови КМУ №34 від 05.01.2024 - "3. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування, крім підпункту 1 пункту 5 змін, затверджених цією постановою, який набирає чинності з 1 березня 2024 року." Постанова КМУ № 34 від 05.01.2024 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації медичних закупівель", а саме: Замовник проводить закупівлю згідно підпункту 2 пункту 5 Постанови "2) розділ “Медичні вироби” викласти в такій редакції", який розширено та введено в дію 20.01.2024 з моменту опублікування. До оновленого переліку медичних виробів віднесено: Витратні матеріали для діагностики Наконечники Пробірки Тести для неонатального скринінгу Швидкі тести на інфекційні захворювання Комбіновані тести на наркотичні речовини Тест-смужки для вимірювання глюкози в крові Смужки індикаторні Набори гінекологічні Гель для ультразвукової діагностики Пунктом 11-1 Особливостей встановлено, зокрема, що у разі, коли замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів та медичних виробів за переліком згідно з додатком, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого Постановою № 822, з урахуванням положень, визначених особливостями. Отже, Замовником проводиться процедура закупівлі відкриті торги з особливостями, яка оголошена після набрання чинності Постановою №34 від 05.01.2024, яка регламентує закупівлю витратних матеріалів для діагностики через прозоро маркет: Швидкі тести на інфекційні захворювання Комбіновані тести на наркотичні речовини Тест-смужки для вимірювання глюкози в крові Смужки індикаторні Надайте відповідь на підставі чого проводиться процедура відкриті торги з особливостями, а не закупівля запиту ціни пропозиції через прозоро маркет таких виробів медичного призначення Дія з 01.03.2024 стосується лише підпункту 1 пункту 5 Постанови 34 від 05.01.2024. Дайте відповідь на запитання щодо обраного виду процедури закупівлі (можливо є виключення з законним обгрунтуванням) або внесіть зміни до процедури закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за зауваження. Дана процедура буде скасована.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 10:00 |
Кінець періоду оскарження: | 20 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 20 лютого 2024 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до п.50. пп.2. Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: порушення вимоги пункту 3 Постанови КМУ №34 від 05.01.2024. |
Документи:
09 лютого 2024 09:59
|
Електронний підпис |
09 лютого 2024 09:59
|
71 Протокол - протокол скасування закупівлі.docx |