Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гончарівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 03081565 |
Місцезнаходження: | 15558, Україна , Чернігівська обл., смт. Гончарівське, вул. Танкістів, 11 |
Контактна особа: |
Оксана Мельник +380983064749 goncharivske_rada@gsr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2024 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 13:30 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2024 13:30 |
Очікувана вартість: | 4 284 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 420,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2024 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2024 15:52 |
ТД контейнери в нов ред.docx | |
12 лютого 2024 15:52 |
IMG_0004.pdf |
12 лютого 2024 15:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 лютого 2024 15:52 |
ТД контейнери в нов ред.docx
|
|||
12 лютого 2024 15:52 |
IMG_0004.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
19.01.2024 відбулося розкриття тендерних пропозицій
21.02.2024 Замовником Визначено переможцем закупівлі ТОВ «КОНТРЕЙД ЛОГІСТІК»
ТОВ «СПЕЦБУД ТРЕЙД» не погоджується з таким рішенням Замовника з огляду на наступне.
1. На вимогу додатку 2 тендерної документації Замовника необхідно надати технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1, 2, у вимогах таблиці передбачено «Відповідність вимогам (заповнюється учасником з зазначенням технічних характеристик по кожному пункту)». На виконання вказаної вимоги, учасник надав лист «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» б/н та без дати (завантажено у електронну систему 12.02.2024 об 14:50), однак у цьому листі учасником не зазначено конкретних технічних характеристик, а поставлено лише позначку «так», що жодним чином не надає розуміння конкретних технічних характеристик, які учасник пропонує Замовник. Також звертаємо вашу увагу, що інший спосіб надати інформацію про товар, окрім заповнення даної таблиці, не передбачено Замовником. Зокрема, у складі пропозиції Переможця торгів відсутня інформація про технічні характеристики товару у вигляді паспорту товару, тощо.
Також звертаємо вашу увагу, що згідно п. 12 та таблиці 2 інформації не надано взагалі, тобто, учасником взагалі не зазначено жодної інформації щодо технічної характеристики: «Навантаження на контейнер не менше 28 300 кг.».
Таким чином, відповідно до вимог замовника учасник повинен надати саме конкретизовану технічну специфікацію, однак Переможцем у наданій технічній специфікації не було виконано вказаної вимоги, зокрема не надано інформацію про технічні характеристики запропонованого товару відповідно до вимог до предмету закупівлі, а також по п. 12 та таблиці 2 не надано інформації взагалі.
Відповідно до інформації наведеної в електронній системі закупівель «Prozorro» кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 17.02.2024, однак, лише 20.02.2024 Переможцем було додано оновлену технічну специфікацію, тобто, уже після закінчення строку подання пропозиції, що не відповідає вимогам Замовника та тим паче ЗУ «Про публічні закупівлі» та постанові КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що підкреслює допущену помилку учасником.
Також окрім порушень допущених як учасником, Переможцем було запропоновано товар, що не відповідає вимогам Замовника по суті. Зокрема, у пункті 8 таблиці 2 додатку 2 тендерною документацією Замовника передбачено, що внутрішня довжина не менше 5 900 мм, Переможцем відповідно до запропонованих технічних характеристик в оновленій технічній специфікації вказано внутрішня 5758 мм, тобто, ця характеристика не відповідає технічним вимогам замовника.
Згідно п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами):
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Таким чином усуненння невідповідностей в частині «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» не підпадає під пункт 43 Особливостей
Отже, тендерна пропозиція Переможця торгів не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а тому повинна бути відхилена Замовником.
2. На вимогу пункту «Інші документи від Учасника:» додатку 1 тендерної необхідно надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. На зазначену вимогу Переможцем надано вказаний витяг компанією «Опендатабот» а не Міністерством юстиції України. Тобто зазначений витяг не відповідає формі встановленої Міністерством юстиції України.
Відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що затв. Наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5 передбачено, що відомості з Єдиного державного реєстру в електронній формі через портал електронних сервісів або через Портал Дія, а також з використанням сервісної послуги у формі прикладного програмного інтерфейсу Єдиного державного реєстру на підставі договору, укладеного з технічним адміністратором цього реєстру, надаються заявнику, ідентифікованому з використанням засобів електронної ідентифікації із середнім або високим рівнем довіри. Відомості з Єдиного державного реєстру надаються за допомогою програмного забезпечення цього реєстру шляхом зазначення заявником параметрів пошуку, завантаження сформованих програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру відомостей з цього реєстру в електронній формі для їх подальшого використання, у тому числі друку. Відомості з Єдиного державного реєстру в електронній формі надаються після справляння плати з використанням засобів порталу електронних сервісів чи Порталу Дія за допомогою інтегрованих платіжних систем або в інший спосіб, визначений у договорі про надання сервісної послуги у формі прикладного програмного інтерфейсу Єдиного державного реєстру.
Також Порядком передбачено зміст Витягу з Єдиного державного реєстру. Зокрема він містить відомості про окрему юридичну особу, відокремлений підрозділ юридичної особи, фізичну особу - підприємця чи громадське формування, що не має статусу юридичної особи, передбачені статтею 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», що містяться в Єдиному державному реєстрі (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних), станом на певну дату, обрану заявником/користувачем, а також відомості про хронологію реєстраційних дій щодо відповідного суб’єкта, що проводилися в Єдиному державному реєстрі (назва, дата та номер реєстраційної дії, дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення), відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію, місце проведення реєстраційної дії, тип змін, унесених реєстраційною дією). Невід’ємною частиною витягу з Єдиного державного реєстру щодо юридичної особи, який містить відомості з Єдиного державного реєстру станом на дату формування такого витягу (у разі обрання заявником/користувачем дати отримання відомостей з Єдиного державного реєстру, що відповідає даті формування витягу), є сканована копія установчого документа такої юридичної особи у вигляді, в якому він долучений до реєстраційної справи, актуального на дату отримання такого витягу, за умови його наявності в реєстраційній справі в електронній формі.
Таким чином, наданий учасником Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, який наданий на усунення недоліків протягом 24 години, не відповідає вимогам законодавства, а також вимогам Замовника.
Отже, переможець торгів не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, що є окремою підставою для відхилення Учасника.
Враховуючи все вищенаведене, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації замовника і має бути відхилена на підставі статті 44 Особливостей.
просимо:
1. Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «КОНТРЕЙД ЛОГІСТІК».
Додаємо як вкладення - скан підписаної вимоги
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-19-000108 ● 9fc2ba3025c644d1a687305aa7501906
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 17:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2024 № 23-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 19.03.2024 № 23-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
7 UA-2024-02-08-004486-a 08.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-20 15:08:40
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі морських контейнерів 20-футових та 40-футових (Код за ДК 021:2015 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-08-004486-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Гончарівською селищною радою (далі – Замовник) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-20 16:29:15
відповідь на запитання
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартісті відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). розміщено на веб-сайті Гончарівської селищної ради за посиланням https://rada.info/upload/users_files/03081565/8479b82024d66e848826c03daaab795b.pdf на сторінці сайту https://goncharivska-gromada.gov.ua/prozorro-10-21-14-25-10-2021/.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2024 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОНТРЕЙД ЛОГІСТІК" |
3 924 000,00
UAH з ПДВ
|
2 749 560,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СПЕЦБУД ТРЕЙД" |
3 351 500,00
UAH з ПДВ
|
3 099 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СПІДЧУК ГАЛИНА ГРИГОРІВНА" |
3 539 038,00
UAH з ПДВ
|
3 320 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДЕКА КОНТЕЙНЕР" |
4 188 720,00
UAH з ПДВ
|
3 350 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОНТРЕЙД ЛОГІСТІК" #43172300 |
Рішення скасоване |
2 749 560,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 15:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 лютого 2024 16:22
|
ТОВ "КОНТРЕЙД ЛОГІСТІК" #43172300 |
Відхилено |
2 749 560,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 15:15
|
|
ТОВ "СПЕЦБУД ТРЕЙД" #44128226 |
Переможець |
3 099 999,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2024 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2024 08:56
|
IMG_0001.pdf | укладений |
11 березня 2024 08:55
|