Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДІВЛІ НАВЧАЛЬНОГО КОРПУСУ ВІЙСЬКОВОГО МІСТЕЧКА № 3, ВІЙСЬКОВОЇ ЧАСТИНИ 4114 НГУ ЗА АДРЕСОЮ: М. ЛЬВІВ***»
Очікувана вартість
40 000 000,00 UAH
UA-2024-02-08-000073-a ● 8fc05cb8fbe7494a9faa46b5505242f6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 4114 НГУ |
Код ЄДРПОУ: | 14323385 |
Місцезнаходження: | Україна , Львівська обл., місто Львів, |
Контактна особа: |
Колеснік Юрій Сергійович +380967350995 yuriykolesnik1994@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2024 07:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 40 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник закупівлі має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної страхової гарантії |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДІВЛІ НАВЧАЛЬНОГО КОРПУСУ ВІЙСЬКОВОГО МІСТЕЧКА № 3, ВІЙСЬКОВОЇ ЧАСТИНИ 4114 НГУ ЗА АДРЕСОЮ: М. ЛЬВІВ***»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79004, Україна, Львівська область, м. Львів, м. Львів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом оплати «Замовником» протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами “Актів прийняття виконаних підрядних робіт” за формою КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних підрядних робіт” за формою КБ-3 Терміни оплати можуть змінюватися по мірі надходження коштів на рахунок | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2024 13:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2024 12:48 |
Тендерна_документація_зі_змінами.doc | |
12 лютого 2024 12:48 |
Проєкт Договору зі змінами.doc | |
12 лютого 2024 12:48 |
Перелік_змін_до_тендерної_документації.docx | |
12 лютого 2024 12:48 |
Тендерна_документація_зі_змінами.doc | |
12 лютого 2024 12:48 |
Проєкт Договору зі змінами.doc | |
08 лютого 2024 07:31 |
Додаток 4 до Технічних вимог.pdf | |
08 лютого 2024 07:31 |
Додаток 3 Робочий проєкт.rar | |
08 лютого 2024 07:31 |
Додаток 2 до Технічних вимог.docx | |
08 лютого 2024 07:31 |
Додаток 1 до Технічних вимог.docx |
12 лютого 2024 13:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 лютого 2024 12:48 |
Тендерна_документація_зі_змінами.doc
|
|||
12 лютого 2024 12:48 |
Проєкт Договору зі змінами.doc
|
|||
12 лютого 2024 12:48 |
Перелік_змін_до_тендерної_документації.docx
|
|||
12 лютого 2024 12:48 |
Тендерна_документація_зі_змінами.doc
|
|||
12 лютого 2024 12:48 |
Проєкт Договору зі змінами.doc
|
|||
08 лютого 2024 07:31 |
Додаток 4 до Технічних вимог.pdf
|
|||
08 лютого 2024 07:31 |
Додаток 3 Робочий проєкт.rar
|
|||
08 лютого 2024 07:31 |
Додаток 2 до Технічних вимог.docx
|
|||
08 лютого 2024 07:31 |
Додаток 1 до Технічних вимог.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо залучення субпідрядника обсягом менше 20% вартості договору
Дата подання: 09 лютого 2024 12:25
Дата відповіді: 12 лютого 2024 14:38
Шановний Замовнику! Умовами ТД передбачено: "У разі залучення до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця на виконання частини від загального обсягу робіт надаються дозвільні документи на виконання робіт згідно п.6 Технічних вимог (Додаток №2 до Тендерної документації) та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям (Додаток № 5 до Тендерної документації) УЧАСНИКА ТА СУБПІДРЯДНИКА/ СПІВВИКОНАВЦЯ згідно з конкретними обсягами робіт, які плануються до виконання субпідрядником/співвиконавцем та Учасником та які зазначені у Довідці про субпідрядника.". Надайте будь ласка роз'яснення, які саме документи , що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям , має надати Учасник у разі залучення ним субпідрядника для виконання окремих видів робіт обсягом менше 20% вартості договору, оскільки Додаток № 5 до Тендерної документації містить великий перелік документів, який передбачений для Учасника. Вважаємо недоцільним вимагати від субпідрядника такі ж документи, які передбачені для Учасника. Будь ласка надайте чіткий перелік документів, які повинен надати Учасник у разі залучення ним субпідрядника для виконання окремих видів робіт обсягом менше 20% вартості договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дослідивши Ваше звернення, маємо відзначити наступне. Описаний Вами пункт 9 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації або частина 7 того ж розділу містить відповідь на підняте Вами питання, а саме:
«9) У разі, якщо учасником планується залучення субпідрядника/співвиконавця:
- Довідка, складена у довільній формі, яка містить інформацію про повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт, та в якій зазначається конкретні обсяги робіт, які плануються до виконання субпідрядником/співвиконавцем та Учасником (надалі – Довідка про субпідрядника);
У разі залучення до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі 100% від загального обсягу робіт у складі тендерної пропозиції надаються дозвільні документи на виконання робіт згідно п.6 Технічних вимог (Додаток №2 до Тендерної документації) та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям (Додаток №5 до Тендерної документації), СУБПІДРЯДНИКА/ СПІВВИКОНАВЦЯ.
У разі залучення до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця на виконання частини від загального обсягу робіт надаються дозвільні документи на виконання робіт згідно п.6 Технічних вимог (Додаток №2 до Тендерної документації) та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям (Додаток № 5 до Тендерної документації) УЧАСНИКА ТА СУБПІДРЯДНИКА/ СПІВВИКОНАВЦЯ згідно з конкретними обсягами робіт, які плануються до виконання субпідрядником/співвиконавцем та Учасником та які зазначені у Довідці про субпідрядника.
- Довідка за формою, що наведена у Додатку № 6 до Тендерної документації, про відсутність підстав, визначених у п.47 Особливостей, для кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт;»
Відтак, враховуючи встановлені вимоги та задане Вами питання учасник повинен надати Замовник наступні документи та інформацію:
- Довідку про субпідрядника;
- Дозвільні документи оформленні на субпідрядника на виконання тих робіт до яких залучається така особа з урахуванням Технічних вимог (Додаток №2 до Тендерної документації);
- Документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям (Додаток № 5 до Тендерної документації) СУБПІДРЯДНИКА/ СПІВВИКОНАВЦЯ згідно з конкретними обсягами робіт, які плануються до виконання субпідрядником/співвиконавцем та які зазначені у Довідці про субпідрядника;
- Довідку за формою, що наведена у Додатку № 6 до Тендерної документації.
Сподіваємося надана відповідь Вам допоможе осягнути повноту та цілісність запитуваної Замовником інформації та документів від можливо залучених Вами третіх осіб, в якості субпідрядника.
«9) У разі, якщо учасником планується залучення субпідрядника/співвиконавця:
- Довідка, складена у довільній формі, яка містить інформацію про повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт, та в якій зазначається конкретні обсяги робіт, які плануються до виконання субпідрядником/співвиконавцем та Учасником (надалі – Довідка про субпідрядника);
У разі залучення до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі 100% від загального обсягу робіт у складі тендерної пропозиції надаються дозвільні документи на виконання робіт згідно п.6 Технічних вимог (Додаток №2 до Тендерної документації) та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям (Додаток №5 до Тендерної документації), СУБПІДРЯДНИКА/ СПІВВИКОНАВЦЯ.
У разі залучення до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця на виконання частини від загального обсягу робіт надаються дозвільні документи на виконання робіт згідно п.6 Технічних вимог (Додаток №2 до Тендерної документації) та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям (Додаток № 5 до Тендерної документації) УЧАСНИКА ТА СУБПІДРЯДНИКА/ СПІВВИКОНАВЦЯ згідно з конкретними обсягами робіт, які плануються до виконання субпідрядником/співвиконавцем та Учасником та які зазначені у Довідці про субпідрядника.
- Довідка за формою, що наведена у Додатку № 6 до Тендерної документації, про відсутність підстав, визначених у п.47 Особливостей, для кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт;»
Відтак, враховуючи встановлені вимоги та задане Вами питання учасник повинен надати Замовник наступні документи та інформацію:
- Довідку про субпідрядника;
- Дозвільні документи оформленні на субпідрядника на виконання тих робіт до яких залучається така особа з урахуванням Технічних вимог (Додаток №2 до Тендерної документації);
- Документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям (Додаток № 5 до Тендерної документації) СУБПІДРЯДНИКА/ СПІВВИКОНАВЦЯ згідно з конкретними обсягами робіт, які плануються до виконання субпідрядником/співвиконавцем та які зазначені у Довідці про субпідрядника;
- Довідку за формою, що наведена у Додатку № 6 до Тендерної документації.
Сподіваємося надана відповідь Вам допоможе осягнути повноту та цілісність запитуваної Замовником інформації та документів від можливо залучених Вами третіх осіб, в якості субпідрядника.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 13 лютого 2024 11:36
Дата відповіді: 16 лютого 2024 09:25
Шановний замовнику. В технічному завданні в позиції №213 указана кількість 14,51 м2, а матеріалу на 1451 м2. Підтвердіть або внесіть зміни в технічне завдання. Дякую.
Відповідь: Відповідаючи на поставлене Вами питання слід зазначити, що на кошторисну документацію робочого проекту по предмету закупівлі, була проведена державна експертиза та отримано позитивний експертний звіт Т2398-ТВ від 13 грудня 2023 року, котрий оприлюднений разом з тендерною документацією. Тому всі розрахунки та обсяги викладені в технічному заданні відповідають робочому проекту капітального ремонту будівлі навчального корпусу військового містечка № 3, військової частини 4114 НГУ за адресою: м. Львів. Відтак, вказані розрахунки та обсяги відповідають вимогам щодо міцності надійності та довговічності об’єкта будівництва та його кошторисної вартості будівництва.
Отже, якщо Ви вбачаєте некоректність наявної інформації або доцільність застосування іншої конструкторської думки, замовник нікого не обмежує у користуванні правом закріпленим за пунктом 55 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року зі змінами. В іншому випадку Замовник попросту не має об’єктивних підстав для внесення змін до технічного завдання по предмету закупівлі.
Отже, якщо Ви вбачаєте некоректність наявної інформації або доцільність застосування іншої конструкторської думки, замовник нікого не обмежує у користуванні правом закріпленим за пунктом 55 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року зі змінами. В іншому випадку Замовник попросту не має об’єктивних підстав для внесення змін до технічного завдання по предмету закупівлі.
щодо технічного завдання
Дата подання: 13 лютого 2024 14:54
Дата відповіді: 16 лютого 2024 09:25
Шановний замовник. В технічному завданні в позиції 267 , розхід ґрунтовки адгезійної Sika BetonKontakt 0,09 кг на 30м2, при тому що на 1м2 йде від 2,0-4,0 кг. Внесіть зміни в технічне завдання. Дякую
Відповідь: Відповідаючи на поставлене Вами питання слід зазначити, що на кошторисну документацію робочого проекту по предмету закупівлі, була проведена державна експертиза та отримано позитивний експертний звіт Т2398-ТВ від 13 грудня 2023 року, котрий оприлюднений разом з тендерною документацією. Тому всі розрахунки та обсяги викладені в технічному заданні відповідають робочому проекту капітального ремонту будівлі навчального корпусу військового містечка № 3, військової частини 4114 НГУ за адресою: м. Львів. Відтак, вказані розрахунки та обсяги відповідають вимогам щодо міцності надійності та довговічності об’єкта будівництва та його кошторисної вартості будівництва.
Отже, якщо Ви вбачаєте некоректність наявної інформації або доцільність застосування іншої конструкторської думки, замовник нікого не обмежує у користуванні правом закріпленим за пунктом 55 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року зі змінами. В іншому випадку Замовник попросту не має об’єктивних підстав для внесення змін до технічного завдання по предмету закупівлі.
Отже, якщо Ви вбачаєте некоректність наявної інформації або доцільність застосування іншої конструкторської думки, замовник нікого не обмежує у користуванні правом закріпленим за пунктом 55 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року зі змінами. В іншому випадку Замовник попросту не має об’єктивних підстав для внесення змін до технічного завдання по предмету закупівлі.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 15 лютого 2024 09:07
Дата відповіді: 16 лютого 2024 09:26
Шановний замовнику. В ході вивчення технічного завдання виявили деякі недоліки, а саме в відомості обсягів робіт в пункті 127 "Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею до 2 м2 з металопластику у кам'яних стінах" -116,91 м2 і в пункті 128 "Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею понад 2 до 3 м2 з металопластику у кам'яних стінах" -56,28 м2. А матеріали до цих позицій в пункті 129 "Двері металопластикові" -153,45 м2 і в пункті 130 "Двері металеві" - 50,07м2. Різниця між роботою і матеріалом в 30,33 м2. Просимо надати роз'яснення по роботі і матеріалам. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідаючи на поставлене Вами питання слід зазначити, що на кошторисну документацію робочого проекту по предмету закупівлі, була проведена державна експертиза та отримано позитивний експертний звіт Т2398-ТВ від 13 грудня 2023 року, котрий оприлюднений разом з тендерною документацією. Тому всі розрахунки та обсяги викладені в технічному заданні відповідають робочому проекту капітального ремонту будівлі навчального корпусу військового містечка № 3, військової частини 4114 НГУ за адресою: м. Львів. Відтак, вказані розрахунки та обсяги відповідають вимогам щодо міцності надійності та довговічності об’єкта будівництва та його кошторисної вартості будівництва.
Отже, якщо Ви вбачаєте некоректність наявної інформації або доцільність застосування іншої конструкторської думки, замовник нікого не обмежує у користуванні правом закріпленим за пунктом 55 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року зі змінами. В іншому випадку Замовник попросту не має об’єктивних підстав для внесення змін до технічного завдання по предмету закупівлі.
Отже, якщо Ви вбачаєте некоректність наявної інформації або доцільність застосування іншої конструкторської думки, замовник нікого не обмежує у користуванні правом закріпленим за пунктом 55 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року зі змінами. В іншому випадку Замовник попросту не має об’єктивних підстав для внесення змін до технічного завдання по предмету закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-08-000073-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н", Код ЄДРПОУ:30759920
Дата подання: 08 лютого 2024 07:55
Проект договору.
Доброго дня.
В проєкті договору, відповідно до п. 3.2, договірна ціна визначена визначена як "тверда". В п.2.2. Замовник вимагає попереднє погодження цін на ресурси, що не відповідає вимогам Настанови з визначення вартості будівництва, відповідно до п.6.2 якої:\
"6.2. За твердої договірної ціни (в т.ч. розрахованої за укрупненими показниками вартості) взаєморозрахунки провадяться на підставі виконаних обсягів робіт та їх вартості, визначеної в договірній ціні.
При взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт розмір прямих витрат, загальновиробничих витрат (в тому числі коштів на покриття решти статей загальновиробничих витрат, рівня заробітної плати працівників, заробітна плата яких враховується в загальновиробничих витратах, коштів, що пов’язані з оплатою тимчасової непрацездатност), адміністративних витрат не уточнюється та не підлягають розрахунку незалежно від того чи були у даному звітному періоді відповідні витрати.
При взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт кошти на покриття ризиків враховуються в «Актах приймання виконаних будівельних робіт» або в «Звітах про виконання робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період (місяць/рік)» пропорційно вартості виконаних у звітному періоді робіт, в розмірі передбаченому договірною ціною без підтвердження розрахунками.
При взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, враховуються в «Актах приймання виконаних будівельних робіт» в порядку, обумовленому договором, за відповідними обґрунтовуючими розрахунками, у межах розміру коштів, передбачених договірною ціною".
Тобто, ціна матеріальних ресурсів, визначених учасником на етапі складання договірної ціни (тендерної пропозиції) не уточнюється при проведенні розрахунків за виконані роботи.
Вимагаємо привести у відповідність проєкт договору шляхом вилучення п.2.2., або заміни ціни з твердої на динамічну.
Розгорнути
Згорнути
В проєкті договору, відповідно до п. 3.2, договірна ціна визначена визначена як "тверда". В п.2.2. Замовник вимагає попереднє погодження цін на ресурси, що не відповідає вимогам Настанови з визначення вартості будівництва, відповідно до п.6.2 якої:\
"6.2. За твердої договірної ціни (в т.ч. розрахованої за укрупненими показниками вартості) взаєморозрахунки провадяться на підставі виконаних обсягів робіт та їх вартості, визначеної в договірній ціні.
При взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт розмір прямих витрат, загальновиробничих витрат (в тому числі коштів на покриття решти статей загальновиробничих витрат, рівня заробітної плати працівників, заробітна плата яких враховується в загальновиробничих витратах, коштів, що пов’язані з оплатою тимчасової непрацездатност), адміністративних витрат не уточнюється та не підлягають розрахунку незалежно від того чи були у даному звітному періоді відповідні витрати.
При взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт кошти на покриття ризиків враховуються в «Актах приймання виконаних будівельних робіт» або в «Звітах про виконання робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період (місяць/рік)» пропорційно вартості виконаних у звітному періоді робіт, в розмірі передбаченому договірною ціною без підтвердження розрахунками.
При взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, враховуються в «Актах приймання виконаних будівельних робіт» в порядку, обумовленому договором, за відповідними обґрунтовуючими розрахунками, у межах розміру коштів, передбачених договірною ціною".
Тобто, ціна матеріальних ресурсів, визначених учасником на етапі складання договірної ціни (тендерної пропозиції) не уточнюється при проведенні розрахунків за виконані роботи.
Вимагаємо привести у відповідність проєкт договору шляхом вилучення п.2.2., або заміни ціни з твердої на динамічну.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 лютого 2024 12:42
Доброго дня. Розглянувши Ваше звернення, Замовником прийнято рішення щодо його задоволення та внесення відповідних змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРТЕМЗБУД" |
35 498 645,69
UAH з ПДВ
|
35 498 645,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРТЕМЗБУД" #42587219 |
Переможець |
35 498 645,69
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2024 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2024 14:05
|
Додткова угода 6.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2024 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2024 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2024 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2024 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2024 10:18
|
Додаток 1 (нова редакція).pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2024 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2024 11:01
|
ДУ5.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2024 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2024 10:52
|
ДУ4_0001.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2024 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2024 08:17
|
Додаткова угода 3 | зміни до договору |
11 липня 2024 08:14
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2024 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 16:31
|
ДУ2_0001.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2024 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2024 12:55
|
372КЕС(35498645_69)04_03.PDF | зміни до договору |
12 березня 2024 10:45
|
Додаткова угода 1 | зміни до договору |
12 березня 2024 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 16:46
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДІВЛІ НАВЧАЛЬНОГО КОРПУСУ ВІЙСЬКОВОГО МІСТЕЧКА № 3, ВІЙСЬКОВОЇ ЧАСТИНИ 4114 НГУ ЗА АДРЕСОЮ: М. ЛЬВІВ***» | 1 | роботи |
35 498 645,69
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №372/КЕС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №372/КЕС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №372/КЕС |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №372/КЕС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №372/КЕС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №372/КЕС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток №1 ( нова редакція) до додаткової угоди №5 від 07.10.2024 |
Номер договору про закупівлю: | №372/КЕС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №372/КЕС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДІВЛІ НАВЧАЛЬНОГО КОРПУСУ ВІЙСЬКОВОГО МІСТЕЧКА № 3, ВІЙСЬКОВОЇ ЧАСТИНИ 4114 НГУ ЗА АДРЕСОЮ: М. ЛЬВІВ***» | 1 |
29 463 321,64
UAH з ПДВ
|