Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гребінківська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04359152 |
Місцезнаходження: | 08662, Україна , Київська обл., смт Гребінки, проспект Науки, 2 |
Контактна особа: |
Руденко Василь Миколайович 380974529265 gs_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2024 17:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2024 14:11 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2024 14:11 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77320000-9: Послуги з утримання спортивних полів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати виконаних робіт/наданих послуг протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт/наданих послуг, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об*єкт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2024 18:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2024 17:53 |
ТД утримання стадіонів Лосятин, Ксаверівка, Гребінки на 2024 р.doc | |
07 лютого 2024 17:53 |
Проєкт договору.doc |
07 лютого 2024 18:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 лютого 2024 17:53 |
ТД утримання стадіонів Лосятин, Ксаверівка, Гребінки на 2024 р.doc
|
|||
07 лютого 2024 17:53 |
Проєкт договору.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-24-000022 ● f4d0db2b681f4ef086f3e92bf5a1702f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2024 17:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.06.2024 № 161
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-02-07-014212-a 07.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-25 09:46:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з благоустрою: утримання футбольних полів в смт Гребінки, с. Лосятин та с. Ксаверівка на 2024 рік», за кодом ДК 021:2015:77320000-9 — Послуги з утримання спортивних полів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-07-014212-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-12 13:26:31
Пояснення на запит
Насамперед дуже вибачаюсь за пізно надану відповідь – пізно побачив запит, проблеми з електроенергією, дика зайнятість. Ще раз вибачте. Тепер по суті.
Очікувана вартість предмета закупівлі - 1200000,00 грн. була вирахувана згідно зведеного кошторису з урахуванням експертизи кошторисної документації за даним об'єктом закупівлі.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі було визначено згідно локальних кошторисів та зведеної відомості ресурсів по даному об'єкту.
Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреби Замовника.
Очікувана вартість предмета закупівлі була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРіТУ № 275 від 18.02.2020 та моніторингу цін на аналогічні послуги, з використанням загальнодоступних Інтернет ресурсах (веб-портал з публічних закупівель, тощо).
Для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, Замовник прийняв рішення провести закупівлю саме таких послуг.
Посилання сторінку веб-сайту Гребінківської селищної ради, на якому розміщено інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі:
https://grebinky-rada.gov.ua/news/1708604526/
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-07-12 15:28:06
Уточнене пояснення на запит
У зв*язку з постійними відключеннями електроенергії у мене вийшов збій в документі, який я готував для відповіді, і була допущена помилка. Прошу вважати правильною наступну відповідь:
Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреби Замовника.
Очікувана вартість предмета закупівлі 1200000,00 грн. була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРіТУ № 275 від 18.02.2020 та моніторингу цін на аналогічні послуги, з використанням загальнодоступних Інтернет ресурсах (веб-портал з публічних закупівель, тощо).
Для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, Замовник прийняв рішення провести закупівлю саме таких послуг.
Посилання сторінку веб-сайту Гребінківської селищної ради, на якому розміщено інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі:
https://grebinky-rada.gov.ua/news/1708604526/
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня! Замовник ознайомився з висновком Держаудитслужби щодо моніторингу закупівлі. Приносимо вибачення за порушення вимог частини п'ятої статті 8 Закону № 922-VIII. Уповноваженій особі зроблено зауваження щодо недопустимості порушень законодавства під час проведення закупівель та їх моніторингу. Уповноважена особа Гребінківської селищної ради зобов'язується забезпечити недопущення порушень у сфері публічних закупівель в подальшому.
2024-07-22 16:55:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2024 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ГЕРАСИМЕНКО ВОЛОДИМИР ВАЛЕРІЙОВИЧ |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
1 189 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОМУНАЛЬНІ РІШЕННЯ" |
1 190 000,00
UAH з ПДВ
|
1 190 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ГЕРАСИМЕНКО ВОЛОДИМИР ВАЛЕРІЙОВИЧ #3522501539 |
Переможець |
1 189 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2024 10:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 лютого 2024 08:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2024 09:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2024 08:50
|
Додаток 3 до договору.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2024 08:49
|
Додаток 1 до договору.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2024 08:49
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2024 08:49
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 14:06
|
Специфікація.pdf | укладений |
28 лютого 2024 14:05
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
28 лютого 2024 14:05
|
Календарний план.pdf | укладений |
28 лютого 2024 14:05
|
Договір.pdf | укладений |
28 лютого 2024 14:04
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з благоустрою: утримання футбольних полів в смт Гребінки, с. Лосятин та с. Ксаверівка на 2024 рік (за кодом ДК:2015:77320000-9 Послуги з утримання спортивних полів) | 1 | послуга |
1 189 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти Додаток 1, Додаток 3 до Договору № 48 від 28.02.2024 року у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | № 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з благоустрою: утримання футбольних полів в смт Гребінки, с. Лосятин та с. Ксаверівка на 2024 рік (за кодом ДК:2015:77320000-9 Послуги з утримання спортивних полів) | 1 | послуга |
1 189 000,00
UAH
|