Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт власних та орендованих приміщень АБ «УКРГАЗБАНК» в частині облаштування до потреб маломобільних груп населення
Очікувана вартість
2 600 000,00 UAH
UA-2024-02-07-013788-a 9fd3f69f8dbf42a2bfad0e2c417b7648
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна ПОЛОУС

+380445941170 tpolous@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Тетяна ПОЛОУС
+380445941170
tpolous@ukrgasbank.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2024 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2024 00:00
Очікувана вартість: 2 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Код згідно з ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт власних та орендованих приміщень АБ «УКРГАЗБАНК» в частині облаштування до потреб маломобільних груп населення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник здійснює авансовий платіж, що становить 40% (сорок відсотків) від Загальної вартості Робіт за цим Договором протягом 10 (десяти) операційних днів з дати підписання цього Договору та на його підставі. Аванс 10 Банківські 40
Iнша подія Остаточний розрахунок за цим Договором здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) операційних днів після підписання Сторонами в ОСЕД Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3), без зауважень, та на їх підставі Пiсляоплата 10 Банківські 60

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 лютого 2024 17:05
ТД_інклюзивність_47.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підйомники
Дата подання: 08 лютого 2024 12:27
Дата відповіді: 09 лютого 2024 17:05
Доброго дня, скажіть, будь ласка, підйомники закуповуються підрядником, чи надаються Замовникмом?
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до умов тендерної документації на закупівлю Капітального ремонту власних та орендованих приміщень АБ «УКРГАЗБАНК» в частині облаштування до потреб маломобільних груп населення (Код згідно з ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»), закупівлю та встановлення підйомника виконує Учасник.
Доброго дня!
Дата подання: 09 лютого 2024 12:13
Дата відповіді: 09 лютого 2024 17:05
Чи можлово отримати проект?
Відповідь: Шановний Учаснику, технічну документацію можливо отримати в уповноваженої особи Замовника з технічних питань щодо предмету закупівлі Валерія ПУТЧЕНКО (e-mail: vputchenko@ukrgasbank.com, тел. +38 050 382 72 49; (044) 272-60-61)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕКОДЕР ГРУП" 2 529 435,84
UAH з ПДВ
2 529 435,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2024 19:58
Електронний підпис
06 березня 2024 19:58
Оновлена пропозиція.PDF
05 березня 2024 12:33
Електронний підпис
05 березня 2024 10:37
Електронний підпис
05 березня 2024 10:36
Фінансова звітність.PDF
05 березня 2024 10:36
Проект договору.rar
05 березня 2024 10:36
Повноваження підпису.pdf
05 березня 2024 10:36
ПДВ.pdf
05 березня 2024 10:36
Згода на правочин.PDF
05 березня 2024 10:36
Довідка.zip
05 березня 2024 10:36
Довідка про рахунки.PDF
05 березня 2024 10:36
Довідка (1).zip
05 березня 2024 10:36
Банкрутство.PDF
05 березня 2024 10:36
public_doc.pdf
05 березня 2024 10:36
public_doc.p7s.zip
05 березня 2024 10:36
05ed804c-68b0-450b-8bbf-c614944b70a4.pdf
23 лютого 2024 11:26
Електронний підпис
23 лютого 2024 11:26
Протокол.PDF
23 лютого 2024 11:26
Пропозиція.PDF
23 лютого 2024 11:26
Працівники.PDF
23 лютого 2024 11:26
Кошториси ч.2..PDF
23 лютого 2024 11:26
Кошториси ч.1.PDF
23 лютого 2024 11:26
317.idc
16 лютого 2024 16:58
Електронний підпис
16 лютого 2024 16:58
Електронний підпис
16 лютого 2024 16:57
8.Статут.pdf
16 лютого 2024 16:57
14. Ліцензія.pdf
16 лютого 2024 16:57
1. Пропозиція.PDF
16 лютого 2024 16:57
12. Анкета контрагента.PDF
16 лютого 2024 16:57
10. Санкції.PDF
16 лютого 2024 16:57
7. Наказ на директора.pdf
16 лютого 2024 16:57
2.2. Договір ЦСС.pdf
16 лютого 2024 16:57
2.1. Договір ГУНП.pdf
16 лютого 2024 16:57
15. ПДВ.pdf
16 лютого 2024 16:57
3. Працівники.pdf
16 лютого 2024 16:57
312.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕКОДЕР ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕКОДЕР ГРУП"
#38847998
Переможець 2 529 435,84
UAH з ПДВ
28 лютого 2024 15:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2024 12:47

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учаснику, під час розгляду Вашої Пропозиції виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані в її складі. 1. У «Пропозиції щодо ціни», складеній за формою що є Додатком № 1 до тендерної документації зазначено неіснуючий код ЄДРПОУ. 2. У наданій Вами на вимогу пп. 1.4 п. 1 ч. 1 розділу 3 тендерної документації довідці за вих. № 6 від 13.02.2024 не зазначено інформацію про освіту кожного з наведених співробітників та розряд для електромонтажників з освітлення та освітлювальних мереж. 3. На вимогу пп. 1.5 п. 1 ч. 1 розділу 3 тендерної документації Вами надано цивільно-правові угоди про виконання робіт, укладені у 2024 році, при цьому строк дії таких угод зазначено некоректно. 4. Не надано документ, який підтверджував би трудові або цівільно-правові відносини з Зеленським Костянтином Сергійовичем. 5. На виконання вимог пп. 1.8 п. 1 ч. 1 розділу 3 тендерної документації не надано кошторисну документацію у форматі idс або bdcu. 6. На виконання вимог пп. 1.9 п. 1 ч. 1 розділу 3 тендерної документації не надано протокол (виписку, витяг з протоколу) зборів (засідань, тощо) засновників про призначення (продовження повноважень) керівника Учасника. 7. Локальний кошторис № 01-01-01 - пункт 27. Т___ індивідуальну розцінку «Виготовлення та монтаж захисних ролет» замінити на розцінки із збірника КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва»; - пункт 44. Розцінку ДБ3-4-3 «Влаштування смуги перешкод з попереджувальної тактильної бетонної плитки замінити на розцінки із збірника КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва». 8. Локальний кошторис № 01-01-02 - пункт 51. Т___ індивідуальну розцінку «Виготовлення та монтаж захисних ролет» замінити на розцінки із збірника КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва»; - пункт 27. Розцінку ДБ3-4-3 «Влаштування смуги перешкод з попереджувальної тактильної бетонної плитки замінити на розцінки із збірника КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва». 9. Локальний кошторис № 01-01-03 - пункт 62. Розцінку ДБ3-4-3 «Влаштування смуги перешкод з попереджувальної тактильної бетонної плитки замінити на розцінки із збірника КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва». 10. Локальний кошторис № 01-01-04 - пункт 17. Розцінку ДБ3-4-3 «Влаштування смуги перешкод з попереджувальної тактильної бетонної плитки замінити на розцінки із збірника КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва». 11. Локальний кошторис № 01-01-05 - пункт 19. Розцінку ДБ3-4-3 «Влаштування смуги перешкод з попереджувальної тактильної бетонної плитки замінити на розцінки із збірника КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва». 12. Локальний кошторис № 01-01-06 - пункт 32 Облицювання підлоги ганку керамічною плиткою: обсяги робіт привести до вимог Замовника (8 м2 замінити на 1,2 м2); - пункт 48. Т___ індивідуальну розцінку «Виготовлення та монтаж захисних ролет» замінити на розцінки із збірника КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва»; - пункт 39. Розцінки ДБ3-4-3 «Влаштування смуги перешкод з попереджувальної тактильної бетонної плитки замінити на розцінки із збірника КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва». 13. Локальний кошторис № 01-01-07 - пункт 42. Т___ індивідуальну розцінку «Виготовлення та монтаж захисних ролет» замінити на розцінки із збірника КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва»; - пункт 28 Розцінки ДБ3-4-3 «Влаштування смуги перешкод з попереджувальної тактильної бетонної плитки замінити на розцінки із збірника КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва». Просимо привести документи Пропозиції у відповідність до вимог тендерної документації.

Документи

28 лютого 2024 15:33
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2024 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕКОДЕР ГРУП"
#38847998
2 529 435,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2024 15:33
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додатковий договір 1 Вчасно.pdf зміни до договору
17 квітня 2024 15:42
Договір ЕТ-47_24 від 21.03.2024 Вчасно.pdf укладений
22 березня 2024 09:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1. розділу 2 Договору викладено у новій редакції: «2.1. Ціна Договору складається із загальної вартості Робіт за цим Договором, включає в себе всі витрати Підрядника при виконанні Робіт та становить 1 633 925,50 грн (один мільйон шістсот тридцять три тисячі дев’ятсот двадцять п’ять гривень 50 копійок) без ПДВ, крім того ПДВ 326 785,10 грн (триста двадцять шість тисяч сімсот вісімдесят п’ять гривень 10 копійок), всього з ПДВ 1 960 710,60 грн (один мільйон дев’ятсот шістдесят тисяч сімсот десять гривень 60 копійок) Також додатки 1-5 викладені в новій редакції
Номер договору про закупівлю: ЕТ-47/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML